Käärijä! On hyvä8

Anonyymi-ap

Ainoastaan juntit ja isänsä aivopestyt pellejuntit eivät tykkää.

Kuuntelevat jotain 60 luvun huumepaskaa koska isi on sanonut sen olevan hyvää musiikkia.

Hyi vittu te 60 luvun paskaa kuuntelevat huumehörhöt olette oksettavia!

Tai olisitte edes huumehörhöjä, mutta ei teistä ole siihenkään.

>simiti<

64

1227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simppa, oletko ikinä ajatellut, että voisit mennä rqdioon duuniin? Sulla nimittäin saattais todellakin on lahjoja siihen hommaan, mennä vetämään musaohjelmaa ja jauhaa paskaa siinä samalla, haukkua puoli Suomea pystyyn ohimennen.

• Anonyymi

Miksi olet huumehörhö? Tarvitko apua hörhöilyysi? Onko isäsi taas raiskannut sinut? Nautitko siitä?

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet huumehörhö? Tarvitko apua hörhöilyysi? Onko isäsi taas raiskannut sinut? Nautitko siitä?

>simiti<

Huumeista ei tule krapulaa.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Huumeista ei tule krapulaa.

Mistä tiedät? Psykoosi ja vieroitusoireet

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät? Psykoosi ja vieroitusoireet

Ei psykoosi ole krapulaa, vierotusoireet sinällään ovat, mutta ei tarttee heti ekana ruveta hepoa tuuppaamaan suoneen.

• Voin myös suositella radiohommia. Radiossa höpisemiseen tuskin tarvitsee edes puolia aivoistaan.

• Anonyymi

Saisi saman tien potkut.

• Anonyymi kirjoitti:

Saisi saman tien potkut.

"Saisi saman tien potkut."

Kannattaa mennä ylelle. En ole kuullut että sieltä olisi kukaan ikinä saanut mistään syystä potkuja. Siirretään vaan johonkin nurkkaan pois äänestä ja kuvista askartelemaan vaikka paperisia lumihiutaleita. Rahaa kun on loputtomasti.

• Anonyymi

Mä voin sanoa suoraan, etten tykännyt Käärijän biisistä. En tykkää räpistä muutenkaan. Mutta se on vain mun mielipide. Muut saavat kuunnella mitä lystää.

Kirjautumaton palstalutka

• Onnekas, mä en ole kuullutkaan sitä enkä aio kuullakaan ellei pakkosyötetä jossain.

• Anonyymi

Käärijän biisi vaan ei ole räppiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käärijän biisi vaan ei ole räppiä.

Huh kyllä se kaikenlaiset sekopäät pääsee mukamas laulaa kisoihin tuollaiset sopisi paremmin oma pieni pehmeä pyöreä huoneen missä saa laulaa itsestään ja kuvitella miten kova stara on

• Anonyymi

Ketä yrität vakuuttaa ja mihin vaikuttaa?

• Anonyymi

Meinasin teille palstalutkille kirjoittaa rumasti, mutta sitten tulin toisiin ajatuksiin.

Kuunnelkaa mun puolesta vaikka sitä isukkinne suosikkia, koska omasta mielestäsi luulet pitäväsi siitä.

Toivo Kärki rules, vai mitä?

Tässä olisi aina yhtä ajankohtainen laulu.https://youtu.be/KfhjKGAkLOE

• Anonyymi

Synkkä kumpurivi täyttää kirkkomaata...

Ainakin itse laitan testamenttiin, että minut pitää kompostoida/kierrättää. Tosin reisiluuni korvaava titaanipötkylä ei liene mene ihan normimetallin keräykseen?

>simiti<

• Älä ny viitti raivota. Onko sulla ollu huono päivä? Kato rauhaa ja rakkautta vaan niin universumi kiittää! ✌️🤙😂.

• Anonyymi

Noh joo. Kieltämättä halusin tahallani ärsyttää. Hyi minua.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Noh joo. Kieltämättä halusin tahallani ärsyttää. Hyi minua.

>simiti<

Jep. No niin mä vähän arvelinkin.🙂. Voi voi...ettäs kehtaatkin.😄.

• Meinasin just laittaa ton saman vastauksen =D Peace and love my brother.

• Norppa83 kirjoitti:

Meinasin just laittaa ton saman vastauksen =D Peace and love my brother.

Jep. Se on se vastaus maailman ongelmiin harmi että maailmassa niin harva sen ymmärtää.🥰.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Jep. Se on se vastaus maailman ongelmiin harmi että maailmassa niin harva sen ymmärtää.🥰.

Näinpä. Monet ehkä olettaa, että se ajatus kuoli hippiliikkeen loppumisen jälkeen ja että se kuuluu 1960-luvun loppupuolelle.

• Norppa83 kirjoitti:

Näinpä. Monet ehkä olettaa, että se ajatus kuoli hippiliikkeen loppumisen jälkeen ja että se kuuluu 1960-luvun loppupuolelle.

Kyllä. Mutta se oli hippiliike mikä kuoli ei se totuus että mitä enemmän maailmassa on rauhaa ja rakkautta ja ihmiset toisistaan välittävät niin sitä parempi kaikkien on olla ja elää.😊.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kyllä. Mutta se oli hippiliike mikä kuoli ei se totuus että mitä enemmän maailmassa on rauhaa ja rakkautta ja ihmiset toisistaan välittävät niin sitä parempi kaikkien on olla ja elää.😊.

Nain, mutta tuntuu, että joillekin se kuoli hippiliikkeen mukana.

• Norppa83 kirjoitti:

Nain, mutta tuntuu, että joillekin se kuoli hippiliikkeen mukana.

Ai mitä teit?😁.

Joo ikäväkyllä moni tuntuu niin ajattelevan.

Eikä sen ajattelutavan edes tarvis olla milläänlailla hippiliikkeen kaltainen tai siihen liitoksissa mitenkään kunhan ihmiset vaan tosiaan tahtoisi toisilleen hyviä asioita ja välittäisivät siitä mitä muille tapahtuu. Mutta kyllähän mä nyt ymmärrän että maailma vaan on sellainen paikka ja ihminen sellaisen luontoinen eläin että maailma missä kaikki toisistaan välittäisi ja toisilleen vain hyvää tahtoisi ei ole mitenkään mahdollinen tai realistinen mutta ei sekään tarkoita sitä etteikö sellaiseen kannattaisi pyrkiä koska mun mielestä hyvät ja hyväntahtoiset teot luo lisää hyviä ja hyväntahtoisia tekoja samoin kuin pahat ja julmat teot luo pahoja ja julmia tekoja.🙂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Ai mitä teit?😁.

Joo ikäväkyllä moni tuntuu niin ajattelevan.

Eikä sen ajattelutavan edes tarvis olla milläänlailla hippiliikkeen kaltainen tai siihen liitoksissa mitenkään kunhan ihmiset vaan tosiaan tahtoisi toisilleen hyviä asioita ja välittäisivät siitä mitä muille tapahtuu. Mutta kyllähän mä nyt ymmärrän että maailma vaan on sellainen paikka ja ihminen sellaisen luontoinen eläin että maailma missä kaikki toisistaan välittäisi ja toisilleen vain hyvää tahtoisi ei ole mitenkään mahdollinen tai realistinen mutta ei sekään tarkoita sitä etteikö sellaiseen kannattaisi pyrkiä koska mun mielestä hyvät ja hyväntahtoiset teot luo lisää hyviä ja hyväntahtoisia tekoja samoin kuin pahat ja julmat teot luo pahoja ja julmia tekoja.🙂.

Vahingossa ä-kirjain muuttui aaksi =D Piti laittaa näin =D

Parempi on tahtoa hyvää kuin pahaa ja myös levittää sitä hyvää ympäristöön omalla olemuksellaan. Tosin sitten, jos ystävällisyys ja se, että on mukava ei tule luonnostaan, niin teeskenteleminenkään ei ole hyvä, mutta ei sekään, että on tahallaan ilkeä.

• Norppa83 kirjoitti:

Parempi on tahtoa hyvää kuin pahaa ja myös levittää sitä hyvää ympäristöön omalla olemuksellaan. Tosin sitten, jos ystävällisyys ja se, että on mukava ei tule luonnostaan, niin teeskenteleminenkään ei ole hyvä, mutta ei sekään, että on tahallaan ilkeä.

Joo kyllähän mä sen tiesin mutta en voinut vastustaa houkutusta pikkasen kiusata.😉.

Joo huomattavasti parempi olla kiltti ja ystävällinen ja kohdella muita hyvin niin silloin todennäköisemmin itsekin saa mukavaa ja ystävällistä kohtelua osakseen. Näin mä ainakin uskon. Ja joo ei feikkaamaan kuitenkaan kannata ruveta ei sekään hyvä ole mutta ei tosiaan tarvitse silti tarkoituksellisesti ilkeä olla.🙂.

• Norppa83 kirjoitti:

Niin ja ei siinä naimisessakaan mitään pahaa ole päinvastoin luonnollista ja erittäin mukavaa ja kivaa puuhaa.😊.

• Anonyymi
      • Eiiih!...taas se nonnotus jää soimaan päähän mutta tuleepahan nuoruus mieleen.😄.

• Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

Eiiih!...taas se nonnotus jää soimaan päähän mutta tuleepahan nuoruus mieleen.😄.

Ysärillä klubilla ja no, no, there no limit. 😅

Se oli aikoinaan hienoa. Silloin Timppakin oli nuori ja komea.

Nykyään enään komea.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Ysärillä klubilla ja no, no, there no limit. 😅

Se oli aikoinaan hienoa. Silloin Timppakin oli nuori ja komea.

Nykyään enään komea.

>simiti<

Ja sitten seraavaks kajareista lävähtikin aina https://youtu.be/JYIaWeVL1JM

Se oli sillon niin uutta ja ihmeellistä yöelämä ja niin hirveen jännää.😄.

• Anonyymi

Naapurin piereskely on huomattavasti parempaa kuin käärijän vinkuminen

• Anonyymi

Da mitäs siellä mösököväða muita¿?

• Anonyymi

Oikein nyt puhut asiaa miltä käärijä kuulostaa

• Anonyymi

Oho, kuuntelet siis naapurin piereskelyä ja rohkeasti myös meille kerroit sen. Jatka vain, ei siinä mitään. Luulisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho, kuuntelet siis naapurin piereskelyä ja rohkeasti myös meille kerroit sen. Jatka vain, ei siinä mitään. Luulisin.

KÄÄRIJÄ ON PERSEESTÄ JA SYVÄLTÄ

• Anonyymi

Vedin tossa yks päivä pallon subuu veetin kans rappukäytäväs ja siin me nuokuttiin hetki ja sit iha yhtäkkii tuli aivan jäätävä paskahätä nii veeti alko kuseen mun päälle ja sano et avaa suu nii sit avasin suun ja join veetin kusta nii paskahätä lähti pois on toi subutex kyllä jännää tavaraa 😎

• Anonyymi

Sinähän jännämies olet. On minullakin tullut ruumita elon aikana. Mutta kultaista suihkua en vielä ole kokenut.

>simiti<

• Huomenta kultaseni 🤗
      Mielipidekirjoitukset on ihan ok, kun et käy suoraan kenenkään pienemmän päälle 👍

Tässä sinulle lisää terveisiä 70-luvulta. Etenkin sanoitus on yhtä kovaa tasoa kuin Käärijän biisissä 😉

Hurrignes:Get On

https://youtu.be/M1pPwnah_eM

• Anonyymi

Get on hjuva laulu, mutts -74???

Edes minä en ollut syntynyt silloin,

Kokkolan Picallessa kävin toki kuuntelemassa Remua silloin nuoruudesssani.

>simiti<

• Anonyymi

Luulenpa että raati joka sentään päättää Euroviisujen tuloksista puolet tasoittaa tilannetta muiden biisien hyväksi.

• Anonyymi

Jää luultavasti ulos finaalista. Suomalaisilla on tällainen huvittava tapa, että jokaisesta osallistujasta povataan miltei voittajaa. Lopputulos on kuitenkin vuosittain, miltei aina lässähtänyt. Niin käy nytkin.

• Anonyymi

Tulipahan kuunneltua ekan kerran ja luultavasti viimeisen ja eihän tuosta puuttunut taas kerran kuin klovnit heittämään volttia ja tekemään crosfittiä kuminauhojen kera, musiikillinen anti nolla, yrityksestä 7 kympin asteikolla, luultavasti voittomateriaalia euroveisuissa 💩, ai niin simitille kukkanen 🌹, se on lajiltaan semmoinen haista ... 🤞

• Anonyymi

Sitä pitää kaunokainen kuunnella ainakin kolme kertaa, ja kohta oot blondit ojolla kehissä :)

• Anonyymi

kyllä huvitti katsoa helsinkin raketit eli taitoluistelijatytöt, oli hieno esitys, nautin katsoa aluksi kun tuli, helsingin loverocvketsx rakkausraketit kuin joku lawraketti tai stingerohjus.

• Anonyymi

Haista sinä simiti paska, mutta kääriällä on hyvät energiat.

• Anonyymi

Niin on. Cha Cha Cha Cha Cha cha

• Anonyymi

Rauhoitu kiljusimppa.

• Anonyymi

Paska mikä paska mutta saisikohan Suomikin tällä kertaa roppakaupalla ulkomusiikillisia pisteitä kun ollaan länsirintaman etulinjaan nyt laittauduttu.

• Anonyymi

Kerran sen kappaleen jaksaa kuunnella, kun oikein sinnittelee.

• Tässä 2020-luvun paskaa. Vai onko se 1950-luvun paskaa?

https://www.youtube.com/watch?v=MWp3xb7NNVg&t=120

Mutta pointtini varsinaisesti oli arvuutella, pitääkö Käärijä tyylinsä 60 vuotta yhtä uskollisesti kuin Hank? Miten soi chachacha 2080-luvulla?

• Anonyymi

"pitääkö Käärijä tyylinsä 60 vuotta..."

Mitä välii?!?! Käärijä on paras NYT!!! Ensi vuonnakin, seuraavana, 2035!!!!! **ut 60 vuoden päästä.

• Anonyymi

Seppo Kääriäinen nousee haudastaanja tekee rokki-musiikia jee

• Anonyymi

luulen että tulee Brightonista tai Liverpool nyrkkeilijöitä esityksen, lyömään nyrkillä vähän...

• Anonyymi

Kääriäinen, Seppo Käärtiäisdern poika, poliitikon poika.

On hyvä ja virkeä tuo mutta itse kuunelin muitakin on parempia joku tyttöjen lailama virsi-veisuu parempikin joltain

• Anonyymi

Ålytön tekoäly, joskus joku yrittää arvata mitä tarkoitat kirjoittaas, niin arvaa väärin, mutta aika monesti arvaa oikeinkin _D

• Anonyymi

minua kyllä huvittaa tuo peli interste 82... pelasin joo milloin ne tuhoavat niitä sähkölinjoja.. CB radiolla ilmoittaa joku Sky-tyttö että käänny johonkin ja sitten päädyin ajamaan autolla ympyrää rixsteyksissä.... haha noniin tehtävä kerrazllaan..

• Anonyymi

Käärijän cha-renkutusta ei jaksa kuunnella toista kertaa.
      Sillä taisi olla jotain rammstein tyylistä matskua. Se on ihan jees.

• Anonyymi

Käärijä on perseestä ihme miten tuollaista paskaa vielä joku kuuntelee

• Anonyymi

Käärijä sopisi kyllä tuonne korkeasaaren apinaksi olisi jotain virkaa tuolla

• Anonyymi

Vitsi mikä vitsi koko mies...ei voita.

• Paljon on muuttunut noin 15 vuodessa. Muistaakseni Eläkeläisten alkoholin edistämän sekoilun ylistys aiheutti vielä jonkinmoista paheksuntaa aikanaan, mutta nyt pinacolada ja tuopit puhuttelevat iloisesti kansaa vauvasta vaariin.

Eikä siinä mitään: siinä vaiheessa kun et omista mitään eikä sinulla ole vapauksia päättää elämäsi suunnasta, niin kemikaalit ovat aina oiva tapa pitää yllä onnellisuutta. Selvä pää pyörittelee ihan liikaa kaikenlaisia asioita, mutta kunnon pöhnässä ajatus ikään kuin kirkastuu ja kysymyksiin löytyy yksinkertaisia ratkaisuja.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5828
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      397
      2632
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      136
      2584
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2100
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      14
      1660
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      71
      1249
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      4
      1094
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      83
      878
    Aihe