Jos tänään joutuisit yllätys treffeille ja sinä saisit suunnitella treffien kulun eli mitä tekisitte ja minne menisitte
Mitä haluaisit tehdä
23
165
Vastaukset
Vähän sapuskaa, musiikkia ja seksiä. Siinä noin pääpiirteittäin.
- Anonyymi
Ihan hyvä mut entä musiikki radiosta vai cd ltä vai livenä jossakin
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä mut entä musiikki radiosta vai cd ltä vai livenä jossakin
Tuubista.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tuubista.
Ja mitä sapuskaa ja missä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä sapuskaa ja missä
Ja millaista seksiä
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jotakin mistä kummatkin tykkää ja kotona..
Ihan hyvä
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sellaista mistä kumpikin tykkää..
Mistä sinä tykkäät
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tykkäät
Se asia kuuluu seksikumppanilleni ja tietääkseni sinä ja palsta ette kuulu niihin.
Ainakin kun viimeksi tarkistin, niin noin oli.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Se asia kuuluu seksikumppanilleni ja tietääkseni sinä ja palsta ette kuulu niihin.
Ainakin kun viimeksi tarkistin, niin noin oli.Onko jotain härskiä ja rivoa kun et kehtaa sanoa jotain pervoa touhua luulin et normaalia seksiä mut luulo ei oo tiedon väärtti
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17766512i
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Itseasiassa leffaan voisi olla juuri tänään kiva mennä. Se ei todellakaan ole mikään ihanteellinen treffipaikka, mutta koska olen hieman väsynyt ja tuntuu, ettei juttu oikein lennä niin leffassa voisi tunnustella toisen läsnäoloa ilman pakottavaa tarvetta jutella. Leffan jälkeen ehkä kahville, lasilliselle, kävelylle, jotain rentoa missä ei tarvitse yrittää olla energisempi kuin tänään olen. Tai miksipä ei voisi katsoa vaikka leffaa toisen kotona..
Eli todella matalat odotukset olisi 😊- Anonyymi
Ihan hyvät treffit olis
Joku hyvä leffa, hyvää ruokaa ja ollaan vaan. Mukavaa lekottelua, halailua ja pussailua. Rauhallista meininkiä ja yhdessäoloa. Mies saa kuiskutella mun korvaan romanttisia asioita. 🥰
- Anonyymi
Veikkaan et veisit miehen sydämmen eli tosi hyvät treffit
- Anonyymi
Mut pussailu voi johtaa vauvan tekoon eli ennen vauvan syntymää joutuisitte menemään naimisiin eli sellaiset treffit ne oli
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan et veisit miehen sydämmen eli tosi hyvät treffit
Kiitos. Ainakin minun sydän on viety jo aikoja sitten. Olen tyytyväinen tilanteeseen. 🧡
Anonyymi kirjoitti:
Mut pussailu voi johtaa vauvan tekoon eli ennen vauvan syntymää joutuisitte menemään naimisiin eli sellaiset treffit ne oli
Olet ehkä uusi täällä? Minä olen jo sitoutunut ja vauvat on tehty jo aikoja sitten. Et ole väärässä. Kyllä se pussailu ja halailu maistuu vielä näin vakiintuneessakin suhteessa. 🤣
Kysyjä ehdottaa. 🙂
Edellisistä treffeistä on kyllä niin paljon aikaa, että nyt ei tule mitään toivomuslistaa mieleen.
- Ehkä elokuviin (ei kauhua) ja sen jälkeen jonnekin juttelemaan, jos molemmista tuntuu siltä. - Toisaalta.. elokuvissa en ole ihan parhaimmillani, koska liikutun helposti ja eläydyn muutenkin mukana. - Se rajaa entisestään leffavaihtoehtoja.. Mutta muuta ei nyt tule mieleen.
Tai sitten vaan kävelylle. Vaikka koiraa kuljettamaan, jos treffeille kysyjällä on koira 😄Yhdyssanoista, tai niiden puutteesta, ajattelen että olet Välis. Hyvä Välis, nyt oli asiallinen kysymys ilman sovinismia!
En muista, koska olisin ollut yllätystreffeillä. Niin kauan niistä on! Treffien unelmasisältö riippuu onko kyseessä myös sokkotreffit vai vanha tuttavuus, siis tarvitseeko miettiä turvallisuusnäkökohtaa vai ei ja kuinka hyvin jo tunnetaan. Hyviä treffiaihioita on 1) Kotona: leffa ja lasi viiniä/olutta/skumppaa ja jotain pientä yhdessä kokaten. Periaate, jossa paikan tarjoava järjestää leffan ja paikalle tuleva tuo puollon ja vaikka salattiainekset on hyvä. Tämä vaihtoehto ei sovi ensitreffeillle. 2) Keikka 3) Taidenäyttely 4) Kevyttä liikuntaa luonnossa: kävely, melonta (kesällä), avantouinti (ei ensitreffit myöskään)Ensin syömään jonnekin ja siitä vaikka leffaan/keikalle/teatteriin ja sieltä jommankumman luo viettämään laatuaikaa ja nauttimaan toistemme seurasta ja toisistamme. Tietenkin olettaen että kummatkin haluaisi illan noin jatkuvan leffan/keikan/teatterin jälkeen voisin tietenkin myös saattaa hänet kotiin ja jäädä odottamaan seuraavaa näkemistä häntä kaivaten.🙂.
- Anonyymi
Stömisen väliaikana voi ruoanlaiton lomassa keksiä jotain huvittavaakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62941
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111851Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla277824- 58758
- 55673
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93579Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554