Torstain PizzaVisa

Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009424078.html

Aattelin, että saan varmaan ihan ok pisteet, mutta vielä mitä...

Tuloksesi: 4 / 12
Olet satunnainen nautiskelija!

Oho, pizzatietämyksesi ei ollutkaan aivan priimaa! Kenties tutkimusmatka pizzan syntysijoille Napoliin – tai ihan vain lähipitseriaan – voisi tehdä poikaa. Toisaalta mitäpä sitä turhaan leveillä nippelitiedolla, kun tärkeintä on itse
36191
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 36

Vanhimmat

7/12 luulin kanssa että olis menny hieman paremmin. No luulo ei oo tiedon väärti vai mitä ne väittää.😄.

Äänestä
  • Aloittaja

Hieno tulos!

Olen minä roiskeläpän poikineen syönyt, mutta ei se vielä riitä näköjään 😂

Äänestä

• randombypasser kirjoitti:

Hieno tulos!

Olen minä roiskeläpän poikineen syönyt, mutta ei se vielä riitä näköjään 😂

Hirveen ahkeraa harjoittelua tehny kanssa eikä mitään hyötyä hitto soikoon.😄.

Äänestä

• Aloittaja

Mikkojuhan kirjoitti:

Hirveen ahkeraa harjoittelua tehny kanssa eikä mitään hyötyä hitto soikoon.😄.

Tarttee varmaan lisätä treeniä 🤔😂

Äänestä

Tarttee varmaan lisätä treeniä 🤔😂

Ei nyt voi kun on tää kunnon kohotus ja painonpudotus meneillään mutta treenaa sä munkin puolesta.😄.

Äänestä

• Aloittaja

Mikkojuhan kirjoitti:

Ei nyt voi kun on tää kunnon kohotus ja painonpudotus meneillään mutta treenaa sä munkin puolesta.😄.

Syöt katos kevytpitsoja 😂

Äänestä

Syöt katos kevytpitsoja 😂

Onko sellasiakin muka olemassa? Tai no voihan niihin kai tuoreita vihanneksia ja hedelmiä laittaa juuston ja rasvaisten lihojen tilalle. Voishan tuota tietysti kokeilla. Vai olisko se sitten vaan pitsapohja salaatilla.😁.

Äänestä

• Aloittaja

Mikkojuhan kirjoitti:

Onko sellasiakin muka olemassa? Tai no voihan niihin kai tuoreita vihanneksia ja hedelmiä laittaa juuston ja rasvaisten lihojen tilalle. Voishan tuota tietysti kokeilla. Vai olisko se sitten vaan pitsapohja salaatilla.😁.

Semmosta tuotetta ei olekaan etteikö siitä olis tehty kevytversiotakin, veikkaisin 😁
    Mutta onhan niitä jotain vegepitsoja joissa ainoa raskaampi tavara on juusto, jos on edes juustoa mukana.

Ostat pitsapohjan, tomaattipyrettä ja ruukkusalaatin, sillä lähtee 😂

Äänestä

Semmosta tuotetta ei olekaan etteikö siitä olis tehty kevytversiotakin, veikkaisin 😁
    Mutta onhan niitä jotain vegepitsoja joissa ainoa raskaampi tavara on juusto, jos on edes juustoa mukana.

Ostat pitsapohjan, tomaattipyrettä ja ruukkusalaatin, sillä lähtee 😂

Siitä se olis lähettävä rakentaan varmaan ja sen tomaattipyreenkin vois kyllä korvata jollain enemmän salaattiin sopivammalla.🙂.

Äänestä

• Aloittaja

Mikkojuhan kirjoitti:

Siitä se olis lähettävä rakentaan varmaan ja sen tomaattipyreenkin vois kyllä korvata jollain enemmän salaattiin sopivammalla.🙂.

Majoneesilla? 😁

Äänestä

Majoneesilla? 😁

No ehkä jollain ultrakevyellä mutta ei se mun mielestä sitten ole enää majoneesia. Joku kreikkalainen tai turkkilainen jogurtti vois hyvin maustettuna toimia tai kermaviili.🙂.

Äänestä

• Aloittaja

Mikkojuhan kirjoitti:

No ehkä jollain ultrakevyellä mutta ei se mun mielestä sitten ole enää majoneesia. Joku kreikkalainen tai turkkilainen jogurtti vois hyvin maustettuna toimia tai kermaviili.🙂.

No miksei, kyllä, jogurttia voisi hyvinkin kokeilla 👍

Äänestä

No miksei, kyllä, jogurttia voisi hyvinkin kokeilla 👍

Mä oon fiksaillu jogurtista tai kermaviilistä kaikennäkösiä kastikkeita salaatille, kalalle ja lihallekin.🙂.

Äänestä

• Aloittaja

Mikkojuhan kirjoitti:

Mä oon fiksaillu jogurtista tai kermaviilistä kaikennäkösiä kastikkeita salaatille, kalalle ja lihallekin.🙂.

Se on yllättävän monipuolinen perusaines, tuli tutustuttua hieman aikoinaan kun samalle kylälle muutti nippu turkkilaisia veijareita 😁

Äänestä

Se on yllättävän monipuolinen perusaines, tuli tutustuttua hieman aikoinaan kun samalle kylälle muutti nippu turkkilaisia veijareita 😁

Joo siitä saa kyllä monenlaista aikaiseks.🙂. Ja turkin veijarit varmasti sitä käyttää osaavat.

Äänestä

• Aloittaja

Mikkojuhan kirjoitti:

Joo siitä saa kyllä monenlaista aikaiseks.🙂. Ja turkin veijarit varmasti sitä käyttää osaavat.

Juu, ne oli käteviä kundeja tekemään ruokaa, pitserianhan nekin heti pystyyn laittoi, hyvät oli pöperöt ja mukavia ukkeleita ne oli kun alko tutustumaan 😊

Äänestä

Juu, ne oli käteviä kundeja tekemään ruokaa, pitserianhan nekin heti pystyyn laittoi, hyvät oli pöperöt ja mukavia ukkeleita ne oli kun alko tutustumaan 😊

No kuinkas muuten. Tuntuu että pykäävät niitä pystyyn täällä vaikka kotimaassa ei mitään sen kaltaista edes olisi tehneet. Siis työkseen. Ja silti saavat sapuskoista hyviä vaikka onhan niitä poikkeuksiakin missä homma ei pelitä ja ruoka on karmeeta.😄.

Äänestä

• Aloittaja

Mikkojuhan kirjoitti:

No kuinkas muuten. Tuntuu että pykäävät niitä pystyyn täällä vaikka kotimaassa ei mitään sen kaltaista edes olisi tehneet. Siis työkseen. Ja silti saavat sapuskoista hyviä vaikka onhan niitä poikkeuksiakin missä homma ei pelitä ja ruoka on karmeeta.😄.

Joo, on aika epeleitä, raksajätkästä ja voimalainssistä kuoriutuu hetkessä pitsakeisareit 😁

Äänestä

Joo, on aika epeleitä, raksajätkästä ja voimalainssistä kuoriutuu hetkessä pitsakeisareit 😁

Se on kyllä ihmeellistä että onko se pitsan ja kebabin teko jotenkin valmiina geeneissä heillä. Jos ei muuta hommaa löydy niin syödä ihmisten täytyy aina kuitenkin.🙂.

Äänestä

• Aloittaja

Mikkojuhan kirjoitti:

Se on kyllä ihmeellistä että onko se pitsan ja kebabin teko jotenkin valmiina geeneissä heillä. Jos ei muuta hommaa löydy niin syödä ihmisten täytyy aina kuitenkin.🙂.

Pakko se on olla geeneissä 🤣

Äänestä

Pakko se on olla geeneissä 🤣

Niin sen kyllä on oltava.🙂.

Äänestä

Stromboli.. luulin, että se olisi se veritulppavoide.. 😉

Tuloksesi: 9 / 12
Olet vannoutunut pizzan ystävä!
Taidat tosiaankin pitää pizzasta! Erotat pizzat toisistaan leikiten, ja känkkyäkin olet saattanut joskus maistaa. Huippuluokan hifistelijäksi et kuitenkaan itseäsi vielä tunnista, vaan jätät pikkutarkat pizzan valmistustekniikat mieluummin ammattilaisten haltuun. Tärkeintä on nautinnollinen makuelämys!

Äänestä

Tulos: 5/12. Olet satunnainen nautiskelija. Joskus ostan pakastepitsan, yleensä vege tai mozzarella ja tuunaan sitä lisätäytteillä mieluisaksi. Pitseriasta en juurikaan osta pitsaa kotiin tai käy paikanpäällä syömässä. Harvinaista.

Äänestä
  • Aloittaja

Kelpo tulos!

Aika vähiin on omatkin italialaisen keittiön kuinaariset nautinnot jääneet viime aikoina 😁

Äänestä

Kelpo tulos!

Aika vähiin on omatkin italialaisen keittiön kuinaariset nautinnot jääneet viime aikoina 😁

Jep. Pitsa ja pasta ja siinä se. Tosin pastaakaan en kauhean usein syö, joskus kyllä.

Äänestä

Kelpo tulos!

Enemmän olen perunalinjalla ja toisinaan myös riisi. Perunoiksi lasken myös ranskalaiset, mutta tulee mun syötyä myös uuniperunoita (tänään söin), keitettyjä perunoita (kesäisin uusia perunoita, muuten vanhempia), perunamuussia (yks suosikkiruuista), perunalaatikoita (kinkkukiusaus, peruna-kinkkulaatikko, perunamuussi-kinkkulaatikko jne) yms. perunaruokia. Sipsejä syön tosin aika harvoin, perunaahan nekin.

Äänestä

• Aloittaja

Norppa83 kirjoitti:

Enemmän olen perunalinjalla ja toisinaan myös riisi. Perunoiksi lasken myös ranskalaiset, mutta tulee mun syötyä myös uuniperunoita (tänään söin), keitettyjä perunoita (kesäisin uusia perunoita, muuten vanhempia), perunamuussia (yks suosikkiruuista), perunalaatikoita (kinkkukiusaus, peruna-kinkkulaatikko, perunamuussi-kinkkulaatikko jne) yms. perunaruokia. Sipsejä syön tosin aika harvoin, perunaahan nekin.

Peruna on oikein mainio syötävä ja halpa kuin mikä.

Äänestä

Peruna on oikein mainio syötävä ja halpa kuin mikä.

Jep. Perunasta saa monipuolista ruokaa.

Äänestä

Täällä on vauhdissa varsinainen pizzanpurija. 😀 Oululaisten pizzamaku yllätti ja suosikkipizzakysymys oli huti. Niitä en arvannut.

"Tuloksesi: 9 / 12
Olet vannoutunut pizzan ystävä!

Taidat tosiaankin pitää pizzasta! Erotat pizzat toisistaan leikiten, ja känkkyäkin olet saattanut joskus maistaa. Huippuluokan hifistelijäksi et kuitenkaan itseäsi vielä tunnista, vaan jätät pikkutarkat pizzan valmistustekniikat mieluummin ammattilaisten haltuun. Tärkeintä on nautinnollinen makuelämys!"

Kiva visa. Kiitos! 😂

Äänestä
  • Aloittaja

Hieno tulos!

Oululaiset... on muutenkin outoa porukkaa 😂

Jossain siellä sinkuissa pyörii myös torstain ötökkävisa, tiedoksi 😁

Äänestä

Hieno tulos!

Oululaiset... on muutenkin outoa porukkaa 😂

Jossain siellä sinkuissa pyörii myös torstain ötökkävisa, tiedoksi 😁

Jep! 😊👍

Äänestä

3 pistettä... ja kyseessä on sentään mun lempiruoka!

Kirjautumaton palstalutka

Äänestä
  • Aloittaja

Se on tulos!

Ai hitsi... Olet varmaan treenannut ihan väärillä pitsoilla tai sitten liian vähän. Tai molempia. Eli tiedät mitä syöt huomenna 😁

Äänestä

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009424078.html

Aattelin, että saan varmaan ihan ok pisteet, mutta vielä mitä...

Tuloksesi: 4 / 12
Olet satunnainen nautiskelija!

Oho, pizzatietämyksesi ei ollutkaan aivan priimaa! Kenties tutkimusmatka pizzan syntysijoille Napoliin – tai ihan vain lähipitseriaan – voisi tehdä poikaa. Toisaalta mitäpä sitä turhaan leveillä nippelitiedolla, kun tärkeintä on itse

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu