Mikä mättää ?

Anonyymi-ap

On se somaa nykyään. Hoitajat,opettajat, upseerit son muut ennen niin haluttuja ammatteja ei enää haluta hoitaa ? Näistä ammateista poistutaan . Mutta mihin ? Mihin tehtäviin nää luulevat sijoittuvan ? On kuulemma väsymystä ei jakseta jne. No tuskin yksityispuolellakaan saa "levätä ". Siellä on tehtävä tulosta tai jos ei tee niin kilometritehtaalle tulee lähtö.
Suomessa taitaa mennä liian hyvin ? Ainaki vähän aikaa. Lähes kaikki valittaa !
Em. ammateissa on kuitenki varma palkanmaksaja eli valtio tahi kunta. Sekään ei näytä riittävän ? Piakkoin alkaa "Siperia opettamaan ".

10

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palkat ovat jälkeen jääneitä. Työ ressaa, koska varsinaiseen ammattitaitoon ei riitä aikaa
      Toimistotöitä on tullut sekaan.

      Penskat ovat villejä. Ja tähän malliin.

      • Anonyymi

        Äänestäkää kepua ja kokoomusta niin vievät nahatkin selästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestäkää kepua ja kokoomusta niin vievät nahatkin selästä.

        Laiskuus tullut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestäkää kepua ja kokoomusta niin vievät nahatkin selästä.

        Äänestäkää vasemmistoa niin se vie koko maan perikatoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestäkää vasemmistoa niin se vie koko maan perikatoon.

        Jokainen äänestää sitä puoluetta, jonka parhaaks näkee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestäkää vasemmistoa niin se vie koko maan perikatoon.

        Vasemmisto kun kuitenkin ollut tämän köyhän ja vähäväkisen kansan puolella johon Kemijärvikin kuuluu.
        Oikeistopuolueiden leikkaukset eivät hetkauta eteläsuomea siellä on työtä ja toimeentuloa.
        Eteläsuomessa on jo ollut pakko turvautua yksityisiin palveluihin, ja ottamaan oma lompakko esiin.
        Kun päästään leikkaamaan, kyllä se hätä valitus iskee juurikin tänne pohjoiseen. Ollaampa sittenkin yhdessä rintamassa kun aletaan palveluita leikkaamaan. Lupaattehan ettei ainakaan VALITETA:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmisto kun kuitenkin ollut tämän köyhän ja vähäväkisen kansan puolella johon Kemijärvikin kuuluu.
        Oikeistopuolueiden leikkaukset eivät hetkauta eteläsuomea siellä on työtä ja toimeentuloa.
        Eteläsuomessa on jo ollut pakko turvautua yksityisiin palveluihin, ja ottamaan oma lompakko esiin.
        Kun päästään leikkaamaan, kyllä se hätä valitus iskee juurikin tänne pohjoiseen. Ollaampa sittenkin yhdessä rintamassa kun aletaan palveluita leikkaamaan. Lupaattehan ettei ainakaan VALITETA:

        Onhan arvokysymys mistä leikataan, eihän se ole soveliasta mistään. Sipilän linja oli aikoinaan hyvin oikeistolainen oli pienituloisten kimpussa ja antoi varakkaille.

        Leikattiin julkisenalan palkkausta teetettiin ilmaisia kiky päiviä. Leikattiin kesälomia ja lomarahoja leikattiin 30% vuosiksi. Siirrettiin työnantaja maksuja miljardi työntekijöiden maksettavaksi joita ei vieläkään ole saatu takaisin.
        Jaettiin varoja hyvin menestyville pörssiyhtiöille.

        https://www.iltalehti.fi/talous/a/1a43b2ab-2823-4b9d-9b97-87c994445e6d

        Onhan se kiva käydä viikonloppuisin käydä risteilyillä, siellähän viina on halpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan arvokysymys mistä leikataan, eihän se ole soveliasta mistään. Sipilän linja oli aikoinaan hyvin oikeistolainen oli pienituloisten kimpussa ja antoi varakkaille.

        Leikattiin julkisenalan palkkausta teetettiin ilmaisia kiky päiviä. Leikattiin kesälomia ja lomarahoja leikattiin 30% vuosiksi. Siirrettiin työnantaja maksuja miljardi työntekijöiden maksettavaksi joita ei vieläkään ole saatu takaisin.
        Jaettiin varoja hyvin menestyville pörssiyhtiöille.

        https://www.iltalehti.fi/talous/a/1a43b2ab-2823-4b9d-9b97-87c994445e6d

        Onhan se kiva käydä viikonloppuisin käydä risteilyillä, siellähän viina on halpaa.

        Jos Sipilän hallitus ei olis Suomen taloutta pannu kuntoon niin nykyhallituksen taloudehoito ois ajanu Suoemn jo kuilun partaalle.
        Oli nääs puskuria jot Marin pääsi vihreitten ja vassujen kaa lappamaan velkaa jaettavaksi joka paikkaan...


    • Anonyymi

      Kokoomus 30 vuoden aikana tuhonnut koko maan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe