patsastaja

Anonyymi-ap

vieläkö siellä on sen yhden tenukepin patsas pystyssä

21

2114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinne tulee uusi valtava hevospatsas . Sitä varten on jo puut lyöty nurin ja kohta laitetaan auki veistotaitelijan virka,tarkan valintaseulan sekä moitteettoman menneisyyden selvittämisen jälkeen korkeimmin koulutettu veistäjä saa paikan ja alkaa työstämään puutyöhallilla patsasta.Työstöaikaa varataan 15 vuotta,koska kyseessä on taiteilijan näkemys ja synnytyksen tuska ,hänen täytyy antaa työskennellä rauhassa kiinteistössä ,sieltä täytyy poistaa asiaankuulumattomat harrastelijat .

      • Anonyymi

        Taitaa olla taas kimblekänni päällä. Hyvinvointia hoidetaan taas kerralla kuntoon.


    • Anonyymi

      Milloin valitaan tallityttö, tallipoika, markkinoija, toimitusjohtaja, kengittäjä niin ja tietysti tallihallitus....

      • Anonyymi

        Mitä semmoisella tekee puuhommissa? Ei niitä puita kopukoilla tarvi ajaa sieltä,koneet on sitä varten.


    • Anonyymi

      Mistä voi ostaa hevosen kuivalihaa?

    • Anonyymi

      Minulla on puusta veistetty vaimo.

      • Anonyymi

        Tuolla palstan hevoskuiskaajallapa on puusta veistetty pää.
        Alkavaa lahoa on ollut jo pidempään, ruohonleikkuria luulee autoksi, nyt näyttää siltä, että se laho edennyt jo paljon paljon syvemmälle.


      • Anonyymi

        Onko kirvhelä veistetty? No mitäpä se semmoinen oikeastaan haittaa.Minula on puutappi.


    • Anonyymi

      Jokohan on hevosenlihaa kuivumassa? Alkaa olla kiire,kevät etenee.

      • Anonyymi

        Ei oo tullut vissiin hyvinvointia kotona, kun pitää jankuttaa.
        Jos olis ollut pihvi ja suihinottopäivänä toimintaa, niin nyt ei tarvitsisi itkeä kuivan lihan perään.
        Tietysti jos ainoat seisovat asiat on järki ja silmämunat, niin sekin olis mennyt sit turhaan, pelkäksi pihvin syönniksi ja löysän makkaran lutkuttamiseksi.
        No, kukapa sitä löysää letkua jaksaa kauan pitää kädessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo tullut vissiin hyvinvointia kotona, kun pitää jankuttaa.
        Jos olis ollut pihvi ja suihinottopäivänä toimintaa, niin nyt ei tarvitsisi itkeä kuivan lihan perään.
        Tietysti jos ainoat seisovat asiat on järki ja silmämunat, niin sekin olis mennyt sit turhaan, pelkäksi pihvin syönniksi ja löysän makkaran lutkuttamiseksi.
        No, kukapa sitä löysää letkua jaksaa kauan pitää kädessään.

        Onko sulla oman libidon kans ongelmia? Ei kukkaan täysjärkinen tuommoisia kirjoittele... Järjenmenetys kummassakin päässä.


      • Anonyymi

        Se on vielä mahdollista.on hyvät pakkaset ja tuuli


    • Anonyymi

      Koskahan torilla tarjotaan hevosen kuivalihavelliä?

      • Anonyymi

        hyvä vaaliteltta soppa.


      • Anonyymi

        Oisko kesätapahtumassa?


    • Anonyymi

      Tiedättekö mistä hevosen kuivalihaa voi noutaa?

      • Anonyymi

        Olekkonä P.A. menny ihan sevon?


      • Anonyymi

        Ei ole tietoa.Sille olisi runsas menekki.Miksi kukaan ei ota koppia ja keitä ? Hyvät rahat tienaa!


    • Anonyymi

      Totta sitä hevosen kuivalihavelliä saa torilla tarjoilla? Kyllä varmaankin ja nälkäiset suut jo odottavat

    • Anonyymi

      Ei vieläkään ole hevosen kuivalihavelliä!!!

    • Anonyymi

      Fasebuukin mukaan on ja sillä on ajan hengen mukaisesti vihriät hihat.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3158
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1132
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1028
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      100
      939
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      794
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      88
      662
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      615
    Aihe