https://www.lapinkansa.fi/korkein-oikeus-pyorsi-karajaoikeuden-ja-hovioikeud/5371787
Onko aika ison lapikkaan kuvalle takamukseen?
Nauttiiko kuntajohtaja luottamusta?
27
1409
Vastaukset
- Anonyymi
Kurulalle kenkää, paljon pienemmistäkin rikkeistä ja rikoksista on tullut kunnanjohtajalle kenkää. Nyt vankeustuomio. Olisi aivan ennenkuulumatonta jos rötöstellyt kunnanjohtaja saisi jatkaa virassaan.
- Anonyymi
Sehän oli savustamassa edellistä pois!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan muissa kunnissa vankeja kunnanjohtajina? Niillähän kyllä olis aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suostuiskohan se Mäkelä tulemaan takasin kunnanjohtajaksi tänne jos sille maksettaisiin tuplapalkka ja ilmainen asunto ja tietenkin kunnan auto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös poromies ja rouva-_kauppiaalle kenkää,olisi hyvä kasvojen pesu ( aloitus) Kittilän maineelle.
- Anonyymi
Kittilän kunnan johto lähettävä Venäjälle pelkällä menolipulla !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kittilä rikollisten mafia !
- Anonyymi
Normaali älyinen ymmärtäisi erota ihan ite. Laurila ei taida omat riittävää älyä.
.- Anonyymi
Laurila?
- Anonyymi
Ei, ei. Meillä on nyt hyvä kunnanjohtaja. Kansanedustaja - ainesta
- Anonyymi
Mafia miehiä on !!
- Anonyymi
Kurulan Timon pitäisi ymmärtää lähteä pois kunnanjohtajan pestistä ja Rajala myös..
- Anonyymi
Valtuuston olisi pitänyt ymmärtää olla valitsematta miekkosta, vaikka suhmuroinnit tiedettiin täysin
- Anonyymi
EI NAUTI!
- Anonyymi
Kenkää ja ronttostakin. Entä puolustusnministeri Kaikkonen? On kuulemma tuomittu myös ehdonalaiseen aikoinaan ja sielä istuu ministerinä kuin puupää.
- Anonyymi
Eikös tämä Kurula ole myös työpaikkakiusaaja? Joka tapauksessa ei ole soveliasta että hän toimii missään virkatehtävissä. Tuomion saanut rikollinen on rikollinen vaikka miten päin asiaa katsoisi. Ei tarvitse enää Kurulan kohdalla arvailla onko vai ei.
- Anonyymi
aina ku timo tulee vastaan tai voipi seläntakaakin huutaa, että mitäs rikollinen ja mitäs rikollinen. Ei voi timo koskaan kysyä edes käräjillä kuin muuallakaan kunniansa perään k ysellä sitä ei ole koskaan ollut
- Anonyymi
jos on vaikka luonnevikainen voihan se olla mahdollista
- Anonyymi
En kyllä usko minkään muuttuvan kittilässä,vasemmisto-kepumafia yhdessä on sopan keittäny pöljyyksissään ja pitävät kynsin, hampain kiinni paikoistaan. Lahjukset on Ok.lain mukaan Suomessa ei ole korruptiota,koska se on sallittua ! Valehtelu ja panettelu taas on Kittilän valtaapitävillä jokapäivästä normia. Elikkä mikään ei tule muuttumaan.
- Anonyymi
Mihin katosi ketju Kurulan erottava välittömästi.
Kirjoitin siihen,miksi Kurulan ei pidä somehyökkäyksiin vastata.
Se vain nyt keräsi jonkun kiukkua liikaa ilmeisesti.
- Anonyymi
ei ainakaan tule minun suhteen koskaan nauttimaan. Minä nautisin kun tuo heittiö joutuisi oikeasti vankilaan
- Anonyymi
Ei tule ikinä lusimaan ainakaan näistä jutuista mitä nyt on tullut esille. Kepu,Vassarit ja persut tulevat keräämään seuraavissakin vaaleissa enemmistön kuntalaisten äänistä,se riittää Kurula on heidän yhteinen suosikki/ehdokas kunnanjohtajaksi,näillä mennään,demokratia toimii näin.Onko se sitten moraalisesti oikein on jo eriasia.
- Anonyymi
Kysykääpä timolta käyttikö virolaisia harmaatyöläisiä taloaan rakentaessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysykääpä timolta käyttikö virolaisia harmaatyöläisiä taloaan rakentaessa?
okei
- Anonyymi
kyllä tuon sortin jätkän paikka ei saisi olla kunnan johdossa ei sitten ole mitenkään puolusteltavissa tämän kaltainen mädännäiyys
- Anonyymi
Käytti tietenki ja kaverit sai myös halpoja ja päteviä miehiä omille raksoilleen,sunkhan me tyhymiä olla. Kympilä tunti tekevät ja parempi työn jäläki kuin "paikallisilla puolet kalliimmilla firmoilla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579