Sanoo piritta hagman. Niin naiset alkakaa nyt sitä pimppiä jakamaan meille kunnollisille miehille.
https://www.voice.fi/podcast/a-222476
Pimppiä pitää käyttää paljon
18
217
Vastaukset
- Anonyymi
Järvi kuluu soutamisesta!
- Anonyymi
Pimpin verenkierto pysyy kunnossa kun sitä käyttää. Pelkkä menstruointi ei riitä pitämään pimppiä hyvässä kunnossa.
Ei oo mikään pakko, jos ei halua. Pissilöä käy, muutoin pitää visusti pöksyissä tallessa.
- Anonyymi
Sinusta taitaa kunnollinen mies olla kaukana
- Anonyymi
Naiset antaa vaan jännämiehille.
- Anonyymi
Olenko mie jännämies.Aina saa jännittää seisooko vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko mie jännämies.Aina saa jännittää seisooko vai ei.
Joo, kunnon miehillä on kova kunto ja seisoo aina tarpeen vaatiessa :) Joskus vähän muulloinkin.
Olet selvä jännä.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Jännämies on, et laukeeko ennen kuin ehtii pimppiin vai pimpissä!
Jostain muistan muualtakin lukeneeni että runsas käyttö olisi terveellistä mutta merkitystä ei ole tekeekö sen eri kumppanien vai saman kumppanin kanssa vai ihan itse. Sama kyllä koskee myös meitä miehiä että paikat pysyy terveempinä kun käyttö on runsasta. Esimerkiksi useat siemensyöksyt ehkäisevät eturauhassyöpää.🙂. Tietysti ei tässäkään asiassa voi liiallisuuksiin mennä että siinä mielessä kohtuus kaikessa.😄.
- Anonyymi
Myös parapähkinän sisältämä seleeni suojaa eturauhasta.
Anonyymi kirjoitti:
Myös parapähkinän sisältämä seleeni suojaa eturauhasta.
Sitä en tiennytkään tai ainakaan muista kuulleeni.🙂.
- Anonyymi
Hear hear.
Laitteet ja elimet on useimmiten tehty käyttöä varten ja sillä ne pysyvät kunnossa.
Nämä orgaaniset elimet ovat vielä siinä mielessä hienoja, että huoltavat itse itsensä.
Mekaanisia joutuu välillä vähän muutenkin rassaamaan ja rasvaamaan :)
-keinovaginamies-- Anonyymi
Siis tarkennus, kun luin otsikon paremmin.
Elintään kannattaa käyttää, ylenpalttiseen jakeluun en ketään kehoita.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
No kyllä naiset kaikille jännämiehille antaa käytettäväksi pimppiään.
- Anonyymi
Kyllä kikkeliäkin pitää käyttää jatkuvasti jotta pysyisi toimintakunnossa. Ei pimppi ole ainoa mikä saattaa rupsahtaa käytön puutteesta johtuen.
No eikö se pimpsa ole ihan luontaisesti kovassa käytössä joka päivä? Harva sitä sormenpäästään pissii...
- Anonyymi
Ihan totta, alapäätä on hyvä käyttää aktiivisesti, joko yksin tai yhdessä kumppanin kanssa. Seksi on miellyttävä tapa huolehtia alapään terveydestä puhumattakaan seksin henkisesti hyvää tekevistä vaikutuksista. Treenata voi silti ilman seksiäkin. Lantionpohjalihasten treenaus on todella tärkeää monestakin syystä, sillä se vahvistaa esim virtsan, ilman ja ulosteen pidätyskykyä, tukee keskivartalon lihaksia, helpottaa orgasmin saantia, ennaltaehköisee emättimen laskeumaa jne. Ei siis mikään ihan turha juttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ben Zyskowiczin kimppuun hyökätty - Beniksen nenä otti osumaa asfalttiin, benis kompuroi peloissaan
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57027e32-5a07-4001-8dc4-316ae0adcfb8 nyt benis ryhtiä6091684- 1701630
Poistin sun numeron
Etten lähettäisi viestiä. Paljon jäi sanomatta ja asiat selvittämättä. Minä oikeasti välitin susta. Jotenkin vaan tuli muokattua kaikki. Tulkitsin vä701449Ben Zyskowiczin kimppuun hyökättiin
Äärioiekeito koventaa otteitaan vaalikamppailussa. Viha velloo. Nyt hakattiin verille kokoomuksen pitkän linjan kansanedustaja Ben Zyskowicz. Mitähä235824Nainen, tänään on taas parempi olo
Mutta kyllä elämä vaan on turhaa ilman sinua. Ikävä alkaa vain käymään niin sietämättömäksi, että pian tarvitsee ottaa tähän suruun paljon juomaa ja l60773Millainen on täydellinen vartaloinen nainen
Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen142715Anteeksi kun
Olen tällainen tuppisuu pelkuri. Niin kun karttaa ja välttelee (ihastusta) ei kukaan pety. Siis ei kumpikaan. Ei hän. En minä. Ehkä tämä pätee mui43663- 129630
- 109603