Nauttiiko kuntajohtaja luottamusta?

Anonyymi-ap

27

1409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kurulalle kenkää, paljon pienemmistäkin rikkeistä ja rikoksista on tullut kunnanjohtajalle kenkää. Nyt vankeustuomio. Olisi aivan ennenkuulumatonta jos rötöstellyt kunnanjohtaja saisi jatkaa virassaan.

• Anonyymi

Sehän oli savustamassa edellistä pois!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan muissa kunnissa vankeja kunnanjohtajina? Niillähän kyllä olis aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suostuiskohan se Mäkelä tulemaan takasin kunnanjohtajaksi tänne jos sille maksettaisiin tuplapalkka ja ilmainen asunto ja tietenkin kunnan auto?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös poromies ja rouva-_kauppiaalle kenkää,olisi hyvä kasvojen pesu ( aloitus) Kittilän maineelle.

• Anonyymi

Kittilän kunnan johto lähettävä Venäjälle pelkällä menolipulla !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kittilä rikollisten mafia !

• Anonyymi

Normaali älyinen ymmärtäisi erota ihan ite. Laurila ei taida omat riittävää älyä.
      .

• Anonyymi

Laurila?

• Anonyymi

Ei, ei. Meillä on nyt hyvä kunnanjohtaja. Kansanedustaja - ainesta

• Anonyymi

Mafia miehiä on !!

• Anonyymi

Kurulan Timon pitäisi ymmärtää lähteä pois kunnanjohtajan pestistä ja Rajala myös..

• Anonyymi

Valtuuston olisi pitänyt ymmärtää olla valitsematta miekkosta, vaikka suhmuroinnit tiedettiin täysin

• Anonyymi

EI NAUTI!

• Anonyymi

Kenkää ja ronttostakin. Entä puolustusnministeri Kaikkonen? On kuulemma tuomittu myös ehdonalaiseen aikoinaan ja sielä istuu ministerinä kuin puupää.

• Anonyymi

Eikös tämä Kurula ole myös työpaikkakiusaaja? Joka tapauksessa ei ole soveliasta että hän toimii missään virkatehtävissä. Tuomion saanut rikollinen on rikollinen vaikka miten päin asiaa katsoisi. Ei tarvitse enää Kurulan kohdalla arvailla onko vai ei.

• Anonyymi

aina ku timo tulee vastaan tai voipi seläntakaakin huutaa, että mitäs rikollinen ja mitäs rikollinen. Ei voi timo koskaan kysyä edes käräjillä kuin muuallakaan kunniansa perään k ysellä sitä ei ole koskaan ollut

• Anonyymi

jos on vaikka luonnevikainen voihan se olla mahdollista

• Anonyymi

En kyllä usko minkään muuttuvan kittilässä,vasemmisto-kepumafia yhdessä on sopan keittäny pöljyyksissään ja pitävät kynsin, hampain kiinni paikoistaan. Lahjukset on Ok.lain mukaan Suomessa ei ole korruptiota,koska se on sallittua ! Valehtelu ja panettelu taas on Kittilän valtaapitävillä jokapäivästä normia. Elikkä mikään ei tule muuttumaan.

• Anonyymi

Mihin katosi ketju Kurulan erottava välittömästi.
        Kirjoitin siihen,miksi Kurulan ei pidä somehyökkäyksiin vastata.
        Se vain nyt keräsi jonkun kiukkua liikaa ilmeisesti.

• Anonyymi

ei ainakaan tule minun suhteen koskaan nauttimaan. Minä nautisin kun tuo heittiö joutuisi oikeasti vankilaan

• Anonyymi

Ei tule ikinä lusimaan ainakaan näistä jutuista mitä nyt on tullut esille. Kepu,Vassarit ja persut tulevat keräämään seuraavissakin vaaleissa enemmistön kuntalaisten äänistä,se riittää Kurula on heidän yhteinen suosikki/ehdokas kunnanjohtajaksi,näillä mennään,demokratia toimii näin.Onko se sitten moraalisesti oikein on jo eriasia.

• Anonyymi

Kysykääpä timolta käyttikö virolaisia harmaatyöläisiä taloaan rakentaessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysykääpä timolta käyttikö virolaisia harmaatyöläisiä taloaan rakentaessa?

okei

• Anonyymi

kyllä tuon sortin jätkän paikka ei saisi olla kunnan johdossa ei sitten ole mitenkään puolusteltavissa tämän kaltainen mädännäiyys

• Anonyymi

Käytti tietenki ja kaverit sai myös halpoja ja päteviä miehiä omille raksoilleen,sunkhan me tyhymiä olla. Kympilä tunti tekevät ja parempi työn jäläki kuin "paikallisilla puolet kalliimmilla firmoilla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe