ketkä palstalaiset hiihtivät joukkueessa?
Suomelle mm-hopeaa viestissä
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Viinamies on aina paikalla kun tarjotaan ilmaista hemohessiä.
- Anonyymi
Prinssi, simiti, utr ja mjuhan.
Voisimme ottaa viestikisan ikävä palstan joukkueen kanssa
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sä joutuisit olemaan ankkurina. Olet sen verran kovakuntoinen hiihtelijä.
Mites sinä? Muistaakseni mainitsit joskus omistavasi sukset.
pujotteIija kirjoitti:
Mites sinä? Muistaakseni mainitsit joskus omistavasi sukset.
Omistan kahdet sukset. Perinteiseen ja luisteluun. Mutta, mutta ..
En osaa hihtää. Exä yritti opettaa, mutta ei sillä hermo pitänyt.
Hiihtäminen on kivaa, mutta tosiaankin asia jota en osaa.Pikku-pirpana kirjoitti:
Omistan kahdet sukset. Perinteiseen ja luisteluun. Mutta, mutta ..
En osaa hihtää. Exä yritti opettaa, mutta ei sillä hermo pitänyt.
Hiihtäminen on kivaa, mutta tosiaankin asia jota en osaa.Luulisin kyllä että oppisit pertsaa hiihtämään. AV ainakin kuuluisi joukkueeseen
pujotteIija kirjoitti:
Luulisin kyllä että oppisit pertsaa hiihtämään. AV ainakin kuuluisi joukkueeseen
Kyllä AV olisi ehdoton valinta.
Kävin mä joitakin vuosia sitten tuossa jäällä hiihtelemässä. Jos kelit ( ja jää) sallisi, niin voisin mennäkin hiihtelemään.
Vaikka tykkäänkin hiihtämisestä, olen varsin huono siinä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä AV olisi ehdoton valinta.
Kävin mä joitakin vuosia sitten tuossa jäällä hiihtelemässä. Jos kelit ( ja jää) sallisi, niin voisin mennäkin hiihtelemään.
Vaikka tykkäänkin hiihtämisestä, olen varsin huono siinä.Kenties otan joskus sukset mukaan treffeille
pujotteIija kirjoitti:
Kenties otan joskus sukset mukaan treffeille
Olisihan sinun menoasi kiva seurata. Vaan kun en tiedä onko tälläpäin oikein latuja enää.
Tosin jo huomiseksi on luvattu lumisateita tänne.Pikku-pirpana kirjoitti:
Olisihan sinun menoasi kiva seurata. Vaan kun en tiedä onko tälläpäin oikein latuja enää.
Tosin jo huomiseksi on luvattu lumisateita tänne.Katellaan sitten mahdollisesti joskus tulevaisuudessa
pujotteIija kirjoitti:
Katellaan sitten mahdollisesti joskus tulevaisuudessa
Mahdollisesti.
- Anonyymi
aika lusmuja surkeita urheilussa kuin Juha mieto tai joku "avaruustyttö"... no aCARUUSTYTTÖ VOITTAISI KAI HELPOSTI HEH
Disse, Rande, Mikkojuhan ja Simiti pääsevät maaliin, tosin Randella tekee hieman tiukkaa, mutta lopulta hänkin pääsee ladun loppuun. Simiti ja Mikkojuhan ylittävät ensimmäisenä maaliviivan, sitten tulee Disse. Rande hieman laahustaa perässä. Viinamies skippaa hiihdot väliin ja siirtyy suoraan after skii -paikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175379
- 705128
- 914164
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703