Kiehtovimmat

Anonyymi-ap

Ketä on palstan kiehtovimmat mies ja nainen?

62

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisasialooser ja Eewari.

• Ei kyllä pysty sanomaan ketkä kiehtovimpia olisi. Mukavia ja mielenkiintoisia ihmisiä on moniakin enkä pysty valitsemaan ketkä ne kiehtovimmat olisi. Jokainen omalla tavallaan tässäkin asiassa.🙂.

• Minäkään en voi sanoa kuka on kiehtovin mutta naisista mukavin tosin en tiedä onko nainen mutta norppa ja sheena miehistä sinä.

• Lyhytfleda kirjoitti:

Minäkään en voi sanoa kuka on kiehtovin mutta naisista mukavin tosin en tiedä onko nainen mutta norppa ja sheena miehistä sinä.

Kiitos paljon! On mukavaa kuulla kun joku noin sanoo.😊. Norppa ja sheena on todellakin mukavia. Muitakin on kyllä useita. Xena, pirpana, g-lover, random, tosi typy jne. muita ketä en nyt muista mainita. Niin ja sinä myös tottakai.🙂. Tiedän kyllä että et ehkä itse kaikkia heitä niin mukavina pidä mutta ei sun tarvitsekkaan. Eivät kaikki millään voi kaikkien kanssa tulla toimeen ja toisistaan pitää.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos paljon! On mukavaa kuulla kun joku noin sanoo.😊. Norppa ja sheena on todellakin mukavia. Muitakin on kyllä useita. Xena, pirpana, g-lover, random, tosi typy jne. muita ketä en nyt muista mainita. Niin ja sinä myös tottakai.🙂. Tiedän kyllä että et ehkä itse kaikkia heitä niin mukavina pidä mutta ei sun tarvitsekkaan. Eivät kaikki millään voi kaikkien kanssa tulla toimeen ja toisistaan pitää.

Heidän kanssaan en ole niin paljon höpötellyt niin siksi en voinut heitä nimetä.
        Pidän randombypasserista kaveri tasolla mutta ei siitä nyt enempää. G loverin ja xenan kanssa olen jonkun verran jutellut ja pirpanan kanssa en juuri mitään. Tosi typylle en ole tainnut sanoa mitään ei tule ainakaan mieleen.

• Lyhytfleda kirjoitti:

Heidän kanssaan en ole niin paljon höpötellyt niin siksi en voinut heitä nimetä.
        Pidän randombypasserista kaveri tasolla mutta ei siitä nyt enempää. G loverin ja xenan kanssa olen jonkun verran jutellut ja pirpanan kanssa en juuri mitään. Tosi typylle en ole tainnut sanoa mitään ei tule ainakaan mieleen.

No joo silloin se tosiaan on vaikeeta tai mahdotonta sanoo suuntaan tai toiseen jos ei ole ollenkaan tai vain hyvin vähän jutellut kyseisten ihmisten kanssa.🙂.

• Lyhytfleda kirjoitti:

Minäkään en voi sanoa kuka on kiehtovin mutta naisista mukavin tosin en tiedä onko nainen mutta norppa ja sheena miehistä sinä.

Juu, nainen olen. En ainakaan miestä ole vielä peilistä nähny takaisin kattovan, kun peiliin olen kurkannut =D Ja ihan naiseksi määritelty syntymässä. Kiitos vain kommentista =)

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Juu, nainen olen. En ainakaan miestä ole vielä peilistä nähny takaisin kattovan, kun peiliin olen kurkannut =D Ja ihan naiseksi määritelty syntymässä. Kiitos vain kommentista =)

Ole hyvä rakas norppa.
        T:lyhytfleda

• Anonyymi

Mistä tähän voi tietää vastausta kun tiedä edes kuka tosiasiassa on tekstin takana

• Anonyymi

Ei taida aloittajalla juuri oikeaa elämää olla

• No vastaushan on ilmiselvästi.. anonyymi. Se kun ei osaa päättää mitä mieltä olisi. Kun lukee ton anonyymin juttuja, välillä se on puolesta ja välillä vastaan. Ei osaa päättää. Ja välillä se riitelee itsensä kanssa. Ja haukkuu.. hau,hau!

Onhan tuo nyt kiehtovaa.. vai onko? Ehkä anonyymi osaa itse vastata tähän kysymykseen parhaiten.

• Anonyymi

Kommentoin siitä huolimatta vaikka sataan kertaan kysyttyä kysymystä vaikka henkilö jota vastaukseni harmittaa sen poistaa aina vaan ja uudelleen.
      Mielenkiintoisimmat sönkkö, nal, darkkis omissa yksinkertaisuuksissaan. Kun taas wuppis (viestien poistattaja femakko komppaajiensa toimesta) jatkaa helgan manttelinperijänä miesvihan levitystä ja katkeraa miehiin kohdistuvaa teemaansa ylläpitäen vuosi toisensa jälkeen.

• Kaikki ihmiset ovat kiehtovia kunnes toisin on todistettu. Tai ainakin itseäni kiinnostavat ihmiset lähtökohtaisesti, heidän ajatuksensa, persoonallisuutensa, vähintäänkin siihen saakka kunnes ehkä havaitsee että jonkun kanssa ajatukset ja arvot eivät oikein kohtaa tms.

• Anonyymi

Dissombypasser sisältää kaikki sukupuolet ja yksilöt ✌️

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos fanituksesta ja kommenttieni nostosta, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Minkähänlainen tuollainen henkilö mahtaisi olla?

• Anonyymi

Pirpana!

• Voi kiitos, mutta olen kovin tuiki tavallinen talliainen. Minusta ei saa kiehtovaa kai tekemälläkään.

Minähän olen avoin kirja, jota kaikki saavat lukea. Mitä kiehtovaa siinä on?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Voi kiitos, mutta olen kovin tuiki tavallinen talliainen. Minusta ei saa kiehtovaa kai tekemälläkään.

Minähän olen avoin kirja, jota kaikki saavat lukea. Mitä kiehtovaa siinä on?

Tavallisuus on ihanaa! Olet hyväluonteinen ja tervesieluinen. Nahkaakin nokan päällä.

Fanisi

• Anonyymi kirjoitti:

Tavallisuus on ihanaa! Olet hyväluonteinen ja tervesieluinen. Nahkaakin nokan päällä.

Fanisi

No en ole pätkääkään leuhka jos sanon että olet oikeassa. Noin itse itseni myös koen.

Saan olla kiitollinen jos persoonani on välittynyt noin hyvin. Minä olen juuri sitä mitä sanon olevani .. tosin joskus olen väärässä.. myös itseni suhteen. Heh..

• Taasko pitäis jotain olla kehumassa? Jo on menny kerjäämiseksi tääkin touhu.

• Jep. Ihme kalastelua nämä palstalaiskyselyt...😳

• Disseisback kirjoitti:

Jep. Ihme kalastelua nämä palstalaiskyselyt...😳

Aika puuduttavaa kyllä joo. Voisihan tuota kysyä joltain/joiltain suoraankin, että tykkäkö nää musta, jos sitä kalastelee näillä.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Aika puuduttavaa kyllä joo. Voisihan tuota kysyä joltain/joiltain suoraankin, että tykkäkö nää musta, jos sitä kalastelee näillä.

Mulle tulee jotenkin näistä aloituksista mieleen sellaiset peruskouluaikaiset kiusaamiset, kun joku "lähettää" nimettömän tykäämisviestin tmv. jonka ainoa tarkoitus on olla ilkeä. Jotenkin nämä tuntuvat enemmän puhdasveriseltä vittuilulta, kuin huomionkalastelulta.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulle tulee jotenkin näistä aloituksista mieleen sellaiset peruskouluaikaiset kiusaamiset, kun joku "lähettää" nimettömän tykäämisviestin tmv. jonka ainoa tarkoitus on olla ilkeä. Jotenkin nämä tuntuvat enemmän puhdasveriseltä vittuilulta, kuin huomionkalastelulta.

Voihan ne kaiketi sitäkin olla. Minusta ainakin joskus tuntuu vähän piikittelylle joidenkin nimien, jotka täällä on ollut tai ovat yhä, naittaminen, liittäminen asiayhteyksiin yms.

Ehkä sarkasmia tai hyväntahtoista, ehkä sitä piikittelyäkin jopa.

• G-LoveR kirjoitti:

Niinpä. Ei täällä palstalla edes liioin ole tunnistettavia nikkejä, mihin vois vedota? Ja jotenkin en edes usko, että kukaan heistä olis tälläisen takana...

Toi yks Fledakin ilmestyi ja höpisee jostain kelju kojootista? 😳
        Mitähän multakin jäänyt väliin? 🙄

• Disseisback kirjoitti:

Niinpä. Ei täällä palstalla edes liioin ole tunnistettavia nikkejä, mihin vois vedota? Ja jotenkin en edes usko, että kukaan heistä olis tälläisen takana...

Toi yks Fledakin ilmestyi ja höpisee jostain kelju kojootista? 😳
        Mitähän multakin jäänyt väliin? 🙄

En lähde veikkaamaan, mutta muistaakseni samaa palstalaisiin kohdistuvaa kyselyä oli miehen logiikassakin. Ettei olis sama tyyppikin. 🤷🏼‍♂️

Fledasta tuli vähän Valtis mieleen. Muillekin kun mulle, huomasin. Enpä tiiä. Ite ainakin lopetan juttelut, kun tuntuu liian vaivalloiselta ei ole mitään sanottavaa.

• G-LoveR kirjoitti:

Voihan ne kaiketi sitäkin olla. Minusta ainakin joskus tuntuu vähän piikittelylle joidenkin nimien, jotka täällä on ollut tai ovat yhä, naittaminen, liittäminen asiayhteyksiin yms.

Ehkä sarkasmia tai hyväntahtoista, ehkä sitä piikittelyäkin jopa.

Älä nyt? 🙄
        Onko täällä tapahtunut sellaistakin? 🤔

• Anonyymi

Kehu nossea ja topia!

• Xena-183 kirjoitti:

Älä nyt? 🙄
        Onko täällä tapahtunut sellaistakin? 🤔

No minusta on. Onhan täällä tuon Pujiksen ja Pirpanankin suhdetta irvailtu. Joidenkin muidenkin ihan vastaavasti. Sen enempää nimiä kaivelematta.

Kukaan ei saisi hiiskua mitään hyvää välillään tapahtuvaksi, se on muuten riepoteltavana.

Että jos jonkun kanssa synkkaa, olkaa hyshys täällä siitä. Päädytte muutoin otsikoihin.

• G-LoveR kirjoitti:

No minusta on. Onhan täällä tuon Pujiksen ja Pirpanankin suhdetta irvailtu. Joidenkin muidenkin ihan vastaavasti. Sen enempää nimiä kaivelematta.

Kukaan ei saisi hiiskua mitään hyvää välillään tapahtuvaksi, se on muuten riepoteltavana.

Että jos jonkun kanssa synkkaa, olkaa hyshys täällä siitä. Päädytte muutoin otsikoihin.

Siitä voi tulla oikeasti jollekin paha mielikin, kun on irvittävänä. Kaikki ei ole teflonia eikä tottuneet käytöstavattomaan nettikettiin.

Tuolla jo Topi ja Nosse taas. Vakio huudokit.

• G-LoveR kirjoitti:

Olin huomaavinani jotakin, mutta se varmaan meni jo 😉
        Kumma juttu. Edellisen kerran, kun olin palstalla, täällä oli kauhea haloo siitä, kuinka nelikymppiset naiset ovat ihan ikäloppuja jo ja toinen jalka haudassa, eikä ne enää kelpaa kellekään. - Taitavat trollit itsekin vanheta, kun kohtelevat jo kurppiakin kauniisti 😂

• G-LoveR kirjoitti:

Siitä voi tulla oikeasti jollekin paha mielikin, kun on irvittävänä. Kaikki ei ole teflonia eikä tottuneet käytöstavattomaan nettikettiin.

Tuolla jo Topi ja Nosse taas. Vakio huudokit.

Itse en tarkoituksella juurikaan höpise tutumpien kanssa, ettei tule höpistyä mitään mikä ei tänne kuulu. Ja kukaan ei puutu silloin myöskään sen enempää asioihin.

• Xena-183 kirjoitti:

Olin huomaavinani jotakin, mutta se varmaan meni jo 😉
        Kumma juttu. Edellisen kerran, kun olin palstalla, täällä oli kauhea haloo siitä, kuinka nelikymppiset naiset ovat ihan ikäloppuja jo ja toinen jalka haudassa, eikä ne enää kelpaa kellekään. - Taitavat trollit itsekin vanheta, kun kohtelevat jo kurppiakin kauniisti 😂

Juu. Joskus on hyvä leikkiä myös sokeaa. 😉

Ehkäpä ei hälytaso ei enää miellytä kurpittelijoita. Kukaan ei enää muuta kuin kuittaa vitsinä..

• G-LoveR kirjoitti:

Juu. Joskus on hyvä leikkiä myös sokeaa. 😉

Ehkäpä ei hälytaso ei enää miellytä kurpittelijoita. Kukaan ei enää muuta kuin kuittaa vitsinä..

Se on tervetullut uudistus. 👍- Kukaan ei muuten ole viime aikoina kysynyt täällä edes kengän numeroa. 😉
        Aiemmin täällä oli niitä mittanauhaveikkoja 😂

• Xena-183 kirjoitti:

Se on tervetullut uudistus. 👍- Kukaan ei muuten ole viime aikoina kysynyt täällä edes kengän numeroa. 😉
        Aiemmin täällä oli niitä mittanauhaveikkoja 😂

Varmaan taas joku kohta kyselee. Nythän jo kysyttiin naisen pituus ja paino suhdetta, jotta rakastuisitko. 😆

Kaipa tuota voi toiseen rakastua, vaikka painaisi tonnin jos hän omaan silmään näyttää miellyttävälle. Itse en ainakaan kumppanin vaakaa kyttää. Enkä mittaile pituuksia tms. Hyvä on hyvä semmosenaan. 😄

• G-LoveR kirjoitti:

Varmaan taas joku kohta kyselee. Nythän jo kysyttiin naisen pituus ja paino suhdetta, jotta rakastuisitko. 😆

Kaipa tuota voi toiseen rakastua, vaikka painaisi tonnin jos hän omaan silmään näyttää miellyttävälle. Itse en ainakaan kumppanin vaakaa kyttää. Enkä mittaile pituuksia tms. Hyvä on hyvä semmosenaan. 😄

Korvien väliin minäkin olen rakastunut 😄
        Mieheni oli minua lyhyempikin, mutta minkäs teet, kun jalat lähti alta 🤷‍♀️
        Sitäpaitsi, se pituusero tasottuu kummasti vaakatasossa 😉 Sorry, en voinut olla mainitsematta.. 😂

• Itse vastaan välillä ihan huumorilla joihinkin ketjuihin. Joihinkin sitten vakavammin, mutta ihan aina en jaksa kauhean vakavalla mielellä olla liikenteessä.

• G-LoveR kirjoitti:

En lähde veikkaamaan, mutta muistaakseni samaa palstalaisiin kohdistuvaa kyselyä oli miehen logiikassakin. Ettei olis sama tyyppikin. 🤷🏼‍♂️

Fledasta tuli vähän Valtis mieleen. Muillekin kun mulle, huomasin. Enpä tiiä. Ite ainakin lopetan juttelut, kun tuntuu liian vaivalloiselta ei ole mitään sanottavaa.

Joku mulkku, mikä kyylää täällä kaikkea... voipahan niitä toki olla useempikin...

• Xena-183 kirjoitti:

Korvien väliin minäkin olen rakastunut 😄
        Mieheni oli minua lyhyempikin, mutta minkäs teet, kun jalat lähti alta 🤷‍♀️
        Sitäpaitsi, se pituusero tasottuu kummasti vaakatasossa 😉 Sorry, en voinut olla mainitsematta.. 😂

Heh, nojuu. Ymmärrän. 😄

Sehän se, kun ei se tykkääminen ole mittanauhoista mitenkään kiinni, vaan ihan muut asiat vaikuttaa itselläkin. Toki meillä kaikilla on mieltymyksiä, mutta kummasti nekin muovaantuu, jos joku syy on muovata mieltymyksiään. 😁

• Norppa83 kirjoitti:

Itse vastaan välillä ihan huumorilla joihinkin ketjuihin. Joihinkin sitten vakavammin, mutta ihan aina en jaksa kauhean vakavalla mielellä olla liikenteessä.

Niin minäkin ja provosoinkin välillä tahallani.

• Disseisback kirjoitti:

Joku mulkku, mikä kyylää täällä kaikkea... voipahan niitä toki olla useempikin...

Kirjoittaa ylös muistioonsa, jotta muistaa vuosia eteenpäinkin länkyttää. 😆

Noo, ei anneta sille ruokaa, ehkä se nääntyy.

• G-LoveR kirjoitti:

Itse en pyri provosoimaan tahallani. Itse yleensä melko hyväntahtoista huumoria heitän, tosin voihan joku siitäkin suuttua.

• Norppa83 kirjoitti:

Itse en pyri provosoimaan tahallani. Itse yleensä melko hyväntahtoista huumoria heitän, tosin voihan joku siitäkin suuttua.

Mä kyllä sohaisen joskus ihan tahallani, jos toinen tekee sitä itsekin. Potut pottuina.

• G-LoveR kirjoitti:

Kirjoittaa ylös muistioonsa, jotta muistaa vuosia eteenpäinkin länkyttää. 😆

Noo, ei anneta sille ruokaa, ehkä se nääntyy.

Tokkopa... jollekin se on elämä..

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Sitä enimmäkseen teet kun kirjoitat.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Eikö valtakunnalla ollut monta lasta vai onko hän feikki? Minulla ei ole 10 tenavaa ja mulla oli vain yksi registeröity nimerkki.

• Anonyymi

Ei ole minun aloitus vaikka niin haluat ajatella.
        Miksi haluaisin kehuja vierailta ihmisiltä?
        Olen itse yleensä se joka kehuu mutta sekinhän oli teidän mielestä väärin ei saisi olla positiivisiä ajatuksia. Kaikilla pitäisi olla huono itsetunto kukaan ei saisi olla onnellinen pitäisi olla kokoajan vihainen.

• Anonyymi

Mistäpä täällä voi olla kenenkään sukupuolesta varma? Jos ei nyt sitten ole jotakuta livenä tavannut ja minä en ole. Toisekseen, kun on täällä vain jutustelemassa, niin eipä noilla sukupuolilla mitään merkitystä mulle ole.

• Anonyymi

Minä itse olen Jumalasta seuraava. Mutta en alaspäin.

>simiti<

• Anonyymi

E oli kyllä mielenkiintoinen, ei ilmeisesti tykännyt saunomisesta:)

AV

• Taisi kyllä pelätä enemmän kovasti mainintoja saaneita öljyhoitoja ja ensitreffikutsua lähes nakuna… Hieman päälle käyvää, ehkä…

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Taisi kyllä pelätä enemmän kovasti mainintoja saaneita öljyhoitoja ja ensitreffikutsua lähes nakuna… Hieman päälle käyvää, ehkä…

En mene minnekään ilman öljypullojani.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

En mene minnekään ilman öljypullojani.

AV

Vastasiko AV vai ”AV”? Oma kantani on ettei öljy sinänsä huono tuote ole, ja sille on varmasti myös paikkansa, mutta ensitreffeillä tai varsinkaan ennen niitä öljy vähän liikaa…

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Vastasiko AV vai ”AV”? Oma kantani on ettei öljy sinänsä huono tuote ole, ja sille on varmasti myös paikkansa, mutta ensitreffeillä tai varsinkaan ennen niitä öljy vähän liikaa…

Huomenta vaan, kahvi valmistumassa. Jee, on Perjantai.
        Menin eilen aikaisin nukkumaan et jaksaa herätä aikaisin.

Palstahan on fiktiivinen alusta kaikenlaisille höpötyksille.

Tuo öljyjuttu on vain sumeeta koputtelua, reaktioiden hakemista muuten niin ajoittain totisella palstalla. Ajatus perustuu kai siihen etten tiedä yhtään ihmistä joka tuollaisesta hieronnasta ei pitäisi. Kehollisesti epävarmat haluavat pitää vaatteet päällä kunnes valot sammuvat:)

Onhan hieronta kosketusta jota moni palstalla on hakemassa, eivät he mitään ihmistä hae, vaan kosketusta. Olkoon ulkoista tai sisäistä.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenta vaan, kahvi valmistumassa. Jee, on Perjantai.
        Menin eilen aikaisin nukkumaan et jaksaa herätä aikaisin.

Palstahan on fiktiivinen alusta kaikenlaisille höpötyksille.

Tuo öljyjuttu on vain sumeeta koputtelua, reaktioiden hakemista muuten niin ajoittain totisella palstalla. Ajatus perustuu kai siihen etten tiedä yhtään ihmistä joka tuollaisesta hieronnasta ei pitäisi. Kehollisesti epävarmat haluavat pitää vaatteet päällä kunnes valot sammuvat:)

Onhan hieronta kosketusta jota moni palstalla on hakemassa, eivät he mitään ihmistä hae, vaan kosketusta. Olkoon ulkoista tai sisäistä.

AV

Ymmärrän kyllä. Kosketus ei ole yhtään ikävä eikä huono asia, päinvastoin, mutta ihmisen haluaa tuntea jollain lailla ennen kuin iholle asti pääsee tai sillä hekumoidaan kovin suureellisesti. 😁 Näin ainakin itse koen. Irl asiat voi edetä suhteellisen nopeastikin, joskus, mutta virtuaalinen hekumointi voi joskus olla likaa ja liian aikaisin.

• Kiehtovia on joo, palstalaiset. Vaikka tänne mahtuu sakkia laidasta laitaan niin kutsuisin heitä useampaa kiehtoviksi.

Millainen tuo ja tuo on ihmisenä? Mikä saa hänet kokemaan tai näkemään asiat juuri noin?

Ne keitä olen kohdannut oikeasti, on kyllä tehneet vielä suuremman vaikutuksen kuin palstapersoonansa koskaan. Aivan uskomattomia, uniikkeja ihmisiä sisältään, pp on vain pieni ripaus henkilöstä.

• Anonyymi

Noh, muumit ovat muumeja vaikka kupu välillä loistaisikin kuin hattivatilla, sukupuolisuudestakin esiintyy välillä suurta hämmentyneisyyttä...varmaan hansikastehtailija glover saa pinnat 😁

• Minua kiehtoo pohtivat kirjoittajat, joilla tekstiä syntyy ja keskustelu soljuu: ajattelu on terävää, kyky perustella loogisesti löytyy, oma mielipide löytyy oli se sitten välillä eriävä ja välillä yhtenevä, ja kun ollaan eri mieltä silti keskustelu ei mene henkilökohtaisuuksiin tai haukkumiseksi vaan ihminen osaa katsoa asiaa eri näkökulmista ja osaa kuunnella myös erilaisia perusteluja, vaikka ei omaa mielipidettään muuttaisikaan. Jokaisella on myös huonot hetkensä ja hömppähetkensä, mutta se ei himmennä hyvin keskustelujen hohtoa.

Hyvä kirjoittaja voi joskus saada jopa pasmat sekaisin, kun tekstin kautta joutuu miettimään asian ihan uudestaan tai jos joku tekstissä kolahtaa omaan sokeaan tai kipeään pisteeseen. Hyvä kirjoittaja ei ala veetuilemaan kohin pienestä, mutta ihan mitä tahansa peetä ei tarvitse myöskään vastaanottaa saavilla myöskään ja asiasta varsinkin saa ja pitääkin sanoa! Hyvä keskustelija on täysjärkinen ja kohtuutta noudattava kaikin puolin. Minulta kunniamaininnan saa (aakkosjärjestyksessä)

Miesten sarja: Disse, Kehonparasta, Max, Rande
      Naisten sarjasta: Jasu, Xena

Kivoja ja hyviä keskustelijoita on useita muitakin, mutta tässä nyt meni jakoon omat palsta-oscarit.

• Anonyymi

Ujosta tulee ujompi jos enemmän pelottelee, Ian Hunter - Once bitten, Twice Shy:
      https://youtu.be/Ntt9KPToPzs

itsellä joopa joopa joo tuntuu kuin olisin jossain tyttöjen planeetalla kokonaan, koska juristien ja kaikki joiden kanssa neuvottelen asioistqa aina naisia.

Negotiator General
      Controller of the (mini-dragon of the KKK)
      Master of Your Reaqlity
      God of Your Dreams

goodnights well. Toivomuskaivo, mitä suuremman setelin heität kaivoon sitä paremmnin toiveesi voi toteutua, ehdotan aina salkullista 500 euron seteleitä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      119
      6206
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      62
      5141
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      68
      4273
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      102
      3864
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      12
      3621
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      120
      3178
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2546
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2499
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      67
      2242
    10. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      0
      1750
    Aihe