Puheet t-tiimin

Anonyymi-ap

Ylivallasta voidaan lopettaa. Palstaa hallitsee kaksineuvoinen alkeellista tekoälyä hyödyntävä turinabotti Dissombypasser.

31

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Himputti.

    • Anonyymi

      Hurjaa

    • Jaa. En ole edes nähnyt koko tyyppiä, joten ei pidä paikkaansa.

      Siksi toisekseen, palstaa hallitsen minä. Jos joku muuta väittää, niin puraisen siltä palasen perseestä.

      • Tuuppa haukkaa! En nimittäin usko. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Tuuppa haukkaa! En nimittäin usko. 😁

        Näyks!🍠

        Just nimittäin ajoin ohi sennii epäilijä.


      • elisakettu kirjoitti:

        Näyks!🍠

        Just nimittäin ajoin ohi sennii epäilijä.

        No ohihan voi hurautella. 😁

        Mutta perseeni pysynee ehjänä. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No ohihan voi hurautella. 😁

        Mutta perseeni pysynee ehjänä. 😁

        Kato kato vielä. Ei, kuule on se nyt emmentalina.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kato kato vielä. Ei, kuule on se nyt emmentalina.

        Ei ou... just tsekkasin, ehjä on. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei ou... just tsekkasin, ehjä on. 😄

        Ai? Kenenkähän persettä sitten tulin haukanneeksi?


      • Mutta... mutta... kun minähän OLEN palsta... niin hallitsetko sinä minua? 😮


      • randombypasser kirjoitti:

        Mutta... mutta... kun minähän OLEN palsta... niin hallitsetko sinä minua? 😮

        Sinäkin mutisija siinä!

        No totta munassa hallitsen😁

        *heilauttaa taikasauvaansa*


      • elisakettu kirjoitti:

        Sinäkin mutisija siinä!

        No totta munassa hallitsen😁

        *heilauttaa taikasauvaansa*

        Ai saaketti että täällä on kova kuri nykyään... 😳


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai saaketti että täällä on kova kuri nykyään... 😳

        jeps.

        Kattos kun jonkunhan teitä pikkuisia pitää vähän valvoa. 🙂

        Siksi toisekseen, kuri on toinen nimeni.

        Jätetäänbsun perse rauhaan, kun olet noin nätisti.


      • elisakettu kirjoitti:

        jeps.

        Kattos kun jonkunhan teitä pikkuisia pitää vähän valvoa. 🙂

        Siksi toisekseen, kuri on toinen nimeni.

        Jätetäänbsun perse rauhaan, kun olet noin nätisti.

        Pakko tunnustaa, että on se kiva että joku isompi vähän vahtii 🥲

        Valtiatar "Kuri" Elisakettu? Painampana muistiin ja kerron pojillekin 😳

        Ai kauhia, onneksi olen kiltimpi kuin muut pojat, ainakin kiltimpi kuin Disse 😂


      • elisakettu kirjoitti:

        Ai? Kenenkähän persettä sitten tulin haukanneeksi?

        Ai sinäkö se olit! Mä ihmettelin että mikä hemmetti kun sattu niin samperisti. Mutta saat tietysti anteeksi kun kerran henkilöstä erehdyit. Mä en ole pitkävihaista sorttia.😄.


      • randombypasser kirjoitti:

        Pakko tunnustaa, että on se kiva että joku isompi vähän vahtii 🥲

        Valtiatar "Kuri" Elisakettu? Painampana muistiin ja kerron pojillekin 😳

        Ai kauhia, onneksi olen kiltimpi kuin muut pojat, ainakin kiltimpi kuin Disse 😂

        Sen valtiatteren voit jättää pois. Tulee joku lady-Domina mieleen.... 😆

        Vaikka käynhän mie täällä välillä ruoskankin kanssa heilumassa. Pitäisikin järjestää taas kunnon piiskajaiset palstaväelle...

        Joo, tällä kertaa kiltimpi. Mutta ei mua huijata noilla sinisillä silmillä poikaseni🙂


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ai sinäkö se olit! Mä ihmettelin että mikä hemmetti kun sattu niin samperisti. Mutta saat tietysti anteeksi kun kerran henkilöstä erehdyit. Mä en ole pitkävihaista sorttia.😄.

        Ai perhana, se olikin Lahden seudulla kun sattui se lihanriekale poskeen. Oli niin jumalaton pyrytys että erehdyin paikkakunnasta ja ahterista.

        Sori. Tuon nallelaastareita paluumatkalla.


      • elisakettu kirjoitti:

        Sen valtiatteren voit jättää pois. Tulee joku lady-Domina mieleen.... 😆

        Vaikka käynhän mie täällä välillä ruoskankin kanssa heilumassa. Pitäisikin järjestää taas kunnon piiskajaiset palstaväelle...

        Joo, tällä kertaa kiltimpi. Mutta ei mua huijata noilla sinisillä silmillä poikaseni🙂

        No just ton piiskan takia vähän niinku lisäsinkin sen siihen, lady E-domina 😁

        Eikö? Eikö kostea peuran katse toimikaan? 😳


      • randombypasser kirjoitti:

        No just ton piiskan takia vähän niinku lisäsinkin sen siihen, lady E-domina 😁

        Eikö? Eikö kostea peuran katse toimikaan? 😳

        😂

        Hei, mä oon kuule kettu. Kai sinä ymmärrät että syön sut elävältä?


      • elisakettu kirjoitti:

        😂

        Hei, mä oon kuule kettu. Kai sinä ymmärrät että syön sut elävältä?

        Jos olis oikein kostea katse, semmoinen suloisen pienen bambin katse? 🥹


      • elisakettu kirjoitti:

        Ai? Kenenkähän persettä sitten tulin haukanneeksi?

        Noh... pääasia, että sait palasen. 😄


      • Mikkojuhan
        elisakettu kirjoitti:

        Ai perhana, se olikin Lahden seudulla kun sattui se lihanriekale poskeen. Oli niin jumalaton pyrytys että erehdyin paikkakunnasta ja ahterista.

        Sori. Tuon nallelaastareita paluumatkalla.

        Vähän enemmän vielä länteen. Janakkalassa. Kiva nallelaastarit on söpöjä vaikka verenvuoto kyllä jo tyrehty ja pintanaarmuilla selvittiin. Mutta terävä on kyllä hammaskalusto sulla.🙂.


    • Anonyymi

      Mobile-Horror-Wunderbaum
      De Facto.

    • Sun pitäis alkaa kirjotta scifiä tai fantasiaa.

    • Anonyymi

      Tekoäly aika rohkea ilmaus tuossa yhteydessä, puhuisin ennemminkin puppulausegeneraattorista.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      Kaksineuvoinen, vai 🤔? Oman kivan pitäminen saavuttaa aivan uudenlaiset sfäärinsä. Joko Dissombypasser on ehtinyt kloonata itsensä? Ja sitten ne kloonitkin kloonaavat itsensä hermafroditismin avulla ja nekin kloonaavat ja sitten niitä on kohta miljoonia. Miten olet ajatellut ratkaista geneettisen ajautumisen, pullonkaulat ja sisäsiittoisuuden tuomat haasteet?

      • Tieteellisessä mielessä hermafrodiitti palstabotti kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta 🤔


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Was A Day :) Se oli hieno. imho


    • Anonyymi

      Tuosta eräästä toisesta viestiketjusta tuli ilmi, että se keltainen pallopää häiritsee kaikkia, oli VPN päällä tai ei. Ehkä se on vain yksinäinen.

      Sekin tuli ilmi, että palstalla on paljon päävammaisia itseni lisäksi. Luulin olevani ainoa.

      Ilmankos viihdyn palstalla niin hyvin.

      >simiti<

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe