patsastaja

Anonyymi-ap

vieläkö siellä on sen yhden tenukepin patsas pystyssä

21

2115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinne tulee uusi valtava hevospatsas . Sitä varten on jo puut lyöty nurin ja kohta laitetaan auki veistotaitelijan virka,tarkan valintaseulan sekä moitteettoman menneisyyden selvittämisen jälkeen korkeimmin koulutettu veistäjä saa paikan ja alkaa työstämään puutyöhallilla patsasta.Työstöaikaa varataan 15 vuotta,koska kyseessä on taiteilijan näkemys ja synnytyksen tuska ,hänen täytyy antaa työskennellä rauhassa kiinteistössä ,sieltä täytyy poistaa asiaankuulumattomat harrastelijat .

      • Anonyymi

        Taitaa olla taas kimblekänni päällä. Hyvinvointia hoidetaan taas kerralla kuntoon.


    • Anonyymi

      Milloin valitaan tallityttö, tallipoika, markkinoija, toimitusjohtaja, kengittäjä niin ja tietysti tallihallitus....

      • Anonyymi

        Mitä semmoisella tekee puuhommissa? Ei niitä puita kopukoilla tarvi ajaa sieltä,koneet on sitä varten.


    • Anonyymi

      Mistä voi ostaa hevosen kuivalihaa?

    • Anonyymi

      Minulla on puusta veistetty vaimo.

      • Anonyymi

        Tuolla palstan hevoskuiskaajallapa on puusta veistetty pää.
        Alkavaa lahoa on ollut jo pidempään, ruohonleikkuria luulee autoksi, nyt näyttää siltä, että se laho edennyt jo paljon paljon syvemmälle.


      • Anonyymi

        Onko kirvhelä veistetty? No mitäpä se semmoinen oikeastaan haittaa.Minula on puutappi.


    • Anonyymi

      Jokohan on hevosenlihaa kuivumassa? Alkaa olla kiire,kevät etenee.

      • Anonyymi

        Ei oo tullut vissiin hyvinvointia kotona, kun pitää jankuttaa.
        Jos olis ollut pihvi ja suihinottopäivänä toimintaa, niin nyt ei tarvitsisi itkeä kuivan lihan perään.
        Tietysti jos ainoat seisovat asiat on järki ja silmämunat, niin sekin olis mennyt sit turhaan, pelkäksi pihvin syönniksi ja löysän makkaran lutkuttamiseksi.
        No, kukapa sitä löysää letkua jaksaa kauan pitää kädessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo tullut vissiin hyvinvointia kotona, kun pitää jankuttaa.
        Jos olis ollut pihvi ja suihinottopäivänä toimintaa, niin nyt ei tarvitsisi itkeä kuivan lihan perään.
        Tietysti jos ainoat seisovat asiat on järki ja silmämunat, niin sekin olis mennyt sit turhaan, pelkäksi pihvin syönniksi ja löysän makkaran lutkuttamiseksi.
        No, kukapa sitä löysää letkua jaksaa kauan pitää kädessään.

        Onko sulla oman libidon kans ongelmia? Ei kukkaan täysjärkinen tuommoisia kirjoittele... Järjenmenetys kummassakin päässä.


      • Anonyymi

        Se on vielä mahdollista.on hyvät pakkaset ja tuuli


    • Anonyymi

      Koskahan torilla tarjotaan hevosen kuivalihavelliä?

      • Anonyymi

        hyvä vaaliteltta soppa.


      • Anonyymi

        Oisko kesätapahtumassa?


    • Anonyymi

      Tiedättekö mistä hevosen kuivalihaa voi noutaa?

      • Anonyymi

        Olekkonä P.A. menny ihan sevon?


      • Anonyymi

        Ei ole tietoa.Sille olisi runsas menekki.Miksi kukaan ei ota koppia ja keitä ? Hyvät rahat tienaa!


    • Anonyymi

      Totta sitä hevosen kuivalihavelliä saa torilla tarjoilla? Kyllä varmaankin ja nälkäiset suut jo odottavat

    • Anonyymi

      Ei vieläkään ole hevosen kuivalihavelliä!!!

    • Anonyymi

      Fasebuukin mukaan on ja sillä on ajan hengen mukaisesti vihriät hihat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe