Ja onko hienoa katsella kun nainen tai naiset tanssii niin naiset osaa tanssia ja se on seksikäs näky mutta onko sinusta kaunista katsoa kun nainen tanssii
Nainen onko kivaa katsella
15
86
Vastaukset
Useimmiten on. Onko sinusta? 🙂
- Anonyymi
Itse pidän naisten tanssivan seksikkäinä ja kiihottavana mut olenkin mies niin naiset osaa tanssia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse pidän naisten tanssivan seksikkäinä ja kiihottavana mut olenkin mies niin naiset osaa tanssia
Osaavat tanssia luonnostaan
Anonyymi kirjoitti:
Osaavat tanssia luonnostaan
Kaikki alkuperäiskansatkin ovat osanneet tanssia 😄 Täytyy vain päästää villi luontonsa vapaasti ulos, eikä hirttäytyä sovinnaisuuden normeihin 💃
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Kaikki alkuperäiskansatkin ovat osanneet tanssia 😄 Täytyy vain päästää villi luontonsa vapaasti ulos, eikä hirttäytyä sovinnaisuuden normeihin 💃
Niin, eikös se mennyt niin, että "jokainen villi-ihminenkin osaa tanssia"?
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eikös se mennyt niin, että "jokainen villi-ihminenkin osaa tanssia"?
Jotkin vuorosanat, kyllä 😉😂
Nainen on häikäisevän kaunis tanssimattakin. 🌹👀
- Anonyymi
Niin on mutta jokainen nainen osaa tanssia
Anonyymi kirjoitti:
Niin on mutta jokainen nainen osaa tanssia
Ei myöskään Nuppuseni. Meni jo ohi aika, jolloin tanssitaidon puute tuntui sosiaalisena paineena. 🌹👀
- Anonyymi
En katso tanssia lainkaan tuolla silmällä kuin sinä.
Olen kyllä mies mutta joo ehdottomasti on hyvin kaunista ja seksikästä kun nainen/naiset tanssii.🙂.
Tätä on aina ollut kiva katsella.😊.https://youtu.be/dwOVZTaoMb0
On kyllä. Katselen mielelläni muutenkin tanssimista, erilaisia koreografioita, eri tanssi genrejä. Tanssiminen on. 💖
Jotenkin tanssi on intohimoa ja seksikkyyttä sisältävä elementti ollut aina mulle. Sen tuntee itsekin tanssiessa. Se on myös vapauttavaa, elämäniloa, hurmiota... Parasta mitä kehollaan voi halimisen lisäksi tehdä.- Anonyymi
En tykkää tanssijamiehistä, ei ihan minun tyyppiä, mutta Parov Stevlarista tykkään ja Michael Jacksonista.
- Anonyymi
Ei vaan minusta on mukavaa "tanssia ". En niin tykkää katsoa ja jos katsonkin niin en sillä silmällä kuin miehet. Minä itse eläydyn siihen kun katson että on kuin itse tanssisin. Miten joku voi vääntää tuollaisestakin jotain ihme paska juttua? No, jotkut voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165307
- 675074
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381673