https://www.iltalehti.fi/keho/a/def242b8-2ee0-4e1f-92fb-2362f0071dbb
Siis ei nyt helvetti. Maailma tarvitseekin ehdottomasti lisää kertakäyttöisiä "tarpeellisia tavaroita". 🤣
Tarpeellisia tavaroita
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
😲 Mitä v.ttua mä just katsoin. Tuo näytti jotenkin aivan jumalattoman epämukavalta. Tota pätkää katsoessa sitä suoraan sanottuna automaattisesti pisti jalat ristiin, että ei tuota lähellekään.
- Anonyymi
Tuli ihan sama tunne, kun se vielä oikein pyöritti sitä. Tollaset kauas minusta!!! ✋👎
- Anonyymi
Tuli ihan sellanen gynen pulloharja mieleen.
Melkein kuin persiinsuti, mutta ei ihan.
- Anonyymi
Saa kai noilla halutessaan senkin puolen putsattua.
Anonyymi kirjoitti:
Saa kai noilla halutessaan senkin puolen putsattua.
Varmasti saa, mitäpä ei olisi tuhkaluukkuun maailmassa jo tungettu, kyllä yksi pieni pesusienikin sinne uppoaa.
Mikkojuhan kirjoitti:
No...läheltä liippaa ainakin.😄.
Jep, naapuriin meni tuo uusi siivousväline, A-rappuun niin sanotusti 😁
randombypasser kirjoitti:
Jep, naapuriin meni tuo uusi siivousväline, A-rappuun niin sanotusti 😁
Kyllä sinnepä sinne.😄. Mulle kyllä 2 ei oo1 vaikka jotkut kovasti niin väittää.😂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä sinnepä sinne.😄. Mulle kyllä 2 ei oo1 vaikka jotkut kovasti niin väittää.😂.
Sama täällä, ykkönen on ykkönen plus 😁
Mutta huulena se on hyvä heitto, kiitos vaan kirjailija Vuorisen härskin mielikuvituksen 😂randombypasser kirjoitti:
Sama täällä, ykkönen on ykkönen plus 😁
Mutta huulena se on hyvä heitto, kiitos vaan kirjailija Vuorisen härskin mielikuvituksen 😂Joo vitsinä menee loistavasti.🙂.
Turhake ja en mielelläni työntäisi tuollaista sinne, ellei olisi ihan pakko. Kaikkea ne keksii...
- Anonyymi
Joillain ihmisillä ei ole elämässään mitään järkevää puuhaa, kun pitää tollasiakin kehittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715188
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723