https://www.hs.fi/tiede/art-2000005787535.html
50 v mies saa naiset kuumiksi.
Mies on parhaimmilaan 50 vuotiaana
13
114
Vastaukset
- Anonyymi
Tai laskelmoiviksi. On täysin eri juttu olla "parhaimmillaan" tai olla kannattavimmillaan.
- Anonyymi
Joo mutta eikö muka yks nainen riitä että on suhun kuumana?
- Anonyymi
Tuon tutkimuksen rinnalle olisi kaivannut myös tutkimusta siitä millaisia ne oikeasti syntyvät parit ovat. Eli missä määrin se mitä etsitään eroaa siitä mitä lopulta valitaan.
- Anonyymi
Ja nainen on parhaimillaan 20-vuotiaana.
- Anonyymi
Ainakin ehdottomasti helpoimmillaan.
No voi helvata... Nyt tuli kiire, enää 10 kuukautta jäljellä 50:senä, täytyy takoa kun rauta kuumaa, alamäki häämöttää jo...
- Anonyymi
Kyllä monet kuusikymppisetkin ovat ihania. Kevättä rinnoissa.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä monet kuusikymppisetkin ovat ihania. Kevättä rinnoissa.
No mulla on sinne vielä noin 9v ja 10kk aikaa, mutta hyvä tietää jos ei tämän "huippuvuoteni" aikana tärppää 😁
- Anonyymi
Se on kyllä totta. Juuri tuon ikäiset ovat todella ihania.
Voisin uskoa kyllä tähän 😊
No helvata sentään vieläkö tässä nyt sitten vieläkin pitäis muka 7 vuotta odotella tai no 6 1/2 vuotta. En mä halua enää odotella. Tää on ihan epäreilua. Ei se näin voi mennä.😊.
Tuo on aika suhteellista. - 25-vuotiaana en katsellut 50-vuotiaita. - Nyt se 50 alkaa olla aika alarajalla. - Minun kumppanini ovat olleet minua vanhempia ja se on ollut hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2014029Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382255Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481139
- 751017
- 59863
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?
Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt72797