Pommitti hieman aloitustani, mutta kappas vain, poistumisestaan on liian vähän aikaa ja S24:n järjestelmä tunnistaa vielä kirjoittajan, vaikka nikkiä ei olekaan ja profiilikin lienee jo poistettu.
https://aijaa.com/BKlQZm
https://aijaa.com/BKlQZm
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Vastaukset 55
Vanhimmat
No ei oo kyllä yhtään hauskaa tai oikein tollanenkaan kun ei asioista yli pääse sitten näköjään vaikka mulle onkin ihan mukava ollu.🙂.
Ihmiset voi olla mukavia oikeasti, mutta valitettavasti jotkut ottaa liian vakavasti nämä keskustelupalstat. Mutta jatka itse noita mukavia kirjoituksia 🤗
No joo. Mihinkäs mä itseäni muuttaisin ja miksi.🙂.
No se on vain turhautumista, kyllä se ajan kanssa siitä asettuu, eihän siinä mitään. Kaikki kiukuttelee joskus kun on huono päivä.
Mitä! En mä ainakaan ikinä....ei vaan kyllähän se niin on. Ja kyllä se kiukku siitä laantuu ajan kanssa. Näin uskon myös.🙂.
En minäkään, mutta oli pakko sanoa noin yleisesti 😂
Juu, asioilla on taipumus järjestyä, mikä milläkin tavoin...
Joo tavalla tai toisella mutta ei läheskään aina niin kuten toivois.🙂.
Näinpä. Ja osittain siksikin kannattaa olla tarkkana mitä toivoo, koska ne toiveet voi toteutuakin...
Sekin vaara on olemassa kyllä. Toive toteutuu kyllä mutta ei sillä tavoin kuin oletti.🙂.
Miks mulle tuli hellraiser mieleen.😄.
Kylläpä vain. Ja vaikka toteutuisi kuten halusikin, voi olla ettei etukäteen ymmärtänyt mitä kaikkea tulee sen toiveen kohteen mukana...
Sekin on mahdollista kyllä.🙂.
Minen enää muista Hellraiserista mitään... Tai no ne naulat 😁
Siinä on se palapeliboxi minkä joku houkutellaan avamaan lupaamalla että se toteuttaa toiveen mutta se avaa sen portaalin helvettiin ja pinhead kamuineen tulee toteuttaan sen toiveen omalla tavallaan ja hakeen sen uhrin messiin. Jotenkin noin se perusstoori meni.🙂.
Joo, nyt alkaa muistikuvat heräileen 😂
Sanoin jo ajat sitten, että luulen hänen olevan trolli. Voiko enää muutakaan päätellä?
No en mä nyt sitä trollina pitäisi, yhtenä kirjoittajana muiden joukossa vain, mitä nyt on ehkä ärsyyntynyt minuun mikä taasen on huomattavan yleistä ylipäänsä.
Se on tämän samaisen aloituksen kirjoittaneen miespuolisen trollin alter ego yksin se tätä draamaa pitää näkeehän sen tyhmempiki
Sä kyllä taidat nähdä nyt ihan omias. Ja mitäs se kertoo? Kaikella ystävällisyydellä sanottuna.🙂.
Flendarflypasser :D. OLETTE YHTÄ!!! Mitä jos olettekin liian samankaltaisia ettekä erilaisia, ja juuri siksi ette voi sietää toisianne?
voi ei sentäänjosmi jos joo ajatuskinon kuin mikroskooppi.
Jollain on tylsää vissiin. Toivottavasti on edes lapsi tai teini, ettei ihan vähäosainen pääkopaltaan ois. 😁
Oli vissiin ihastunut sinuun palstalla mutta kun et tunteisiin vastannut näin palstaillessa niin... 😂😂😂
No ei nyt sentään, itsehän tuo sanoi olevansa onnellisesti aviossa. Ja minä olen hankala jäärä, jo pelkkä ihastuminen minuun ei ole helppoa.
Sun on raskasta olla niin suosittu 😉
Niin...
Kiitos fanituksesta ja aloitusteni aktiivisuuden kohentamisesta, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️
🤣🤣🤣
Olisit silloin vastaillut hänelle kun oli täällä
Tämä aloitus varmaan auttaa asiaa.
Kyllä.
On väistämätöntä, että vaikea ihminen tuottaa tavatonta kiusaa toiselle, varsinkin sille, jonka on ottanut hampaisiinsa. Mutta asialla on myös toinen puoli. Kaiken enämpi hän kärsii itse, eikä voi millään saada oloaan tasapainoon. 🌹👀
Kyllä hän on täällä kirjoitellut edelleen. Jos nyt on hän, mutta tekstin alla lukee hänen nimimerkkinsä, vaikka ei enää olekaan tullut tänne rekattuna. Mullekin laittoi aloituksen ja kysyi mitä olen pitänyt hänestä. Vastasin, että olen jutellut hänen kanssaan siinä missä muittenkin. Ja se pitää paikkansa, vaikka en pidäkään sellaisesta tyylistä, että pommitetaan toista tai toisia erillisillä aloituksilla. Tosin alussa olin hieman hämmentynyt siitä, että miksi multa kyselee sellaista. On hän kuitenkin osannut olla myös ihan mukava.
Fledassakin taitaa olla monta eri puolta (niinhän ihmisissäkin, mutta tiiät varmaan mitä tarkotan) niin kuin esim. Simitissä. Simiti tai oletettava Simiti oli käynyt mulle tossa huutamassa ja räyhäämässä. Ei vissiin ollut tykännyt mun linkittämästä musiikista tai sitten oli vain huono päivä.
Kaikissa meissä on eri puolia ja ne näkyy sitten eri yhteyksissä eri tavoin. Simpalla taisi olla eilen kiljupäivä kun oli ärhäkkänä palstalla, mutta se kuuluu siihen pakettiin 😊
Juu, simppa kävi vähän purkamassa tunteitaan ja a-juoman voimalla jaksoi tehdä kattavan analyysinkin mun linkittämästä musiikista. Simpan pitäis hakee johonkin musiikkilehteen töihin tai radioon toimittajaks =D
Joo, Simppa on omanlaisensa hahmo 😁
Ehdottomasti radioon duuniin! Ohjelman nimenä voisi olla Simpalla on asiaa, erästä kohtalaisen tunnettua varhaista tv-ohjelmaa mukaillen 😂
Jep. Heti kun Simppa ilmestyy radioaalloille, alan taas kuunnella radiota enemmän.
Siitä tulis kyllä hiton mahtava radioshow kun Simppa pääsis pienessä kiljussa laukomaan totuuksia ja soittelemaan mieleistään musiikkia. Pitää ehdottaa herralle kun tuo ensi kerran palstalle ilmestyy.
Joo. Simppa löis laudalta kaikki tunnetut radiojuontajat. Tulis sellaista settiä, ettei ole tän maan historiassa kuultukaan.
Ilmeisen omistussuhteen oli sinuun ihan itse itsekseen luonut. En nähnyt sitä niinkään trollina. Valitettavasti.
Jaa, tiiä onko se noinkaan, mutta jokin minussa turhautti.
Se noudatteli samaa kaavaa, jonka tunnistin omasta elämästä entuudesta irl. Siinä oli maanittelua, kehumista, selitysten vaatimista, syyttelyä, mustasukkaisuutta ja anteeksipyytelyä. Se turhautti, ettei saanut vastakaikua ja ehkä tunnisti, että irrotat hänet tästä kuvitelmasta. Mitään et olisi voinut sanoa, ilman että se olisi lisää takertunut.
Esität mies siis useita rooleja näissä elämänkoululaiadraamoissasi myös tällaista ns ulkopuolista kertojaääntä? Todella kehittävää leikkiä varmaan
Auts. Tuolleen kun avaat näkemystäsi, niin alkaa kuulostaa uskottavalta. Ja entistä hämmentävämmältä.
Itsehän sinä mies näitä draamoja kehittelet vai onko teitä kaksi samantasoista ätmiä psyykkaamassa täällä toisianne
Juu, en usko että siinä olisi lähtökohtaisesti yritetty trollata tai kalastella tietoa. Ihan puhtaan sairas ihastuminen ollut kyseessä ja joku mustasukkaisuuskohtaus :)
Fledako se siellä kysyy?:) Ihan selvyyden vuoksi, ettei ääneni olen Randen, eikä edes miespuolinen.
Jotenkin sekään ei tunnu oikealta, mutta mistäpä sitä tietää, kun täällä on vain nämä kirjoitetut merkit joilla kommunikoidaan 😁
Kirjoituksissa oli epäloogisuutta. Hienoa ettet antanut naurua puoleen tai toiseen, vaikka siihenkin painostettiin, osin sisisilmäisyyttä. Jäin miettimään, oliko kolmas osapuoli provosoinut Fledaa siihen suuntaan. Täällä voi mitä tahansa sattua. Osalle tämä on vain hauska, lähes peli. Joskus itsellenikin, mutta en koskaan ketään halua loukata.
Ei ole tarvetta ryhtyä ivaamaan ja kiusaamaan, ei Fleda sinällään mitään pahaa ole tehnyt enkä koe häntä mitenkään hankalaksi, yksi kirjoittaja muiden joukossa ja pääosin ihan asiasta kirjoittelee mukavasti.
Toisille tämä kai on peli tai lokakaivo, siltä tuo välillä vähän tuntuu. Onneksi täällä on paljon asiallistakin porukkaa, niin on mukava käydä hassuttelemassa tai juttelemassa.
Hompelipika ihastu toisee hompelipoikaa
Miten niin tunnistaa? Tuossahan lukee anonyymi.
Kattopa hiukan tarkemmin sitä kuvaa...
"Lyhyt..." kuuluu sun omaan otsikkoosi.
Tätä minäkin mietin, että sehän on vaan osa sitä topicin otsikkoa.
Kirjautumaton palstalutka
Olette muuten molemmat täysin oikeassa! Persketti...