Onko väärin haluta hoikka nainen?

Anonyymi-ap

Se on moro.
Täällä yksi pirkanmaalainen miespuolinen kyselee että onko jotenkin väärin, jos haluaa hoikan tai normaalipainoisen naisen kumppaniksi?
Olen 170 cm pitkä ja osittain siksi tuntuu aika oudolta ajatus siitä, että seukkaisi jonkun 100-kiloisen kanssa kun oma paino on 65 kg. Tahtoisin löytää naisen joka painaisi tuon 65 kg tai vähemmän, onko liikaa vaadittu?

Pari kertaa nettideitannut olen ja tuntuu kuin jokainen daami ilmoittaisi kilonsa
reilusti alakanttiin tai sitten sanotaan että vartalo on normaali vaikka on tosi paljon
liikapainoa. Miksi te naiset teette näin? Sitten kun suoraan sanon että fyysinen tyyppi ei vastaa iannettani niin sitten suututaan.

101

2516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siinä tietenkään mitään väärää ole. Jokainen etsii sellaista, josta tykkää. Toisten painosta ei kuitenkaan ole mitään tarvetta alkaa huomauttelemaan.

      Se on ikävää, että toiset valehtelevat painostaan. Osa tekee sen tahallaan ja toisille taas tuntuu ihan aidosti olevan vääristynyt kuva itsestään ja ovat jääneet johonkin vuosien takaiseen tilanteeseen korviensa välissä. Ihmiset osaavat olla tosi taitavia valehtelemaan myös itselleen. Ehkä sun pitää alkaa ennen tapaamista painottamaan selvemmin, että se paino on sulle tärkeä juttu. Itselleni ei esim. tuo paino ole just siinä kohtaa niin iso juttu. Painoa voi aina pudottaa ja aito halu muuttaa elämäänsä on mulle tärkeämpää silloin, jos toiselle on päässyt kiloja kertymään . Olen mä itsekin aikanaan pudottanut pois melkein kolmasosan painostani ja silleen.

    • Anonyymi

      Eihän nyt jonkun läskärin kanssa edes normaali mies saa erektiota vaan pitää olla fetissi tai muu kieroutuma että jonkun laardilehmän kanssa pystyy rakastelemaan🤮

      • Anonyymi

        Suomalaisen miehen erektiot on tiukassa ihan muista syistä, kun naisen lihavuudesta. Munat ne on jotka ensin märkänee.


    • Anonyymi

      70% yli 30v suomalaisista miehistä on ylipainoisia, naisista 60%

      • Anonyymi

        Olipa hyvä, kun kerroit. Sitähän aloittaja kysyi.


      • Anonyymi

        Rumapainoisia on 95% suomalaisista naisista, tai enemmän.

        Ylipaino ja normaalipaino ovat terveydellisiä määreitä.
        Rumapaino ja söpöpaino ovat kauneudellisia määreitä.


    • Anonyymi

      Peilin kautta. Älä vaadi muilta muuta kuin mihin itse kykenet. Jos olet syntyjäsi luuviulu, etsi luuviulu. Älä morkkaa niitä jotka ei luuviulusta kiinnostu. Yksinkertaista,eikö?

    • Ei siinä mitään väärää ole, haluta saa vaikka kuuta taivaalta. Se miten sen haluamisensa tuo esille ja käyttäytyy, on enemmänkin moraalisen pohdinnan paikka, jos mikään. Kohtele muita kuten haluaisit itseäsi kohdeltavan toimii hyvin moraalinvartijana.

      Olen itse jokseenkin samanlainen kukkakeppi, ollut aina ja aina olen ollut viehtynyt vain noista hoikista ja "normaalikroppaisista". Oma tilanteeni on sikäli helppo, etten yksinkertaisesti vain viehäty kun vastakappaleen runon pyöreys nousee jonkin kuvitteellisen mitan yli.

      Se nyt tietenkin on hyvin kyseenalaista mikä on normaalipainoinen/kroppainen ylipäänsä, kun asiaa voi pohtia moneltakin kantilta ja puhtaasti subjektiivisia näkemyksiä on yhtä paljon kuin on ihmisiäkin. Tilastollisesti ajatellen normikroppa on lienee nykyään aiempaa pyöreämpi kun ihmisten paino keskimäärin on kasvanut viime vuosikymmeninä huomattavasti.

    • Anonyymi

      No itse olen 170 cm pituinen ja 55 kg nainen. Minulle sinä olet liian lyhyt, sillä etsin miestä, joka olisi minua 5-10 cm pidempi. Eikä siinäkään taida olla mitään väärää? Jokainen löytää kyllä parhaan mätsinsä. Jollei löydy, rimaa on pakko ulkoisista ominaisuuksista madaltaa. Mielestäni luonne olisi kyllä tärkeämpi, kuin pituus ja paino.

    • Anonyymi

      Jokaisella omat mieltymykset kumppanin suhteen. Mulle olisit liian hintelä. Pidän että miehessä on kokoa. Vaikka olisi lyhyt kuhan on raamikas. Sekä kuka on niin tahditon että menee sanomaan että et sovi minun kauneusihanteeseen. Itse rakastunut ihmisen luonteeseen ensin.

    • Ei tietenkään ole väärin. Jokainen saa haluta sellaista kun haluaa. Niille pulskemmillekin on varmasti ottajansa, eikä ole mitään väärää siinäkään.

      • Anonyymi

        Nykyään miehen minimitta on 185 senttiä ja naisen maksipaino 70 kiloo!

        Nää mitat sisältää jo indeksi.


    • Anonyymi

      Lihavat naiset on kateellisia petollisia ja aina tyrkyllä, koska huono itsetunto juuri syömästään kokonaisesta siasta, eli varmaan ollaan nyt joulussa kun miettimään lähdetään.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa


    • Anonyymi

      Laita sinne omaan kuvaukseesi selkeästi, että etsit tietynkokoista ja näköistä naista. Kirjoita, että paino on sinulle naisen tärkeimpiä ominaisuuksia. Itseasiassa voisit aloittaa oman kuvauksesi sillä. Tähän tyyliin; Olen mies joka painaa tämän verran kg olethan nainen kevyempi kuin minä tai korkeintaan samassa painossa. Punnitse itsesi treffiaamuna. Peru treffit jos painosi ei ole ihanteeni mukainen. Olethan tarkka tässä asiassa sillä en halua, että tuhlaat kummankaan aikaa.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti juuri näin, halutessasi voit lisätä silmien värin ja jos tilaa jää sen, pidätkö irtoripsistä ja -kynsistä. Ja onko pitkä värjätty tukka ehdoton. Näillä tehdasasetuksilla se oikea on kohta ovellasi mutta se että postipaketti Kiinasta voi kestää hetken, varaudu siihen.


    • Anonyymi

      Nonniin joku tykkää lihavista ja toiset herkku pepuista, souwat?🥕

    • Anonyymi

      Ei ole väärin. Se, kuinka paljon on vaadittu riippuu tietenkin siitä, löydätkö kriteereihisi sopivaa naista vai et.

      Ehkei tuossa vaiheessa ole edes tarvetta kertoa syytä, jos syynä on sellainen asia, josta toinen saattaa loukkaantua.

    • Anonyymi

      Ihan samanlain miehet juksaa. Ainoat netin kautta sovitut treffit joilla olen käynyt tein kolmekymppisen, urheilullisen ja raamikkaan miehen kanssa. Paikalle tavattaessa saapui yli viisikymppinen, jotakuinkin sairaalloisen lihava ja epäsiisti miesyksilö.

      • Anonyymi

        Jep. Miehet luulee itsestään liikoja. Olevinaan Jumalan lahja naisille


      • Anonyymi

        En usko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko

        Usko pois. Nivusissa roikkuva massu ei minusta ole hyvin kehittyneet vatsalihakset. Ei sinänsä edes haittais, mut se juksaaminen vie hommasta maun.


    • Anonyymi

      Ei kai? Säki oot liian lyhyt omaan makuun.

    • Anonyymi

      Mulla oli tapana sanoa että olen paksu 😄. En kyllä päässyt kovin hyvin silleen treffeille, mutten halunnut johtaa harhaankaan. Miesten reaktio oli kuitenkin että häh, et ole paksu. Mutta en ole pienikään (vaatekoko 44). Kai sillä vähän merkitystä, mihin ne kilot on asettuneet. Ja samaa mieltä kuin tuossa yhdessä kommentissa, että miehet kyllä itse tekee samaa eli yliarvioi itseään. Sovin kerran treffeistä urheilullisen, pitkän, vaaleahiuksisen miehen kanssa. En tunnistanut, kun vastassa oli lyhyt, paksu, hiukseton ja 10 v sanomaansa vanhemman näköinen henkilö. Harmi että tunnisti minut....

    • Anonyymi

      Ei ole väärin..itse olen 50kg ja 158cm .Mieheni on 90kg ja 185cm.

    • Anonyymi

      Eronnut kaverini haki deitistä seuraa, lähes joka muija oli valehdellut painonsa alakanttiin kun mies näki ne. Itse sain nuorena hakemani liikunnallisen naisen joka oli seurustelun alussa alle 60kg.

      • Anonyymi

        Valehtelu on oikeasti todella tyhmää ja raivostuttavaa. Se haaskaa toisen ihmisen aikaa.
        Pahinta vielä jos joudut tarjoamaan illalliset syöttöporsaalle, vaikka et sellaista ollut osannut odottaa. Nykyisin teen niin että ekat tällit tehdään kahvilaan. Jos nainen on lihava, niin sitten ei mene niin paljon aikaa ja rahaa hukkaan. Minä en ketään ole loukannut ja sanonut suoraan että en syty lihavasta olen vain sanonut että ehkä haemme eri asioita sittenkin. Ei nykyisin voi sanoa naista lihavaiksi siitä päätyy ruumishuoneelle,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelu on oikeasti todella tyhmää ja raivostuttavaa. Se haaskaa toisen ihmisen aikaa.
        Pahinta vielä jos joudut tarjoamaan illalliset syöttöporsaalle, vaikka et sellaista ollut osannut odottaa. Nykyisin teen niin että ekat tällit tehdään kahvilaan. Jos nainen on lihava, niin sitten ei mene niin paljon aikaa ja rahaa hukkaan. Minä en ketään ole loukannut ja sanonut suoraan että en syty lihavasta olen vain sanonut että ehkä haemme eri asioita sittenkin. Ei nykyisin voi sanoa naista lihavaiksi siitä päätyy ruumishuoneelle,

        No ylipäänsä minusta nuo ravintolaillalliset kuuluvat vain jo vähän vakiintuneempaan tapailuun, seurusteluun, yhdessäoloon. Mä en tajua ihmisiä, jotka menevät ensitreffeillä ravintolaan. Sieltä ei edes halutessaan pääse aivan yhtä näppärästi pois kuin esim. kahvilasta. Itse tosin tykkään enemmän aktiviteettitreffeistä, kuin ihan vaan kahvilla istuskelusta, mutta se silti ravintolan voittaisi.


    • Anonyymi

      No mikset ota sellaista. Ei se väärin ole haluta

      • Anonyymi

        Ei se ole vaan niin otettavissa. Uskon kokemuksesta että suurin osa deittipalveluiden naisista on lihavia tai sitten ihan sairaalloisen lihavia (siinä on ero). Hoikkia/normaaleja on vähemmistö ja se vähemmistö kyllä tietää oman arvonsa ja osaa vaatia. Koska hoikkuus on nykyisin niin harvinaista niin jokainen hoikka nainen on tosi haluttava ja saa paljon postia, vaikkei esim. naama olisi niin nättikään.

        Yksi juttu jota en tajua on kun lihavat naiset kuvittelevat että nätti naama korvaa sen että lyyli on 180 kg. Itse otan mieluummin vaikka kasvoiltaan ei niin nätin kuin kasvoiltaan missitasoa olevan lihavan lyylin. Sanon ihan suoraan että seksin harrasaminen lihavan kanssa on karmea kokemus. Ei sellaista naista voi nostella ja kieputella, eikä läskit oikein jaksakaan eri asentoja yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole vaan niin otettavissa. Uskon kokemuksesta että suurin osa deittipalveluiden naisista on lihavia tai sitten ihan sairaalloisen lihavia (siinä on ero). Hoikkia/normaaleja on vähemmistö ja se vähemmistö kyllä tietää oman arvonsa ja osaa vaatia. Koska hoikkuus on nykyisin niin harvinaista niin jokainen hoikka nainen on tosi haluttava ja saa paljon postia, vaikkei esim. naama olisi niin nättikään.

        Yksi juttu jota en tajua on kun lihavat naiset kuvittelevat että nätti naama korvaa sen että lyyli on 180 kg. Itse otan mieluummin vaikka kasvoiltaan ei niin nätin kuin kasvoiltaan missitasoa olevan lihavan lyylin. Sanon ihan suoraan että seksin harrasaminen lihavan kanssa on karmea kokemus. Ei sellaista naista voi nostella ja kieputella, eikä läskit oikein jaksakaan eri asentoja yms.

        "Nostella ja kieputella", ai hitto vie kun toi pisti naurattamaan 😂. En kyllä ikinä sietäisi miestä, joka edes yrittäisi "nostella ja kieputella" ja varsinkaan seksiin liittyen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole vaan niin otettavissa. Uskon kokemuksesta että suurin osa deittipalveluiden naisista on lihavia tai sitten ihan sairaalloisen lihavia (siinä on ero). Hoikkia/normaaleja on vähemmistö ja se vähemmistö kyllä tietää oman arvonsa ja osaa vaatia. Koska hoikkuus on nykyisin niin harvinaista niin jokainen hoikka nainen on tosi haluttava ja saa paljon postia, vaikkei esim. naama olisi niin nättikään.

        Yksi juttu jota en tajua on kun lihavat naiset kuvittelevat että nätti naama korvaa sen että lyyli on 180 kg. Itse otan mieluummin vaikka kasvoiltaan ei niin nätin kuin kasvoiltaan missitasoa olevan lihavan lyylin. Sanon ihan suoraan että seksin harrasaminen lihavan kanssa on karmea kokemus. Ei sellaista naista voi nostella ja kieputella, eikä läskit oikein jaksakaan eri asentoja yms.

        Nosto ja kieputtelu liittyy pullien leipomiseen. Hahhah.


    • Anonyymi

      Kiitos tästä ketjusta. Tiedättekö, että kun treffeille jostakin sovelluksesta kuten tinderistä haluaa niin itseään tarttee verrata siihen keskimääräiseen eli standarditasoon. Jos kerran suurin osa naisista ilmoittaa kokonsa ja muotonsa väärin niin niinhän sitä tarttee sitten itsekin tehdä. Jos sanoisin olevani pyöreähkö niin miehethän olis pettyneitä, kun en olisikaan tuon tinderstandardin mukaan pyöreä vaan hoikka. Samoin muodot, jos kertois normikuppikoon niin miehethän olis pettyneitä liian isoihin tisseihin. Jos ei muokkais kuvaansa niin miehethän olis pettyneitä liian totuudenmukaiseen ilmestykseen. Kyllä kuulkaa tinderissä mennään tinderin tavalla.

    • Anonyymi

      56 vuotta sitten osui silmiini minun naisihanteeseeni sopiva naisihminen.
      Paikkana työväentalon lauantai illan tanssit.
      Hoikka, jäntevä, hyväntuulisen näköinen. Hain tanssiin ja totesin selän lihakset ja napakat pakarat. Tyttö oli 18v. Minua 16 cm lyhyempi joka kävi tarkalleen ilmi myöhemmin. Painoi 47kg. Olin itse 176cm, 85kg, vyötärö 78cm ja puseron koko 54.
      Olin paininut poikasarjoissa ja sen jälkeen kilpaillut painnonoston silloisessa kolmiottelussa.
      Tyttö oli harrastanut pikajuoksua ja pituushyppyä.
      Vielä kahden synnytyksen jälkeen vatsa pysyi litteänä vaikka kahden, yhteispainoltaan 8,2kg tenavan jälkeen paino juuttui 52 kiloon jossa hän piti sen 52 vuotiseksi jolloin lekuri sanoi rouvan tarvitsevan lisää painoa. 58kg riitti.

      Olen ajatellut, että ehkä oma äitini, juureva, läskinen myrkkyä tihkuva maatiastyyppi aiheutti tuon vastareaktion. Nuoruudessani mm. loreenin sohvi oli useiden ihanne mutta minusta hän oli rintava, reitevä ja persevä ylipainoinen läski.

      Tähän mennessä ei naisihanteeni ole muuttunut vaikka vaimoni paino on kihahtanut 60 kiloon ja rouva on lyhentynyt 2cm. Hänen miesihanteensa löytyvät telinevoimistelijoista ja 10-ottelijoista.

      • Anonyymi

        Kuka voi olla noin tyhmän ukon kanssa naimisissa. Sääliksi käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka voi olla noin tyhmän ukon kanssa naimisissa. Sääliksi käy.

        Luultavasti vain ja ainoastaan säälistä.


      • Anonyymi

        Minullakin varmaan vaikuttaa sukuni naisten lihavuus siihen etten syty läskeistä.
        Äitini ja kaksi siskoani kaikki painavat yli 100. Vaikka ovat lyhyitä (165 cm).

        Yritin joskus tosi epätoivoisena panna lihavaa naista, mutta en saanut sitä pystyyn edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin varmaan vaikuttaa sukuni naisten lihavuus siihen etten syty läskeistä.
        Äitini ja kaksi siskoani kaikki painavat yli 100. Vaikka ovat lyhyitä (165 cm).

        Yritin joskus tosi epätoivoisena panna lihavaa naista, mutta en saanut sitä pystyyn edes.

        Jaa. Tutkimusten mukaan tuo kyllä vaikuttaa pikemmin toiseen suuntaa, eli tekee siitä lihavammasta kropasta tutumman ja viehättävämmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin varmaan vaikuttaa sukuni naisten lihavuus siihen etten syty läskeistä.
        Äitini ja kaksi siskoani kaikki painavat yli 100. Vaikka ovat lyhyitä (165 cm).

        Yritin joskus tosi epätoivoisena panna lihavaa naista, mutta en saanut sitä pystyyn edes.

        Taitaa suurin osa meistä miehistä omata tuon saman kokemuksen, eli onainakin yritetty seksiä lihavan kanssa, jos on ollut oikein kuiva kausi meneillään.

        Itse pystyin yhdyntään mätisäkin kanssa, mutta heti lauettuani alkoi helvetillinen oksetuksen tunne. Käymme tämän naisen kanssa samassa lounaspaikassa työpäivälounaalla ja viekläkin oksettaa kun näen häntä mussuttamassa ruokaa.. Ajattelen, että kaluni on ollut tuon Jabba Huttin sisällä. Hyi helvetti. Kyllä me miehet ollaan epätoivoisia etenkin nuorina.


    • Kyllä se on väärin. Minultakin tivataan jatkuvasti, miksi haluan vain hoikan, taikka nuoremman yms. Todellisuudessa ei saisi kai haluta yhtään mitään, taikka sitten sellaisia joita ei halua. Pitäisi ainakin esittää haluavansa.
      Haluaahan naisetkin aina sen itseään pidemmän. Mielellän rikkaan yms. Mutta naisillahan se on kaikki valta tässä pelissä. He sen päättää kenen kanssa ovat.

      • Anonyymi

        Päätäthän sinäkin kenen kanssa olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päätäthän sinäkin kenen kanssa olet.

        En ole tähän asti paljon päättänyt. Kyllä ne torjunnat on tulleet naisilta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole tähän asti paljon päättänyt. Kyllä ne torjunnat on tulleet naisilta.

        Luultavasti katsot niin kärttyisesti niitä jotka ei sinulle kelpaa, ettei ne uskalla edes koittaa onneaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti katsot niin kärttyisesti niitä jotka ei sinulle kelpaa, ettei ne uskalla edes koittaa onneaan.

        No sille en mahda mitään jos tulkitaan asia noin, ettei uskalla edes juttelemaan tulla. Minä en osaa hymyillä koko ajan muutenkaan. Perus ilmeeni on aika totinen, ehkä vähän masentuneen oloinen. On sanottu että huono itsetunto näkyy. Se jo riittää syyksi. Joku hymyilee minulle, ajattelen heti, että joku on pielessä.


      • Anonyymi

        Tuskinpa täällä ketään sun vaateesi tai toiveesi häiritsevät. Aina saa haluta, etsiä ja toivoa ihan mitä tahansa. Asia muuttuu ongelmalliseksi vasta sitten, kun asiasta alkaa valittaa ja suorastaan ulvoa samaan tahtiin kuin sinä teet. Saat etsi ja haluta vaikka kuuta taivaalta ja tähteä Andromedasta, mutta se on sinun oma päätöksesi, josta on turha valittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa täällä ketään sun vaateesi tai toiveesi häiritsevät. Aina saa haluta, etsiä ja toivoa ihan mitä tahansa. Asia muuttuu ongelmalliseksi vasta sitten, kun asiasta alkaa valittaa ja suorastaan ulvoa samaan tahtiin kuin sinä teet. Saat etsi ja haluta vaikka kuuta taivaalta ja tähteä Andromedasta, mutta se on sinun oma päätöksesi, josta on turha valittaa.

        En halua enää mitään. Olkoon vaan kaikki. Ei kiinnosta. Kaikki saa mennä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En halua enää mitään. Olkoon vaan kaikki. Ei kiinnosta. Kaikki saa mennä.

        No sitten ei kannata aiheesta niin kauheasti valittaa. 🙂


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No sille en mahda mitään jos tulkitaan asia noin, ettei uskalla edes juttelemaan tulla. Minä en osaa hymyillä koko ajan muutenkaan. Perus ilmeeni on aika totinen, ehkä vähän masentuneen oloinen. On sanottu että huono itsetunto näkyy. Se jo riittää syyksi. Joku hymyilee minulle, ajattelen heti, että joku on pielessä.

        Kuitenkin olet sanonu että sinun ikäset naiset olis sinusta kiinnostuneita, mutta sinua ei kiinnosta. Niin sillonhan sinä torjut ne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin olet sanonu että sinun ikäset naiset olis sinusta kiinnostuneita, mutta sinua ei kiinnosta. Niin sillonhan sinä torjut ne.

        En ole sanonut mitään sellaista. Eikä ole sen ikäiset, myöskään, lähestyneet missään. Eikä silloin edes näe muita, kun on rakastuneena johonkin toiseen. Sellainen tilanne on ollut kohta viimeisen parin vuoden ajan. Hukkaan meni sekin aika.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole sanonut mitään sellaista. Eikä ole sen ikäiset, myöskään, lähestyneet missään. Eikä silloin edes näe muita, kun on rakastuneena johonkin toiseen. Sellainen tilanne on ollut kohta viimeisen parin vuoden ajan. Hukkaan meni sekin aika.

        Sivusta totean, että olet sanonut noin moneen kertaan palstalla. Olet useamman kerran sanonut, että ikäisiäsi naisia olisi tarjolle, mutta ei kiinnosta. Se on tietenkin täysin ok, että ei kiinnosta. Ei sille mitään mahda, jos ei kiinnosta ja turha sitä on esittää. Vaan et voi myöskään valittaa, etteikö olisi muka tarjolla ja sinä itse heidät torjut. Sen kun torjut, jos siltä tuntuu, mutta turhaan valitat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että olet sanonut noin moneen kertaan palstalla. Olet useamman kerran sanonut, että ikäisiäsi naisia olisi tarjolle, mutta ei kiinnosta. Se on tietenkin täysin ok, että ei kiinnosta. Ei sille mitään mahda, jos ei kiinnosta ja turha sitä on esittää. Vaan et voi myöskään valittaa, etteikö olisi muka tarjolla ja sinä itse heidät torjut. Sen kun torjut, jos siltä tuntuu, mutta turhaan valitat.

        Ei ole ollut tarjolla. Itse olet tulkinnut sen noin. Minä en sille mahda mitään että en kiinnostu ryppysestä mummosta. Yhtä vähän kiinostuu parikymppinen harmaasta papasta. Tällasta tämä on. Paskaa on kaikki. Elämä meni ohi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei ole ollut tarjolla. Itse olet tulkinnut sen noin. Minä en sille mahda mitään että en kiinnostu ryppysestä mummosta. Yhtä vähän kiinostuu parikymppinen harmaasta papasta. Tällasta tämä on. Paskaa on kaikki. Elämä meni ohi.

        Nyyh. Olet niin säälittävä että voi helvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että olet sanonut noin moneen kertaan palstalla. Olet useamman kerran sanonut, että ikäisiäsi naisia olisi tarjolle, mutta ei kiinnosta. Se on tietenkin täysin ok, että ei kiinnosta. Ei sille mitään mahda, jos ei kiinnosta ja turha sitä on esittää. Vaan et voi myöskään valittaa, etteikö olisi muka tarjolla ja sinä itse heidät torjut. Sen kun torjut, jos siltä tuntuu, mutta turhaan valitat.

        Niin just, eli hänellä on ihan sama valta tässä pelissä kun naisillakin. Ja niille torjutuille naisille tulee varmasti ihan yhtälailla paha mieli torjutuksi tulemisesta. Elämä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyyh. Olet niin säälittävä että voi helvata.

        Niin olen. Voit mennä juttelemaan palstankermalle ja älyköille, Randomille ja disselle ja ketä niitä olikaan... Minä jään tänne yksin itkemään omaa paskuuttani.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei ole ollut tarjolla. Itse olet tulkinnut sen noin. Minä en sille mahda mitään että en kiinnostu ryppysestä mummosta. Yhtä vähän kiinostuu parikymppinen harmaasta papasta. Tällasta tämä on. Paskaa on kaikki. Elämä meni ohi.

        En ole tulkinnut, vaan olet sanonut useamman kerran ihan suoraan noin, että sinusta kiinnostuneita on ollut, mutta he eivät kiinnosta sinua. Sille en tietenkään mitään mahda, jos olet valehdellut.


      • Anonyymi

        Itsekin etsin nuorempaa ja hoikkaa naista. Olen itse 48, mutta ihanne ikä kumppanille on n. 25 v. Naiset neljänkympin jälkeen ovat lihavia tais sitten eivät ole enää yhtään seksistä kiinnostuneita. Itsellä vielä halut hyrräävät aika vahvoina.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No sille en mahda mitään jos tulkitaan asia noin, ettei uskalla edes juttelemaan tulla. Minä en osaa hymyillä koko ajan muutenkaan. Perus ilmeeni on aika totinen, ehkä vähän masentuneen oloinen. On sanottu että huono itsetunto näkyy. Se jo riittää syyksi. Joku hymyilee minulle, ajattelen heti, että joku on pielessä.

        Tästä olen samaa mieltä että olit vakavana oma itsesi. Siihen aikoinaan ihastuin.


    • Anonyymi

      Ei ole väärin, hoikka nainen yleensä on hyvässä kunnossa joka kertoo sen että huolehtii muutenkin asioistaan. Lihava, väsynyt, homssuinen nainen ei huolehdi tärkeimmästä eli itsestään niin miten mistään muustakaan. Ota vaan hoikka, ne on parempia.

      • Anonyymi

        Ai että OTA vaan hoikka? Ovatko ne hoikat naiset noin vaan otettavissa?

        Hoikilla riittää ottajia niin lyhyissä kuin pitkissä miehissä. Hoikat naiset itse tietää että ovat haluttua seuraa, koska lihavia on niin paljon ja heitä niin vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että OTA vaan hoikka? Ovatko ne hoikat naiset noin vaan otettavissa?

        Hoikilla riittää ottajia niin lyhyissä kuin pitkissä miehissä. Hoikat naiset itse tietää että ovat haluttua seuraa, koska lihavia on niin paljon ja heitä niin vähän.

        Ja hoikka, pieni nainen haluaa useimmiten pitkän, skroden miehen. Pattitilanne.


      • Anonyymi

        Hoikalla voi olla elintavat täysin kuusessa ja anoreksia. Ei hoikkuus olettaen terveydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hoikka, pieni nainen haluaa useimmiten pitkän, skroden miehen. Pattitilanne.

        Se juuri on hullua, että miksi 165 haluaa 190+ senttisen äijän. Parempi olisi jos 165 cm naaras alkaisi yhteen vaikka viisi senttiä itseään pidemmän miehen kanssa. Ja pitkät naiset olisi pitkien miesten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se juuri on hullua, että miksi 165 haluaa 190 senttisen äijän. Parempi olisi jos 165 cm naaras alkaisi yhteen vaikka viisi senttiä itseään pidemmän miehen kanssa. Ja pitkät naiset olisi pitkien miesten kanssa.

        Noin se vaan omien havaintojen pohjalta lähipiiristä tuntuu olevan. Itse olen rapiat 160 cm laiheliini ja kaikki miesystävät on ollut yli 185 cm, ihannemiehen pituus liki sen kaksi metriä ja massaakin tosiaan saisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se juuri on hullua, että miksi 165 haluaa 190 senttisen äijän. Parempi olisi jos 165 cm naaras alkaisi yhteen vaikka viisi senttiä itseään pidemmän miehen kanssa. Ja pitkät naiset olisi pitkien miesten kanssa.

        Ehkä sitä sitten on muitakin ominaisuuksia toisessa kuin vain se pituus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoikalla voi olla elintavat täysin kuusessa ja anoreksia. Ei hoikkuus olettaen terveydestä.

        Kommentoija sanoikin että YLEENSÄ. Ja on hoikka, sekä sitten on laiha, joka kuvaisi anorektikon kehoa. Yleisesti ottaen voi kyllä sanoa, että hoikka syö sen verran kun kuluttaa ja lihava enemmän kun kuluttaa. Ja nyt ei puhuta kasviksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se juuri on hullua, että miksi 165 haluaa 190 senttisen äijän. Parempi olisi jos 165 cm naaras alkaisi yhteen vaikka viisi senttiä itseään pidemmän miehen kanssa. Ja pitkät naiset olisi pitkien miesten kanssa.

        Mitä hullua siinä on? Ihan samoin tietty pituus kuin painokin voi olla preferenssi. Jos nainen ei viehäty lyhyistä miehistä niin minkä sille voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoija sanoikin että YLEENSÄ. Ja on hoikka, sekä sitten on laiha, joka kuvaisi anorektikon kehoa. Yleisesti ottaen voi kyllä sanoa, että hoikka syö sen verran kun kuluttaa ja lihava enemmän kun kuluttaa. Ja nyt ei puhuta kasviksista.

        Ei pidä todellakaan paikkaansa. Hyvin moni hoikka elää kuin pellossa, syö mitä sattuu ja koska sattuu ja liikkuu hyvin vähän tai ei lainkaan. Nuorena tuo voi vielä toimia pitämään painon kurissa, mutta teini-iän jälkeen se ei enää riitäkään ja painoa alkaa kertyä. Kun ei niitä hyviä tapoja ole itselle luotu, niin sitten ollaan pulassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se juuri on hullua, että miksi 165 haluaa 190 senttisen äijän. Parempi olisi jos 165 cm naaras alkaisi yhteen vaikka viisi senttiä itseään pidemmän miehen kanssa. Ja pitkät naiset olisi pitkien miesten kanssa.

        Parempi millä tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se vaan omien havaintojen pohjalta lähipiiristä tuntuu olevan. Itse olen rapiat 160 cm laiheliini ja kaikki miesystävät on ollut yli 185 cm, ihannemiehen pituus liki sen kaksi metriä ja massaakin tosiaan saisi olla.

        Ja siis hyvin monet pitkät miehen haluavat nimenomaan hyvinkin lyhyen naisen. Monet pitkät miehet suorastaan preferoivat alle keskipituisia naisia.


    • Anonyymi

      Hoikkuudessa on kyllä sitten huomattavia vivahde-eroja. Itseä ei viehätä narkkarihoikat eli villevalolaihat tai kuikelot keski-ikäiset. Että joskus se vähän pyöreämpi on kyl viehättävämpi. Myös alkoholisteille tyypilliset riukujalat etenkin iän myötä on aika ikävät esteettisessä mielessä.

      • Anonyymi

        Kyllähän sitä haaveilla saa vaik millaisesta prinssistä tai prinsessasta... Joku tykkää hoikista joku pulleammista, joku pitkistä joku pätkistä. Ehkä sä kiinnität huomiota riukujalkoihin ja lemppaat typyn/urhon, ehkä typy/urho kiinnittää huomion sun haisevaan hengitykseen ja ohittaa mielellään sut. Et ihan täydellinen priimus sittenkään ollut vaikka niin luulit 🤧


    • Anonyymi

      En ole ikinä ollut ylipainoinen ja ihmettelen naisia joilla on läskiä ja haluaisivat löytää miehen mutta lihavuus estää, eikö sitä sitten voi laihduttaa?

      • Anonyymi

        Siitähän on jo paljon tutkimustietoa, että eipä se laihduttaminen lopulta olekaan niin helppoa. Ihmisen kroppa on hyvin kehittynyt vastustamaan painon putoamista ja pitämään kiinni "saavutetusta painosta". Sellaisten, jotka eivät ole koskaan olleet ylipainoisia, on hyvin vaikea tajuta miten vaikeaa painon pudottaminen voi olla ja varsinkin sen pudotetun painon ylläpitäminen. Jos laihduttaminen olisi helppoa, niin ei maailmassa olisi ylipainoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitähän on jo paljon tutkimustietoa, että eipä se laihduttaminen lopulta olekaan niin helppoa. Ihmisen kroppa on hyvin kehittynyt vastustamaan painon putoamista ja pitämään kiinni "saavutetusta painosta". Sellaisten, jotka eivät ole koskaan olleet ylipainoisia, on hyvin vaikea tajuta miten vaikeaa painon pudottaminen voi olla ja varsinkin sen pudotetun painon ylläpitäminen. Jos laihduttaminen olisi helppoa, niin ei maailmassa olisi ylipainoisia.

        Sepä se. Siksi paras olisi ennaltaehkäisy, että ei koskaan edes hanki niitä lisäkiloja. Ja koska niitä voi alussa alkaa kertyä ilman että itse huomaakaan, tulisi muiden voida nätisti puuttua siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se. Siksi paras olisi ennaltaehkäisy, että ei koskaan edes hanki niitä lisäkiloja. Ja koska niitä voi alussa alkaa kertyä ilman että itse huomaakaan, tulisi muiden voida nätisti puuttua siihen.

        Niinhän se olisi. Vaan kun sekään ei aina ole oma valinta. Vanhemmilla on todella paljon valtaa tuossa asiassa ja itseasiassa kaikki valta, kun pienistä lapsista puhutaan. Enkä puhu pelkästään siitä, että mitä sille lapselleen syöttää ja kuinka paljon. Ihan jo pelkkiä elämäntapoja opetellaan jo pienenä ja esimerkiksi liikunta on sellainen asia, joka olisi hyvä saada osaksi elämää jo pienenä. Aikuisena sitä liikuntainnostusta on hyvin vaikea alkaa tyhjästä luoda ja ruokailutottumuksetkin luodaan pitkälti jo lapsena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se olisi. Vaan kun sekään ei aina ole oma valinta. Vanhemmilla on todella paljon valtaa tuossa asiassa ja itseasiassa kaikki valta, kun pienistä lapsista puhutaan. Enkä puhu pelkästään siitä, että mitä sille lapselleen syöttää ja kuinka paljon. Ihan jo pelkkiä elämäntapoja opetellaan jo pienenä ja esimerkiksi liikunta on sellainen asia, joka olisi hyvä saada osaksi elämää jo pienenä. Aikuisena sitä liikuntainnostusta on hyvin vaikea alkaa tyhjästä luoda ja ruokailutottumuksetkin luodaan pitkälti jo lapsena.

        Ennaltaehkäisyyn kuuluisi sekin ehdottomasti. Lasten lihavuus onkin hyvin surullista, sellaisesta pitäisi vanhemmat saada vastuuseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitähän on jo paljon tutkimustietoa, että eipä se laihduttaminen lopulta olekaan niin helppoa. Ihmisen kroppa on hyvin kehittynyt vastustamaan painon putoamista ja pitämään kiinni "saavutetusta painosta". Sellaisten, jotka eivät ole koskaan olleet ylipainoisia, on hyvin vaikea tajuta miten vaikeaa painon pudottaminen voi olla ja varsinkin sen pudotetun painon ylläpitäminen. Jos laihduttaminen olisi helppoa, niin ei maailmassa olisi ylipainoisia.

        Älä selitä. Laiskuus, ahneus ja itsekkyys, ylipainoisten suurimmat synnit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä selitä. Laiskuus, ahneus ja itsekkyys, ylipainoisten suurimmat synnit.

        Elämää kokeneena sanoisin, että lihavien suurimmat "synnit" ovat herkkyys, haavoittuvaisuus, huono itsetunto, kiltteys, masentuneisuus. Ja kaikilla, ihan kaikilla, jo lapsuudesta asti opittu tapa käyttää ruokaa/herkkuja lohdukkeena. Ja sen tavan muuten opettavat vanhemmat. Vaatii todella paljon olla se yksi harvinainen, joka katkaisee sukupolvien ketjun.


    • Anonyymi

      Itse en kyllä ole kertonut koskaan omaa painoani kumppanille eikä minua toisen paino kiinnosta.

    • Anonyymi

      No voi juma, on sulla isot ongelmat, vooi reppanaa.

    • Anonyymi

      Olet itse aika pieni ja laiha mieheksi, joten ymmärrän ettet halua mitään isoa tyttöä.

    • Anonyymi

      Oi että miten mielenkiintoisia vastauksia, mutta tiiättekö mitä, jos haluaa varmistella hyvää suhdetta niin standardipainoinen kumppani kannattaa kattoo. Sellainen keskipainoinen, tasapaksu immeinen. Sanotaan, että lihavat on leppoisia ja vitut sanon minä. Osa varmasti joo, mutta paljon niitä elämään tympääntyneitä yrmyjä ja katkeria. Ja sitten anorektikot, oikeesti todella haastavia, et oikeasti tiedä mihin soppaan lusikkasi laitat ja kannattaa huomata, että anorektikot ei aina oo luurangon laihoja, monesta kyllä tulee ja anoreksia on mielen sairaus. Oma pointtini on se, että onko teille tosiaan ulkonäkö se tärkein, no ymmärrän että siinä missä anorektikko miettii koko päivän syömistä, pelimies miettii panemista (erona tietty se, että anorektikko ei syö, mutta pelimies panee) niin eikö elämä tuollaisena ole kovin köyhää. Eikö rakkaus voisi olla se tärkein juttu riippumatta sitten siitä minkä kokoinen tai näköinen ihminen on, eikä toista ihmistä pidä muuttaa (paitsi tietty anorektikon pitäis syödä, jotta ei kuole).

      • Anonyymi

        No nää täällä onkin panomiehiä tai sellaiseksi haluavia. Ikuisia mieslapsia suurine luuloine itsestään. Nainen on tarpeidentyydytyskone ja näyttelyesine.


    • Anonyymi

      Ei jos kerran haluaa. Jos pyöreä ei ole seksuaalisesti kiinnostavaa ei suhteestakaan voi tulla mitään koska kokee yhdynnän vastenmielisenä ja seksi on tärkeä osa parisuhdetta se on liima joka saa tekemään asioita ja pitää leikkisänä jännänä jne. Eikä tämä ole loukkaus pyöreitä naisia kohtaan vaikka niin voisi ensin ajatella jokainenhan kokee kiinnostavana sen minkä kokee. Ei se tarkoita että jossain olisi ylipäätään jotain vikaa kaikkien mielestä vaan sitä ettei kaikki sovi kaikille. Ei ole olemassa kaikkien mielestä kaunista ihmistä tai asiaa mistä kaikki on samaa mieltä. Se on täysin mahdottomuus. Toiselle ihmiselle toinen voi olla vastenmielinen kun taas toiselle parasta mitä on koskaan nähnyt muistakaa se.

      • Anonyymi

        Keskimääräisesti miehet eivät missään tapauksessa kelpuuta rumapainoista tyttöä kumppanikseen. Poikkeustapauksia on, mutta erittäin vähälukuinen joukko.

        On totta että aivan kaikkien miesten mielestä kaunista tyttöä ei ole olemassa. Mutta sellaisia tyttöjä on, jotka kauniita 99,99%:lle miehistä.


    • Anonyymi

      Suurin osa sinkkunaisista järkyttäviä tankkeja!

      • Anonyymi

        Uskon, että tuo sinkkunaisten lihavuus johtuu oikeastaan kahdesta asiasta. 1) Piilevästä tai näkyvästä masennuksesta ja 2) psyykelääkkeistä. Kun mimmi on 30 eikä ole vielä sitoutunut, niin silloin hyvin usein ollaan tässä masentunut - kissojen keräilijä - psyykelääkitty - lihava -kuviossa. Jos nainen kutsuu teidät kotiinsa niin kannattaa vilkaista kylppärin kaappiin. Voi tulla yllätys mitä kaikkia nappeja sieltä löytyy.

        Miehelle viisainta on bongata hyvä nainen tuossa 18-25 ikähaarukassa. Sitä vanhemmat alkavat olla jo aika ongelmalsia ja on kaikenlaisia suhdevaikeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että tuo sinkkunaisten lihavuus johtuu oikeastaan kahdesta asiasta. 1) Piilevästä tai näkyvästä masennuksesta ja 2) psyykelääkkeistä. Kun mimmi on 30 eikä ole vielä sitoutunut, niin silloin hyvin usein ollaan tässä masentunut - kissojen keräilijä - psyykelääkitty - lihava -kuviossa. Jos nainen kutsuu teidät kotiinsa niin kannattaa vilkaista kylppärin kaappiin. Voi tulla yllätys mitä kaikkia nappeja sieltä löytyy.

        Miehelle viisainta on bongata hyvä nainen tuossa 18-25 ikähaarukassa. Sitä vanhemmat alkavat olla jo aika ongelmalsia ja on kaikenlaisia suhdevaikeuksia.

        Miksi esität 18v rajoituksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon, että tuo sinkkunaisten lihavuus johtuu oikeastaan kahdesta asiasta. 1) Piilevästä tai näkyvästä masennuksesta ja 2) psyykelääkkeistä. Kun mimmi on 30 eikä ole vielä sitoutunut, niin silloin hyvin usein ollaan tässä masentunut - kissojen keräilijä - psyykelääkitty - lihava -kuviossa. Jos nainen kutsuu teidät kotiinsa niin kannattaa vilkaista kylppärin kaappiin. Voi tulla yllätys mitä kaikkia nappeja sieltä löytyy.

        Miehelle viisainta on bongata hyvä nainen tuossa 18-25 ikähaarukassa. Sitä vanhemmat alkavat olla jo aika ongelmalsia ja on kaikenlaisia suhdevaikeuksia.

        Höpöhöpö. Miehet ei ole yhtään sen terveempiä. Miehet vaan nostaa itsensä jalustalle ja kuvittelevat olevansa hyväkin saalis.


    • Anonyymi

      Miksi olisi väärin, kun kaikki tykkää erilaisista

      • Anonyymi

        Epätosi-TV sarjoissa on vuosia luotu valhekuvaa siitä että rumapainoisilla tytöillä olisi parisuhteellista markkina-arvoa, käytännöllisesti katsoen ei ole lainkaan. Esimerkiksi arkamiehiä (jotka hyväksyvät miten ruman tahansa, kunhan vaan jonkun saavat) toki on olemassa, mutta heitä on niin vähäinen lukumäärä ettei sillä ole merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epätosi-TV sarjoissa on vuosia luotu valhekuvaa siitä että rumapainoisilla tytöillä olisi parisuhteellista markkina-arvoa, käytännöllisesti katsoen ei ole lainkaan. Esimerkiksi arkamiehiä (jotka hyväksyvät miten ruman tahansa, kunhan vaan jonkun saavat) toki on olemassa, mutta heitä on niin vähäinen lukumäärä ettei sillä ole merkitystä.

        Vaikka sinulle ylipainoiset on maailman suurin kauhistus ei se sitä ole monille muille. Et tiedä toisten mielipiteitä eikä omasi ole ainoa oikea.


    • Anonyymi

      Tuskin sua kukaan on siinä kieltänyt. Pointti tänne ton kirjoittamisella taisi kyllä olla toinen. Ja ehkä se ettet ole sellaista vain saanut. Olet suuttunut ja haluat nyt pahoittaa tukevien ihmisten mielen. Taisit vain kuitenkin tehdä itsestäs vielä typerämmän. Onnea hakuun.
      Ps. Naiset älkää vaan vastailko tai olko tekemisissä näiden miesten kanssa. Heillä on vain yksi ainoa vanda. Tuhota teidät.

      • Anonyymi

        Just noin. Olen ollut suurimman osan elämästäni hoikka. Nyt en ole. Voi olla joka ukko varma etten vilkaisekkaan heihin vaikka laihtuisin. En nimittäin tykkää ulkonäön perusteella arvottavista ihmisistä. Ellen kelpaa hieman pyörenä on turha tulla kintereille sittenkään, jos laihdun.


    • Anonyymi

      Rakkaus ei katso pelkkää ulkonäköä, siksi. Mitä teet pelkällä vartalolla vai pitääkö nainen miellyttää sinua muutoinkin. Laihoilla naisilla on usein syömishäiriöitä, jos ei edes lihaksia.

      • Anonyymi

        Parasta rofiilia ei saa miehestä, joka ensirehfelilä pierasoo, ennenku saa sanottua nimensä.

        Ellei sitte Oo imaami


    • Anonyymi

      No, pätee myös toisinpäin. Itte hoikka ja liikunnallinen nainen joka pitää huolta ulkonäöstään muutenkin. Kolmannen muksun jälkeen mies, (joka on aina ollut hiukan pumpsakka eikä oo mua haitannut) kasvatti ittelleen sellaisen laardin, että multa on loppunut seksihalut. En mitään pumpattua adonista kaipaa, mutta on erittäin suuri turn off kun miehen iso mahareppu roikkuu ja hyllyy reisien välissä, suuhun tulee kasa kaksoisleukaa, kun yrität suukotella kaulasta ja kämmenien alla kasa selkäläskiä kun harrastetaan petipuuhia.
      Ikää tulee ja ryppyjä sekä varmasti kiloja kaikille, mutta hetkessä kerätty 25kg yhtäkkinen ylipaino ei mun mielestä kuulu normaaliin ikääntymiseen.
      Pitäkää huolta kehoistanne. Se on joko temppeli tai paskainen yksiö Korsossa 😏

    • Anonyymi

      Hyväkuntoinen henkilö on haastava elinkumppani.
      Oma äitini oli myrkkyä tihkuva 30-luvun läski navettatyyppi joka ei koskaan hyväksynyt minua eikä lapsiamme.
      Lienen tuolla perusteella valinnut puolisokseni hoikan, urheilullisen, pikamatkoja harrastaneen, peruspositiivisen naisen joka kaiken lisäksi piti sukupuolten välisiä eroja luonnollisina.
      Aikanaan naisihanteena ollutta loreenin sohvia en osannut ihailla.
      Rintava, persevä, reitevä, ylipainoinen tyyppi ei ollut minun makuuni.
      Ihanteeni löytyvät edelleenkin tiettyjen lajien naisista.
      Vaimoni ihanteita ovat miesvoimistelijat ja 10-ottelijat.
      75v/80v.

    • Anonyymi

      Eipä voi olla avautumatta. Toivottavasti jokainen löytää mieleisensä edes painon suhteen.

      Omasta mielestäni lihavuus on hyvin seksikästä niin kauan kuin se on jotenkin kohtuudessa ja nainen on terve. Reisivako, kapea uuma, sporttinen, äh, paskan marjat. Laiha tai sporttinen ei ole sama kuin seksikäs. Mieluummin pari tuumaa selluliittia kankussa, rehevä pömppis ja sitä rataa.

    • Anonyymi

      Ei oo, just noin on varmaan hyvä. Hoikat hoikille, pulskat pulskille, fiksut fiksuille, hömelöt hömelöille jne. Mutta mitäs me muut?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe