Kumman kaa?

Jatkan Randen uteliaisuusgalluppia 😀

1. LĂ€tyt vai pannukakut?

2. Avantouinti vai laskuvarjohyppy?

3. SĂ€ngyn leveys 120cm vai 160cm?

4. Keskiviikko vai perjantai?

5. Luistelu vai hiihto?

6. Karaokessa I Will stay vai Aikuinen nainen?

BonuskysymyksenÀ: Kaksi toivomusta lampun hengelle?

147

907

    Vastaukset

    5000
    • 1. LĂ€tyt
      2. Avantouinti
      3. SĂ€ngyn leveys 160cm
      4. perjantai
      5. Luistelu
      6. Karaokessa Aikuinen nainen, tietysti 😁

      BonuskysymyksenÀ: Kaksi toivomusta lampun hengelle?
      -Hmmm... EmmÀÀ tiiĂ€, jos toivois hengelle isomman kĂ€mpĂ€n kuin se lamppu ja miksei sille vois toivoa vapaudenkin. Tosin lottovoittokin olis ihan kiva, semmonen vĂ€hĂ€n isompi kuin joku 7€ 😂

      • Jahas. - Analysoidaanpa hieman. - Avantouinti, joo, on ihan luonteva vaihtoehto viitaten aiempaan seikkailumatkakeskusteluun. 😄 - 120 senttinen sopii muuten ihan hyvin suhteen alkuaikoihin 😉
        Oletan, ettĂ€ valitsit karaokebiisin kuuntelua, etkĂ€ itse laulamista ajatellen, ehkĂ€? 😀

        Isommassa kĂ€mpĂ€ssĂ€ on vain liikaa siivottavaa, en suosittele. - Paitsi, ettĂ€ kunnon lottovoitolla saa tietty hankittua sen siivoojankin 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Jahas. - Analysoidaanpa hieman. - Avantouinti, joo, on ihan luonteva vaihtoehto viitaten aiempaan seikkailumatkakeskusteluun. 😄 - 120 senttinen sopii muuten ihan hyvin suhteen alkuaikoihin 😉
        Oletan, ettĂ€ valitsit karaokebiisin kuuntelua, etkĂ€ itse laulamista ajatellen, ehkĂ€? 😀

        Isommassa kĂ€mpĂ€ssĂ€ on vain liikaa siivottavaa, en suosittele. - Paitsi, ettĂ€ kunnon lottovoitolla saa tietty hankittua sen siivoojankin 👍

        MĂ€ en niin nauti korkeista paikoista, niin siksikin toi avanto on mielekkÀÀmpi 😁
        80cm sĂ€nky se vasta tunnelmaa tiivistÀÀkin 🙄😉
        KyllĂ€ mĂ€ voin aivan hyvin lĂ€hteĂ€ kiekumaan Aikuista naista, ei olisi eka kerta, sehĂ€n menee jo vĂ€hĂ€n vitsinĂ€ nykyÀÀn jos mies sitĂ€ laulaa 😂
        No se isompi kĂ€mppĂ€ oliskin sen hengen murhe, siinĂ€hĂ€n siivoilee 😂
        Jaa mÀÀ luulin ettĂ€ semmonen kotisiivooja hankitaan naimakaupoilla... đŸ€Ł


      • randombypasser kirjoitti:

        MĂ€ en niin nauti korkeista paikoista, niin siksikin toi avanto on mielekkÀÀmpi 😁
        80cm sĂ€nky se vasta tunnelmaa tiivistÀÀkin 🙄😉
        KyllĂ€ mĂ€ voin aivan hyvin lĂ€hteĂ€ kiekumaan Aikuista naista, ei olisi eka kerta, sehĂ€n menee jo vĂ€hĂ€n vitsinĂ€ nykyÀÀn jos mies sitĂ€ laulaa 😂
        No se isompi kĂ€mppĂ€ oliskin sen hengen murhe, siinĂ€hĂ€n siivoilee 😂
        Jaa mÀÀ luulin ettĂ€ semmonen kotisiivooja hankitaan naimakaupoilla... đŸ€Ł

        Hyi sua Rande tommosine vanhanaikaisine naimakauppoinesi â˜ïžđŸ€Ł


      • Xena-183 kirjoitti:

        Hyi sua Rande tommosine vanhanaikaisine naimakauppoinesi â˜ïžđŸ€Ł

        Old school -ukkeli, old school -opit, eihĂ€n sitĂ€ vanha koira enÀÀ uusia temppuja... đŸ€Ł


      • randombypasser kirjoitti:

        Old school -ukkeli, old school -opit, eihĂ€n sitĂ€ vanha koira enÀÀ uusia temppuja... đŸ€Ł

        Ei edes sen pavlovan voimalla? 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ei edes sen pavlovan voimalla? 😄

        Ai no ehkĂ€ sillĂ€, jos pienet huijaukset sallitaan koulutuksessa 😁


    • 1. LĂ€tyt vai pannukakut?
      LÀtyt. Ne on parempia. Pikkusen rapsakkaamia, ehkÀ.
      2. Avantouinti vai laskuvarjohyppy? Laskuvarjohyppy. Avannossa on vaan kylmÀÀ.
      3. SĂ€ngyn leveys 120cm vai 160cm?
      160 cm. Sopii pyörimÀÀn. 😁
      4. Keskiviikko vai perjantai?
      Ihsn sama. PÀiviÀ kummatkin. En elÀ viikonpÀivien mukaan. Vapaat voi olla vaikka ma-to.
      5. Luistelu vai hiihto? Luistelu ja mukaan kiekko ja maila vÀhintÀÀn.
      6. Karaokessa I Will stay vai Aikuinen nainen? Ei kumpikaan. Mandoliinimies vaikka. 😁

      BonuskysymyksenĂ€: Kaksi toivomusta lampun hengelle? Rahaa ja toiset ksksi toivetta. Sit se, ettĂ€ saan kaiken haluaman ja sit kaks muuta toivetta. Mut niitĂ€ mietin sit joskus. 😄

      • LĂ€tyt onkin suosittuja tĂ€nÀÀn 👍
        Tarviikin varmaan paistaa niitĂ€ viikonloppuna. - Paitsi muurinpohjalĂ€tyt on kyllĂ€ ihan parhaita, mutta niitĂ€ nyt ei saa tĂ€hĂ€n hĂ€tÀÀn. 😀 Eih! Laskuvarjohyppy đŸ˜± Olen kerran RĂ€yskĂ€lĂ€ssĂ€ joutunut pienlentokoneen kyytiin ja se oli jo niin kamalaa, ettĂ€ ikipĂ€ivĂ€nĂ€ en olisi hypĂ€nnyt..
        Heti tuli assosiaatio jÀÀkiekkoon. - Kumma juttu 😄 Mandoliinimies 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        LĂ€tyt onkin suosittuja tĂ€nÀÀn 👍
        Tarviikin varmaan paistaa niitĂ€ viikonloppuna. - Paitsi muurinpohjalĂ€tyt on kyllĂ€ ihan parhaita, mutta niitĂ€ nyt ei saa tĂ€hĂ€n hĂ€tÀÀn. 😀 Eih! Laskuvarjohyppy đŸ˜± Olen kerran RĂ€yskĂ€lĂ€ssĂ€ joutunut pienlentokoneen kyytiin ja se oli jo niin kamalaa, ettĂ€ ikipĂ€ivĂ€nĂ€ en olisi hypĂ€nnyt..
        Heti tuli assosiaatio jÀÀkiekkoon. - Kumma juttu 😄 Mandoliinimies 👍

        Parempi laskuvarjo, kuin reppu, kun kone tippuu. đŸ€Ł

        Joo, luistelu kaukalossa ja raikkaita lĂ€mĂ€reitĂ€ rennolla luistelulla. OlkapÀÀt huutaa hoosiannaa. 😁

        Hectorilla pÀÀsee pitkĂ€lle. 😁


    • 1. Pannukakku 2. Avantouinti 3. 160cm 4. Perjantai 5. Hiihto 6. Ehdottomasti i will stay Bonus. Oma rakas ja terveyttĂ€ kummallekin ettĂ€ voidaan elÀÀ onnellisina elĂ€mĂ€mme yhdessĂ€ loppuun asti.🙂.

      • Ihanat toiveet sinulla đŸ€—

        Hiihto ei ole mun lajini, vaikka juuri tÀnÀ talvena uusin vÀlineetkin..

        P.S. Minun bravuurini karaokessa on I Will Stay 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ihanat toiveet sinulla đŸ€—

        Hiihto ei ole mun lajini, vaikka juuri tÀnÀ talvena uusin vÀlineetkin..

        P.S. Minun bravuurini karaokessa on I Will Stay 😉

        Kiitos.😊. Hiihto ihan sen takia ettĂ€ osaan sitĂ€ paremmin vaikka en vuosikymmeniin ole hiihtĂ€nyt. Muksuna pelasin lĂ€tkÀÀ 2v mutta se loppu kun en kunnolla oppinut luistelemaan. Tai niin hyvin kuin pelatessa olis pitĂ€nyt ettĂ€ olis voinut pĂ€rjĂ€tĂ€.

        Karaokessa en i will staytĂ€ oo laulanut mutta yksin kotona tooosi paljon.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos.😊. Hiihto ihan sen takia ettĂ€ osaan sitĂ€ paremmin vaikka en vuosikymmeniin ole hiihtĂ€nyt. Muksuna pelasin lĂ€tkÀÀ 2v mutta se loppu kun en kunnolla oppinut luistelemaan. Tai niin hyvin kuin pelatessa olis pitĂ€nyt ettĂ€ olis voinut pĂ€rjĂ€tĂ€.

        Karaokessa en i will staytĂ€ oo laulanut mutta yksin kotona tooosi paljon.😄.

        Juu. Kun on yksin kotona, niin ÀÀntĂ€ tĂ€nnekin mahtuu 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Juu. Kun on yksin kotona, niin ÀÀntĂ€ tĂ€nnekin mahtuu 😄

        Mulle ei ole kyllĂ€ suotu ei sitten minkÀÀnlaisia musiikillisia lahjoja eikĂ€ varsinkaan laulu ÀÀntĂ€ mutta yksin kotona se on tosi mukavaa kun ei voi satuttaa kuin omia korviaan.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mulle ei ole kyllĂ€ suotu ei sitten minkÀÀnlaisia musiikillisia lahjoja eikĂ€ varsinkaan laulu ÀÀntĂ€ mutta yksin kotona se on tosi mukavaa kun ei voi satuttaa kuin omia korviaan.😄.

        Melko tunteella monet vetÀÀ karaokessakin.

        Olen minĂ€ kĂ€ynyt laulutunneilla, mutta enemmĂ€n minĂ€kin tunteella vedĂ€n kuin taidolla 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Melko tunteella monet vetÀÀ karaokessakin.

        Olen minĂ€ kĂ€ynyt laulutunneilla, mutta enemmĂ€n minĂ€kin tunteella vedĂ€n kuin taidolla 😄

        Mun tapauksessa pitĂ€s kanssa tunteella kiskasta se taito kun tosiaan puuttuu.😄. Olen mĂ€ joskus sentÀÀn karaokessakin laulanut mutta siitĂ€ ei paljoo oo jÀÀny lapsille mitĂ€ tosin ei parhaan tietoni mukaan ole kerrottavaa.🙂.


    • Anonyymi

      1. LĂ€tyt vai pannukakut?
      Nyt on paha 😄 Valitsen silti lĂ€tyt. Kermavaahdolla ja mansikoilla tĂ€ytetty lettu on maku, joka vie kesÀÀn ☀

      2. Avantouinti vai laskuvarjohyppy?
      Avantouinti. NÀen painajaisia putoamisesta eli laskuvarjohyppy lienee liian extremeÀ minulle.

      3. SĂ€ngyn leveys 120cm vai 160cm?
      Mieluiten 160cm tai enemmĂ€n, mutta tĂ€llĂ€ hetkellĂ€ on vain 120cm. EihĂ€n siihen melkein mahdu edes miestĂ€ viereen, mutta eipĂ€ ole tuota ongelmaa tĂ€llĂ€ hetkellĂ€ 😄

      4. Keskiviikko vai perjantai?
      Ehdottomasti perjantai 💃

      5. Luistelu vai hiihto?
      Ei kumpikaan, mutta jos on pakko valita niin hiihto. En ole talvi-ihminen.

      6. Karaokessa I Will stay vai Aikuinen nainen?
      Hurrigsnesin I will stay? Ei ainakaan aikuista naista 😂

      BonuskysymyksenÀ: Kaksi toivomusta lampun hengelle?
      Toivon kunnon palkankorotusta ja rohkeutta mennÀ verikokeisiin.

      • Oi! Mene ihmeessĂ€ verikokeisiin.👍 Kumpi siis jĂ€nnittÀÀ enemmĂ€n, se kokeen ottaminen vai tulokset? Toivon TsemppiĂ€ kumpaankin 🙏
        KyllĂ€ siihen 120 senttiseen mieskin mahtuu, kun sĂ€nky on seinĂ€n vieressĂ€, niin vain toinen putoaa.. 😄
        Ja nimenomaan Hurriganesilla mennÀÀn 👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Oi! Mene ihmeessĂ€ verikokeisiin.👍 Kumpi siis jĂ€nnittÀÀ enemmĂ€n, se kokeen ottaminen vai tulokset? Toivon TsemppiĂ€ kumpaankin 🙏
        KyllĂ€ siihen 120 senttiseen mieskin mahtuu, kun sĂ€nky on seinĂ€n vieressĂ€, niin vain toinen putoaa.. 😄
        Ja nimenomaan Hurriganesilla mennÀÀn 👍

        Kokeen ottaminen jĂ€nnittÀÀ 🙈 En ole hyvĂ€ neulojen kanssa ja tajukin joskus lĂ€htenyt verikoetta ottaessa, niin kynnys astua labran ovesta sisÀÀn on korkea. PitĂ€isi mÀÀrĂ€aikaistarkastus kĂ€ydĂ€ tekemĂ€ssĂ€ ja varmistamassa, ettĂ€ kaikki on kunnossa, mitÀÀn erityistĂ€ syytĂ€ pelĂ€tĂ€ tuloksia ei siis ole.

        Mahtaisiko tulla tappelu, kumpi pÀÀsee seinĂ€n viereen 😄 Painiksihan se voisi mennĂ€, mutta ehkĂ€ lopulta sopu sijaa antaa 😊

        Muistin juuri, ettĂ€ minĂ€hĂ€n olen laulanut tuon I will stayn karaokessa 😂 Siskon kanssa laulettiin tunteella ja asenteella pienessĂ€ hiprakassa. MielestĂ€ni se meni loistavasti đŸ€­đŸ™ˆ


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kokeen ottaminen jĂ€nnittÀÀ 🙈 En ole hyvĂ€ neulojen kanssa ja tajukin joskus lĂ€htenyt verikoetta ottaessa, niin kynnys astua labran ovesta sisÀÀn on korkea. PitĂ€isi mÀÀrĂ€aikaistarkastus kĂ€ydĂ€ tekemĂ€ssĂ€ ja varmistamassa, ettĂ€ kaikki on kunnossa, mitÀÀn erityistĂ€ syytĂ€ pelĂ€tĂ€ tuloksia ei siis ole.

        Mahtaisiko tulla tappelu, kumpi pÀÀsee seinĂ€n viereen 😄 Painiksihan se voisi mennĂ€, mutta ehkĂ€ lopulta sopu sijaa antaa 😊

        Muistin juuri, ettĂ€ minĂ€hĂ€n olen laulanut tuon I will stayn karaokessa 😂 Siskon kanssa laulettiin tunteella ja asenteella pienessĂ€ hiprakassa. MielestĂ€ni se meni loistavasti đŸ€­đŸ™ˆ

        Uskon, ettĂ€ systerin kanssa laulu sujuu 👍
        "I Will Phone your Mother and ask her..." 😄

        MinĂ€ kĂ€yn luovuttamassa vertakin sÀÀnnöllisesti, niin tuo verikokeen ottaminen ei tunnu missÀÀn, mutta esimerkiksi tyttĂ€reni on hieman neulakammoinen. YmmĂ€rrĂ€n kyllĂ€, ettĂ€ se voi tuntua kurjalta.. TsemppiĂ€ vaan kovasti 👍 HyrĂ€ile vaikka mielessĂ€si sitĂ€ I Will Stayta, etkĂ€ pian huomaakaan, kun nĂ€yte on jo otettu! 🙂


    • 1. LĂ€tyt vai pannukakut?
      - LĂ€tyt mansikkahillolla 😋

      2. Avantouinti vai laskuvarjohyppy?
      - Jos ihan pakko, niin supernopea avantopulaus

      3. SĂ€ngyn leveys 120cm vai 160cm?
      - 160cm x 200cm

      4. Keskiviikko vai perjantai?
      - Perjantai

      5. Luistelu vai hiihto?
      - Ei kumpaakaan pitkÀÀn aikaan, mutta jos pitÀÀ valita, niin hiihto

      6. Karaokessa I Will stay vai Aikuinen nainen?
      - Kotiviini
      "Tein sulle kotiviinin
      Mansikoista vain
      Kirsikoista omenoista
      Rakkaus rinnassain ..." đŸŽ”đŸŽ”đŸŽ”

      BonuskysymyksenÀ: Kaksi toivomusta lampun hengelle?
      1. Maailmanrauhaa
      2. Omaisille, lÀheisille, rakkaille ja itselle terveyttÀ ja onnellista elÀmÀÀ

      Kiitos, kiva galluppi. 😊

      • Kiitos tosi.typy đŸ€—
        Gallup oli kyllĂ€ ihan vaan sellainen hetken mielijohde 😄
        Oi! Tuo Kotiviini on ihana âŁïž Alkoi heti soida korvissani.. 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kiitos tosi.typy đŸ€—
        Gallup oli kyllĂ€ ihan vaan sellainen hetken mielijohde 😄
        Oi! Tuo Kotiviini on ihana âŁïž Alkoi heti soida korvissani.. 🙂

        Kiva kun laitat nĂ€itĂ€ galluppeja meidĂ€n iloksi. 😊

        Minun on tosi vaikea nousta lavalle laulamaan karaokea. Mutta tuo Kotiviini on se varmin ja helpoin biisi, jonka tiedĂ€n onnistuvan. Tietysti muutaman rohkaisuryypyn jĂ€lkeen kurkku on kirkastettu ja laulu raikaa. đŸ€Ł


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kiva kun laitat nĂ€itĂ€ galluppeja meidĂ€n iloksi. 😊

        Minun on tosi vaikea nousta lavalle laulamaan karaokea. Mutta tuo Kotiviini on se varmin ja helpoin biisi, jonka tiedĂ€n onnistuvan. Tietysti muutaman rohkaisuryypyn jĂ€lkeen kurkku on kirkastettu ja laulu raikaa. đŸ€Ł

        Se on niin tavallista, ettei suomalaiset laula ennen kuin kurkku on kunnolla kostutettu 😀
        MinĂ€ kyllĂ€ tykkÀÀn laulaa ja menenkin karaokeen (tilaisuuden tullen) mieluummin alkuillasta, kun silloin siellĂ€ on aina hyvin tilaa 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Se on niin tavallista, ettei suomalaiset laula ennen kuin kurkku on kunnolla kostutettu 😀
        MinĂ€ kyllĂ€ tykkÀÀn laulaa ja menenkin karaokeen (tilaisuuden tullen) mieluummin alkuillasta, kun silloin siellĂ€ on aina hyvin tilaa 👍

        Alkuillasta minĂ€kin menen, jos meinaan mennÀÀÀ. Se loppuilta jÀÀ sitten hauskanpitoon, eikĂ€ tarvitse enÀÀ stressata. đŸ€­đŸ˜Š


      • tosi.typy kirjoitti:

        Alkuillasta minĂ€kin menen, jos meinaan mennÀÀÀ. Se loppuilta jÀÀ sitten hauskanpitoon, eikĂ€ tarvitse enÀÀ stressata. đŸ€­đŸ˜Š

        NĂ€in on. Sitten on oma osuus viihdyttĂ€misestĂ€ niin kuin hoidettu 👍😄


    • 1. LĂ€tyt vai pannukakut? - LĂ€tyt..

      2. Avantouinti vai laskuvarjohyppy? - Ei kumpikaan..

      3. SĂ€ngyn leveys 120cm vai 160cm? - 160 tai 180...

      4. Keskiviikko vai perjantai? - Perjantai..

      5. Luistelu vai hiihto? - Luistelu.. Inhoon hiihtoa..

      6. Karaokessa I Will stay vai Aikuinen nainen? - I will stay..

      BonuskysymyksenÀ: Kaksi toivomusta lampun hengelle?

      đŸ§žâ€â™‚ïžđŸ˜˜đŸ§šđŸ»â€â™€ïž

      Kiitos kyselystĂ€. 🙂

      • Kiitos đŸ€—
        LĂ€tyt tekeekin tĂ€nÀÀn kauppansa 👍 Ihan alkoi itsenikin tehdĂ€ niitĂ€ mieli 😋
        Ai sĂ€ passaat kaiken extremen? Mun tytĂ€r kĂ€vi pari viikkoa sitten ensimmĂ€istĂ€ kertaa avannossa ja oli ihan intoa piukassa.. MinĂ€ olen kĂ€ynyt uimahallin kylmĂ€altaassa, mutta siihen se taitaa jÀÀdĂ€ 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kiitos đŸ€—
        LĂ€tyt tekeekin tĂ€nÀÀn kauppansa 👍 Ihan alkoi itsenikin tehdĂ€ niitĂ€ mieli 😋
        Ai sĂ€ passaat kaiken extremen? Mun tytĂ€r kĂ€vi pari viikkoa sitten ensimmĂ€istĂ€ kertaa avannossa ja oli ihan intoa piukassa.. MinĂ€ olen kĂ€ynyt uimahallin kylmĂ€altaassa, mutta siihen se taitaa jÀÀdĂ€ 😄

        Huomenna teen kyllĂ€ pannaria, kun tulin luvanneeksi lapsilleni. 😋

        Olen kĂ€ynyt kylmĂ€altaassa, mutta en tykkÀÀ yhtÀÀn. Mielummin meen kuumaan pataan istumaan. 😄

        Ja taivaalta en halua hyppiÀ.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Huomenna teen kyllĂ€ pannaria, kun tulin luvanneeksi lapsilleni. 😋

        Olen kĂ€ynyt kylmĂ€altaassa, mutta en tykkÀÀ yhtÀÀn. Mielummin meen kuumaan pataan istumaan. 😄

        Ja taivaalta en halua hyppiÀ.

        Pannarikin on hyvÀÀ, mutta koska teen sitĂ€ mieluummin pellillisen, niin itselleni ei juurikaan tule tehtyĂ€.. Muutamalle lĂ€tylle on helpompi tehdĂ€ pieni taikina 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Pannarikin on hyvÀÀ, mutta koska teen sitĂ€ mieluummin pellillisen, niin itselleni ei juurikaan tule tehtyĂ€.. Muutamalle lĂ€tylle on helpompi tehdĂ€ pieni taikina 🙂

        Mites vohvelit, teetkö niitĂ€? â˜ș


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mites vohvelit, teetkö niitĂ€? â˜ș

        Juu, on mulla vohvelirauta. En tosin niitĂ€ olekaan tehnyt pitkÀÀn aikaan 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Juu, on mulla vohvelirauta. En tosin niitĂ€ olekaan tehnyt pitkÀÀn aikaan 👍

        Sen kanssa on vĂ€hĂ€n sotkuisaa joskus. VĂ€lillĂ€ tulee tehtyĂ€. 🙂


    • Hmmm. Mun tekemĂ€ voinen pannari on hyvÀÀ. Mut ehkĂ€ sittenkin letut. Voi kun sais kotikutoista metsĂ€vadelmahilloa jostain...

      Avantouinti. PelkÀÀn helvetisti korkeita paikkoja.

      Hiihto.luistelusta tulee kintut todella kipeiksi.

      SĂ€nky 160.Sais olla isompikin. TykkÀÀn kieriskellĂ€ 😃

      Aikuinen nainen. I Will stay on niin hiton raskasmielinen.

      Toiveita? EhkÀpÀ terveitÀ pÀiviÀ.

      • Terveys on aina hyvĂ€ toive 👍
        Voi.. Muistan, kun mummuni teki sellaista pannukakkua, minkĂ€ hĂ€n teki suureen paistinpannuun ja paistoi sen leivinuunissa. SiinĂ€ oikein tirisi voi. 😋 Sellaista pannaria en ole saanut sitten lapsuusaikojeni..
        - MetsĂ€vadelmahilloa minulla kyllĂ€ on 👍😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Terveys on aina hyvĂ€ toive 👍
        Voi.. Muistan, kun mummuni teki sellaista pannukakkua, minkĂ€ hĂ€n teki suureen paistinpannuun ja paistoi sen leivinuunissa. SiinĂ€ oikein tirisi voi. 😋 Sellaista pannaria en ole saanut sitten lapsuusaikojeni..
        - MetsĂ€vadelmahilloa minulla kyllĂ€ on 👍😄

        Nam nam namskis.

        Juu, terveitÀ pÀiviÀ ei voi toivoa liikaa, valitettavasti.


    • 1. LĂ€tyt vai pannukakut? LĂ€tyt hienolla sokerilla

      2. Avantouinti vai laskuvarjohyppy? Avanto, mutta joku merenneito saa olla houkuttimena đŸ„¶

      3. SÀngyn leveys 120cm vai 160cm? Yksin riittÀÀ 120, kaksin 160, jotta edes puol metriÀ jÀÀ itselle

      4. Keskiviikko vai perjantai? Pe!

      5. Luistelu vai hiihto? Luistelu. Hiihto on junttia puuhaa đŸ€­ SitĂ€ harrastettiin koulussa mummon hikilankuilla

      6. Karaokessa I Will stay vai Aikuinen nainen? Karaoke on japanilaisten kosto atomipommista.

      BonuskysymyksenÀ: Kaksi toivomusta lampun hengelle?

      1) spanielin katseeseen helposti haksahtava varakas nainen 😆 2) Ihmiskunnan jĂ€rkiintyminen suhteessa sotiin ja luonnon tuhoamiseen

      • TĂ€nÀÀn onkin ollut lĂ€ttypĂ€ivĂ€ 😄 TĂ€ytyy varmaan itsekin paistaa niitĂ€ piakkoin 👍

        Avantouinti minullekin noista. En enÀÀ nousisi edes pienkoneeseen toista kertaa 😝

        SinĂ€hĂ€n nukutkin pienessĂ€ tilassa 😂

        Ai karaoke ei nyt oikein irtoa? HerÀÀ kysymys mikĂ€ olisi sun ÀÀnialasi? đŸ€” Randella se oli aikuinen nainen 😄

        Maailmanrauha on aina pĂ€tevĂ€ toivomus 🙏


      • Xena-183 kirjoitti:

        TĂ€nÀÀn onkin ollut lĂ€ttypĂ€ivĂ€ 😄 TĂ€ytyy varmaan itsekin paistaa niitĂ€ piakkoin 👍

        Avantouinti minullekin noista. En enÀÀ nousisi edes pienkoneeseen toista kertaa 😝

        SinĂ€hĂ€n nukutkin pienessĂ€ tilassa 😂

        Ai karaoke ei nyt oikein irtoa? HerÀÀ kysymys mikĂ€ olisi sun ÀÀnialasi? đŸ€” Randella se oli aikuinen nainen 😄

        Maailmanrauha on aina pĂ€tevĂ€ toivomus 🙏

        Aikuinen nainen on aina muotia. KĂ€ra Åkessa on se ongelma, ettĂ€ keskimÀÀrin pubiartisteilla on enemmĂ€n intoa kuin ymmĂ€rrystĂ€.. itse voisin kontrabaritonillani vetĂ€istĂ€ Only Youn, mutta vain hyvin nesteytettynĂ€ 😌


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Aikuinen nainen on aina muotia. KĂ€ra Åkessa on se ongelma, ettĂ€ keskimÀÀrin pubiartisteilla on enemmĂ€n intoa kuin ymmĂ€rrystĂ€.. itse voisin kontrabaritonillani vetĂ€istĂ€ Only Youn, mutta vain hyvin nesteytettynĂ€ 😌

        No niin. 👍MeillĂ€hĂ€n on sitten jo biisitkin valittuina Ilonan karaokeen, jos sinun absoluuttinen sĂ€velkorvasi vain kestÀÀ. đŸ€Ł


      • Xena-183 kirjoitti:

        No niin. 👍MeillĂ€hĂ€n on sitten jo biisitkin valittuina Ilonan karaokeen, jos sinun absoluuttinen sĂ€velkorvasi vain kestÀÀ. đŸ€Ł

        Ilonassa on kĂ€yty, mutta joudun pahoitellen toppuuttelemaan, ettĂ€ olemme selkeĂ€sti yli-ikĂ€isiĂ€ sinne đŸ€­ Se Londonin tilalle tullut kansankuppila-karaoke sopii valitettavasti paremmin 😬


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ilonassa on kĂ€yty, mutta joudun pahoitellen toppuuttelemaan, ettĂ€ olemme selkeĂ€sti yli-ikĂ€isiĂ€ sinne đŸ€­ Se Londonin tilalle tullut kansankuppila-karaoke sopii valitettavasti paremmin 😬

        Voi sentÀÀn.. Se taitaa olla sitten vaan menoa sinne noutoparkkiin vÀrjöttelemÀÀn.
        Kahvit ja ajoissa Omenahotelliin nukkumaan, koska ikĂ€ painaa 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Voi sentÀÀn.. Se taitaa olla sitten vaan menoa sinne noutoparkkiin vÀrjöttelemÀÀn.
        Kahvit ja ajoissa Omenahotelliin nukkumaan, koska ikĂ€ painaa 😉

        Noin se menee, lisĂ€ksi on muistettava ottaa matkadosetti mukaan ja tarkistettava Doro-puhelimesta, ettĂ€ esikoinen on varmasti siellĂ€ ICE-merkitty, jos siellĂ€ Omenassa tulee jotain Ă€killistĂ€ kremppaa 😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Noin se menee, lisĂ€ksi on muistettava ottaa matkadosetti mukaan ja tarkistettava Doro-puhelimesta, ettĂ€ esikoinen on varmasti siellĂ€ ICE-merkitty, jos siellĂ€ Omenassa tulee jotain Ă€killistĂ€ kremppaa 😄

        Voi jestas! Toivottavasti ei mitÀÀn sydĂ€njuttuja kuitenkaan.. Olis sellainen klassinen 😉😂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Voi jestas! Toivottavasti ei mitÀÀn sydĂ€njuttuja kuitenkaan.. Olis sellainen klassinen 😉😂

        Noo.. eikö defibrillaattoria voisi ajatella keski-ikĂ€isten seksileluna siihen till? 😆


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Noo.. eikö defibrillaattoria voisi ajatella keski-ikĂ€isten seksileluna siihen till? 😆

        Onhan se. SydĂ€niskuri on niin romanttinen nimenĂ€kin. ❀
        Sen kĂ€yttöÀ voi harjoitella vaikka yhdessĂ€. SĂ€hköÀ siihen riittÀÀ ihan omasta takaa 😉

        Nyt kuitenkin toivottelen taas hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia 😘


      • Kirjoitit jotakin niin tuhmaa, ettĂ€ se poistettiin 🙊
        Mutta sen verran minun piti tulla vielÀ sanomaan, ettÀ minua lÀhes ÀrsyttÀÀ.. no ei ÀrsytÀ, mutta kuitenkin.. toi, kun sinulla on niin samoja makumieltymyksiÀ kuin itsellÀni.
        MistÀ sÀ tuon hienosokerinkin tuohon tempasit, kun minÀkin syön aina lÀttyni mieluummin hienosokerilla kuin millÀÀn hillolla..


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kirjoitit jotakin niin tuhmaa, ettĂ€ se poistettiin 🙊
        Mutta sen verran minun piti tulla vielÀ sanomaan, ettÀ minua lÀhes ÀrsyttÀÀ.. no ei ÀrsytÀ, mutta kuitenkin.. toi, kun sinulla on niin samoja makumieltymyksiÀ kuin itsellÀni.
        MistÀ sÀ tuon hienosokerinkin tuohon tempasit, kun minÀkin syön aina lÀttyni mieluummin hienosokerilla kuin millÀÀn hillolla..

        Oho 😄 ilmeisesti oli liian tuhmaa tekstiĂ€, vaikka lĂ€hinnĂ€ huumorimielessĂ€ 😇

        Jaa’a, ehkĂ€ hienosokeri lĂ€ttyjen kanssa ei ole kovin harvinainen mieltymys? Ja sanontahan kuuluu, ettĂ€ great minds think/drink alike 😉 Suhtautuminen karaokeen ei kyllĂ€ ollut samaa..


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Oho 😄 ilmeisesti oli liian tuhmaa tekstiĂ€, vaikka lĂ€hinnĂ€ huumorimielessĂ€ 😇

        Jaa’a, ehkĂ€ hienosokeri lĂ€ttyjen kanssa ei ole kovin harvinainen mieltymys? Ja sanontahan kuuluu, ettĂ€ great minds think/drink alike 😉 Suhtautuminen karaokeen ei kyllĂ€ ollut samaa..

        Aivan! ☝- HyvĂ€ juttu 🙂 Jos en tietĂ€isi, ettĂ€ mun veli ei koske tietokoneeseen, niin olisin voinutkin jo ajatella kirjoittelevani hĂ€nen kanssaan.. 😄
        SiitĂ€ sinun poistetusta viestistĂ€ nĂ€kyi kyllĂ€ sen verran, ettĂ€ sain kiinni ajatuksesta 😉 Muussa suhteessa en ole mikÀÀn sisar_hento_valkoinen, mutta siihen varmaan löytyy lÀÀkelaukustanikin apuja 😇


      • Xena-183 kirjoitti:

        Aivan! ☝- HyvĂ€ juttu 🙂 Jos en tietĂ€isi, ettĂ€ mun veli ei koske tietokoneeseen, niin olisin voinutkin jo ajatella kirjoittelevani hĂ€nen kanssaan.. 😄
        SiitĂ€ sinun poistetusta viestistĂ€ nĂ€kyi kyllĂ€ sen verran, ettĂ€ sain kiinni ajatuksesta 😉 Muussa suhteessa en ole mikÀÀn sisar_hento_valkoinen, mutta siihen varmaan löytyy lÀÀkelaukustanikin apuja 😇

        Todisteena siitĂ€, etten ole atk:n juuri opetellut veljesi, voin kertoa ettei mulla ole siskoa 😉

        YllĂ€pito on yllĂ€ttĂ€vĂ€n tarkkana, ei tÀÀllĂ€ passaa kĂ€sitellĂ€ alaikĂ€isille sopimattomia teemoja 😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Todisteena siitĂ€, etten ole atk:n juuri opetellut veljesi, voin kertoa ettei mulla ole siskoa 😉

        YllĂ€pito on yllĂ€ttĂ€vĂ€n tarkkana, ei tÀÀllĂ€ passaa kĂ€sitellĂ€ alaikĂ€isille sopimattomia teemoja 😄

        SelvĂ€! Otan vastaan jĂ€lleen yhden vakuuttavan todisteen siitĂ€, ettĂ€ en voi tietÀÀ oletko oikea ihminen 😄

        P.S. oletko jo valinnut mikĂ€ se saari olisi? Aruba? 🌞


      • Xena-183 kirjoitti:

        SelvĂ€! Otan vastaan jĂ€lleen yhden vakuuttavan todisteen siitĂ€, ettĂ€ en voi tietÀÀ oletko oikea ihminen 😄

        P.S. oletko jo valinnut mikĂ€ se saari olisi? Aruba? 🌞

        TÀÀllĂ€ poikien kĂ€sityökerhon baari-illassa alkaa tuntua pikku hiljaa AI-botilta, joten epĂ€ilyksesi ovat perusteltuja 😌

        Viikinsaari olis edullinen ratkaisu đŸ€” Mieluummin kuitenkin Seychellit, Kuuba, Kap Verde, Mauritius-osastoa. Arubasta en tiedĂ€ mitÀÀn. Onko siellĂ€ tapana, ettĂ€ nainen maksaa kaiken? đŸ€­


      • MaximiIIian kirjoitti:

        TÀÀllĂ€ poikien kĂ€sityökerhon baari-illassa alkaa tuntua pikku hiljaa AI-botilta, joten epĂ€ilyksesi ovat perusteltuja 😌

        Viikinsaari olis edullinen ratkaisu đŸ€” Mieluummin kuitenkin Seychellit, Kuuba, Kap Verde, Mauritius-osastoa. Arubasta en tiedĂ€ mitÀÀn. Onko siellĂ€ tapana, ettĂ€ nainen maksaa kaiken? đŸ€­

        Riippuu hyvin paljon siitĂ€ spanielinkatseen viehĂ€ttĂ€vyydestĂ€ đŸ€­

        EnpĂ€ ole minĂ€kÀÀn koskaan siellĂ€ One Happy Islandilla kĂ€ynyt, mutta se on kuulemma kovasti suosittu hÀÀmatkalaisten lomakohde. - TodennĂ€köisesti nainen maksaa mielellÀÀn ainakin siitĂ€, ettĂ€ huoneessa on siisti katto 😉

        Olisi mielenkiintoista tietÀÀ millaisista poikain kĂ€dentaidoista on kyse, mutta maltan olla utelematta. 😄 Hauskaa iltaa kuitenkin 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Riippuu hyvin paljon siitĂ€ spanielinkatseen viehĂ€ttĂ€vyydestĂ€ đŸ€­

        EnpĂ€ ole minĂ€kÀÀn koskaan siellĂ€ One Happy Islandilla kĂ€ynyt, mutta se on kuulemma kovasti suosittu hÀÀmatkalaisten lomakohde. - TodennĂ€köisesti nainen maksaa mielellÀÀn ainakin siitĂ€, ettĂ€ huoneessa on siisti katto 😉

        Olisi mielenkiintoista tietÀÀ millaisista poikain kĂ€dentaidoista on kyse, mutta maltan olla utelematta. 😄 Hauskaa iltaa kuitenkin 👍

        En vastustelisi, jos ymmĂ€rtĂ€vĂ€inen nainen veisi nyt Aruban koneeseen ja sillĂ€ laatuaikaa viettĂ€mÀÀn đŸ„±

        Poikain kĂ€dentaidot viittaavat virheettömÀÀn kĂ€sivarren koukistukseen, jotta hyvĂ€laatuinen olut valuu optimaalisessa kulmassa kurkusta alas yhtĂ€nĂ€ iloliemiryöppynĂ€ 😌


      • MaximiIIian kirjoitti:

        En vastustelisi, jos ymmĂ€rtĂ€vĂ€inen nainen veisi nyt Aruban koneeseen ja sillĂ€ laatuaikaa viettĂ€mÀÀn đŸ„±

        Poikain kĂ€dentaidot viittaavat virheettömÀÀn kĂ€sivarren koukistukseen, jotta hyvĂ€laatuinen olut valuu optimaalisessa kulmassa kurkusta alas yhtĂ€nĂ€ iloliemiryöppynĂ€ 😌

        ...ja se varakas nainen olisi mielellÀÀn noin 90- vuotias ja juuri muuttanut testamenttiaan sinun hyvĂ€ksesi ennen matkaa đŸ€­

        Kiitos selvennyksestĂ€ kĂ€dentaitojen suhteen. Äitini sanoisi, ettĂ€ luoja tautia lisĂ€tköön, mutta jĂ€tĂ€npĂ€ sanomatta. 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        ...ja se varakas nainen olisi mielellÀÀn noin 90- vuotias ja juuri muuttanut testamenttiaan sinun hyvĂ€ksesi ennen matkaa đŸ€­

        Kiitos selvennyksestĂ€ kĂ€dentaitojen suhteen. Äitini sanoisi, ettĂ€ luoja tautia lisĂ€tköön, mutta jĂ€tĂ€npĂ€ sanomatta. 😉

        Vannon ja vakuutan etten tĂ€llĂ€ kertaa ajatellut naisoletettua taloudellisena projektina, vaan ettĂ€ hĂ€n voisi olla muutaman vuosikymmenen nuorempi ja hilkka pÀÀssĂ€ toteuttaisi naisellisia vaistojaan siellĂ€ Aruballa đŸ„°đŸ˜†


      • MaximiIIian kirjoitti:

        En vastustelisi, jos ymmĂ€rtĂ€vĂ€inen nainen veisi nyt Aruban koneeseen ja sillĂ€ laatuaikaa viettĂ€mÀÀn đŸ„±

        Poikain kĂ€dentaidot viittaavat virheettömÀÀn kĂ€sivarren koukistukseen, jotta hyvĂ€laatuinen olut valuu optimaalisessa kulmassa kurkusta alas yhtĂ€nĂ€ iloliemiryöppynĂ€ 😌

        Rande tuolla toisessa ketjussa ehdotteli palstatapaamista kevÀÀllÀ/kesemmÀllÀ. Vastaan tÀhÀn niin, tulee ilmo teille molemmille. Idea olisi pitÀÀ tapaaminen pienenÀ ja turvallisuussyistÀ vain ihmisten kesken, jotka ovat nÀhneet toisensa oikeassa elÀmÀssÀ. MikÀli olen palstaa lukenenut oikein Pirpana-Pujis-Rande-Jasu-minÀ-Xena-joku vanhempi nikki ainakin olisi heiden joukossa, joilla on irl-kontakti jonkun kautta toisiinsa. Kaikki ei vÀlttÀmÀttÀ halua tulla tai pÀÀse mukana tietenkÀÀn.

        HĂ€tyyttelen teitĂ€ Tampereen seudun porukkaa kaljalle tai kahveille jo nyt, ettĂ€ speksit ja turvatakuut tĂ€yttyy. 😉 Eka Tampereen paluujuna lĂ€htee pilkun aikaan la- ja su-aamut ja majoituskin löytyy extremehalvasta 20-30e/makuusalipakka (veikkaan, ettĂ€ extremekokemus), 60e/1hh eurohostel aina vajaan sataseen edulliseen supersiistiin hyvillĂ€ yhteyksillĂ€ 90-100e/1hh esim. Valo ja sitten Radissonit yms. 200e/1hh. Ehdotin myös Tallinnaa Randelle (kevÀÀllĂ€ <50e/1hh viikonloppuna ja auto laivalle parkkiin 0e) majoitussyistĂ€, mutta ei vielĂ€ ensitapaamisesta innostunut


        Sitten olis vĂ€limuoto
 ”Ristely” kuivalla maalla ja keikalla + juna-aseman vieressĂ€ (paluu juna joskus 04 jĂ€lkeen yöllĂ€ Tampereelle ja samoin moneen muihin suuntiin, jos ei halua jÀÀdĂ€ yöksi) Noilla on PARTY paketteja, mutta ne on jo pitkĂ€lti myyty ja 1 ja 2 hh maksaa molemmat noin satasen. Tuolla on meno kohtuullisen villiĂ€, mutta keikat on olleet hyviĂ€ ja on sijainniltaan kompromissi. https://tulisuudelma.fi/


      • Citrinella kirjoitti:

        Rande tuolla toisessa ketjussa ehdotteli palstatapaamista kevÀÀllÀ/kesemmÀllÀ. Vastaan tÀhÀn niin, tulee ilmo teille molemmille. Idea olisi pitÀÀ tapaaminen pienenÀ ja turvallisuussyistÀ vain ihmisten kesken, jotka ovat nÀhneet toisensa oikeassa elÀmÀssÀ. MikÀli olen palstaa lukenenut oikein Pirpana-Pujis-Rande-Jasu-minÀ-Xena-joku vanhempi nikki ainakin olisi heiden joukossa, joilla on irl-kontakti jonkun kautta toisiinsa. Kaikki ei vÀlttÀmÀttÀ halua tulla tai pÀÀse mukana tietenkÀÀn.

        HĂ€tyyttelen teitĂ€ Tampereen seudun porukkaa kaljalle tai kahveille jo nyt, ettĂ€ speksit ja turvatakuut tĂ€yttyy. 😉 Eka Tampereen paluujuna lĂ€htee pilkun aikaan la- ja su-aamut ja majoituskin löytyy extremehalvasta 20-30e/makuusalipakka (veikkaan, ettĂ€ extremekokemus), 60e/1hh eurohostel aina vajaan sataseen edulliseen supersiistiin hyvillĂ€ yhteyksillĂ€ 90-100e/1hh esim. Valo ja sitten Radissonit yms. 200e/1hh. Ehdotin myös Tallinnaa Randelle (kevÀÀllĂ€ <50e/1hh viikonloppuna ja auto laivalle parkkiin 0e) majoitussyistĂ€, mutta ei vielĂ€ ensitapaamisesta innostunut


        Sitten olis vĂ€limuoto
 ”Ristely” kuivalla maalla ja keikalla juna-aseman vieressĂ€ (paluu juna joskus 04 jĂ€lkeen yöllĂ€ Tampereelle ja samoin moneen muihin suuntiin, jos ei halua jÀÀdĂ€ yöksi) Noilla on PARTY paketteja, mutta ne on jo pitkĂ€lti myyty ja 1 ja 2 hh maksaa molemmat noin satasen. Tuolla on meno kohtuullisen villiĂ€, mutta keikat on olleet hyviĂ€ ja on sijainniltaan kompromissi. https://tulisuudelma.fi/

        Kiitos tiedosta Citrinella.

        MitĂ€ kuuluu? MiltĂ€ uudessa paikassa on tuntunut? 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kiitos tiedosta Citrinella.

        MitĂ€ kuuluu? MiltĂ€ uudessa paikassa on tuntunut? 🙂

        PistĂ€kÀÀ harkintaan
 Ensin ne kahvit/olut yhteisen hyvĂ€n eteen. 🙃😉😊 Ja helpompi on mennĂ€ kun ei ajattele treffeinĂ€, vaan ihan tutustumisena. Tutustuminen voi yhtĂ€ hyvin johtaa romanttisiin seuraaviin treffeihin tai sitten kaveriuuteen ja kevĂ€t-tapaamiseen. 😉

        Itse kun katselin noita, ja innostuin ja varasin portion boys keikan pÀÀsiĂ€iseen hotellihuoneella. 😁 Hotellin voi perua (kun varaa S-kortilla) samana pĂ€ivĂ€nĂ€ ilman kuluja ja nuo hinnat tulee nousemaan kevĂ€ttĂ€ kohti yleensĂ€ aika reilusti
 Nyt sain superior kahden hengen huoneen yhdelle 112e
 (halvin 1hh oli 101e eli 11e kannattaa maksaa pienestĂ€ luksuksesta). Ja jos ei siinĂ€ kohtaa innosta, voi kĂ€ydĂ€ auton tai junan kanssa vain keikalla. Olen ennen suhtautunut tuohon bĂ€ndiin epĂ€luuloisesti, mutta yhden festarin kokemuksella fiilis keikalla oli super, 2000 ihmistĂ€ pomppi koko keikan alusta loppuun, vaikka hetki aikaisemmin oli satanut saavilla melkein jÀÀvettĂ€ taivaalta. đŸ€Ł PĂ€rjĂ€si lĂ€snĂ€olon tasossa ja fiiliksessĂ€ aika isoillekin nimille.

        Olen ihan fiiliksissĂ€ uudesta työpaikasta. Kiireen tuntua ei ole, aikataulusuunnitelmat on realistisia, jo nyt on kĂ€ynyt selvĂ€ksi, ettĂ€ joustoa löytyy, jos tarvitsee, saan aika paljon luoda oman työmaani alusta alkaen koska on kyseessĂ€ uuden alku (kiva miettiĂ€ prosessi toimivaksi). Pomo (nuorempi mies) on maalaisjĂ€rkinen, mukava, kohtuullisuuden kannattaja ja on innostuva visionÀÀri samallalailla kuin itsekin olen. Ja mikromanagerointia ei ole ja aihe on superinnostava ja myös yhteiskunnallisesti merkittĂ€vĂ€. RyhmĂ€ssĂ€ kaikki on mukavua ja avuliaita. Tuntuu, ettĂ€ solahdan porukkaan hyvin ja useamman kanssa löytyy sama aaltopituus, vaikka koulutukseni on tĂ€ysin erityyppinen kuin muilla. Kaikinpuolin siis vaikuttaa lyhyellĂ€ kokemuksella omalta paikalta. ❀


      • Citrinella kirjoitti:

        PistĂ€kÀÀ harkintaan
 Ensin ne kahvit/olut yhteisen hyvĂ€n eteen. 🙃😉😊 Ja helpompi on mennĂ€ kun ei ajattele treffeinĂ€, vaan ihan tutustumisena. Tutustuminen voi yhtĂ€ hyvin johtaa romanttisiin seuraaviin treffeihin tai sitten kaveriuuteen ja kevĂ€t-tapaamiseen. 😉

        Itse kun katselin noita, ja innostuin ja varasin portion boys keikan pÀÀsiĂ€iseen hotellihuoneella. 😁 Hotellin voi perua (kun varaa S-kortilla) samana pĂ€ivĂ€nĂ€ ilman kuluja ja nuo hinnat tulee nousemaan kevĂ€ttĂ€ kohti yleensĂ€ aika reilusti
 Nyt sain superior kahden hengen huoneen yhdelle 112e
 (halvin 1hh oli 101e eli 11e kannattaa maksaa pienestĂ€ luksuksesta). Ja jos ei siinĂ€ kohtaa innosta, voi kĂ€ydĂ€ auton tai junan kanssa vain keikalla. Olen ennen suhtautunut tuohon bĂ€ndiin epĂ€luuloisesti, mutta yhden festarin kokemuksella fiilis keikalla oli super, 2000 ihmistĂ€ pomppi koko keikan alusta loppuun, vaikka hetki aikaisemmin oli satanut saavilla melkein jÀÀvettĂ€ taivaalta. đŸ€Ł PĂ€rjĂ€si lĂ€snĂ€olon tasossa ja fiiliksessĂ€ aika isoillekin nimille.

        Olen ihan fiiliksissĂ€ uudesta työpaikasta. Kiireen tuntua ei ole, aikataulusuunnitelmat on realistisia, jo nyt on kĂ€ynyt selvĂ€ksi, ettĂ€ joustoa löytyy, jos tarvitsee, saan aika paljon luoda oman työmaani alusta alkaen koska on kyseessĂ€ uuden alku (kiva miettiĂ€ prosessi toimivaksi). Pomo (nuorempi mies) on maalaisjĂ€rkinen, mukava, kohtuullisuuden kannattaja ja on innostuva visionÀÀri samallalailla kuin itsekin olen. Ja mikromanagerointia ei ole ja aihe on superinnostava ja myös yhteiskunnallisesti merkittĂ€vĂ€. RyhmĂ€ssĂ€ kaikki on mukavua ja avuliaita. Tuntuu, ettĂ€ solahdan porukkaan hyvin ja useamman kanssa löytyy sama aaltopituus, vaikka koulutukseni on tĂ€ysin erityyppinen kuin muilla. Kaikinpuolin siis vaikuttaa lyhyellĂ€ kokemuksella omalta paikalta. ❀

        Voi kuinka hyvĂ€ltĂ€ uusi pesti kuulostaa! KyllĂ€ ensimmĂ€inen viikko yleensĂ€ jo osoittaa työpaikan ilmapiirin, joten hieno homma 🙂 TsemppiĂ€ sulle kevÀÀseen 👍

        Minulla on yleensĂ€ jonkin verran kalenterissani ohjelmaa, mutta pysyn kuulolla 🙂
        Kirjoitit: "vain ihmisten kesken, jotka ovat nĂ€hneet toisensa oikeassa elĂ€mĂ€ssĂ€" - Onko joku siis tavannut Maxin? MinĂ€ ajattelin ensin palstalle tultuani, ettĂ€ hĂ€n on esim. Randen sivupersoona 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Voi kuinka hyvĂ€ltĂ€ uusi pesti kuulostaa! KyllĂ€ ensimmĂ€inen viikko yleensĂ€ jo osoittaa työpaikan ilmapiirin, joten hieno homma 🙂 TsemppiĂ€ sulle kevÀÀseen 👍

        Minulla on yleensĂ€ jonkin verran kalenterissani ohjelmaa, mutta pysyn kuulolla 🙂
        Kirjoitit: "vain ihmisten kesken, jotka ovat nĂ€hneet toisensa oikeassa elĂ€mĂ€ssĂ€" - Onko joku siis tavannut Maxin? MinĂ€ ajattelin ensin palstalle tultuani, ettĂ€ hĂ€n on esim. Randen sivupersoona 😉

        KĂ€sittÀÀkseni ei ole tavannut, se jÀÀköön sinun tehtĂ€vĂ€ksesi kun olette samalla suunnalla
. 😁 Olishan se ihan kiva, ettei Randen tarvitse istua tapaamisessa yksin enkelikuoron keskellÀ .

        Rande tai Max voi kommentoida, ovatko sama tai eri persoona. 😁Ainakin jotkut ajatukset ja tyylit vaihtuu aavistuksen nĂ€iden kahden herran vĂ€lillĂ€ eli olen itse heidĂ€t kahdeksi persoonaksi laskenut. 🙃


      • Citrinella kirjoitti:

        KĂ€sittÀÀkseni ei ole tavannut, se jÀÀköön sinun tehtĂ€vĂ€ksesi kun olette samalla suunnalla
. 😁 Olishan se ihan kiva, ettei Randen tarvitse istua tapaamisessa yksin enkelikuoron keskellÀ .

        Rande tai Max voi kommentoida, ovatko sama tai eri persoona. 😁Ainakin jotkut ajatukset ja tyylit vaihtuu aavistuksen nĂ€iden kahden herran vĂ€lillĂ€ eli olen itse heidĂ€t kahdeksi persoonaksi laskenut. 🙃

        No, sittemmin minĂ€kin olen jo muuttanut tuota alun kĂ€sitystĂ€ni, mutta mikÀÀn ei ole niin varmaa kuin epĂ€varma. EhkĂ€ vaimo ja seitsemĂ€n lasta muodostavat hidasteen biletykselle 😀

        Mutta siis, kiitos kutsusta Citrinella.
        Kattellaan đŸ™‹â€â™€ïž


      • Xena-183 kirjoitti:

        No, sittemmin minĂ€kin olen jo muuttanut tuota alun kĂ€sitystĂ€ni, mutta mikÀÀn ei ole niin varmaa kuin epĂ€varma. EhkĂ€ vaimo ja seitsemĂ€n lasta muodostavat hidasteen biletykselle 😀

        Mutta siis, kiitos kutsusta Citrinella.
        Kattellaan đŸ™‹â€â™€ïž

        Max voi kommentoida itse, mutta olen kyllÀ ymmÀrtÀnyt, ettÀ on eronnut ja lapset on ainakin jo teinejÀ ellei jopa nuoria aikuisia.


      • Citrinella kirjoitti:

        Max voi kommentoida itse, mutta olen kyllÀ ymmÀrtÀnyt, ettÀ on eronnut ja lapset on ainakin jo teinejÀ ellei jopa nuoria aikuisia.

        Minulta onkin tÀysin asiatonta kyseenalaistaa tÀÀllÀ kenenkÀÀn tarinaa.
        - Pahoittelut siitĂ€ Maxille - Mutta pidĂ€n mielessĂ€, ettĂ€ tÀÀllĂ€ palstalla ei oikeasti tunne ketÀÀn, ellei ole IRL tavannut. Siksi tuo kommenttisi vain "tuttujen" osallistumisesta vain herĂ€tti pohdintaa 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        No, sittemmin minĂ€kin olen jo muuttanut tuota alun kĂ€sitystĂ€ni, mutta mikÀÀn ei ole niin varmaa kuin epĂ€varma. EhkĂ€ vaimo ja seitsemĂ€n lasta muodostavat hidasteen biletykselle 😀

        Mutta siis, kiitos kutsusta Citrinella.
        Kattellaan đŸ™‹â€â™€ïž

        KyllÀ me ollaan suloisen erilaiset ja tÀysin eri veijarit.
        Max ymmĂ€rtÀÀkseni asuu Tampereella tai Tampereen kupeessa, minĂ€ tiukasti Suvelan sunttaanikunnassa keskellĂ€ Espoota. Ja MAx on selvĂ€sti kiinnostuneempi ja sivistyneempi kulttuurin saralla kuin minĂ€. Siis todella selvĂ€sti 😁


      • Xena-183 kirjoitti:

        Voi kuinka hyvĂ€ltĂ€ uusi pesti kuulostaa! KyllĂ€ ensimmĂ€inen viikko yleensĂ€ jo osoittaa työpaikan ilmapiirin, joten hieno homma 🙂 TsemppiĂ€ sulle kevÀÀseen 👍

        Minulla on yleensĂ€ jonkin verran kalenterissani ohjelmaa, mutta pysyn kuulolla 🙂
        Kirjoitit: "vain ihmisten kesken, jotka ovat nĂ€hneet toisensa oikeassa elĂ€mĂ€ssĂ€" - Onko joku siis tavannut Maxin? MinĂ€ ajattelin ensin palstalle tultuani, ettĂ€ hĂ€n on esim. Randen sivupersoona 😉

        NÀhdÀkseni meidÀn tÀytynee tinkiÀ tuosta nÀhnyt/tavannut -vaateesta ja tulkita riittÀvÀksi se, ettÀ on jokin suora kontakti palstan ulkopuolella, kuten vaikkapa meilailu ja/tai puhelut. Ja voi olla, ettÀ siitÀkin joudutaan tinkimÀÀn vielÀ.

        Ajattelin lÀhiaikoina koostaa pientÀ exceliÀ (yllÀtys...), johon listaan tahoja joista tiedÀn jotain (karkea sijainti tms. jne.) ja ketkÀ ehkÀ ainakin omaavat suoran kontaktin johonkuhun toiseen. Sitten tÀydennetÀÀn sitÀ listaa tahoillamme, alkuun siis ainakin me Xena, Citrinella, Pirpana, minÀ jne.

        Kun esimerkiksi G-lover on kategorisesti kieltÀytynyt mistÀÀn miitistÀ, Pujottelija asuu hieman kauempana, Mikkojuhan asuu myös kauempana mutta Tampere-Helsinki vÀlin osalta pÀÀsee Hkiin helposti ja niin edelleen.


      • randombypasser kirjoitti:

        KyllÀ me ollaan suloisen erilaiset ja tÀysin eri veijarit.
        Max ymmĂ€rtÀÀkseni asuu Tampereella tai Tampereen kupeessa, minĂ€ tiukasti Suvelan sunttaanikunnassa keskellĂ€ Espoota. Ja MAx on selvĂ€sti kiinnostuneempi ja sivistyneempi kulttuurin saralla kuin minĂ€. Siis todella selvĂ€sti 😁

        ÄlĂ€ nyt? - Ja minĂ€ kun sieluni silmin jo nĂ€in, ettĂ€ olet muuttunut sofistikoituneeksi tamperelaiseksi sitten viime nĂ€kemĂ€n 🙂
        Tapparan miĂ€s ja kaikkee 😄

        No siis, pahoittelut sinullekin Rande. Sain saman valistuneen arvauksen kyllĂ€ G-LoveRiltakin, kun asiaa hĂ€neltĂ€ helmikuussa yksityisesti tiedustelin, ettĂ€ erilliset henkilöt ovat kyseessĂ€. 👍

        EhkĂ€ minĂ€ en niin varaukseton olekaan uusiin tuttaviin, kuin kuvittelen ja toivoisin olevani. 🙈


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minulta onkin tÀysin asiatonta kyseenalaistaa tÀÀllÀ kenenkÀÀn tarinaa.
        - Pahoittelut siitĂ€ Maxille - Mutta pidĂ€n mielessĂ€, ettĂ€ tÀÀllĂ€ palstalla ei oikeasti tunne ketÀÀn, ellei ole IRL tavannut. Siksi tuo kommenttisi vain "tuttujen" osallistumisesta vain herĂ€tti pohdintaa 🙂

        R idea oli, ettÀ tapaaminen on vain henkilöille, jotka joku osallistuja on tavannut irl. Siis on tiedossa, ainakin jollain, kuka henkilö on. Se lisÀÀ turvallisuutta.

        SinÀkin olet ymmÀrtÀÀkseni tavannut irl J ja R ainakin.


      • Xena-183 kirjoitti:

        ÄlĂ€ nyt? - Ja minĂ€ kun sieluni silmin jo nĂ€in, ettĂ€ olet muuttunut sofistikoituneeksi tamperelaiseksi sitten viime nĂ€kemĂ€n 🙂
        Tapparan miĂ€s ja kaikkee 😄

        No siis, pahoittelut sinullekin Rande. Sain saman valistuneen arvauksen kyllĂ€ G-LoveRiltakin, kun asiaa hĂ€neltĂ€ helmikuussa yksityisesti tiedustelin, ettĂ€ erilliset henkilöt ovat kyseessĂ€. 👍

        EhkĂ€ minĂ€ en niin varaukseton olekaan uusiin tuttaviin, kuin kuvittelen ja toivoisin olevani. 🙈

        Kultivoitunut kolli Kalevasta? Ei sunkka vielĂ€, mutta ans kattoo kun vuodet vierivĂ€t 😂

        NÀÀÀh, ei ole pahoiteltavaa, parempi vain varmistua asioista jollain tavalla. Siksikin tuo "vaatimus" suorasta kontaktista osallistujien kesken on ihan harkitsemisen arvoinen asia, mutta ilmankin pĂ€rjĂ€tÀÀn varmasti 😁

        Luulisin, ettĂ€ se on palstan olemus joka tekee varautuneeksi kohtaamisten osalta, en usko ettĂ€ asiaan liittyy siinĂ€ mielessĂ€ paljonkaan omaa persoonaa 😉


      • Citrinella kirjoitti:

        R idea oli, ettÀ tapaaminen on vain henkilöille, jotka joku osallistuja on tavannut irl. Siis on tiedossa, ainakin jollain, kuka henkilö on. Se lisÀÀ turvallisuutta.

        SinÀkin olet ymmÀrtÀÀkseni tavannut irl J ja R ainakin.

        Siis G ja R. KyllĂ€ 🙂


      • Citrinella kirjoitti:

        KĂ€sittÀÀkseni ei ole tavannut, se jÀÀköön sinun tehtĂ€vĂ€ksesi kun olette samalla suunnalla
. 😁 Olishan se ihan kiva, ettei Randen tarvitse istua tapaamisessa yksin enkelikuoron keskellÀ .

        Rande tai Max voi kommentoida, ovatko sama tai eri persoona. 😁Ainakin jotkut ajatukset ja tyylit vaihtuu aavistuksen nĂ€iden kahden herran vĂ€lillĂ€ eli olen itse heidĂ€t kahdeksi persoonaksi laskenut. 🙃

        Melkoinen palstaevolutiivinen kehitysloikka yhdessĂ€ iltapĂ€ivĂ€ssĂ€; toisen kirjoittajan sivupersoonasta ihan omaksi itsekseen 😄 En moiti spekulaatioita, palstaympĂ€ristö suorastaan yllyttÀÀ sellaiseen anonymiteetin takia, ja onhan se nyt hauskaa miettiĂ€ muista, ettĂ€ kukako Kekekö 😉

        Minua ei kukaan ole tavannut, asun luolassa Seitsemisen luonnonpuistossa, josta ei ole pitkĂ€ matka Tampereen seudulle đŸ€­

        Muuten arviot ovat varsin kohdallaan 😌


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Melkoinen palstaevolutiivinen kehitysloikka yhdessĂ€ iltapĂ€ivĂ€ssĂ€; toisen kirjoittajan sivupersoonasta ihan omaksi itsekseen 😄 En moiti spekulaatioita, palstaympĂ€ristö suorastaan yllyttÀÀ sellaiseen anonymiteetin takia, ja onhan se nyt hauskaa miettiĂ€ muista, ettĂ€ kukako Kekekö 😉

        Minua ei kukaan ole tavannut, asun luolassa Seitsemisen luonnonpuistossa, josta ei ole pitkĂ€ matka Tampereen seudulle đŸ€­

        Muuten arviot ovat varsin kohdallaan 😌

        Vaimo ja seitsemÀn lasta myös siellÀ kivikautisessa luonnon puiston pesÀssÀ?


      • Citrinella kirjoitti:

        Vaimo ja seitsemÀn lasta myös siellÀ kivikautisessa luonnon puiston pesÀssÀ?

        Ei, vĂ€hemmĂ€n lapsia ja parit exĂ€t 😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ei, vĂ€hemmĂ€n lapsia ja parit exĂ€t 😄

        Xena oli sitĂ€ mieltĂ€, ettĂ€ olisi vaimo ja 7 lasta. 😁 Eikö ole kiva, kun me keskustellaan sinusta tÀÀllĂ€. 😉


      • Citrinella kirjoitti:

        Xena oli sitĂ€ mieltĂ€, ettĂ€ olisi vaimo ja 7 lasta. 😁 Eikö ole kiva, kun me keskustellaan sinusta tÀÀllĂ€. 😉

        Nyt lakkaat Citrinella 🙈
        Max, olen tosi pahoillani. Anteeksi, jos tÀllainen spekulointi on kiusallista ja liian henkilökohtaista.


      • Citrinella kirjoitti:

        Xena oli sitĂ€ mieltĂ€, ettĂ€ olisi vaimo ja 7 lasta. 😁 Eikö ole kiva, kun me keskustellaan sinusta tÀÀllĂ€. 😉

        Se on hyvĂ€ lĂ€hteĂ€ vĂ€hĂ€n rouheammalla kĂ€dellĂ€ liikkeelle niin on sitten tinkivaraa â˜ș

        On kivaa, tĂ€lleen vaatimattomana mutta törkeen komeena oletettuna ekaa kertaa mukana palstan metakeskustelussa; keskustellaan palstalaisista. Vuosi siihen meni, mutta kannatti odottaa 😆


      • Xena-183 kirjoitti:

        Nyt lakkaat Citrinella 🙈
        Max, olen tosi pahoillani. Anteeksi, jos tÀllainen spekulointi on kiusallista ja liian henkilökohtaista.

        Joo, anteeksi minunkin puolestani. Löin vÀhÀn kiusallani löylyÀ kiukaalle. Veikkaan kyllÀ, ettÀ Max ymmÀrtÀÀ, ettei tÀmÀ ole niin vakavaa eli huumorilla mennÀÀn. Itse ajattelen, ettÀ tÀÀllÀ ole niin vÀliÀ onko yksityiskohdat ihan prikuullen oikein toisin kuin irl.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Se on hyvĂ€ lĂ€hteĂ€ vĂ€hĂ€n rouheammalla kĂ€dellĂ€ liikkeelle niin on sitten tinkivaraa â˜ș

        On kivaa, tĂ€lleen vaatimattomana mutta törkeen komeena oletettuna ekaa kertaa mukana palstan metakeskustelussa; keskustellaan palstalaisista. Vuosi siihen meni, mutta kannatti odottaa 😆

        Eikö se tarkoita, ettĂ€ on palsta-tĂ€rkeĂ€? 😉 EnpĂ€ muista, ettĂ€ itse olisin vielĂ€ yltĂ€nyt samalle tasolle. 😆


      • Xena-183 kirjoitti:

        Nyt lakkaat Citrinella 🙈
        Max, olen tosi pahoillani. Anteeksi, jos tÀllainen spekulointi on kiusallista ja liian henkilökohtaista.

        😂 ei huumorin varjolla ole pelkoa kiusallisuuden kokemuksesta, voit olla ihan huoleti. Oikein söpösti punastuit kuitenkin 😉 SitĂ€ paitsi, 7 lasta olisi varsin miehekĂ€s mÀÀrĂ€, kiitos luottamuksesta kykyihini 😄


      • Citrinella kirjoitti:

        Eikö se tarkoita, ettĂ€ on palsta-tĂ€rkeĂ€? 😉 EnpĂ€ muista, ettĂ€ itse olisin vielĂ€ yltĂ€nyt samalle tasolle. 😆

        Rookie-vuoteni on vasta pÀÀttymĂ€ssĂ€, enkĂ€ toki tohdi verrata itseĂ€ni kokeneempiin palstakollegoihin 😌


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Rookie-vuoteni on vasta pÀÀttymĂ€ssĂ€, enkĂ€ toki tohdi verrata itseĂ€ni kokeneempiin palstakollegoihin 😌

        No enpĂ€ itsekÀÀn vielĂ€ voi kutsua itseĂ€ni palstasenioriksi, vaikka kokemusta onkin jo yli vuodelta. 🙃


    • 1. LĂ€tyt vai pannukakut?
      LÀtyt maistuu paremmalle, mutta pannukakut on terveellisempiÀ. TÀmÀn hetken fiiliksen mukaan valitsen lÀtyt, erityisesti muurinpohjaletut ohrajauholla ja blinit saa kunniamaininnan.

      2. Avantouinti vai laskuvarjohyppy?
      Avantouinti on pop ja selvÀ valinta, Voisin ehkÀ kyllÀ laskuvarjonkin tandemhyppynÀ yllÀtyshulluna kokeilla, mutta en ennen kuin lapset on aikuisia.

      3. SĂ€ngyn leveys 120cm vai 160cm?
      Ehdottomasti 160cm tai isompi, myös uudessa suhteessa. Kun nukkuu hyvin, jaksaa sitÀ sÀnkyÀ kÀyttÀÀ enemmÀn muuhunkin kuin nukkumiseen (suhteessa).

      4. Keskiviikko vai perjantai?
      Perjantai, itsestÀÀn selvÀ valinta, vaikka työstÀni tykkÀÀnkin,

      5. Luistelu vai hiihto?
      Hiihto. KestÀvyysurheilu sopii itselle paremmin.

      6. Karaokessa I Will stay vai Aikuinen nainen?
      Aikuinen nainen sopii kurpalle. 😁

      BonuskysymyksenÀ: Kaksi toivomusta lampun hengelle?
      Vaikka maailmanrauhaa ja kurjuuden poistamista voisi aina toivoa, en usko lampun hengen kuitenkaan ihan kaikkeen sentÀÀn pystyvĂ€n
 Siis pÀÀdyn itsekkĂ€isiin toiveisiin:
      1 - Lapsista kasvaa onnellisia, armollisia, rakastavia ja vastuunsa kantavia aikuisia
      2 - LöydÀn kestÀvÀn, intohimoisen ja vuorovaikutukseen perustuvan molemminpuolisen parisuhteen

      • Ihanat toiveet ❀

        MuurinpohjalÀttyjÀ minunkin tekisi mieli.. Aiemmin niitÀ tuli paistettua mieheni mökillÀ, mutta nyt niitÀ saa vain jossakin markkinoilla..

        Jep! Palstakurpat voivat vaikka kuorona vetÀÀ aikuista naista ja Rande lupasi tulla vetĂ€mÀÀn soolo-osuuden 🙊😂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ihanat toiveet ❀

        MuurinpohjalÀttyjÀ minunkin tekisi mieli.. Aiemmin niitÀ tuli paistettua mieheni mökillÀ, mutta nyt niitÀ saa vain jossakin markkinoilla..

        Jep! Palstakurpat voivat vaikka kuorona vetÀÀ aikuista naista ja Rande lupasi tulla vetĂ€mÀÀn soolo-osuuden 🙊😂

        Rande ja Charlien (lue: Randen) enkelien Kurppakuoro. 😉😆

        Maalla olisi muurinpohjapannu. En kyllÀ muista, koska olisi tullut niitÀ paistettua. Jossain markkinoilla tai kesÀfestareilla, olen varmaan letun viimeksi pistellyt,


    • Anonyymi

      Johan kysymyksiÀ lykkÀsit.

      1. LÀtyt, jos joku toinen paistaa ... pannukakku (uunissa), jos pitÀÀ itse tehdÀ

      2. Laskuvarjohyppy, jos joku toinen maksaa

      3. En rehellisesti sanoen tiedÀ, molemmat on ihan ok

      4. Ehdottomasti perjantai

      5. Luistelu ... vaikka vois hiihtoakin kokeilla, jos jostain tipahtais syliin kunnon vÀlineet

      6. KieltĂ€ydyn laulamasta noista kumpaakaan 😀

      • Anonyymi

        Ai niin ja lampun henget ovat niin pirullisia ja juonikkaita otuksia, ettĂ€ en uskaltaisi pyytÀÀ sellaiselta yhtÀÀn mitÀÀn. Ties miten se sen vÀÀntĂ€isi. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin ja lampun henget ovat niin pirullisia ja juonikkaita otuksia, ettĂ€ en uskaltaisi pyytÀÀ sellaiselta yhtÀÀn mitÀÀn. Ties miten se sen vÀÀntĂ€isi. 😀

        Kiitos vastauksista đŸ€—
        Puf*✚ Toiveesi on toteutunut!
        - Nyt on perjantai 😄


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Kiitos vastauksista đŸ€—
        Puf*✚ Toiveesi on toteutunut!
        - Nyt on perjantai 😄

        TÀnÀÀn voisi sitten perjantain kunniaksi pyytÀÀ, ettÀ lampun henki hoitaisi tÀn pÀivÀn työni ja kÀvisi kaupassa. MÀ voisin mielellÀni lÀhteÀ ulkoilemaan ja alottaa viikonlopun jo nyt, kun siellÀ on niin kivan nÀköinen ilma.

        Ja jos siellÀ karaokessa on laulettava (jonka tosin teen ihan mielellÀni) niin sitten mielummin vaikka tÀmÀ juuri nyt https://www.youtube.com/watch?v=WPDZcxgh7eQ .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÀnÀÀn voisi sitten perjantain kunniaksi pyytÀÀ, ettÀ lampun henki hoitaisi tÀn pÀivÀn työni ja kÀvisi kaupassa. MÀ voisin mielellÀni lÀhteÀ ulkoilemaan ja alottaa viikonlopun jo nyt, kun siellÀ on niin kivan nÀköinen ilma.

        Ja jos siellÀ karaokessa on laulettava (jonka tosin teen ihan mielellÀni) niin sitten mielummin vaikka tÀmÀ juuri nyt https://www.youtube.com/watch?v=WPDZcxgh7eQ .

        Tai sitten tÀmÀ https://www.youtube.com/watch?v=92fjxXdwOWw . Ihan vain koska kyseinen laulu on minusta ÀÀrimmÀisen mukava laulettava. Saa vetÀÀ oikein sydÀmensÀ kyllyydestÀ tuota kertsiÀ.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten tÀmÀ https://www.youtube.com/watch?v=92fjxXdwOWw . Ihan vain koska kyseinen laulu on minusta ÀÀrimmÀisen mukava laulettava. Saa vetÀÀ oikein sydÀmensÀ kyllyydestÀ tuota kertsiÀ.

        HyvÀÀ kotimaista 👍 Se toimii kyllĂ€ karaokessa 🙂

        Ja kyllĂ€ me vielĂ€ tĂ€stĂ€ työpĂ€ivĂ€stĂ€kin selvitÀÀnđŸ’ȘMutta minĂ€ jĂ€tĂ€n kaupassa kĂ€ynnin vĂ€liin. - Olen tĂ€nÀÀn etĂ€töissĂ€, enkĂ€ aio pukea pÀÀlleni mitÀÀn ulkoilmaan kĂ€ypÀÀ 🙂


    • Anonyymi

      1. LÀtyt vai pannukakut? - Lapsuuden lÀtyt voissa valurautapannulla suolaisen makeat ja kreppireunaiset
      2. Avantouinti vai laskuvarjohyppy? - Melkein avantouinti syksyn pimeydessÀ jÀiden ja lumen seassa
      3. SĂ€ngyn leveys 120cm vai 160cm? - 120 cm
      4. Keskiviikko vai perjantai? - Perjantai
      5. Luistelu vai hiihto? - Luistelu retkiluistimilla huikaisevassa auringonvalossa
      6. Karaokessa I Will stay vai Aikuinen nainen? - Ei kumpikaan, mieluummin vaikka Korkkarit Kattoon, Jotain kotiviiniĂ€ olen joskus esittĂ€nyt đŸ€­https://youtu.be/KtntsklxIbw.


      BonuskysymyksenĂ€: Kaksi toivomusta lampun hengelle? - MitĂ€ toivomuksia haluat esittÀÀ? :) đŸȘ”

      t.sxth

      • Korkkarit kattoon! 💃👠
        Mukavaa pĂ€ivÀÀ 🌝


    • 1. LĂ€tyt auringonkukansiemenillĂ€ paistettuna.
      PÀÀlle mansikkavaniljahilloa ja vaniljaista kermavaahtoa

      2. Laskuvarjohyppy

      3. 160 cm. Voi nukkua vaikka poikittain.

      4. Keskiviikko. Silloin ei ole vielÀ niin poikki.

      5. Hiihto.. en pysy pystyssÀ luistimilla.

      6. Ei ikinÀ karaokeen. Pois se minusta!

      1. Toive " World peace"
      2. Toive ihmisille hyvÀ tahto

      • Ihanat toiveet sinullakin🙏
        Heh! Minun pojallani on sellainen maxisĂ€nky, missĂ€ hĂ€nkin voisi nukkua vaikka poikittain, vaikka on pidempi kuin minĂ€ 😄- Se ei edes mahtuisi minun makkariini. Minun pitĂ€isikin jo siirtyĂ€ jompaan kumpaan noista lasten tyhjistĂ€ huoneista, niin voisin venyttÀÀ tĂ€tĂ€ 120 senttistĂ€ 🙂
        Voimia sulle perjantaihin Pikku-pirpanaâŁïž Toivottavasti saat viikonloppuna levĂ€tĂ€! Toivon myös kovasti, ettĂ€ saat magneetista hyviĂ€ uutisia. - SiinĂ€ menivĂ€tkin Minun kaksi toivettani ✚


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ihanat toiveet sinullakin🙏
        Heh! Minun pojallani on sellainen maxisĂ€nky, missĂ€ hĂ€nkin voisi nukkua vaikka poikittain, vaikka on pidempi kuin minĂ€ 😄- Se ei edes mahtuisi minun makkariini. Minun pitĂ€isikin jo siirtyĂ€ jompaan kumpaan noista lasten tyhjistĂ€ huoneista, niin voisin venyttÀÀ tĂ€tĂ€ 120 senttistĂ€ 🙂
        Voimia sulle perjantaihin Pikku-pirpanaâŁïž Toivottavasti saat viikonloppuna levĂ€tĂ€! Toivon myös kovasti, ettĂ€ saat magneetista hyviĂ€ uutisia. - SiinĂ€ menivĂ€tkin Minun kaksi toivettani ✚

        Oih, kiitos kaunis, sinulle kaunis kiitos.

        Joo, se on luvattoman ihanaa nukkua poikittain sÀngyssÀ. Tulee sellainen maailmanvalloittaja fiilinki. Et mÀ pystyn ihan mihin vaan.. heh.

        Sulla taitaa toi unettomuus olla aika isokin juttu? Itse unettomuudesta kÀrsineenÀ pidÀn sitÀ todella huolestuttavana. Oletko harkinnut lÀkkeitÀ siihen? Mulla on ollu lÀÀkkeitÀ unettomuuteen vajaa kymmenen vuotta. Ja on ihanaa kun ei tarvitse stressata unen vuoksi.

        No nyt sitten otat ja alat suunittelemaan muuttoa isompaan makkariin, tai kokonaan uuteen asuntoon. MiltÀs kuulostaisi .. uusi alku?

        Itse erosin pitkÀstÀ parisuhteesta reilu pari vuotta sitten ja aloitin kotini rakentamisen ihan tyhjÀstÀ. YllÀttÀvÀÀ kyllÀ, se ei pelottanut tai jÀnnittÀnyt ollenkaan. Arvelin ettÀ pÀrjÀÀn ja niin olen pÀrjÀnnytkin.

        SinÀkin olet pÀrjÀÀvÀn tuntuinen olento. Olen iloinen, ettÀ tulit takaisin palstalle. Olet tÀysipÀisin varmaan koko porukasta. Noin mielestÀni.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Oih, kiitos kaunis, sinulle kaunis kiitos.

        Joo, se on luvattoman ihanaa nukkua poikittain sÀngyssÀ. Tulee sellainen maailmanvalloittaja fiilinki. Et mÀ pystyn ihan mihin vaan.. heh.

        Sulla taitaa toi unettomuus olla aika isokin juttu? Itse unettomuudesta kÀrsineenÀ pidÀn sitÀ todella huolestuttavana. Oletko harkinnut lÀkkeitÀ siihen? Mulla on ollu lÀÀkkeitÀ unettomuuteen vajaa kymmenen vuotta. Ja on ihanaa kun ei tarvitse stressata unen vuoksi.

        No nyt sitten otat ja alat suunittelemaan muuttoa isompaan makkariin, tai kokonaan uuteen asuntoon. MiltÀs kuulostaisi .. uusi alku?

        Itse erosin pitkÀstÀ parisuhteesta reilu pari vuotta sitten ja aloitin kotini rakentamisen ihan tyhjÀstÀ. YllÀttÀvÀÀ kyllÀ, se ei pelottanut tai jÀnnittÀnyt ollenkaan. Arvelin ettÀ pÀrjÀÀn ja niin olen pÀrjÀnnytkin.

        SinÀkin olet pÀrjÀÀvÀn tuntuinen olento. Olen iloinen, ettÀ tulit takaisin palstalle. Olet tÀysipÀisin varmaan koko porukasta. Noin mielestÀni.

        Voi sentÀÀn, olipa kivasti sanottu, kiitos âŁïž Mutta en minĂ€ sen kummempi kirjoittelija ole oikeasti kuin kukaan muukaan tÀÀllĂ€. - Kiva vaan, kun tÀÀllĂ€ on niin erilaisia ihmisiĂ€! đŸ€—

        Minun ystĂ€vĂ€llĂ€ni on MS tauti, kuten hĂ€nen isĂ€llÀÀnkin. Se on surullista. Toivottavasti tosiaan sinulle tulee roppakaupalla niitĂ€ hyviĂ€ uutisia! 🙏

        Niin.. unettomuus. - No, minĂ€ pilasin joskus yli 20 vuotta sitten ihan itse uneni, kun en antanut itselleni aikaa nukkua kuin noin kolme tuntia yössĂ€. EihĂ€n siitĂ€ mitÀÀn hyvÀÀ seurannut. - KĂ€ytin 10 vuotta unilÀÀkkeitĂ€. Nyt olen ollut jo useita vuosia ilman, pelkĂ€n melatoniinin varassa. - Se huono nukkuminen kuuluu siis tavallaan jo minun luonteeseeni. Se on ominaisuus, ei vika 🙂 Onneksi minĂ€ pystyn hieman sÀÀtelemÀÀn työaikaani ja työkuormaani, kun tulee se huonomman unen vaihe. Ja sitten kun olen ollut kaksi yötĂ€ hyvin pienillĂ€ unilla, niin yleensĂ€ kolmas yö siunaa minua jo muutaman tunnin tajuttomuuden tilalla ja uni alkaa tasoittua.

        MinĂ€ olen tosi tunteilla kĂ€ypĂ€ ihminen, vaikka se ei nĂ€y pÀÀlle. Niin surut ja huolet kuin vaikka pienet ihastumisetkin myllertĂ€vĂ€t sisĂ€llĂ€ni, vaikka en sitĂ€ nĂ€ytĂ€ muille kuin korkeintaan lapsilleni. Jotakin ehkĂ€ hyvin lĂ€heisille ystĂ€villeni. - Mutta se kaikki kuuluu elĂ€mÀÀn 🙂

        En minĂ€ kotoani mihinkÀÀn lĂ€hde 🙂 Asuin tĂ€ssĂ€ jo ennen miestĂ€ ja aion asua jatkossakin. Ainoa vaan, ettĂ€ onhan tĂ€mĂ€ turhan iso siivottavaksi, mutta koti on aina koti ❀

        Mukavaa viikonloppua sinulle Pikku-pirpana ja nĂ€kymisiin palstalla 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Voi sentÀÀn, olipa kivasti sanottu, kiitos âŁïž Mutta en minĂ€ sen kummempi kirjoittelija ole oikeasti kuin kukaan muukaan tÀÀllĂ€. - Kiva vaan, kun tÀÀllĂ€ on niin erilaisia ihmisiĂ€! đŸ€—

        Minun ystĂ€vĂ€llĂ€ni on MS tauti, kuten hĂ€nen isĂ€llÀÀnkin. Se on surullista. Toivottavasti tosiaan sinulle tulee roppakaupalla niitĂ€ hyviĂ€ uutisia! 🙏

        Niin.. unettomuus. - No, minĂ€ pilasin joskus yli 20 vuotta sitten ihan itse uneni, kun en antanut itselleni aikaa nukkua kuin noin kolme tuntia yössĂ€. EihĂ€n siitĂ€ mitÀÀn hyvÀÀ seurannut. - KĂ€ytin 10 vuotta unilÀÀkkeitĂ€. Nyt olen ollut jo useita vuosia ilman, pelkĂ€n melatoniinin varassa. - Se huono nukkuminen kuuluu siis tavallaan jo minun luonteeseeni. Se on ominaisuus, ei vika 🙂 Onneksi minĂ€ pystyn hieman sÀÀtelemÀÀn työaikaani ja työkuormaani, kun tulee se huonomman unen vaihe. Ja sitten kun olen ollut kaksi yötĂ€ hyvin pienillĂ€ unilla, niin yleensĂ€ kolmas yö siunaa minua jo muutaman tunnin tajuttomuuden tilalla ja uni alkaa tasoittua.

        MinĂ€ olen tosi tunteilla kĂ€ypĂ€ ihminen, vaikka se ei nĂ€y pÀÀlle. Niin surut ja huolet kuin vaikka pienet ihastumisetkin myllertĂ€vĂ€t sisĂ€llĂ€ni, vaikka en sitĂ€ nĂ€ytĂ€ muille kuin korkeintaan lapsilleni. Jotakin ehkĂ€ hyvin lĂ€heisille ystĂ€villeni. - Mutta se kaikki kuuluu elĂ€mÀÀn 🙂

        En minĂ€ kotoani mihinkÀÀn lĂ€hde 🙂 Asuin tĂ€ssĂ€ jo ennen miestĂ€ ja aion asua jatkossakin. Ainoa vaan, ettĂ€ onhan tĂ€mĂ€ turhan iso siivottavaksi, mutta koti on aina koti ❀

        Mukavaa viikonloppua sinulle Pikku-pirpana ja nĂ€kymisiin palstalla 👍

        Niin.. ymmÀrrÀn tuon sinun juttusi tuosta nukkumisesta. SillÀ unen puutteella kun voi olla hyvinkin vakavia seurauksia.

        Ite valvoin kerran kuusi vuorokautta ja siinÀ ei kÀyny kovin hyvin. NykyÀÀn yksi uneton yö sallitaan ja sit pitÀÀ jo ottaa oikeita unilÀÀkkeitÀ. Olen kÀrsinyt unettomuudesta lapsuudestani lÀhtien. Siksi kai tunnistan sen.

        Todella hienoa jos pÀrjÀÀt melatoniinilla. Se on aina hyvÀ jos noin on. Ja kun voit jÀrjestellÀ töitÀsi ja työasioita, tosi hyvÀ.
        NÀin kellokorttityölÀisenÀ kÀypi pikkuisen kateeksi. Tai no, ymmÀrrÀt mitÀ tarkoitan.

        Juu, koti on siellÀ missÀ sydÀn on. Kukapa kotia asuntoon vaihtaisi.

        Oikein hyvÀÀ viikonloppua ja kiva kun olet tÀÀllÀ. Olet asiallisuuden ja hyvÀntahtoisuuden perikuva, sen mukaan mitÀ olen sinua lukenut.
        Joten saan olla sinusta mitÀ mieltÀ itse tahdon.
        Ja mielestÀni on kiva kun olet tÀÀllÀ.
        HyvÀÀ vastapainoa palstan negaatioille.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. ymmÀrrÀn tuon sinun juttusi tuosta nukkumisesta. SillÀ unen puutteella kun voi olla hyvinkin vakavia seurauksia.

        Ite valvoin kerran kuusi vuorokautta ja siinÀ ei kÀyny kovin hyvin. NykyÀÀn yksi uneton yö sallitaan ja sit pitÀÀ jo ottaa oikeita unilÀÀkkeitÀ. Olen kÀrsinyt unettomuudesta lapsuudestani lÀhtien. Siksi kai tunnistan sen.

        Todella hienoa jos pÀrjÀÀt melatoniinilla. Se on aina hyvÀ jos noin on. Ja kun voit jÀrjestellÀ töitÀsi ja työasioita, tosi hyvÀ.
        NÀin kellokorttityölÀisenÀ kÀypi pikkuisen kateeksi. Tai no, ymmÀrrÀt mitÀ tarkoitan.

        Juu, koti on siellÀ missÀ sydÀn on. Kukapa kotia asuntoon vaihtaisi.

        Oikein hyvÀÀ viikonloppua ja kiva kun olet tÀÀllÀ. Olet asiallisuuden ja hyvÀntahtoisuuden perikuva, sen mukaan mitÀ olen sinua lukenut.
        Joten saan olla sinusta mitÀ mieltÀ itse tahdon.
        Ja mielestÀni on kiva kun olet tÀÀllÀ.
        HyvÀÀ vastapainoa palstan negaatioille.

        Kiitos Pikku-pirpana.
        YmmĂ€rrĂ€n 🙂


    • Anonyymi

      1. LĂ€tyt vai pannukakut?
      - LĂ€tyt. Joka toinen sokerilla ja joka toinen kermavaahdolla+mansikkahillolla

      2. Avantouinti vai laskuvarjohyppy?
      - Laskuvarjohyppy

      3. SĂ€ngyn leveys 120cm vai 160cm?
      - 2x80 + 80

      4. Keskiviikko vai perjantai?
      - pe

      5. Luistelu vai hiihto?
      - potkukelkkailu

      6. Karaokessa I Will stay vai Aikuinen nainen?
      - tÀssÀ kohtaa olen jo rasvaamassa pilkkipotkurin jalaksia

      BonuskysymyksenÀ: Kaksi toivomusta lampun hengelle?
      - lampun henki saa minun puolesta toivoa mitÀ haluaa

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Jaa, ne plussat.
        Eli
        kermavaahdolla plus mansikkahillolla
        sekÀ
        2x80 plus 80

        -keinovaginamies-


      • Huomenta! Ai, sitĂ€ aletaan oikein tuolla tavalla hifistelemÀÀn lĂ€ttyjen kanssa 😄 Hienosokeri sopii minullekin👍 Hillot jÀÀ lapsille ja vieraille, vaikka niitĂ€ onkin kaikenlaisia jÀÀkaappi tĂ€ynnĂ€ 🙂
        Olis hyvÀ kun olis kellari. Onko teillÀ kellari? Ei menisi ylenmÀÀrin sÀhköÀ toiseen jÀÀkaappiinkaan.
        Potkukelkkailu jÀÀllÀ olisi myös kivaa. NykyÀÀn kaupunki hiekottaa kaikki jalkakÀytÀvÀt ja kÀvelytiet niin kattavasti, ettei kukaan vaan liukastu ja vaadi korvauksia..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, ne plussat.
        Eli
        kermavaahdolla plus mansikkahillolla
        sekÀ
        2x80 plus 80

        -keinovaginamies-

        TĂ€mĂ€ viimeinen plussa jĂ€i minulle vĂ€hĂ€n epĂ€selvĂ€ksi đŸ€” Onko se sĂ€nkyjen vĂ€li vai niiden korkeus? 😄


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        TĂ€mĂ€ viimeinen plussa jĂ€i minulle vĂ€hĂ€n epĂ€selvĂ€ksi đŸ€” Onko se sĂ€nkyjen vĂ€li vai niiden korkeus? 😄

        No huomenta vaan meiltÀ aamuvirkuiltakin. PitÀis lÀhteÀ puuhellalla aamupuuron keittoon. HyvÀn nÀköistÀ pilkkikeliÀ puskee taas. Saa nÀhdÀ kauanko noita työhommia viitti tÀnÀÀn katella ennen jÀrvelle lÀhtöÀ ;)

        NÀmÀ sinun utelut meneekin vÀhÀn pidemmÀlle.

        KyllÀ pihalta maakellari löytyy ja sieltÀ lakko- / sotatalvivarantoa :)

        Se plus 80 senttiÀ on erillissÀnky parisÀngyn lisÀksi. Semmosta se on vaihdevuotisten muorien kanssa :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No huomenta vaan meiltÀ aamuvirkuiltakin. PitÀis lÀhteÀ puuhellalla aamupuuron keittoon. HyvÀn nÀköistÀ pilkkikeliÀ puskee taas. Saa nÀhdÀ kauanko noita työhommia viitti tÀnÀÀn katella ennen jÀrvelle lÀhtöÀ ;)

        NÀmÀ sinun utelut meneekin vÀhÀn pidemmÀlle.

        KyllÀ pihalta maakellari löytyy ja sieltÀ lakko- / sotatalvivarantoa :)

        Se plus 80 senttiÀ on erillissÀnky parisÀngyn lisÀksi. Semmosta se on vaihdevuotisten muorien kanssa :)

        -keinovaginamies-

        Voi ettĂ€! SiitĂ€ on aikaa, kun olen kĂ€ynyt pilkillĂ€.. IsĂ€ltĂ€ peritty pilkkireppukin lienee jo hapertunut varastossa 🙂 SepĂ€ vasta olisikin hauskaa 👍

        Mutta anteeksi tungettelevuuteni.. Ei sinun tarvitse koskaan vastata liian henkilökohtaisiin kysymyksiin 🙂 SitĂ€ vaan sielunsa silmin muodostaa mielikuvia tuntemattomista kanssakirjoittajista ja pala palalta rakentuu myös mielikuva siitĂ€ ympĂ€ristöstĂ€, missĂ€ he kirjoittavat. - Sinut olen jo aika tarkasti lokeroinutkin ja se johti tuonne maakellariin 😄


    • Anonyymi

      1. đŸ„žđŸŽż

      Bonus: eurojaskan ja loton tÀyspotit yksin mulle.

      • Anonyymi

        2. Laskuvarjohyppy aina ja joka kerta

        3. 160 on nytkin sinkkuna ja koko leveys vain mun, mun, mun

        4. perjantai sais olla vaikka joka pÀivÀ

        5. Luistelu, hiihtovillet on ihan oma elÀinlajinsa

        6. I Will Stay tai Bohemian Rhapsody


      • Anonyymi kirjoitti:

        2. Laskuvarjohyppy aina ja joka kerta

        3. 160 on nytkin sinkkuna ja koko leveys vain mun, mun, mun

        4. perjantai sais olla vaikka joka pÀivÀ

        5. Luistelu, hiihtovillet on ihan oma elÀinlajinsa

        6. I Will Stay tai Bohemian Rhapsody

        Oi! MeillĂ€pĂ€ alkaa palstan omassa Karaokessa olla jo hieno kasa hyviĂ€ biisejĂ€ luvassa👍
        Laskuvarjohyppy đŸ˜± Oletko oikeasti joskus kokeillut? MinĂ€ en pysty enÀÀ nousemaan edes pienkoneeseen, saati ettĂ€ kuvittelisin hyppÀÀvĂ€n.. Ei ei ei 🙃

        Sinunkin mieliksesi, nyt ON perjantai! 👏 Mukavaa pĂ€ivÀÀ 😄


    • Anonyymi

      mÀki vastaan, mÀki tulee vastaan kuin laskettelu rinteen hissisÀ

      1. LĂ€tyt
      2. laskuvarjohyppy
      3. SĂ€ngyn leveys 160cm
      4. Keksiviikko
      5. hiihto
      6. Karaokessa Born to be wild

      Mutta miksi kaikki ovat tyttöjÀ, kuin joku naisten planeetta.

      SiltÀ joskus tuntuu.

      Tai sitten en huomaa miehiÀ koska naiset niin paljon mielenkiintoisempia.
      Tai olen kuollut, mutta en ole sitÀ itse huomannut ja pÀÀtynyt elÀmÀn jÀlkeen elÀmÀÀn jonnekin tyttöplaneetalle, jossa on vain 1 mies minÀ ja tyttöjÀ.

      • Haha🙂 Polttareissani minut laitettiin myymÀÀn keksejĂ€ tai turvaseks*Ă€ 😉

        BiisissÀ sanotaan:
        "This is a man's world, this is a man's world
        But it wouldn't be nothing, nothing without a woman or a girl" 😉

        Hauskaa viikonloppua đŸ™‹â€â™€ïž


    • Anonyymi

      1. LĂ€tyt
      2. Avantouinti
      3. SÀÀdettÀvÀ, eli levitettÀvÀ sÀnky 80cm VIIVA 160cm.
      4. Sunnuntai
      5. JÀÀkiekko
      6. Tietenkin aikuinen nainen. Kaikki isot tehdastyölÀiset laulaa sen karaokessa.

      Bonus. En tarvitse mitÀÀn itselle, joten luultavasti toivoisin luontokadon loppumista ja ihmisille jÀrkeÀ pÀÀhÀn.

      >simiti<

      • Kiitos vastauksista sekĂ€ kauniista toiveista >simiti<đŸ€—
        Onko sunnuntai lepopĂ€ivĂ€ vai saako iso tehdastyölĂ€inen vain silloin riittĂ€vĂ€sti liksaa? 😉
        Mukavaa viikonlopun alkua sinullekin 👍🌝


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Kiitos vastauksista sekĂ€ kauniista toiveista >simiti<đŸ€—
        Onko sunnuntai lepopĂ€ivĂ€ vai saako iso tehdastyölĂ€inen vain silloin riittĂ€vĂ€sti liksaa? 😉
        Mukavaa viikonlopun alkua sinullekin 👍🌝

        ElÀkelÀiselle ateistille sunnuntai on etanolipohjaisen virkistysjuoman nauttimispÀivÀ.

        Olen tosiaan tehnyt sekÀ 5, ettÀ keskeytymÀtöntÀ 2-vuoroa. 2 vuorossa oli joka 7 vkl vapaa.

        Joten on sitĂ€ tullut oltua viikonloppuja, jouluja, sekĂ€ juhannuksiakin töissĂ€. Sen takia puolikas elĂ€kkeenikin on 1300€ kĂ€teen.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        ElÀkelÀiselle ateistille sunnuntai on etanolipohjaisen virkistysjuoman nauttimispÀivÀ.

        Olen tosiaan tehnyt sekÀ 5, ettÀ keskeytymÀtöntÀ 2-vuoroa. 2 vuorossa oli joka 7 vkl vapaa.

        Joten on sitĂ€ tullut oltua viikonloppuja, jouluja, sekĂ€ juhannuksiakin töissĂ€. Sen takia puolikas elĂ€kkeenikin on 1300€ kĂ€teen.

        >simiti<

        No niin! Se on sitten vain viikko levĂ€ttĂ€vĂ€, ettĂ€ jaksaa sunnuntaina nautiskella 😄


    • Anonyymi

      huono napis tÀmÀ voi tulla vÀÀriÀ kirjaimia koska ei valoja, nooh...

      Musta 4d sedan, Boss-auto joka ja itse joku kulkee tuollaisilla suuri musta, kuin maserati quoattroporte 4-ovi boss-autoja.

      Ja tyttöjen planeetalla seikkaileeeee...

    • Anonyymi

      1. LÀtyt. Yhden munan taikinasta saa just sopivan nopeasti vatsansa pinkeÀksi. Vaahterasiirapilla tai mansikkahilloa, ja tekokermavaahdolla.

      2. Avantouinti. ❀

      3. SĂ€ngyn leveys 180 cm. Kaikki mahtuu.

      4. Keskiviikko. Perjantaina tuntuu jÀÀvÀn kaikki aina kesken. Jos töitÀ ajattelen. Muuten sanoisin lauantai.

      5. Hiihto. En keksi yhtÀÀn tekosyytÀ miksen ole kÀynyt hiihtÀmÀssÀ. Nyt vÀhÀn huolestuttaa..

      6. En ulise karaokessa. Toisten joikuja kuunten sujuvasti, mikÀli sellaiseen paikkaan eksyn.

      Bonus: Maailmanrauha ja Joulupukki.

      (Juicen Tampereen aamu. LĂ€vĂ€hti soimaan pÀÀssĂ€ tuossa kohtaa đŸ€”)

      xLiner

      • HyvĂ€ biisi 😉
        MinĂ€ otin pienen breikin nyt, kun jĂ€i lounaskin vĂ€liin.. Vaikk ei se työpöytĂ€ vaan ota tyhjentyĂ€kseen.. - Hiukan kuitenkin jo perjantaifiiliksellĂ€ 👍
        Joulupukkia odotellessa 😄


    • Anonyymi

      1 pannukakut
      2 laskuvarjohyppy
      3 160 cm
      4 perjantai
      5 hiihto
      6 I Will Stay

      LampunhengeltÀ loputon mÀÀrÀ toiveita

      Kirjautumaton palstalutka

      • LyhyestĂ€ virsi kaunis ja ensimmĂ€inen toive - perjantai - onkin jo toteutunut 😄


    • Anonyymi

      1. LĂ€tyt

      2. Laskuvarjohyppy

      3. 250 cm

      4. Perjantai

      5. Luistelu

      6. Karaokessa , ei kumpikaan

      1000 uutta toivomusta!

      AV

      • No oho! Tuo 250cm kuulostaa jo laivalta makuuhuoneessa 😄 EihĂ€n sieltĂ€ meinaa löytÀÀ edes kumppaniaan, vaikka se illalla oli vielĂ€ tallessa 🙃


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        No oho! Tuo 250cm kuulostaa jo laivalta makuuhuoneessa 😄 EihĂ€n sieltĂ€ meinaa löytÀÀ edes kumppaniaan, vaikka se illalla oli vielĂ€ tallessa 🙃

        No, sellainen minulla kuitenkin on. Tosin melkoisen tyhjÀkÀynnillÀ.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, sellainen minulla kuitenkin on. Tosin melkoisen tyhjÀkÀynnillÀ.

        AV

        Sinun tĂ€ytyy sitten vaan pyytÀÀ sinne joku leikkimÀÀn hippaa kanssasi. - Tai tutkimusmatkailua.😀


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Sinun tĂ€ytyy sitten vaan pyytÀÀ sinne joku leikkimÀÀn hippaa kanssasi. - Tai tutkimusmatkailua.😀

        Olen huomannut sen ettÀ tuossa sÀngyssÀ on todella taikaa, se on pyhÀ paikka vain yhdelle, ollut sitÀ aina.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut sen ettÀ tuossa sÀngyssÀ on todella taikaa, se on pyhÀ paikka vain yhdelle, ollut sitÀ aina.

        AV

        AhaađŸ€” Joku kotielĂ€in? 🙂


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        AhaađŸ€” Joku kotielĂ€in? 🙂

        Ei ole kotielÀimiÀ, sÀnky on pyhÀ paikka.
        Se odottaa yhÀ sitÀ oikeaa, joka on siinÀ monesti ollut.
        Jos ei, pysyypÀhÀn uuden veroisena.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kotielÀimiÀ, sÀnky on pyhÀ paikka.
        Se odottaa yhÀ sitÀ oikeaa, joka on siinÀ monesti ollut.
        Jos ei, pysyypÀhÀn uuden veroisena.

        AV

        "..sitÀ oikeaa, joka on siinÀ monesti ollut"

        No, jotakin voi aina jÀÀdĂ€ mielikuvituksenkin varaan. 👍Ei tÀÀllĂ€ palstalla tarvitse kaikkea kertaakaan 😄


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Kuuntelin sen kyllÀ ajatuksella.

        Xenalla jotain mua vastaan kun poistit vastauksen.
        6. Vastauksen joudun muuttamaan en laulaisi noista vaihtoehtoehdosta kumpaakaan oli liian lÀlly kappale.

        T:lyhytfleda


      • Anonyymi kirjoitti:

        Xenalla jotain mua vastaan kun poistit vastauksen.
        6. Vastauksen joudun muuttamaan en laulaisi noista vaihtoehtoehdosta kumpaakaan oli liian lÀlly kappale.

        T:lyhytfleda

        En poistanut. Vastasinkin sinulle ja kysyin koska olet tehnyt pannukakkua 🙂


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        En poistanut. Vastasinkin sinulle ja kysyin koska olet tehnyt pannukakkua 🙂

        Joku sen poisti. On siitÀ jonkun aikaa mutta monesti olen tehnyt ja lÀttyjÀ myös.
        T:lyhytfleda


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku sen poisti. On siitÀ jonkun aikaa mutta monesti olen tehnyt ja lÀttyjÀ myös.
        T:lyhytfleda

        TykkÀÀtkö syödĂ€ sellaisenaan vai laitatko jotakin siihen pÀÀlle? 🙂


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        TykkÀÀtkö syödĂ€ sellaisenaan vai laitatko jotakin siihen pÀÀlle? 🙂

        Pannukakun pÀÀlle laitan mansikkahilloa ja lÀttyjÀ yleensÀ tenavat syö minÀ en hilloa, kermaa tai sokeria.


      • Anonyymi


    • Anonyymi

      aqajattelin ettÀ aika haukska nimityskin joku lakiopillininen n imitus jo "itsewmÀÀrÀysaoikusa"!

      nyrr RISWKK jyb biuswb byierwb bUARWB Jba<ÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽ
      nuorten an aiusten kanssa pitÀÀ olla< varovainen jota en vahingoszsa< iha<zsta taidan olla jo ihastunutvÀhÀn hammaslÀÀkÀeinIAIIN,...
      ÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽÂŽ

    • Anonyymi

      tuollainen huvittaa vÀhÀn itseÀnikin kun josz jotenkin ihasztunut hammaslÀÀkÀreihin

    • Anonyymi

      1. LĂ€tyt vai pannukakut?
      Ihan sama kunhan on hilloa ja kermavaahtoa 😁

      2. Avantouinti vai laskuvarjohyppy?

      Ei kumpikaan! Ei ikinÀ!

      3. SĂ€ngyn leveys 120cm vai 160cm?

      160 cm

      4. Keskiviikko vai perjantai?

      Kumpi vaan, molemmat hyviÀ pÀiviÀ.

      5. Luistelu vai hiihto?

      Luistelu

      6. Karaokessa I Will stay vai Aikuinen nainen?

      Aikuinen nainen

      Rauhaa ja rakkautta

      - Sheena

      • TĂ€ytteet on siis tĂ€rkeĂ€mpÀÀ kuin tuote 😄
        Mukavaa viikonlopun alkua - Sheena 👍🌞


    • Anonyymi

      jÀnnittÀviÀ unia sinÀnsÀ jos nÀkee unessa jotain avaruustyttöjÀ ja itsekin seikkailema
      sa heidÀn kanssaan. avaruustyttöjen kanssa seikkailemassa.

    • 1.lĂ€tyt
      2.apua..ei kumpikaan 😅
      3.160cm tottakai 😁
      4.perjantai
      5.luistelu
      6. Öö.. no aikuinen nainen

      Bonari.. no itselle hankala toivoa mitÀÀn,rakkauttahan kaikki haluaa, ja suhteen mikĂ€ on just sellainen kiva omanĂ€köinen..Ja rahaa. mut kallistun silti johonkin vĂ€hĂ€n pienempÀÀn toiveeseen nii, niin. Maailman rauhaa ja köyhien ihmisten parempia oloja 😅

      • LĂ€tyt maistuu perjantaina tai mikĂ€ pĂ€ivĂ€ vaan 🙂 Niin.., meillĂ€ sinkuilla on aika yhtenevĂ€t toiveetkin 😄

        Kiitos vastauksista ja mukavaa iltaa đŸ€—


      • Xena-183 kirjoitti:

        LĂ€tyt maistuu perjantaina tai mikĂ€ pĂ€ivĂ€ vaan 🙂 Niin.., meillĂ€ sinkuilla on aika yhtenevĂ€t toiveetkin 😄

        Kiitos vastauksista ja mukavaa iltaa đŸ€—

        Kiitos sinulle taas tĂ€stĂ€ kyselystĂ€,tykkÀÀn nĂ€istĂ€ đŸ€©

        Ja hyvÀÀ iltaa sulle myös 😊


    Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💹🚼💣
      IkÀvÀ
      174
      1578
    2. KysymystÀ pukkaa

      MitÀ aiot tehdÀ kun nÀet hÀnet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitÀÀn....
      IkÀvÀ
      126
      1501
    3. MitÀ sÀ kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minÀ menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittÀ
      IkÀvÀ
      119
      1442
    4. TykkÀÀn sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisÀistÀmÀÀn sitÀ, ettÀ se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa kÀsitellÀ sitÀ tunnetta, koska
      IkÀvÀ
      8
      1147
    5. MikÀ sai sut ihastumaan

      MitÀ tapahtui?
      IkÀvÀ
      74
      983
    6. SÀhköauto ei saastuta

      Koska sÀhköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mÀtkÀistÀ kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      276
      950
    7. HyvÀÀ heinÀkuuta

      HyvÀÀ huomenta ihanaa. đŸŠ—đŸŒŸâ˜”đŸ€—đŸŒ»â€ïž
      IkÀvÀ
      223
      932
    8. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      IkÀvÀ
      86
      873
    9. ÄlĂ€ nainen leikistĂ€ suutu!

      Ja kyllÀ tÀytyy kritiikkiÀkin kestÀÀ, mm. ylipaino, se ettÀ oot köyhÀ jne jne Melko tutulta mieheltÀ
      IkÀvÀ
      77
      823
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmÀ kÀytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevÀt sillÀ todelli
      Sinkut
      147
      814
    Aihe