Puheet t-tiimin

Anonyymi-ap

Ylivallasta voidaan lopettaa. Palstaa hallitsee kaksineuvoinen alkeellista tekoälyä hyödyntävä turinabotti Dissombypasser.

31

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Himputti.

    • Anonyymi

      Hurjaa

    • Jaa. En ole edes nähnyt koko tyyppiä, joten ei pidä paikkaansa.

      Siksi toisekseen, palstaa hallitsen minä. Jos joku muuta väittää, niin puraisen siltä palasen perseestä.

      • Tuuppa haukkaa! En nimittäin usko. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Tuuppa haukkaa! En nimittäin usko. 😁

        Näyks!🍠

        Just nimittäin ajoin ohi sennii epäilijä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Näyks!🍠

        Just nimittäin ajoin ohi sennii epäilijä.

        No ohihan voi hurautella. 😁

        Mutta perseeni pysynee ehjänä. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No ohihan voi hurautella. 😁

        Mutta perseeni pysynee ehjänä. 😁

        Kato kato vielä. Ei, kuule on se nyt emmentalina.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kato kato vielä. Ei, kuule on se nyt emmentalina.

        Ei ou... just tsekkasin, ehjä on. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei ou... just tsekkasin, ehjä on. 😄

        Ai? Kenenkähän persettä sitten tulin haukanneeksi?


      • Mutta... mutta... kun minähän OLEN palsta... niin hallitsetko sinä minua? 😮


      • randombypasser kirjoitti:

        Mutta... mutta... kun minähän OLEN palsta... niin hallitsetko sinä minua? 😮

        Sinäkin mutisija siinä!

        No totta munassa hallitsen😁

        *heilauttaa taikasauvaansa*


      • elisakettu kirjoitti:

        Sinäkin mutisija siinä!

        No totta munassa hallitsen😁

        *heilauttaa taikasauvaansa*

        Ai saaketti että täällä on kova kuri nykyään... 😳


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai saaketti että täällä on kova kuri nykyään... 😳

        jeps.

        Kattos kun jonkunhan teitä pikkuisia pitää vähän valvoa. 🙂

        Siksi toisekseen, kuri on toinen nimeni.

        Jätetäänbsun perse rauhaan, kun olet noin nätisti.


      • elisakettu kirjoitti:

        jeps.

        Kattos kun jonkunhan teitä pikkuisia pitää vähän valvoa. 🙂

        Siksi toisekseen, kuri on toinen nimeni.

        Jätetäänbsun perse rauhaan, kun olet noin nätisti.

        Pakko tunnustaa, että on se kiva että joku isompi vähän vahtii 🥲

        Valtiatar "Kuri" Elisakettu? Painampana muistiin ja kerron pojillekin 😳

        Ai kauhia, onneksi olen kiltimpi kuin muut pojat, ainakin kiltimpi kuin Disse 😂


      • elisakettu kirjoitti:

        Ai? Kenenkähän persettä sitten tulin haukanneeksi?

        Ai sinäkö se olit! Mä ihmettelin että mikä hemmetti kun sattu niin samperisti. Mutta saat tietysti anteeksi kun kerran henkilöstä erehdyit. Mä en ole pitkävihaista sorttia.😄.


      • randombypasser kirjoitti:

        Pakko tunnustaa, että on se kiva että joku isompi vähän vahtii 🥲

        Valtiatar "Kuri" Elisakettu? Painampana muistiin ja kerron pojillekin 😳

        Ai kauhia, onneksi olen kiltimpi kuin muut pojat, ainakin kiltimpi kuin Disse 😂

        Sen valtiatteren voit jättää pois. Tulee joku lady-Domina mieleen.... 😆

        Vaikka käynhän mie täällä välillä ruoskankin kanssa heilumassa. Pitäisikin järjestää taas kunnon piiskajaiset palstaväelle...

        Joo, tällä kertaa kiltimpi. Mutta ei mua huijata noilla sinisillä silmillä poikaseni🙂


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ai sinäkö se olit! Mä ihmettelin että mikä hemmetti kun sattu niin samperisti. Mutta saat tietysti anteeksi kun kerran henkilöstä erehdyit. Mä en ole pitkävihaista sorttia.😄.

        Ai perhana, se olikin Lahden seudulla kun sattui se lihanriekale poskeen. Oli niin jumalaton pyrytys että erehdyin paikkakunnasta ja ahterista.

        Sori. Tuon nallelaastareita paluumatkalla.


      • elisakettu kirjoitti:

        Sen valtiatteren voit jättää pois. Tulee joku lady-Domina mieleen.... 😆

        Vaikka käynhän mie täällä välillä ruoskankin kanssa heilumassa. Pitäisikin järjestää taas kunnon piiskajaiset palstaväelle...

        Joo, tällä kertaa kiltimpi. Mutta ei mua huijata noilla sinisillä silmillä poikaseni🙂

        No just ton piiskan takia vähän niinku lisäsinkin sen siihen, lady E-domina 😁

        Eikö? Eikö kostea peuran katse toimikaan? 😳


      • randombypasser kirjoitti:

        No just ton piiskan takia vähän niinku lisäsinkin sen siihen, lady E-domina 😁

        Eikö? Eikö kostea peuran katse toimikaan? 😳

        😂

        Hei, mä oon kuule kettu. Kai sinä ymmärrät että syön sut elävältä?


      • elisakettu kirjoitti:

        😂

        Hei, mä oon kuule kettu. Kai sinä ymmärrät että syön sut elävältä?

        Jos olis oikein kostea katse, semmoinen suloisen pienen bambin katse? 🥹


      • elisakettu kirjoitti:

        Ai? Kenenkähän persettä sitten tulin haukanneeksi?

        Noh... pääasia, että sait palasen. 😄


      • Mikkojuhan
        elisakettu kirjoitti:

        Ai perhana, se olikin Lahden seudulla kun sattui se lihanriekale poskeen. Oli niin jumalaton pyrytys että erehdyin paikkakunnasta ja ahterista.

        Sori. Tuon nallelaastareita paluumatkalla.

        Vähän enemmän vielä länteen. Janakkalassa. Kiva nallelaastarit on söpöjä vaikka verenvuoto kyllä jo tyrehty ja pintanaarmuilla selvittiin. Mutta terävä on kyllä hammaskalusto sulla.🙂.


    • Anonyymi

      Mobile-Horror-Wunderbaum
      De Facto.

    • Sun pitäis alkaa kirjotta scifiä tai fantasiaa.

    • Anonyymi

      Tekoäly aika rohkea ilmaus tuossa yhteydessä, puhuisin ennemminkin puppulausegeneraattorista.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      Kaksineuvoinen, vai 🤔? Oman kivan pitäminen saavuttaa aivan uudenlaiset sfäärinsä. Joko Dissombypasser on ehtinyt kloonata itsensä? Ja sitten ne kloonitkin kloonaavat itsensä hermafroditismin avulla ja nekin kloonaavat ja sitten niitä on kohta miljoonia. Miten olet ajatellut ratkaista geneettisen ajautumisen, pullonkaulat ja sisäsiittoisuuden tuomat haasteet?

      • Tieteellisessä mielessä hermafrodiitti palstabotti kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta 🤔


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Was A Day :) Se oli hieno. imho


    • Anonyymi

      Tuosta eräästä toisesta viestiketjusta tuli ilmi, että se keltainen pallopää häiritsee kaikkia, oli VPN päällä tai ei. Ehkä se on vain yksinäinen.

      Sekin tuli ilmi, että palstalla on paljon päävammaisia itseni lisäksi. Luulin olevani ainoa.

      Ilmankos viihdyn palstalla niin hyvin.

      >simiti<

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe