moikka! oon 14 tyttö, oon harrastanu pian 5kk taitoluistelua ja oon innostunu siitä iha sairaasti ja haluisin tietää et kuinka ylös pystyn päästä taitoluistelun kanssa tälleen myöhään aloittaneena. Opin 3 kuukauden sisällä kaikki yksöis hypyt (paitsi axel) ja osaan perus piruetit. 3 kuukaudessa se on aika paljon omasta mielestä😅. Haluaisin päästä kisaamaan jo mutta meidän luisyelu seurassa oon vasta aloittelijoiden ryhmässä ja seuraavassa syhmässä mihin meen niin alotetaan kisaaminen ehkä? Suurin unelma ois päästä SM tasolle mutta ukson että en sinne tuu pääsemään, jos oisin vain alottanut aikaisemmin. onko mitään keinoa että pystyisin päästä niinkin isolle tasolle? mulla on todella isot odotukset aina itseltäni ja oon onnistunu tähän mennessä kaikissa elementeissä hyvin, venyvyyttä löytyy, innostusta,tahtoa, kilpahenkisyyttä. uskon että ei siinä mene kauaa kun osaan jo axelin ja kaksois hyppyjä jos kerta 3 kuukaudessa opin kaikki yksöis hypyt ja perus piruetit ja elementit ! Harmittaa kovasti kun alotin harrastuksen niin myöhässä :(👍
kuinka pitkälle voi vasta 14 vuotias aloittelija päästä taitoluistelussa?
Anonyymi-ap
2
307
Vastaukset
- Anonyymi
Valitan ettei ehkä SM-tasolle, koska siihen pitää olla suoritettuna perus ja elementtitestejä. Ja osata kaksoisakseli ja ehkä kolmoishyppy. Mutta kolmessa kuukaudessa yksöishypyt on tosi vakuuttavaa voisit päästä aluenoviiseihin tai junioreihin, nekin on ihan hyviä. Toivotan sulle paljon tsemppiä!🤗❤
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136