Ja ennen kuin joku etevä vitsin vääntää maalaiskylästä jne, niin kysyn onko tämä onneton katujen talvikunnossapito euronkaan arvoista.
Kuka on tämä surkea urakoitsija? Onko verorahoilla virkamies ostanut halvimman eli p@skimman? Vai onko joku muu valintakriteeri? Hyvä veli??
Soon potkut molemmille sopimuskumppaneille, kele
Kadut kuin pottupeltoa
Anonyymi-ap
8
133
Vastaukset
- Anonyymi
Jos traktoreilla ajetaan nii eihän sitä hyvää voi edes tulla
- Anonyymi
Eikö potkuri kulje?
- Anonyymi
Tiet aurataan pyörätielle sitten pyörätie tielle kyllä lumiliikkuu
- Anonyymi
Kuka kantaa vastuut?
- Anonyymi
Valvonta hoi sakkoja
- Anonyymi
Ei kukaan mitään sakkoja uskalla jakaa
- Anonyymi
Kuvittelin noiden rattorivitsien olevan vain vitsejä, kunnes nelivetorattori ja lana tuli tiellä vastaan, kun olin kävelyllä liikkeellä. Lähti se keskipolanne pois, mutta ihmeellinen palaneen käry leijui. Paloiko rattorissa eturenkaat, jos kaikki paino oli takalanassa ja etupyörät vain veti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715188
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723