Yhdessä vviestiketjussa tuli ilmi, vastoin luuloani, että palstalla aivovamma on enemmänkin normi, kuin poikkeus.
Minä reppana luulin olevani edes sen osalta ainutlaatuinen. Ei, taas vedettiin matto jalkojen alta.
Haistakaa kukkanen, kun matkitte aivovammaani! Vtun vajakit! Vai miten se meni?
>simiti<
Onko sinkut palstalla yhtään "normaalia"?
11
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. Iloisia olemme kohtaaamisesi johdosta.
- Anonyymi
Simitin kohtaaminen on turmion tie. Se johtaa huumeiden käyttöön, prostituutioon, itsensä viiltelyyn ja mikä pahinta. Lars Levin opetuslapseksi, mitä täällä pohjanmaalla on enemmän, kuin liikaa.
Keŕan kyllä itsekin seukkasin lessun kanssa. Hän oli avomielinen ja hyväksyi ateismini.
>simiti<
- Anonyymi
Älä nyt hermostu. Muista verenpsine etc. On totta että palstoilla on koko kirjo porukkaa. Ei kannata takertua huonolastuisimpaan.
- Anonyymi
Hah. Olen jo vuosia sitten päässyt eroon verenpainelääkkeistä.
Olet oikeassa, että palstalla on monenlaista örkkiä ja monelta puolin Suomea.
Paljon on pääkaupunkiseudun alueelta, koska siellä asuu paljon ihmissinkkuja.
Ìtse olen tutustunut erääseen kainuun tyttöön. Siinä paikkakunnalla asuu n.1300 ihmistä.
Hassua, kun tässäkin keskikokoisen kaupungin osassa, missä asun, on 7000 asukasta.
>simiti<
- Anonyymi
Olen lyönyt pääni turhan monta kertaa itseäni satuttaen. Kuulunen siis tuohon Jumalasta seuraavien eliittijoukkioon. Silti tuntuu että haluaisin olla aika paljonkin tyhmempi kuin mitä olen, koska mitä tyhmempi on niin sen helpompaa on olla onnellinen. Näin minä asian näen.
- Anonyymi
Siunattu olet.
- Anonyymi
Voi sinua. Jos olet lyönyt pääsi monesti, niin anna neurologin tutkia konehuoneesi.
Toki voit luotttaa myös uskon parantamaan voimaan. Tyhmyydestä voi ja pitääkin kärsiä.
>simit< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua. Jos olet lyönyt pääsi monesti, niin anna neurologin tutkia konehuoneesi.
Toki voit luotttaa myös uskon parantamaan voimaan. Tyhmyydestä voi ja pitääkin kärsiä.
>simit<Turha toivo. Ei ne useininkaan kärsi.
Kyllä mä näkisin että iso osa on normaaleja mutta yksilöllisiä uniikkeja ihmisiä kuten pitääkin. Onhan sitten tietysti poikkeuksiakin heitä keitä on kovin hankalaa ymmärtää ja joskus mieleen tulee että onko heillä jonkin sortin vamma tai vika. Mutta kun sitä nyt ite ainakin omasta mielestään on suvaitsevainen ja erilaisuuden hyväksyvää sorttia niin heitäkin yrittää tuomitsematta ymmärtää vaikka ainahan se ei onnistu vaikka kuinka tahtoisi.
- Anonyymi
Normaalin rajat taitaa olla hyvin joustavat. Kaikilla "normaaleillakin" on jonkun mielestä jotain epänormaalia. Ainakin hetkittäin. Sellaisia persoonaan liittyviä ominaisuuksia nyt ainakin.
xLiner - Anonyymi
MIWLWARÄNI ON ik HuakAA HÖPPÖELLÄ JUTTUJA TYTTTÖJENKIN KANSSA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110