Kuinka löytää miehen sisäisen sylin, jonka olemassaolosta tulee haaveiltua kaikista haavoista huolimatta.
Mielihyvän hetkellisellä puuduttamisellako löytää? Onko kuitenkin valmistauduttava ja osattava elämään kuuluvaa kärsimysnäytelmää?
Sisäinen maskuliinisyli
6
93
Vastaukset
Jää nyt vähän vieraaksi koko käsite, miehen sisäisen syli, mutta yleisesti ottaen pettymyksiin kannattaa suhtautua siten, että niitä väistämättä tulee kohdalle. Vain jos kykenee elämään ilman minkäänlaisia odotuksia, voi ehkä välttyä pettymyksiltä.
- Anonyymi
En kait osannut sanallisesti selittää tuntemuksiani oikein, miten niitä tunnistelen ja syvällisemmin käsittelen. Mielihyvän mukana oleminen ei ole lähimainkaan meidän käsissämme.
Me muokkaamme omaa versiota kuitenkin tavalla, joka sisältää uskallusta ja korjaavia kokemuksia.
Ku mää bonjasin mun sisäsen pedon, niin vasta sillei sit rupes skulaan.
- Anonyymi
O-okei. Saitko sää vastakaikua/karjahduksia löydöllesi?
Ei raatelevassa maailmassa ole mitään perusteltua syytä odottaa jotakin hyvää. Harvinaisia sattumia ne ovat. 🌹👀
- Anonyymi
Miksei olisi? Realistinen optimisti niittää hyvyyttä lähes mistä vaan. Sattumia tulee pyrkiä kompensoimaan itsevarmuuden taidolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165347
- 705108
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 421842
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693