Aika niukkaa tiedotuslinjaa vetää tapaus Kohosesta. Luulisi jo yhteistyökumppaneiden olevan kiinnostuneita, missä mennään. Kannattajista nyt puhumattakaan.
Taitaa ottaa pannuun myös miesten joukkueen putoaminen hallipesiksen lopputurnauksesta. Ei raporttia ei mitään Uutiset-osiossa. Maakuntalehtikään ei uutisoinut nettiversiossaan mitään sunnuntain KPL-matsista. No ehkä huhtikuussa jotain uutisoitavaa.
Mitäs Manse?
4
241
Vastaukset
- Anonyymi
No Manse ei uusi hallikultaa eikä pelaa himmeämmistä mitaleista. Se tottavie ihmetyttää, että jos seuralla on naisjoukkue ollut jo monta vuotta Superissa ja miehet aloittelee neljättään, että jotenkin hommat on solmussa siellä taustalla. Haalitaan pelaajia isolla rahalla ja sitten mennään kohujen keskellä. Ei silti, oma suosikkijoukkue tuskin mitaleista nauttii tänäkään vuonna, mutta jos ollaan juurruttamassa jotain kulttuuria tai rakentamassa dynastiaa, niin onko nuo manselaiset pelinjohtajasotkut ym. provosoitumiset gutaa seurakulttuurille, mietin vaan.
- Anonyymi
No kaapattiin Komulainen. Draamaa tulossa satavarmasti.
- Anonyymi
Uusi kohu. Koden puolella, vaikka koskaan en hänen joukkueitaan ole kannattanut. Siinäpä miettii massimiehet, että miten uusin mainehaitta käännetään voitoksi. Ihme puuhastelua taas.
- Anonyymi
Tapaus Kohonen vaikuttaa kesän otteluihin varmasti. Tässä nähdään mihin ahneus johtaa. Huippumiehiä pitää saada väkisin. On juuri sama tilanne kun Suomen hiihtomaajoukkueet Lahdessa v. 1996. Menestystä pitää saada hinnalla millä hyvänsä. Ennustan sama tie on Mansella kuin oli Oulun Lipolla ja Kaisaniehen Tiikereillä. Rahat loppuvat. Låt oss se. Katsotaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3483638Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192378Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151950Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141645Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171552Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t391487Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2821458- 171314
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631116- 171038