patsastaja

Anonyymi-ap

vieläkö siellä on sen yhden tenukepin patsas pystyssä

21

2115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinne tulee uusi valtava hevospatsas . Sitä varten on jo puut lyöty nurin ja kohta laitetaan auki veistotaitelijan virka,tarkan valintaseulan sekä moitteettoman menneisyyden selvittämisen jälkeen korkeimmin koulutettu veistäjä saa paikan ja alkaa työstämään puutyöhallilla patsasta.Työstöaikaa varataan 15 vuotta,koska kyseessä on taiteilijan näkemys ja synnytyksen tuska ,hänen täytyy antaa työskennellä rauhassa kiinteistössä ,sieltä täytyy poistaa asiaankuulumattomat harrastelijat .

      • Anonyymi

        Taitaa olla taas kimblekänni päällä. Hyvinvointia hoidetaan taas kerralla kuntoon.


    • Anonyymi

      Milloin valitaan tallityttö, tallipoika, markkinoija, toimitusjohtaja, kengittäjä niin ja tietysti tallihallitus....

      • Anonyymi

        Mitä semmoisella tekee puuhommissa? Ei niitä puita kopukoilla tarvi ajaa sieltä,koneet on sitä varten.


    • Anonyymi

      Mistä voi ostaa hevosen kuivalihaa?

    • Anonyymi

      Minulla on puusta veistetty vaimo.

      • Anonyymi

        Tuolla palstan hevoskuiskaajallapa on puusta veistetty pää.
        Alkavaa lahoa on ollut jo pidempään, ruohonleikkuria luulee autoksi, nyt näyttää siltä, että se laho edennyt jo paljon paljon syvemmälle.


      • Anonyymi

        Onko kirvhelä veistetty? No mitäpä se semmoinen oikeastaan haittaa.Minula on puutappi.


    • Anonyymi

      Jokohan on hevosenlihaa kuivumassa? Alkaa olla kiire,kevät etenee.

      • Anonyymi

        Ei oo tullut vissiin hyvinvointia kotona, kun pitää jankuttaa.
        Jos olis ollut pihvi ja suihinottopäivänä toimintaa, niin nyt ei tarvitsisi itkeä kuivan lihan perään.
        Tietysti jos ainoat seisovat asiat on järki ja silmämunat, niin sekin olis mennyt sit turhaan, pelkäksi pihvin syönniksi ja löysän makkaran lutkuttamiseksi.
        No, kukapa sitä löysää letkua jaksaa kauan pitää kädessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo tullut vissiin hyvinvointia kotona, kun pitää jankuttaa.
        Jos olis ollut pihvi ja suihinottopäivänä toimintaa, niin nyt ei tarvitsisi itkeä kuivan lihan perään.
        Tietysti jos ainoat seisovat asiat on järki ja silmämunat, niin sekin olis mennyt sit turhaan, pelkäksi pihvin syönniksi ja löysän makkaran lutkuttamiseksi.
        No, kukapa sitä löysää letkua jaksaa kauan pitää kädessään.

        Onko sulla oman libidon kans ongelmia? Ei kukkaan täysjärkinen tuommoisia kirjoittele... Järjenmenetys kummassakin päässä.


      • Anonyymi

        Se on vielä mahdollista.on hyvät pakkaset ja tuuli


    • Anonyymi

      Koskahan torilla tarjotaan hevosen kuivalihavelliä?

      • Anonyymi

        hyvä vaaliteltta soppa.


      • Anonyymi

        Oisko kesätapahtumassa?


    • Anonyymi

      Tiedättekö mistä hevosen kuivalihaa voi noutaa?

      • Anonyymi

        Olekkonä P.A. menny ihan sevon?


      • Anonyymi

        Ei ole tietoa.Sille olisi runsas menekki.Miksi kukaan ei ota koppia ja keitä ? Hyvät rahat tienaa!


    • Anonyymi

      Totta sitä hevosen kuivalihavelliä saa torilla tarjoilla? Kyllä varmaankin ja nälkäiset suut jo odottavat

    • Anonyymi

      Ei vieläkään ole hevosen kuivalihavelliä!!!

    • Anonyymi

      Fasebuukin mukaan on ja sillä on ajan hengen mukaisesti vihriät hihat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe