patsastaja

Anonyymi-ap

vieläkö siellä on sen yhden tenukepin patsas pystyssä

21

2115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinne tulee uusi valtava hevospatsas . Sitä varten on jo puut lyöty nurin ja kohta laitetaan auki veistotaitelijan virka,tarkan valintaseulan sekä moitteettoman menneisyyden selvittämisen jälkeen korkeimmin koulutettu veistäjä saa paikan ja alkaa työstämään puutyöhallilla patsasta.Työstöaikaa varataan 15 vuotta,koska kyseessä on taiteilijan näkemys ja synnytyksen tuska ,hänen täytyy antaa työskennellä rauhassa kiinteistössä ,sieltä täytyy poistaa asiaankuulumattomat harrastelijat .

      • Anonyymi

        Taitaa olla taas kimblekänni päällä. Hyvinvointia hoidetaan taas kerralla kuntoon.


    • Anonyymi

      Milloin valitaan tallityttö, tallipoika, markkinoija, toimitusjohtaja, kengittäjä niin ja tietysti tallihallitus....

      • Anonyymi

        Mitä semmoisella tekee puuhommissa? Ei niitä puita kopukoilla tarvi ajaa sieltä,koneet on sitä varten.


    • Anonyymi

      Mistä voi ostaa hevosen kuivalihaa?

    • Anonyymi

      Minulla on puusta veistetty vaimo.

      • Anonyymi

        Tuolla palstan hevoskuiskaajallapa on puusta veistetty pää.
        Alkavaa lahoa on ollut jo pidempään, ruohonleikkuria luulee autoksi, nyt näyttää siltä, että se laho edennyt jo paljon paljon syvemmälle.


      • Anonyymi

        Onko kirvhelä veistetty? No mitäpä se semmoinen oikeastaan haittaa.Minula on puutappi.


    • Anonyymi

      Jokohan on hevosenlihaa kuivumassa? Alkaa olla kiire,kevät etenee.

      • Anonyymi

        Ei oo tullut vissiin hyvinvointia kotona, kun pitää jankuttaa.
        Jos olis ollut pihvi ja suihinottopäivänä toimintaa, niin nyt ei tarvitsisi itkeä kuivan lihan perään.
        Tietysti jos ainoat seisovat asiat on järki ja silmämunat, niin sekin olis mennyt sit turhaan, pelkäksi pihvin syönniksi ja löysän makkaran lutkuttamiseksi.
        No, kukapa sitä löysää letkua jaksaa kauan pitää kädessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo tullut vissiin hyvinvointia kotona, kun pitää jankuttaa.
        Jos olis ollut pihvi ja suihinottopäivänä toimintaa, niin nyt ei tarvitsisi itkeä kuivan lihan perään.
        Tietysti jos ainoat seisovat asiat on järki ja silmämunat, niin sekin olis mennyt sit turhaan, pelkäksi pihvin syönniksi ja löysän makkaran lutkuttamiseksi.
        No, kukapa sitä löysää letkua jaksaa kauan pitää kädessään.

        Onko sulla oman libidon kans ongelmia? Ei kukkaan täysjärkinen tuommoisia kirjoittele... Järjenmenetys kummassakin päässä.


      • Anonyymi

        Se on vielä mahdollista.on hyvät pakkaset ja tuuli


    • Anonyymi

      Koskahan torilla tarjotaan hevosen kuivalihavelliä?

      • Anonyymi

        hyvä vaaliteltta soppa.


      • Anonyymi

        Oisko kesätapahtumassa?


    • Anonyymi

      Tiedättekö mistä hevosen kuivalihaa voi noutaa?

      • Anonyymi

        Olekkonä P.A. menny ihan sevon?


      • Anonyymi

        Ei ole tietoa.Sille olisi runsas menekki.Miksi kukaan ei ota koppia ja keitä ? Hyvät rahat tienaa!


    • Anonyymi

      Totta sitä hevosen kuivalihavelliä saa torilla tarjoilla? Kyllä varmaankin ja nälkäiset suut jo odottavat

    • Anonyymi

      Ei vieläkään ole hevosen kuivalihavelliä!!!

    • Anonyymi

      Fasebuukin mukaan on ja sillä on ajan hengen mukaisesti vihriät hihat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe