patsastaja

Anonyymi-ap

vieläkö siellä on sen yhden tenukepin patsas pystyssä

21

2114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinne tulee uusi valtava hevospatsas . Sitä varten on jo puut lyöty nurin ja kohta laitetaan auki veistotaitelijan virka,tarkan valintaseulan sekä moitteettoman menneisyyden selvittämisen jälkeen korkeimmin koulutettu veistäjä saa paikan ja alkaa työstämään puutyöhallilla patsasta.Työstöaikaa varataan 15 vuotta,koska kyseessä on taiteilijan näkemys ja synnytyksen tuska ,hänen täytyy antaa työskennellä rauhassa kiinteistössä ,sieltä täytyy poistaa asiaankuulumattomat harrastelijat .

      • Anonyymi

        Taitaa olla taas kimblekänni päällä. Hyvinvointia hoidetaan taas kerralla kuntoon.


    • Anonyymi

      Milloin valitaan tallityttö, tallipoika, markkinoija, toimitusjohtaja, kengittäjä niin ja tietysti tallihallitus....

      • Anonyymi

        Mitä semmoisella tekee puuhommissa? Ei niitä puita kopukoilla tarvi ajaa sieltä,koneet on sitä varten.


    • Anonyymi

      Mistä voi ostaa hevosen kuivalihaa?

    • Anonyymi

      Minulla on puusta veistetty vaimo.

      • Anonyymi

        Tuolla palstan hevoskuiskaajallapa on puusta veistetty pää.
        Alkavaa lahoa on ollut jo pidempään, ruohonleikkuria luulee autoksi, nyt näyttää siltä, että se laho edennyt jo paljon paljon syvemmälle.


      • Anonyymi

        Onko kirvhelä veistetty? No mitäpä se semmoinen oikeastaan haittaa.Minula on puutappi.


    • Anonyymi

      Jokohan on hevosenlihaa kuivumassa? Alkaa olla kiire,kevät etenee.

      • Anonyymi

        Ei oo tullut vissiin hyvinvointia kotona, kun pitää jankuttaa.
        Jos olis ollut pihvi ja suihinottopäivänä toimintaa, niin nyt ei tarvitsisi itkeä kuivan lihan perään.
        Tietysti jos ainoat seisovat asiat on järki ja silmämunat, niin sekin olis mennyt sit turhaan, pelkäksi pihvin syönniksi ja löysän makkaran lutkuttamiseksi.
        No, kukapa sitä löysää letkua jaksaa kauan pitää kädessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo tullut vissiin hyvinvointia kotona, kun pitää jankuttaa.
        Jos olis ollut pihvi ja suihinottopäivänä toimintaa, niin nyt ei tarvitsisi itkeä kuivan lihan perään.
        Tietysti jos ainoat seisovat asiat on järki ja silmämunat, niin sekin olis mennyt sit turhaan, pelkäksi pihvin syönniksi ja löysän makkaran lutkuttamiseksi.
        No, kukapa sitä löysää letkua jaksaa kauan pitää kädessään.

        Onko sulla oman libidon kans ongelmia? Ei kukkaan täysjärkinen tuommoisia kirjoittele... Järjenmenetys kummassakin päässä.


      • Anonyymi

        Se on vielä mahdollista.on hyvät pakkaset ja tuuli


    • Anonyymi

      Koskahan torilla tarjotaan hevosen kuivalihavelliä?

      • Anonyymi

        hyvä vaaliteltta soppa.


      • Anonyymi

        Oisko kesätapahtumassa?


    • Anonyymi

      Tiedättekö mistä hevosen kuivalihaa voi noutaa?

      • Anonyymi

        Olekkonä P.A. menny ihan sevon?


      • Anonyymi

        Ei ole tietoa.Sille olisi runsas menekki.Miksi kukaan ei ota koppia ja keitä ? Hyvät rahat tienaa!


    • Anonyymi

      Totta sitä hevosen kuivalihavelliä saa torilla tarjoilla? Kyllä varmaankin ja nälkäiset suut jo odottavat

    • Anonyymi

      Ei vieläkään ole hevosen kuivalihavelliä!!!

    • Anonyymi

      Fasebuukin mukaan on ja sillä on ajan hengen mukaisesti vihriät hihat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      123
      1260
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe