Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit puhua tuhmia?

-flowersreally-

139

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkös mä välillä puhu?

      • Anonyymi

        Lievää on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lievää on.

        Ai, no hitsi kun muitten korvia punottaa. Luulin, että puhuin hirveen kauheen tuhmia jo eilen. 😁

        Yks mun paheeni on kiroilu. Tulee äkkiä veellä alkava tai peellä ässälläkin, kun on tullakseen.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ai, no hitsi kun muitten korvia punottaa. Luulin, että puhuin hirveen kauheen tuhmia jo eilen. 😁

        Yks mun paheeni on kiroilu. Tulee äkkiä veellä alkava tai peellä ässälläkin, kun on tullakseen.

        Minulla on ärsyttävä tapa.
        Aina kun muori tai joku muu nainen päästää sen Voi V: n tai Ai V:n, niin sanon että sehän vasta liukas on, tai että siihenkö se taas sattu.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ärsyttävä tapa.
        Aina kun muori tai joku muu nainen päästää sen Voi V: n tai Ai V:n, niin sanon että sehän vasta liukas on, tai että siihenkö se taas sattu.

        -keinovaginamies-

        Heh, mun mies alkuun huomautteli mun kiroilusta. Että karseeta kielenkäyttöä taas.

        Ei enää. Kiroilee jo itsekin. Olen opettanut perheeni kiroilemaan.


      • Jaano, jos joku muu? Osaan kyllä puhua, kun tukkijätkät, mutta jos koitan olla nätisti.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Jaano, jos joku muu? Osaan kyllä puhua, kun tukkijätkät, mutta jos koitan olla nätisti.

        Kannattaa suoltaa rasvaisia aIapään juttuja 24/7


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa suoltaa rasvaisia aIapään juttuja 24/7

        Miksi se kannattaisi? Harva niitä tykkää lukea tai kuunnella.


    • Onko tässä nyt mitään haluamista kun Jasun ja Xenan kanssa meillä menee jutut tuhma-osastolle vähän väliä muutenkin. Ja monen muunkin kanssa liikutaan usein siinä rajalla, nääs vesirajalla.

      • Välillä vähän lispahtaa... 😜


      • Anonyymi

        ei kummeli-tason jutut oo tuhmia


      • Monologi sulla on berberissä. Etkö sä jo väsy tohon friikkailuun.🙂.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Välillä vähän lispahtaa... 😜

        Voi se joskus lespahtaakin 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei kummeli-tason jutut oo tuhmia

        Makuasioita


      • randombypasser kirjoitti:

        Voi se joskus lespahtaakin 😂

        Mmmmmmhh, mmmh. 😋


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mmmmmmhh, mmmh. 😋

        No niin... Pitikin sanoa, Jasulla kone käynnistyi heti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No niin... Pitikin sanoa, Jasulla kone käynnistyi heti 😂

        Lupaan olla nätisti. 🤞🤐


      • G-LoveR kirjoitti:

        Lupaan olla nätisti. 🤞🤐

        Niin varmaan, yhtä hyvin voit luvata kuun taivaalta 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin varmaan, yhtä hyvin voit luvata kuun taivaalta 😁

        No nyt söin niin hapokasta hedelmäsalaattia, että paloi nahat kielestä. Isännän tekemää, liekö taktikoitu.

        Ehkäpä sinä riehaannut ja alat nakkelemaan roisia juttua?! 🍆🍑🥒


      • G-LoveR kirjoitti:

        No nyt söin niin hapokasta hedelmäsalaattia, että paloi nahat kielestä. Isännän tekemää, liekö taktikoitu.

        Ehkäpä sinä riehaannut ja alat nakkelemaan roisia juttua?! 🍆🍑🥒

        Saattopa ollakin taktikoitua, jos emäntä ollut teräväkielinen viime aikoina 😂

        Who me? Ehei, pois se minusta, enhän minä ikinä, pyhäkoulupoikakin vielä 😇😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Saattopa ollakin taktikoitua, jos emäntä ollut teräväkielinen viime aikoina 😂

        Who me? Ehei, pois se minusta, enhän minä ikinä, pyhäkoulupoikakin vielä 😇😂

        En tiedä miten saikin niin väkevää liemestä. 😣

        Niin, sinä kiltti pieni pojan pallero. 😝


      • G-LoveR kirjoitti:

        En tiedä miten saikin niin väkevää liemestä. 😣

        Niin, sinä kiltti pieni pojan pallero. 😝

        Se on antanu eka muksuille annokset ja sitten vähän muokannu sitä hedelmäsalaattia emännälle sopivaksi 😁

        Min pieni untuvaposkinen pellavapää, äitsyn pieni kultamurunen, nuhteeton ja viaton 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Se on antanu eka muksuille annokset ja sitten vähän muokannu sitä hedelmäsalaattia emännälle sopivaksi 😁

        Min pieni untuvaposkinen pellavapää, äitsyn pieni kultamurunen, nuhteeton ja viaton 🤣

        Hedelmähappoa kunnolla. 🤪

        Uskoo ken tahtoo..... 😁


      • G-LoveR kirjoitti:

        Hedelmähappoa kunnolla. 🤪

        Uskoo ken tahtoo..... 😁

        Tai sit se oli esileikkiä, ei tule emänttä pusuttelemaan kun kieli on kärähtäny 😁

        No ei usko kyllä kukaan, minä kaikkein viimetteks 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Tai sit se oli esileikkiä, ei tule emänttä pusuttelemaan kun kieli on kärähtäny 😁

        No ei usko kyllä kukaan, minä kaikkein viimetteks 😂

        Eipä tässä ole viimeaikoina pusuteltu muutenkaan. Pikku pusuja harvakseltaan, minun aloitteesta, jää pusut saamatta muuten tykkänään.

        😜


      • Minä en puhu tuhmia.
        Joskus vain löysennän nutturaa, hieman 😉


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Eipä tässä ole viimeaikoina pusuteltu muutenkaan. Pikku pusuja harvakseltaan, minun aloitteesta, jää pusut saamatta muuten tykkänään.

        😜

        Koita nosseen kummeli-erotiikkaa: ottaa sukat poois, ottaa slipoverin poois…..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koita nosseen kummeli-erotiikkaa: ottaa sukat poois, ottaa slipoverin poois…..

        Emmä. Annan sen olla rauhassa, kuten tykkää. Tulee tunne ahdistelusta, kun tuppaudun.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minä en puhu tuhmia.
        Joskus vain löysennän nutturaa, hieman 😉

        No viime aikaisia palstakeskusteluja seurattuani toteaisin, että on tainnut ponnarit sitten hävitä sinulta kokonaan... Mutta kaupastahan niitä saa tarvittaessa 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No viime aikaisia palstakeskusteluja seurattuani toteaisin, että on tainnut ponnarit sitten hävitä sinulta kokonaan... Mutta kaupastahan niitä saa tarvittaessa 😁

        Niinno.. onhan tässä viime aikoina hiuksistani pätkäisty jo 20 senttiä, niin eihän se nuttura pysy ihan tiukasti kuosissa. Siitä irtoaa suortuvia, niin sanotusti ja siitä se sitten lähtee. 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niinno.. onhan tässä viime aikoina hiuksistani pätkäisty jo 20 senttiä, niin eihän se nuttura pysy ihan tiukasti kuosissa. Siitä irtoaa suortuvia, niin sanotusti ja siitä se sitten lähtee. 😉

        Kevään korvillahan se pätkäisy kannattaakin tehdä 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Kevään korvillahan se pätkäisy kannattaakin tehdä 😁

        Tarkoitat ilmeisesti, että oraville ja pikkulinnuille pesänrakennusmateriaalia 🙃


      • Xena-183 kirjoitti:

        Tarkoitat ilmeisesti, että oraville ja pikkulinnuille pesänrakennusmateriaalia 🙃

        Juuri sitä!
        Keväthän se on kuhertelun, tuhmien puhumisen ja jopa pesien rakentelun aikaa 😁


    • No jos joku tuhmia haluu höpötellä niin sen kun tulee jutteleen.🙂. Mä olen ihan liian kohtelias että nimeäisin yhden ja haluan antaa kaikille mahdollisuuden.😄.

      • Anonyymi

        Prinssi on ehkä kiinnostunut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi on ehkä kiinnostunut

        Se on ikäväkyllä...no prinssi....sen pitäis kyllä olla prinsessa tässä tapauksessa.😄.


    • Pujottelijan.. mut hei ehkä otan tuon tämänpäiväisten treffien teemaksi...

      • Kohta sängyssä....


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kohta sängyssä....

        Todellakin...


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kohta sängyssä....

        Nyt se läppäri kiinni ja pökskyt pois. Mennään nauttimaan toisistamme ilman palstaa. Okei?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Todellakin...

        Pervot 😂

        Nauttikaa toisistanne 😉


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Nyt se läppäri kiinni ja pökskyt pois. Mennään nauttimaan toisistamme ilman palstaa. Okei?

        SELVÄ!!!!



      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Nyt se läppäri kiinni ja pökskyt pois. Mennään nauttimaan toisistamme ilman palstaa. Okei?

        Kova on komento kyllä... 😂


      • pujotteIija kirjoitti:

        SELVÄ!!!!

        ...mutta onneksi renki tottelee emäntää nöyrästi 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        ...mutta onneksi renki tottelee emäntää nöyrästi 😉

        Nooh.. nöyrästi ja nöyrästi.. tuosta voidaan olla montaa eri mieltä. ;D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Nooh.. nöyrästi ja nöyrästi.. tuosta voidaan olla montaa eri mieltä. ;D

        Nöyriä on kiva köyriä 😁

        t: Köyrin palvelijaanne

        ps. vai oliko se sittenkin nöyrin palvelijanne...


      • randombypasser kirjoitti:

        Nöyriä on kiva köyriä 😁

        t: Köyrin palvelijaanne

        ps. vai oliko se sittenkin nöyrin palvelijanne...

        Hah, jos olet yhtään samasta puusta, niin et ole nöyrää nähnytkään.

        Hei velisein, me ei olla nöyriä!


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Hah, jos olet yhtään samasta puusta, niin et ole nöyrää nähnytkään.

        Hei velisein, me ei olla nöyriä!

        Totta, noyryys ei välttämättä kuulu vahvuuksiini. Välttämättä 🤔


    • Anonyymi

      En kenenkään.

    • Anonyymi

      Mä olen hyvin huono puhumaan "tuhmia". Jos alan puhumaan, niin sitten mennään jo ylitse "tuhmasta". Toisaalta kun en mä edes oikein ymmärrä mitään "tuhmuuksia". Moni sellanen juttu, jota täällä osa jo selittelee, että "menipä taas ylitse" ja pistää milloin minkäkin piikkiin, on ollut mulle vielä varsin normaalia keskustelua. Taidan olla vaan ihan liian suora yksilö mihinkään "tuhmuuksiin". 😂

      • Voi olla kyllä että osa täältä pakenis paikalta jos täällä ihan tosissaan ruvettais kisaamaan että kuka osaa puhua tuhmimmin.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Voi olla kyllä että osa täältä pakenis paikalta jos täällä ihan tosissaan ruvettais kisaamaan että kuka osaa puhua tuhmimmin.😄.

        Mitä osaamista siinä sinusta on? En mä ainakaan mitenkään kisaa. Se menee lähinnä mauttoman puolelle, eikä siinä edes ole mitään millään tasolla kiinnostavaa. Voihan sitä nyt jauhaa loputtomasti mautonta ja jopa pervoa tekstiä, mutta se on lähinnä tylsää, jollei sille jauhmiselle ole mitään pointtia. Jotain Kyniksen vitunlevittelyjuttujen tasoista, joka ei ainakaan mun mielestäni ole millään tuhmaa vaan aidosti tylsää.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Voi olla kyllä että osa täältä pakenis paikalta jos täällä ihan tosissaan ruvettais kisaamaan että kuka osaa puhua tuhmimmin.😄.

        Mä siis itse tarkoitin sitä, että mitä ilmeisimmin minun luontainen kynnykseni on aivan eri kohdassa, kuin palstalla keskimäärin. Siinä ei ole tarvetta millekään kilpailulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä osaamista siinä sinusta on? En mä ainakaan mitenkään kisaa. Se menee lähinnä mauttoman puolelle, eikä siinä edes ole mitään millään tasolla kiinnostavaa. Voihan sitä nyt jauhaa loputtomasti mautonta ja jopa pervoa tekstiä, mutta se on lähinnä tylsää, jollei sille jauhmiselle ole mitään pointtia. Jotain Kyniksen vitunlevittelyjuttujen tasoista, joka ei ainakaan mun mielestäni ole millään tuhmaa vaan aidosti tylsää.

        En mä tarkoittanutkaan että sä kisaisit. Mutta kun sä sanoit että kun moni sanoo että meni yli niin se on sulle vielä normaalia niin tarkotin sitä vaan että ne herkemmät kyllä karkuun lähtis jos ronskimmat rupeis tosissaan laukomaan. Ei mun kommentti siis liittynyt suhun vaan siihen että on herkempiä ja ronskimpia ihmisiä. Ehkä sen olis voinut paremminkin muotoilla.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä siis itse tarkoitin sitä, että mitä ilmeisimmin minun luontainen kynnykseni on aivan eri kohdassa, kuin palstalla keskimäärin. Siinä ei ole tarvetta millekään kilpailulle.

        Niin no vähän sitä mäkin takaa hain(heh heh). 🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin no vähän sitä mäkin takaa hain(heh heh). 🙂.

        Mä olen tässä vuosien varrella kuullut niin moneen kertaan erilaisia variaatioita siitä, että "jumalauta kun sä sanot suoraan", että kai se täytyy jo pikkuhiljaa uskoa puhuvansa jotenkin eri tavalla. En tiedä liittyykö se osin siihen mistä päin maata on kotoisin ja mihin on siedättynyt.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        En mä tarkoittanutkaan että sä kisaisit. Mutta kun sä sanoit että kun moni sanoo että meni yli niin se on sulle vielä normaalia niin tarkotin sitä vaan että ne herkemmät kyllä karkuun lähtis jos ronskimmat rupeis tosissaan laukomaan. Ei mun kommentti siis liittynyt suhun vaan siihen että on herkempiä ja ronskimpia ihmisiä. Ehkä sen olis voinut paremminkin muotoilla.🙂.

        Niin mutta kun en minä ole ronski. Mä en puhu ronskeja oikeastaan ikinä. Ei mulla ole mitään tarvetta lähteä käytämään edes mitenkään kyseenalaisia sanoja. Mä olen suora, en millään tasolla ronski. Jos joku jauhaa jotain v.ttuk.rpäjuttuja, niin voin ikäänkuin "vajota" samalle tasolle ihan tehdäkseni selväksi miten hiton typerältä se jauhaminen kuulostaa, mutta ei mun suustani tai näppikseltäni muuton mitään sellaista ulos tule.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin no vähän sitä mäkin takaa hain(heh heh). 🙂.

        Tiedätkö, kun sitä on jo teininä tai oikeastaan pikemmin muksuna joutunut kuuntelemaan, kun vanhan ukot kadulla puhuu kovaan ääneen nuoren naisen kävellessä ohi lapsen kanssa, että "miten noin pienestä v.tusta on saatu ulos noin iso", niin reaktiokynnys on suhteellisen korkea. Tai kun puhuvat kovaan ääneen teini-ikäisten pävellessä ohi, niin ei se taso ollut yhtään sen laadukkampaa. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen tässä vuosien varrella kuullut niin moneen kertaan erilaisia variaatioita siitä, että "jumalauta kun sä sanot suoraan", että kai se täytyy jo pikkuhiljaa uskoa puhuvansa jotenkin eri tavalla. En tiedä liittyykö se osin siihen mistä päin maata on kotoisin ja mihin on siedättynyt.

        Hyvin mahdollista ja siitä missä ympäristössä on kasvanut eli puhuttiinko kotona ja muualla perheessä asiat suoraan ja kiertelemättä vai ei. No sehän sitä siedättymistä juuri kyllä on.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvin mahdollista ja siitä missä ympäristössä on kasvanut eli puhuttiinko kotona ja muualla perheessä asiat suoraan ja kiertelemättä vai ei. No sehän sitä siedättymistä juuri kyllä on.🙂.

        Ihan varmasti sillä on väliä. Tosin omalla kohdallani se nyt ei liity perheeseen tai sukuun mitenkään erityisesti. Kyllä mä välillä nykyäänkin kun menen käymään lapsuuteni maisemissa huomaan, että ai niin tällä ollaan varsin suorapuheisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kun en minä ole ronski. Mä en puhu ronskeja oikeastaan ikinä. Ei mulla ole mitään tarvetta lähteä käytämään edes mitenkään kyseenalaisia sanoja. Mä olen suora, en millään tasolla ronski. Jos joku jauhaa jotain v.ttuk.rpäjuttuja, niin voin ikäänkuin "vajota" samalle tasolle ihan tehdäkseni selväksi miten hiton typerältä se jauhaminen kuulostaa, mutta ei mun suustani tai näppikseltäni muuton mitään sellaista ulos tule.

        Joo luulen että ymmärrän et tee niin etkä halua mutta niin tahtoessas kyllä kykynet. Ja oikeassa oot kyllä siinäkin että suoraan rehellisesti puhuminen ja ronskius on eri asioita. Toivottavasti kuitenkin suurinpiirtein ymmärsit mitä mä hain takaa vaikka sen ehkä huonosti selitin.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö, kun sitä on jo teininä tai oikeastaan pikemmin muksuna joutunut kuuntelemaan, kun vanhan ukot kadulla puhuu kovaan ääneen nuoren naisen kävellessä ohi lapsen kanssa, että "miten noin pienestä v.tusta on saatu ulos noin iso", niin reaktiokynnys on suhteellisen korkea. Tai kun puhuvat kovaan ääneen teini-ikäisten pävellessä ohi, niin ei se taso ollut yhtään sen laadukkampaa. 🙂

        Ei se varmasti todellakaan oo mitenkään hauskaa ja niitä juttuja tosissaan rupeaa inhoamaan. On tosi ikävää että sä ja niin moni muukin sellaista kokemaan on joutunu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan varmasti sillä on väliä. Tosin omalla kohdallani se nyt ei liity perheeseen tai sukuun mitenkään erityisesti. Kyllä mä välillä nykyäänkin kun menen käymään lapsuuteni maisemissa huomaan, että ai niin tällä ollaan varsin suorapuheisia.

        Kasvuympäristöstähän sitä lapsena kaikki vaikutteet imee itseensä ja käytösmallit että miten ihmisen milloinkin pitäisi käyttäytyä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei se varmasti todellakaan oo mitenkään hauskaa ja niitä juttuja tosissaan rupeaa inhoamaan. On tosi ikävää että sä ja niin moni muukin sellaista kokemaan on joutunu.

        No jaa. Ei se mukaavaa ollut, mutta en mä siitä mitenkään sen kummemmin vahingoittunut. Ne ovat kuitenkin vain sanoja ja mitään sanoja pahempaa minä en ole tuolla puolella koskaan elämässäni kokenut. Vaan siis mä olen tosiaan Lapissa lapsuuteni ja nuoruuteni viettänyt ja eivät ne "naima-aslak" jutut ihan täysin tuulesta temmattuja ole. Kyllä se puheenparsi sielläpäin on hyvin usein varsin, no sanotaan nyt vaikka ruokotonta. Varsinkin jos tarkotus on vähän ravistella.

        Siinä oli kuule eksälläni, hyvin kasvatulla katolisella pojalla, hetkittäin korvat hieman punaisina Suomen Lapin kasvatin kanssa. 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jaa. Ei se mukaavaa ollut, mutta en mä siitä mitenkään sen kummemmin vahingoittunut. Ne ovat kuitenkin vain sanoja ja mitään sanoja pahempaa minä en ole tuolla puolella koskaan elämässäni kokenut. Vaan siis mä olen tosiaan Lapissa lapsuuteni ja nuoruuteni viettänyt ja eivät ne "naima-aslak" jutut ihan täysin tuulesta temmattuja ole. Kyllä se puheenparsi sielläpäin on hyvin usein varsin, no sanotaan nyt vaikka ruokotonta. Varsinkin jos tarkotus on vähän ravistella.

        Siinä oli kuule eksälläni, hyvin kasvatulla katolisella pojalla, hetkittäin korvat hieman punaisina Suomen Lapin kasvatin kanssa. 🤣

        Ihan varmasti on posketkin saattanu korvien lisäks punottaa. Pakko myöntää että oon ite joskus miettiny että olis tosi mukavaa tavata sellanen oikeen rempseä lapin tyttö.😊. Siinä saattais olla itelläkin hieman pasmat sekasin ja se on jotenkin aika kiehtovaa ajatus omasta mielestä.


    • Anonyymi

      Kaksimielisesti saattaa lähteä samanhenkisen kanssa vaikkei ollut tarkoitus:)

    • Aikoinaan 50-luvulla nuori serkkutyttöni iloitteli, miten kivaa oli puhella vajaamielisen siskoni kanssa tuhmiamukavia. 🌹👀

    • Anonyymi

      hui oikein kammotavaa katsoa jotain tyttöjen aplpihiihtoaa, koska söpöt tytöt loukkaantuuvatkin monesti jne..

    • Tuhmien puhuminen on taidemuoto, joka vaatii semantiikan tajua. Sopii kahden kesken kun kumpikin on sopivassa mielentilassa. Ei mitään räävittömiä rivouksia, jotka vaivaannuttavat tai naurattavat, vaan hienovaraisia vihjailuja, jotka muuttuvat ehkä avoimemmiksi keskustelun ja vireystilan edetessä 🥰 Sopii myös viestivälineillä harjoitettavaksi, jos samassa tilassa oleminen ei ole mahdollista.

      • Kuten vaikka viesti, että tuo se namuinen persees tänne tänään, oon kello viis kotona? 😆


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kuten vaikka viesti, että tuo se namuinen persees tänne tänään, oon kello viis kotona? 😆

        Sarjassamme viestejä, joihin vastaisin, että "sori, mutta mun täytyy jäädä ylitöihin". 🙂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kuten vaikka viesti, että tuo se namuinen persees tänne tänään, oon kello viis kotona? 😆

        Noh, tuossa on ehkä pieni aste-ero siihen mitä itse ajattelin vihjailevuudesta, mutta jos toimii niin mikä ettei 😄 Ehdottomasti plussaa on se ettei kutsun luonne jää epäselväksi 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sarjassamme viestejä, joihin vastaisin, että "sori, mutta mun täytyy jäädä ylitöihin". 🙂

        Älä nyt tuomitse ennakolta. Käyhän siitä ilmi, että vähintään hanuriosastosi on tervetullutta seuraa 😆


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Älä nyt tuomitse ennakolta. Käyhän siitä ilmi, että vähintään hanuriosastosi on tervetullutta seuraa 😆

        Ei, kun tuomitsisin jälkikäteen. Sen jälkeen kun tuollainen viesti olisi kapulaani kilahtanut. Ei olisi enää pienintäkään mielenkiintoa tavata tuollaisen lähettäjää. 🤣


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Noh, tuossa on ehkä pieni aste-ero siihen mitä itse ajattelin vihjailevuudesta, mutta jos toimii niin mikä ettei 😄 Ehdottomasti plussaa on se ettei kutsun luonne jää epäselväksi 🤭

        Juu oon suora näissä asioissa. 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sarjassamme viestejä, joihin vastaisin, että "sori, mutta mun täytyy jäädä ylitöihin". 🙂

        Hehee, eli kannattaisi käyttää kun ei halua tavata. 😋👍


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Älä nyt tuomitse ennakolta. Käyhän siitä ilmi, että vähintään hanuriosastosi on tervetullutta seuraa 😆

        Niin ja olihan se "tuhma". 😄


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Hehee, eli kannattaisi käyttää kun ei halua tavata. 😋👍

        Kyllä, ehdottoman toimiva, kun haluaa päästä lopullisesti eroon.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Hehee, eli kannattaisi käyttää kun ei halua tavata. 😋👍

        Suora lähestyminen toimisi muhun paljon paremmin kuin joku "namuinen persees" 🤮. Ennemmin "Tule käymään, mua panettaa". 😂🤣


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Hehee, eli kannattaisi käyttää kun ei halua tavata. 😋👍

        Tai jos ei halua olla liian suora, niin sitten vaikka, että "tuutko yöksi?". Mutta ei missään tapauksessa "namusia perseitä". 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suora lähestyminen toimisi muhun paljon paremmin kuin joku "namuinen persees" 🤮. Ennemmin "Tule käymään, mua panettaa". 😂🤣

        No mä taas en ikinä kirjottais noin. Namuinen persees tai panettaa, mutta pistettiin nyt malliksi. ☺️

        Mä kirjottelen niin latteita viestejä, ettei niistä kukaan innostu. Mitä nyt romantikot voi olettaa kirjoittavan. "Voitaisko nähdä, mulla on iso ikävä sua💗😘"

        Kaipaan kainaloon jne. Lässynlää.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No mä taas en ikinä kirjottais noin. Namuinen persees tai panettaa, mutta pistettiin nyt malliksi. ☺️

        Mä kirjottelen niin latteita viestejä, ettei niistä kukaan innostu. Mitä nyt romantikot voi olettaa kirjoittavan. "Voitaisko nähdä, mulla on iso ikävä sua💗😘"

        Kaipaan kainaloon jne. Lässynlää.

        En minäkään missään tapauksessa itse kirjottaisi. Vaan tuon suoran lähestymisen olisi mahdollista saada suosiollinen vastaanotto, mutta "namusen perseen" ei ikinä. 😄

        Mä voin tosiaan pyytää vaikkapa yöksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun tuomitsisin jälkikäteen. Sen jälkeen kun tuollainen viesti olisi kapulaani kilahtanut. Ei olisi enää pienintäkään mielenkiintoa tavata tuollaisen lähettäjää. 🤣

        Mutta entä jos olisit jo vakiintuneessa parisuhteessa? Kyllä minä varmaankin järjestäisin pikaisesti kalenteriani tuon kutdun jälkeen. 😉
        Tai saattaisin jopa itse lähettääkin tuollaisen viestin, jos alkaa tuntua siltä.. 🤣

        Ei se välttämättä tosiaan vielä tapailuvaiheessa toimi niin hyvin. - Riippuu tietenkin paljolti parin välisestä kemiasta ja samankaltaisesta huumorintajusta.🤔


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Mutta entä jos olisit jo vakiintuneessa parisuhteessa? Kyllä minä varmaankin järjestäisin pikaisesti kalenteriani tuon kutdun jälkeen. 😉
        Tai saattaisin jopa itse lähettääkin tuollaisen viestin, jos alkaa tuntua siltä.. 🤣

        Ei se välttämättä tosiaan vielä tapailuvaiheessa toimi niin hyvin. - Riippuu tietenkin paljolti parin välisestä kemiasta ja samankaltaisesta huumorintajusta.🤔

        Se vakiintunut parisuhde olisi hyvin nopeasti entinen, jos mut noin huonosti tuntee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se vakiintunut parisuhde olisi hyvin nopeasti entinen, jos mut noin huonosti tuntee.

        Okei. 🙂
        Erilaisuus on rikkaus ja kumppanin rajoja täytyy parisuhteessa aina kunnioittaa. 👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Mutta entä jos olisit jo vakiintuneessa parisuhteessa? Kyllä minä varmaankin järjestäisin pikaisesti kalenteriani tuon kutdun jälkeen. 😉
        Tai saattaisin jopa itse lähettääkin tuollaisen viestin, jos alkaa tuntua siltä.. 🤣

        Ei se välttämättä tosiaan vielä tapailuvaiheessa toimi niin hyvin. - Riippuu tietenkin paljolti parin välisestä kemiasta ja samankaltaisesta huumorintajusta.🤔

        Enkä nyt tarkottanut, että se yhteen viestiin kaatuisi. Useampaan kaatuisi taatusti, sillä tuollaisten lähettelijä on valovuosien päässä siitä mitä jaksaisin katsella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään missään tapauksessa itse kirjottaisi. Vaan tuon suoran lähestymisen olisi mahdollista saada suosiollinen vastaanotto, mutta "namusen perseen" ei ikinä. 😄

        Mä voin tosiaan pyytää vaikkapa yöksi.

        Jeps. Saatan kyllä IRL nenätysten riippuen molempien mielentilasta puhua aika suoraankin ja käyttää vähän roisimpaakin kieltä. Se riippuu niin seurastanikin, jota kuulostelen miten suhteutan omaa käytöstäni ja puheitani.

        Jotkut tykkää vähän K18 jutuistakin, jotkut ei yhtään. Jotkut jopa innostuu niistä, saa säpinää aikaan. Mutta joltain loppuu koko kiinnostus. 😆

        Että käyppä hakee keittiöstä rulla elmukelmua ja kiskase samalla alkkarit pois jalastas. 👅💦


      • Xena-183 kirjoitti:

        Mutta entä jos olisit jo vakiintuneessa parisuhteessa? Kyllä minä varmaankin järjestäisin pikaisesti kalenteriani tuon kutdun jälkeen. 😉
        Tai saattaisin jopa itse lähettääkin tuollaisen viestin, jos alkaa tuntua siltä.. 🤣

        Ei se välttämättä tosiaan vielä tapailuvaiheessa toimi niin hyvin. - Riippuu tietenkin paljolti parin välisestä kemiasta ja samankaltaisesta huumorintajusta.🤔

        Ehkäpä jo vakiintunut parisuhde kestää vähän lohkomisiakin, vaikkei ne aina niin korrekteja oliskaan. Tai ainakin mä tykkään, että pitää kestää vähän lapsuksiakin, ettei ihan joka asiasta tarvitse ottaa stressiä voikohan näin sanoa tai kirjoittaa. Vai suuttuukohan se mulle.

        Kaksimieliset jututkaan ei tietty kaikille käy ja namunen perse voi olla rumaa, moukkamaista puhetta.

        Itse en siitä suuttuisi, hymyilyttäisi, että vai niin... Mun persikkaa siellä mietitään. 😆

        Mutta makuja on monia. Ideaali tilanne, että kumpikin kehtaa myös sanoa, jos jokin tyyli tökkää. 🙂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ehkäpä jo vakiintunut parisuhde kestää vähän lohkomisiakin, vaikkei ne aina niin korrekteja oliskaan. Tai ainakin mä tykkään, että pitää kestää vähän lapsuksiakin, ettei ihan joka asiasta tarvitse ottaa stressiä voikohan näin sanoa tai kirjoittaa. Vai suuttuukohan se mulle.

        Kaksimieliset jututkaan ei tietty kaikille käy ja namunen perse voi olla rumaa, moukkamaista puhetta.

        Itse en siitä suuttuisi, hymyilyttäisi, että vai niin... Mun persikkaa siellä mietitään. 😆

        Mutta makuja on monia. Ideaali tilanne, että kumpikin kehtaa myös sanoa, jos jokin tyyli tökkää. 🙂

        Näin minäkin tätä mietin.
        - Jotkut sanat eivät välttämättä lähtisi minun näppikseltäni, enkä takertunut niihin, mutta kesken tylsän Teams palaverin saattaisi omalle murulle lähteä hyvinkin selväsanainen viesti, että ajattelen Sinua juuri nyt. 😄


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Jeps. Saatan kyllä IRL nenätysten riippuen molempien mielentilasta puhua aika suoraankin ja käyttää vähän roisimpaakin kieltä. Se riippuu niin seurastanikin, jota kuulostelen miten suhteutan omaa käytöstäni ja puheitani.

        Jotkut tykkää vähän K18 jutuistakin, jotkut ei yhtään. Jotkut jopa innostuu niistä, saa säpinää aikaan. Mutta joltain loppuu koko kiinnostus. 😆

        Että käyppä hakee keittiöstä rulla elmukelmua ja kiskase samalla alkkarit pois jalastas. 👅💦

        Mä taas puhun kyllä varsin suoraan, mutta en oikeastaan ikinä käytä sellaista kieltä, jonka voisi tulkita roisiksi. Oikeastaan ainoa tilanteet, joissa voin käyttääkin roisia kieltä, on sellasia, joissa mitään roisimpaa ei taatusti tule tapahtumaan. Ihan puhtaasti herjana voin sanoa monenmoista, mutta niitä taas ei tule ikinä seuraamaan mitään K18 meininkiä. Noita K18 juttujakin voi tietenkin sanoa niin kovin monella eri tavalla. Mulla tosin menee jutut usein enemmän noihin huonekalujen dimensioihin, että paljonkos siinä pelituolissa olikaan leveyttä, että mahtuuko mun polvet siihen hyvin ja että onhan monitori riittävän korkealla, etten häiritse näkyvyyttä.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Näin minäkin tätä mietin.
        - Jotkut sanat eivät välttämättä lähtisi minun näppikseltäni, enkä takertunut niihin, mutta kesken tylsän Teams palaverin saattaisi omalle murulle lähteä hyvinkin selväsanainen viesti, että ajattelen Sinua juuri nyt. 😄

        Ja nimenomaan; parisuhteessa toisen huumori on varmasti tullut jo niin tutuksi, että pienet tyylirikot tai isommatkaan epäsovinnaisuudet eivät niin haittaa.

        Ei silloin pidä joutua miettimään sanojaan samalla tavoin kuin vieraammille. - Siis kun puhutaan kuitenkin molempia kiinnostavasta asiasta 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Näin minäkin tätä mietin.
        - Jotkut sanat eivät välttämättä lähtisi minun näppikseltäni, enkä takertunut niihin, mutta kesken tylsän Teams palaverin saattaisi omalle murulle lähteä hyvinkin selväsanainen viesti, että ajattelen Sinua juuri nyt. 😄

        Jeps. Joo ja minusta on kiva saadakin sellaisia viestejä, ei vain lähettää. Missä toinen rohkeesti ilmaisee tunteitaan ja tarpeitaankin. Itse en osaa pahastua kovin helposti mistään, kunhan minua ei pilkata tai herjata.

        Muuten riittää ymmärrys melko pitkälle erilaisiin ilmaisuihin. 😄👍

        Onhan niitä söpöily viestejä tullut läheteltyä ja kyllä ne vaan osaa ilahduttaakin, kun huomaa että on toisen ajatuksissa. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas puhun kyllä varsin suoraan, mutta en oikeastaan ikinä käytä sellaista kieltä, jonka voisi tulkita roisiksi. Oikeastaan ainoa tilanteet, joissa voin käyttääkin roisia kieltä, on sellasia, joissa mitään roisimpaa ei taatusti tule tapahtumaan. Ihan puhtaasti herjana voin sanoa monenmoista, mutta niitä taas ei tule ikinä seuraamaan mitään K18 meininkiä. Noita K18 juttujakin voi tietenkin sanoa niin kovin monella eri tavalla. Mulla tosin menee jutut usein enemmän noihin huonekalujen dimensioihin, että paljonkos siinä pelituolissa olikaan leveyttä, että mahtuuko mun polvet siihen hyvin ja että onhan monitori riittävän korkealla, etten häiritse näkyvyyttä.

        Heh, tuokin vaatii jo samalla taajuudella olemista, että ymmärtää huonekalu dimension tai K18 tyylin.

        Huvittavaa olis, jos menis korkeelta ja kovaa ihan ohi mitä toinen vihjailee. 😂

        Katteli vaan, että täh?


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jeps. Joo ja minusta on kiva saadakin sellaisia viestejä, ei vain lähettää. Missä toinen rohkeesti ilmaisee tunteitaan ja tarpeitaankin. Itse en osaa pahastua kovin helposti mistään, kunhan minua ei pilkata tai herjata.

        Muuten riittää ymmärrys melko pitkälle erilaisiin ilmaisuihin. 😄👍

        Onhan niitä söpöily viestejä tullut läheteltyä ja kyllä ne vaan osaa ilahduttaakin, kun huomaa että on toisen ajatuksissa. 😊

        Itse asiassa esim Whatsapp viesteillä minun on paljon helpompikin kirjoitella vähän tuhmia kuin silmätysten. 😄 Ehkä se on kuitenkin vielä sellainen vanhanajan kiltin tytön kasvatus, mikä rajoittaa korvien väliä, pysyvästi. - Tytöt eivät saisi tykätä seksistä eikä ainakaan puhua siitä, edes vihjailevasti.
        Toisaalta, iän myötä siitä on tullut minulle paljon helpompaa. - Tai sitten osui kohdalle vain oikeanlainen kumppani.

        Ehkä seuraavassa parisuhteessa pitääkin ehdottaa, että käydäänkö ensin pieni viestittely Whatsappilla eri huoneista ja siirrytään vasta sitten istumaan samalle alustalle 😉🤣


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ja nimenomaan; parisuhteessa toisen huumori on varmasti tullut jo niin tutuksi, että pienet tyylirikot tai isommatkaan epäsovinnaisuudet eivät niin haittaa.

        Ei silloin pidä joutua miettimään sanojaan samalla tavoin kuin vieraammille. - Siis kun puhutaan kuitenkin molempia kiinnostavasta asiasta 😉

        Samaa mieltä. Käy kovin rasittavaksi olla aina varpasillaan kumppanin kanssa kommunikoidessaan, jos se ei suju suuttumatta. Ja aina on joku red flag alert olemassa.

        Loppuis kyllä oma mielenkiinto äkkiä sellaisessa tilanteessa. Ei se ole enää luontevaa, jos liikaa pitää miettiä sanojaan ja vääntää ratakiskoa. 🙂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Samaa mieltä. Käy kovin rasittavaksi olla aina varpasillaan kumppanin kanssa kommunikoidessaan, jos se ei suju suuttumatta. Ja aina on joku red flag alert olemassa.

        Loppuis kyllä oma mielenkiinto äkkiä sellaisessa tilanteessa. Ei se ole enää luontevaa, jos liikaa pitää miettiä sanojaan ja vääntää ratakiskoa. 🙂

        Just näin.
        Olen ollut sellaisessakin parisuhteessa, missä minun piti vähän väliä olla tulkkina kumppanin ja parin läheisemme välillä. He puhuivat aivan kuin eri kieltä. - Sitten kun minustakin tuntui siltä, että meillä ei kumppanin kanssa löytynyt enää yhteistä kieltä, oli aika tehdä omia ratkaisuja. - Rankkaa sekin oli, mutta lähes kaikki totesivat jälkeenpäin, että se oli paras ratkaisu.

        Siinä parisuhteessa ei itse asiassa nuo viestit olisi toimineetkaan. Meiltä puuttui samanlainen huumorintaju.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Itse asiassa esim Whatsapp viesteillä minun on paljon helpompikin kirjoitella vähän tuhmia kuin silmätysten. 😄 Ehkä se on kuitenkin vielä sellainen vanhanajan kiltin tytön kasvatus, mikä rajoittaa korvien väliä, pysyvästi. - Tytöt eivät saisi tykätä seksistä eikä ainakaan puhua siitä, edes vihjailevasti.
        Toisaalta, iän myötä siitä on tullut minulle paljon helpompaa. - Tai sitten osui kohdalle vain oikeanlainen kumppani.

        Ehkä seuraavassa parisuhteessa pitääkin ehdottaa, että käydäänkö ensin pieni viestittely Whatsappilla eri huoneista ja siirrytään vasta sitten istumaan samalle alustalle 😉🤣

        Pitää varmaan paikkansa tuo kasvatus hommakin. Ei tytöiltä sallittu samanlaista puhetta tai käytöstä, kun pojilta. Pojat on poikia, mutta tyttöjä nuhdeltiin.

        On sitä mullekin tuota kasvatustyyliä tyrkätty lapsuudessa ja nuoruudessakin. Hiukan estoinenhan sitä on ollutkin pitkään. Suorastaan lukittunutkin.

        Sama mullakin, että kumppani on sellainen jolle on rohjennut avautua ja puhua syvimmätkin salat ja heittäytyä mukaan.

        Nyt en enää itse jaksaisi estoista tuppisuuta. Siis kaikki ei tarvi olla tottakai joo, estoja saa olla, mutta estoista niin että ei luota että mulle voi puhua mitä vaan enkä sillä tule satuttamaan.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Samaa mieltä. Käy kovin rasittavaksi olla aina varpasillaan kumppanin kanssa kommunikoidessaan, jos se ei suju suuttumatta. Ja aina on joku red flag alert olemassa.

        Loppuis kyllä oma mielenkiinto äkkiä sellaisessa tilanteessa. Ei se ole enää luontevaa, jos liikaa pitää miettiä sanojaan ja vääntää ratakiskoa. 🙂

        Oma ajatukseni vihjailevammasta viestinnästä tyyliin keho reagoi jo ennen kuin mieli on varma siitä, mitä tässä onkaan meneillä, on jäänyt näköjään ihan jalkoihin 😄 Ei se vakiintuneeseen suhteeseen niin sovellukaan, mutta ihan alkutaipaleella tai sitäkin ennen kun toinen osapuoli jo kiinnostelee ”silleen” 😉 Whatsapp oli jo mainittu, vielä turvallisempi on sähköposti ja paras kaikista telefax, jos sellaset sattuu löytymään 😆


      • G-LoveR kirjoitti:

        Pitää varmaan paikkansa tuo kasvatus hommakin. Ei tytöiltä sallittu samanlaista puhetta tai käytöstä, kun pojilta. Pojat on poikia, mutta tyttöjä nuhdeltiin.

        On sitä mullekin tuota kasvatustyyliä tyrkätty lapsuudessa ja nuoruudessakin. Hiukan estoinenhan sitä on ollutkin pitkään. Suorastaan lukittunutkin.

        Sama mullakin, että kumppani on sellainen jolle on rohjennut avautua ja puhua syvimmätkin salat ja heittäytyä mukaan.

        Nyt en enää itse jaksaisi estoista tuppisuuta. Siis kaikki ei tarvi olla tottakai joo, estoja saa olla, mutta estoista niin että ei luota että mulle voi puhua mitä vaan enkä sillä tule satuttamaan.

        Se tuntuu kyllä pahalta, jos toinen sulkeutuu.

        Parisuhteessa yksi tärkeimpiä asioita on luottamus. Parisuhde itse asiassa perustuu luottamuksen varaan. - Jos minusta tuntuisi, että kumppani ei enää luota minuun, niin varmasti se huojuttaisi koko parisuhteen perustaa ja kyseenalaistaisi sen mielekkyyttä.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Just näin.
        Olen ollut sellaisessakin parisuhteessa, missä minun piti vähän väliä olla tulkkina kumppanin ja parin läheisemme välillä. He puhuivat aivan kuin eri kieltä. - Sitten kun minustakin tuntui siltä, että meillä ei kumppanin kanssa löytynyt enää yhteistä kieltä, oli aika tehdä omia ratkaisuja. - Rankkaa sekin oli, mutta lähes kaikki totesivat jälkeenpäin, että se oli paras ratkaisu.

        Siinä parisuhteessa ei itse asiassa nuo viestit olisi toimineetkaan. Meiltä puuttui samanlainen huumorintaju.

        Mullakin on ollut sama tilanne. Eikä se tosiaan tunnu enää oikealle koko suhde, jos se menee tuollaiseksi. Se on helkkarin rasittavaa ja kuluttavaa.

        Koko suhteen ydin on siinä, että se on luontevaa. Molemmille. Ja molemmat on valmiita myös venyttämään omaa ymmärrystäänkin sen verran, ettei kaikki ole oltava ehdottomasti samaa mieltä, vaan omat mielipiteetkin mahtuu mukaan.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Heh, tuokin vaatii jo samalla taajuudella olemista, että ymmärtää huonekalu dimension tai K18 tyylin.

        Huvittavaa olis, jos menis korkeelta ja kovaa ihan ohi mitä toinen vihjailee. 😂

        Katteli vaan, että täh?

        Jos asiat menevät ohi niin sitä varten ovat lisäsanat.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Heh, tuokin vaatii jo samalla taajuudella olemista, että ymmärtää huonekalu dimension tai K18 tyylin.

        Huvittavaa olis, jos menis korkeelta ja kovaa ihan ohi mitä toinen vihjailee. 😂

        Katteli vaan, että täh?

        Ja siis kun eipä tule koskaan oikeastana vain vihjailtua vaan homma on ihan sitä itseään, vaikkakin viesteillä harrastettuna. En mä meinaan koskaan jaksa lähetellä mitään vain vihjailevia viestejä.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Se tuntuu kyllä pahalta, jos toinen sulkeutuu.

        Parisuhteessa yksi tärkeimpiä asioita on luottamus. Parisuhde itse asiassa perustuu luottamuksen varaan. - Jos minusta tuntuisi, että kumppani ei enää luota minuun, niin varmasti se huojuttaisi koko parisuhteen perustaa ja kyseenalaistaisi sen mielekkyyttä.

        Ilman luottamusta on vaikea toimia oikein mitenkään. Ja toista ei ikinä opi oikeasti edes tuntemaan, jos pelkää ja panttaa.

        Kokisin kuten sinäkin, jos luottamusta ei olisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis kun eipä tule koskaan oikeastana vain vihjailtua vaan homma on ihan sitä itseään, vaikkakin viesteillä harrastettuna. En mä meinaan koskaan jaksa lähetellä mitään vain vihjailevia viestejä.

        Miehen kanssa ei kauaa tarvitse vihjailla/härnätä kun se on jo menoo (vinkki viitonen).


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mullakin on ollut sama tilanne. Eikä se tosiaan tunnu enää oikealle koko suhde, jos se menee tuollaiseksi. Se on helkkarin rasittavaa ja kuluttavaa.

        Koko suhteen ydin on siinä, että se on luontevaa. Molemmille. Ja molemmat on valmiita myös venyttämään omaa ymmärrystäänkin sen verran, ettei kaikki ole oltava ehdottomasti samaa mieltä, vaan omat mielipiteetkin mahtuu mukaan.

        Sitäpä juuri.
        Koskaan se toinen ihminen ei ole täydellinen. Minäkin haluan tulla parisuhteessa hyväksytyksi omana epätäydellisenä itsenäni.

        Kumppanin kanssa onkin pohdittava sitä, ovatko hänen ihanat piirteensä niin ihania, että ne jättävät varjoonsa ne pienet rosot ja inhimillisen epätäydellisyyden.

        Menee vähän vaikeaksi selittää, mitä tarkoitan, mutta luulen, että saat kiinni ajatuksesta. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos asiat menevät ohi niin sitä varten ovat lisäsanat.

        Mikäli ymmärtää valita oikeat. 😆


      • Xena-183 kirjoitti:

        Sitäpä juuri.
        Koskaan se toinen ihminen ei ole täydellinen. Minäkin haluan tulla parisuhteessa hyväksytyksi omana epätäydellisenä itsenäni.

        Kumppanin kanssa onkin pohdittava sitä, ovatko hänen ihanat piirteensä niin ihania, että ne jättävät varjoonsa ne pienet rosot ja inhimillisen epätäydellisyyden.

        Menee vähän vaikeaksi selittää, mitä tarkoitan, mutta luulen, että saat kiinni ajatuksesta. 🙂

        Ei lisättävää. Ymmärrän täysin mitä tarkoitat ja ajattelen samoin. 👍


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mikäli ymmärtää valita oikeat. 😆

        Jaa, no ei ole sellaisia ongelmia vielä ollut, ettenkö olisi ymmärtänyt. Yleensä viimeistään siinä kohtaa homma on käynyt selväksi, kun todetaan, että se hiiri ja näppis saavat nyt olla hetken rauhassa ja voisit pistää mikrofonin mutelle, jos et ajatellut antaa koko peliporukalle kuunneltavaa koko rahan edestä.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Miehen kanssa ei kauaa tarvitse vihjailla/härnätä kun se on jo menoo (vinkki viitonen).

        Luuletko, että asia ei ole tiedossa? Tosin on sellaisiakin miehiä, joihin ei toimi yhtään mikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no ei ole sellaisia ongelmia vielä ollut, ettenkö olisi ymmärtänyt. Yleensä viimeistään siinä kohtaa homma on käynyt selväksi, kun todetaan, että se hiiri ja näppis saavat nyt olla hetken rauhassa ja voisit pistää mikrofonin mutelle, jos et ajatellut antaa koko peliporukalle kuunneltavaa koko rahan edestä.

        Noiden päälle "unohtuneiden" mikrofonien kautta on tosiaan joutunut kuuntelemaan monenmoista perheriidoista yllättäviin seksisessioihin. Vaan onneksi ne toiset saa halutessaan myös hiljennettyä 😂


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Oma ajatukseni vihjailevammasta viestinnästä tyyliin keho reagoi jo ennen kuin mieli on varma siitä, mitä tässä onkaan meneillä, on jäänyt näköjään ihan jalkoihin 😄 Ei se vakiintuneeseen suhteeseen niin sovellukaan, mutta ihan alkutaipaleella tai sitäkin ennen kun toinen osapuoli jo kiinnostelee ”silleen” 😉 Whatsapp oli jo mainittu, vielä turvallisempi on sähköposti ja paras kaikista telefax, jos sellaset sattuu löytymään 😆

        Voi! Heti tuli mieleen vanha faxin ääni, kun kone otti yhteyttä toiseen.. Enpäs tuolloin osannut pitää sitä erityisen romanttisena 😄

        Turvallisessa sähköpostiromantiikassa on tyyliä 👍😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no ei ole sellaisia ongelmia vielä ollut, ettenkö olisi ymmärtänyt. Yleensä viimeistään siinä kohtaa homma on käynyt selväksi, kun todetaan, että se hiiri ja näppis saavat nyt olla hetken rauhassa ja voisit pistää mikrofonin mutelle, jos et ajatellut antaa koko peliporukalle kuunneltavaa koko rahan edestä.

        Mun vihjailuni ovatkin pitkälti rajoittuneet siihen, että tulee joskus kirjauduttua peliin ihan vaan kysyäkseni mieheltä, että tulisitko käymään makuuhuoneessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun vihjailuni ovatkin pitkälti rajoittuneet siihen, että tulee joskus kirjauduttua peliin ihan vaan kysyäkseni mieheltä, että tulisitko käymään makuuhuoneessa.

        Ai kato, muutkin harrastaa tuota 😛. Toinen toimiva on se, että kirjautuu sisään peliin ja vie hahmonsa sopivan provosoidusti pukeutuneena lojumaan miehen pelihahmon asunnon sänkyyn tmv.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Voi! Heti tuli mieleen vanha faxin ääni, kun kone otti yhteyttä toiseen.. Enpäs tuolloin osannut pitää sitä erityisen romanttisena 😄

        Turvallisessa sähköpostiromantiikassa on tyyliä 👍😉

        Heinäsirkan siritysääntä faxissa saattoi pitää vaikka soidinmenoihin liittyvänä ääntelynä 😄

        Sähköpostissa ei romantiikka eikä erotiikka voi mennä pieleen, koska näppiksessä on backspace-nappula, jonka avulla voi tuunata suoritustaan ilman, että toinen huomaa mitään 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no ei ole sellaisia ongelmia vielä ollut, ettenkö olisi ymmärtänyt. Yleensä viimeistään siinä kohtaa homma on käynyt selväksi, kun todetaan, että se hiiri ja näppis saavat nyt olla hetken rauhassa ja voisit pistää mikrofonin mutelle, jos et ajatellut antaa koko peliporukalle kuunneltavaa koko rahan edestä.

        Mulla taasen vie kaikki halut noi pelilaitteet. Kun näänkin ne ja ukon niitten kimpussa, niin katoaa ihan kaikki halut seksiin. Toimii mulla noin.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mulla taasen vie kaikki halut noi pelilaitteet. Kun näänkin ne ja ukon niitten kimpussa, niin katoaa ihan kaikki halut seksiin. Toimii mulla noin.

        Toisilla on kuulemma kovin negatiivisesti virittynyt ajatusmaailma noiden suhteen. Kai se, jos on vaikka negatiivisia kokemuksia vaikuttaa tuohonkin. Mulle ne on yksi ajanvietemuoto siinä kuin vaikka television katsominen, autojen rassaaminen tai puutarhahommat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisilla on kuulemma kovin negatiivisesti virittynyt ajatusmaailma noiden suhteen. Kai se, jos on vaikka negatiivisia kokemuksia vaikuttaa tuohonkin. Mulle ne on yksi ajanvietemuoto siinä kuin vaikka television katsominen, autojen rassaaminen tai puutarhahommat.

        Ehkä liika vaan on liikaa, kun ne vie kaiken huomion ihan kaikesta muusta.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mulla taasen vie kaikki halut noi pelilaitteet. Kun näänkin ne ja ukon niitten kimpussa, niin katoaa ihan kaikki halut seksiin. Toimii mulla noin.

        Ja autojen rassaamiseen ja puutarhahommiin verrattuna tuossa on se hyvä puoli, että pelikoneen äärestä saa ainakin yleensä puhtaan miehen sänkyynsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja autojen rassaamiseen ja puutarhahommiin verrattuna tuossa on se hyvä puoli, että pelikoneen äärestä saa ainakin yleensä puhtaan miehen sänkyynsä.

        Ei kyllä lohduta mua.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ehkä liika vaan on liikaa, kun ne vie kaiken huomion ihan kaikesta muusta.

        Sekin on miten sen ottaa. Toiset viettää kaiken vapaa-aikansa jossain autotallissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on miten sen ottaa. Toiset viettää kaiken vapaa-aikansa jossain autotallissa.

        Ei sen fiksumpaa sekään, jos on perheellinen.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei kyllä lohduta mua.

        Mua lohduttaa. Mikään ei ole ikävämpää kuin mies, jolla on likaiset kädet ja joka yrittää koskea muhun. Hyi hitto.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei sen fiksumpaa sekään, jos on perheellinen.

        Eikä nalkuttaminenkaan yleensä ole sen fiksumpaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä nalkuttaminenkaan yleensä ole sen fiksumpaa.

        Mä olenkin mykkä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mua lohduttaa. Mikään ei ole ikävämpää kuin mies, jolla on likaiset kädet ja joka yrittää koskea muhun. Hyi hitto.

        Kädet saa pestyä.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Heinäsirkan siritysääntä faxissa saattoi pitää vaikka soidinmenoihin liittyvänä ääntelynä 😄

        Sähköpostissa ei romantiikka eikä erotiikka voi mennä pieleen, koska näppiksessä on backspace-nappula, jonka avulla voi tuunata suoritustaan ilman, että toinen huomaa mitään 🤭

        Minä itse asiassa luulin jo menettäneeni kyvyn kuulla heinäsirkkojen siritystä, mutta kun vuosien jälkeen aloin käydä paikassa, missä niitä vielä on, tajusin, ettei sirkkoja ollut ollutkaan tässä lähialueella enää siinä määrin.

        Mistä sekään kertoo? 🤔
        Kyllä maalla on mukavaa 😄


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mä olenkin mykkä.

        No enpä puhunut sinusta, vaan mitä noista ongelmista on yleensä kuullut. Itselläni ei ole koskaan ollut ongelmaa saada miestä halutessani pois pelikoneen äärestä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kädet saa pestyä.

        Harvemminpa niistä oikeasti puhtat tulee, vaan jossain kynsien alla on kuitenkin jotain paskaa jäljellä. Eikä niitä taatusti ole rasvattu ja hoidettu pehmeiksi, vaan ovat sellaset ikävät hiekkapaperikourat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kato, muutkin harrastaa tuota 😛. Toinen toimiva on se, että kirjautuu sisään peliin ja vie hahmonsa sopivan provosoidusti pukeutuneena lojumaan miehen pelihahmon asunnon sänkyyn tmv.

        Juu, tuo toimii. Vaikkakaan ei kannata töissä ihan jokaiselle näyttää mitä siellä koneella on auki. Sitten jossain kohtaa tulee viestiä, että eikö sun pitäisi olla töissä. Juu, olenhan mä, mutta kun on tylsää. 🙂


    • Anonyymi

      Mieluummin jonkun todellisen kohteen, tai edes sinnepäin kuvitellun

    • Anonyymi

      mikä tuollainenkazn voisi olla olemassa joku auringon pimeä puoli

      • Anonyymi

        Vaikka niin, ettei liian lähelle sitä joudu.


    • Anonyymi

      vaikeahko kysymys että mitä on auringon takana.

      • Anonyymi

        Eikun mitä on sen edessä :)


    • Anonyymi

      suu auki ja kammotus oikein joku jättisuuri krokotiili the mandalorianuudessa jaksossa

    • Anonyymi

      hyvä nimitys jollekin joku jättisuuri krokotiili..

    • Anonyymi

      Sen, joka saa tuhmuuteni esiin. Ei niitä tuhmuuksia kaikille heru. 😉

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe