ketkä palstalaiset hiihtivät joukkueessa?
Suomelle mm-hopeaa viestissä
16
138
Vastaukset
- Anonyymi
Viinamies on aina paikalla kun tarjotaan ilmaista hemohessiä.
- Anonyymi
Prinssi, simiti, utr ja mjuhan.
Voisimme ottaa viestikisan ikävä palstan joukkueen kanssa
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sä joutuisit olemaan ankkurina. Olet sen verran kovakuntoinen hiihtelijä.
Mites sinä? Muistaakseni mainitsit joskus omistavasi sukset.
pujotteIija kirjoitti:
Mites sinä? Muistaakseni mainitsit joskus omistavasi sukset.
Omistan kahdet sukset. Perinteiseen ja luisteluun. Mutta, mutta ..
En osaa hihtää. Exä yritti opettaa, mutta ei sillä hermo pitänyt.
Hiihtäminen on kivaa, mutta tosiaankin asia jota en osaa.Pikku-pirpana kirjoitti:
Omistan kahdet sukset. Perinteiseen ja luisteluun. Mutta, mutta ..
En osaa hihtää. Exä yritti opettaa, mutta ei sillä hermo pitänyt.
Hiihtäminen on kivaa, mutta tosiaankin asia jota en osaa.Luulisin kyllä että oppisit pertsaa hiihtämään. AV ainakin kuuluisi joukkueeseen
pujotteIija kirjoitti:
Luulisin kyllä että oppisit pertsaa hiihtämään. AV ainakin kuuluisi joukkueeseen
Kyllä AV olisi ehdoton valinta.
Kävin mä joitakin vuosia sitten tuossa jäällä hiihtelemässä. Jos kelit ( ja jää) sallisi, niin voisin mennäkin hiihtelemään.
Vaikka tykkäänkin hiihtämisestä, olen varsin huono siinä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä AV olisi ehdoton valinta.
Kävin mä joitakin vuosia sitten tuossa jäällä hiihtelemässä. Jos kelit ( ja jää) sallisi, niin voisin mennäkin hiihtelemään.
Vaikka tykkäänkin hiihtämisestä, olen varsin huono siinä.Kenties otan joskus sukset mukaan treffeille
pujotteIija kirjoitti:
Kenties otan joskus sukset mukaan treffeille
Olisihan sinun menoasi kiva seurata. Vaan kun en tiedä onko tälläpäin oikein latuja enää.
Tosin jo huomiseksi on luvattu lumisateita tänne.Pikku-pirpana kirjoitti:
Olisihan sinun menoasi kiva seurata. Vaan kun en tiedä onko tälläpäin oikein latuja enää.
Tosin jo huomiseksi on luvattu lumisateita tänne.Katellaan sitten mahdollisesti joskus tulevaisuudessa
pujotteIija kirjoitti:
Katellaan sitten mahdollisesti joskus tulevaisuudessa
Mahdollisesti.
- Anonyymi
aika lusmuja surkeita urheilussa kuin Juha mieto tai joku "avaruustyttö"... no aCARUUSTYTTÖ VOITTAISI KAI HELPOSTI HEH
Disse, Rande, Mikkojuhan ja Simiti pääsevät maaliin, tosin Randella tekee hieman tiukkaa, mutta lopulta hänkin pääsee ladun loppuun. Simiti ja Mikkojuhan ylittävät ensimmäisenä maaliviivan, sitten tulee Disse. Rande hieman laahustaa perässä. Viinamies skippaa hiihdot väliin ja siirtyy suoraan after skii -paikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus koulussa Ylivieskassa
Nuori puukottanut toista. Onko jollain tietoa mitä tapahtunut? https://www.kaleva.fi/nuori-puukotti-toista-nuorta-ylivieskan-kaisanieme/5438560996668ILONA JAKONEN tuomittiin joulukuussa Etelä-Savon käräjäoikeuden päätöksellä 3 vuoden 8 kuukauden van
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009480846.html Ilona yritti surmata Äitinsä lyömällä veitsellä ja samalla istuen hänen päällään! Suomina22272Martina Muuttaa
Mutta minne? Kertokaa landelle missä sijaitsee tämä upea erkkerillinen asunto.2971725Suomi pulassa työttömien kanssa ? Kelan tuet pois !!
https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/e0bf1770-a252-4d9f-8d78-6d74bbc5ca8b Ainut keino lopettaa tämä vuosia jatkunut pelleily on siirtää oikeasti s3201225- 611187
- 156960
Tankkauspalvelu Mustonen/Oulaisten kaupunki
Nyt kaikki yrittäjät ja varsinkin koneyrittäjä ym: - tiesittekö että voitte käydä tankkaamassa Nesteellä Oulaisten kaupungin piikkiin polttoaineet jot18931Farmi-tippuja Jade Nyström paljastaa - Loppukisassa ei puhtaat jauhot pussissa: "Mä itse tiesin..."
Tätä et nähnyt tv:ssä. Yleisurheilija Jade Nyström oli kautta aikain Farmi Suomen nuorin kisaaja. Nyström tekee aikamoisia paljastuksia tippumisensa j9755Nainen, eikö se kerro jotain meidän tunteista
että välillämme oli paljon jännitettä. Välillä pilkettä silmäkulmassa, välillä leikittelyä ja välillä pientä sanailua. Myös naurua ja ehkä itkuakin yk38719