Laihdutus ei aina onnistu,lihomisen pysäyttäminen

Anonyymi-ap

Laihtuminen on mahdollista vain silloin kun siihen on haluja ja oikein motivoitunut.

Silloin kun ei ole laihdutushaluja pitää ainakin PYSÄYTTÄÄ lihominen.
Siinäkään ei aina ole mitään järkeä olla syömättä herkkuja kun niitä tekee mieli.

Laihdutusaikana SAA kyllä syödä hyvin ja paljon mutta kaikkien ylimääräisten herkkujen syönti on kielletty.
Jos syön vain 2500 kaloria päivässä laihdun,Mutta kun syön siihen päälle herkut kalorini nousee vähintään 4000 kaloriin.
Minulla tuli eilenkin 4000 kaloria kun söin erilaisia voileipiä,kermajäätelöä,karkkia ,turkkilaista jugurttia yms kaikenlaista hyvää illalla puolen tunnin välein.

Lihomisen pysäyttämisessä en tee niin että söisin isokalorisen päivän jälkeen erittäin vähän vaan palaan takaisin 2500 kaloriin millä laihdun hitaasti.
JOS ET HETI PYSÄYTÄ LIHOMISTA VOIT LIHOA VAIKKA KUINKA PALJON

Isommilla kaloreilla laihdutus on mahdollista VAIN silloin kun harrastaa liikuntaa.

57

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos sinulla on kovat herkunsyöntihalut ja pakonomaisesti et niitä syö sillä on vain negatiivisia vaikutuksia painonhallintaan,eli sekin aiheuttaa pitemmällä aikavälillä lihomista.

    • Anonyymi

      »Mutta kun syön siihen päälle herkut kalorini nousee vähintään 4000 kaloriin.
      Minulla tuli eilenkin 4000 kaloria kun söin erilaisia voileipiä,kermajäätelöä,karkkia ,turkkilaista jugurttia yms kaikenlaista hyvää illalla puolen tunnin välein.»

      Sinulla on selvästi ahmimishäiriö, joka on ihan hoidettavissa oleva tauti. Sinun pitäisi ensiksi opetella säännölliset ruoka-ajat. Sitten vasta kahden vuoden kuluttua voisit laihduttaa, jos enää on tarvetta.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään ahmintahäiriöä.Tämä 4000 kaloria tulee aivan NORMAALILLA SYÖMISELLÄ Ei siinä mitään ahmita eikä syödä ylenmäärin karkkeja ja muita herkkuja.

        Ahminnalla kalorit menisivät helposti 6000- 8000 kaloriin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään ahmintahäiriöä.Tämä 4000 kaloria tulee aivan NORMAALILLA SYÖMISELLÄ Ei siinä mitään ahmita eikä syödä ylenmäärin karkkeja ja muita herkkuja.

        Ahminnalla kalorit menisivät helposti 6000- 8000 kaloriin

        No eikös tämä viittaa selvään ahmintaan? »söin erilaisia voileipiä,kermajäätelöä,karkkia ,turkkilaista jugurttia yms kaikenlaista hyvää illalla puolen tunnin välein.»


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikös tämä viittaa selvään ahmintaan? »söin erilaisia voileipiä,kermajäätelöä,karkkia ,turkkilaista jugurttia yms kaikenlaista hyvää illalla puolen tunnin välein.»

        Ei se ole vielä ahmintaa.Ahmijoilla on aivan erilaiset ruokamäärät.
        Nämä söin
        Terveellinen ateria 1000 kal+ kahta eri jälkiruokaa 500 kal + juomat
        Karkit 200 jossa suklaatakin 1000 kal
        Turkkilaista jugurttia + tyrnimarjavispipuuroa 500 kal
        Ruisleipää 4 viipaletta + kalaa 500 kal
        Kaakauta kanelikorpuilla 500 kal

        Ei ole yhtään järkevää syytä olla ilman herkkuja kun niitä tekee mieli.Se pitää vain palata nopeasti entiseen terveelliseen syömiseen.
        LIHOT VAIN SILLOIN JOS HERKUTTELU JATKUU USEAMMAN PÄIVÄN YHTEENMENOON
        Ei sitä liho jos aina välillä syö herkkuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole vielä ahmintaa.Ahmijoilla on aivan erilaiset ruokamäärät.
        Nämä söin
        Terveellinen ateria 1000 kal kahta eri jälkiruokaa 500 kal juomat
        Karkit 200 jossa suklaatakin 1000 kal
        Turkkilaista jugurttia tyrnimarjavispipuuroa 500 kal
        Ruisleipää 4 viipaletta kalaa 500 kal
        Kaakauta kanelikorpuilla 500 kal

        Ei ole yhtään järkevää syytä olla ilman herkkuja kun niitä tekee mieli.Se pitää vain palata nopeasti entiseen terveelliseen syömiseen.
        LIHOT VAIN SILLOIN JOS HERKUTTELU JATKUU USEAMMAN PÄIVÄN YHTEENMENOON
        Ei sitä liho jos aina välillä syö herkkuja

        Palstan tyttöjä naurattaa, kun taivutat kaakao-sanaa ihan väärin.

        Se on kaakao, juon kaakaota, kaakaossa on kaloreita (ei mikään kaakau, kaakauta, kaakaussa).

        Samoin kabanossi, ei kadanossi.

        Jos sinulla on lukihäiriö, niin sinulla on pätevä syy ja pyydän anteeksi tätä huomautustani ja tyttöjen typeryyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole vielä ahmintaa.Ahmijoilla on aivan erilaiset ruokamäärät.
        Nämä söin
        Terveellinen ateria 1000 kal kahta eri jälkiruokaa 500 kal juomat
        Karkit 200 jossa suklaatakin 1000 kal
        Turkkilaista jugurttia tyrnimarjavispipuuroa 500 kal
        Ruisleipää 4 viipaletta kalaa 500 kal
        Kaakauta kanelikorpuilla 500 kal

        Ei ole yhtään järkevää syytä olla ilman herkkuja kun niitä tekee mieli.Se pitää vain palata nopeasti entiseen terveelliseen syömiseen.
        LIHOT VAIN SILLOIN JOS HERKUTTELU JATKUU USEAMMAN PÄIVÄN YHTEENMENOON
        Ei sitä liho jos aina välillä syö herkkuja

        Nyt melkein kaikki herkut oli terveellisiä herkkuja.
        Se kannattaakin herkutella enimmäkseen terveellisellä herkuilla koska jos herkuttelee pelkällä roskaruualla saa vain kovat päänsäryt ja väsyneen olon.
        Turnit poimin omasta pensaasta.Ylläytyin tyrnimarjavispipuuron mausta kun sitä ensimmäistä kertaa maistoin .Se on väkevä pahanmakuinen sellaisenaan mutta siitä tulee erittäin hyvä puuro.

        Kuivasta leivästä tulee aivan kuin se olisi vastaleivottua kun sumuttaa ne reilusti vedellä sumutinpullolla ja pistää 3 meksi minuutiksi voileipägrilliin .
        Leivän päälle makrilliatomattikastikkeessa On huomattavasti parempaa kuin pitsat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään ahmintahäiriöä.Tämä 4000 kaloria tulee aivan NORMAALILLA SYÖMISELLÄ Ei siinä mitään ahmita eikä syödä ylenmäärin karkkeja ja muita herkkuja.

        Ahminnalla kalorit menisivät helposti 6000- 8000 kaloriin

        "Ei ole mitään ahmintahäiriöä.Tämä 4000 kaloria tulee aivan NORMAALILLA SYÖMISELLÄ"

        Sairaalle sairaus onkin ihan normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt melkein kaikki herkut oli terveellisiä herkkuja.
        Se kannattaakin herkutella enimmäkseen terveellisellä herkuilla koska jos herkuttelee pelkällä roskaruualla saa vain kovat päänsäryt ja väsyneen olon.
        Turnit poimin omasta pensaasta.Ylläytyin tyrnimarjavispipuuron mausta kun sitä ensimmäistä kertaa maistoin .Se on väkevä pahanmakuinen sellaisenaan mutta siitä tulee erittäin hyvä puuro.

        Kuivasta leivästä tulee aivan kuin se olisi vastaleivottua kun sumuttaa ne reilusti vedellä sumutinpullolla ja pistää 3 meksi minuutiksi voileipägrilliin .
        Leivän päälle makrilliatomattikastikkeessa On huomattavasti parempaa kuin pitsat.

        Pistin sumutinpullot 3 meksi minuutiksi voileipägrilliin. Mitä nyt pitää tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistin sumutinpullot 3 meksi minuutiksi voileipägrilliin. Mitä nyt pitää tehdä?

        SINÄ LÄSKI ET SAA SYÖDÄ,MUTTA MINÄ SAAN MINÄ SAAN SYÖDÄ AIVAN MITÄ VAAN,EIKÄ MINUSTA TULE LÄSKIÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SINÄ LÄSKI ET SAA SYÖDÄ,MUTTA MINÄ SAAN MINÄ SAAN SYÖDÄ AIVAN MITÄ VAAN,EIKÄ MINUSTA TULE LÄSKIÄ.

        "SINÄ LÄSKI ET SAA SYÖDÄ,MUTTA MINÄ SAAN MINÄ SAAN SYÖDÄ AIVAN MITÄ VAAN,EIKÄ MINUSTA TULE LÄSKIÄ."

        Onko tämä sinun syysi olla laihdutuspalstalla vaikket laihduta? Kertomassa mitä kaikkea saat syödä ja haukkumassa läskeiksi muita? Aika köyhää elämän täytyy olla. Läskistä voi päästä eroonkin kuten tällä palstalla lukevat pyrkii mutta vastenmielistä luonnetta ei voi muuttaa.

        Jokainenhan voi laihduttaa itsensä vaikka tikkulaihaksi jos tarvetta on, ei se mikään yli-ihmisyyden merkki ole. Uskon että jokainen haluaa olla kuitenkin ensisijaisesti terve, jos pitäisi valita laihuuden ja terveyden välillä. Kyllä ihmisarvo tulee muusta kuin painosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "SINÄ LÄSKI ET SAA SYÖDÄ,MUTTA MINÄ SAAN MINÄ SAAN SYÖDÄ AIVAN MITÄ VAAN,EIKÄ MINUSTA TULE LÄSKIÄ."

        Onko tämä sinun syysi olla laihdutuspalstalla vaikket laihduta? Kertomassa mitä kaikkea saat syödä ja haukkumassa läskeiksi muita? Aika köyhää elämän täytyy olla. Läskistä voi päästä eroonkin kuten tällä palstalla lukevat pyrkii mutta vastenmielistä luonnetta ei voi muuttaa.

        Jokainenhan voi laihduttaa itsensä vaikka tikkulaihaksi jos tarvetta on, ei se mikään yli-ihmisyyden merkki ole. Uskon että jokainen haluaa olla kuitenkin ensisijaisesti terve, jos pitäisi valita laihuuden ja terveyden välillä. Kyllä ihmisarvo tulee muusta kuin painosta.

        Otit näköjään tuon viestin tosissasi. Se oli kuitenkin jonkun vitsiksi tarkoitettua lässytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan tyttöjä naurattaa, kun taivutat kaakao-sanaa ihan väärin.

        Se on kaakao, juon kaakaota, kaakaossa on kaloreita (ei mikään kaakau, kaakauta, kaakaussa).

        Samoin kabanossi, ei kadanossi.

        Jos sinulla on lukihäiriö, niin sinulla on pätevä syy ja pyydän anteeksi tätä huomautustani ja tyttöjen typeryyttä.

        Se on kadanossi jos minä niin päätän. Minulla on sanoille omat merkitykset eikä mitään naisellisia höpötyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikös tämä viittaa selvään ahmintaan? »söin erilaisia voileipiä,kermajäätelöä,karkkia ,turkkilaista jugurttia yms kaikenlaista hyvää illalla puolen tunnin välein.»

        Selvitä ensin, mitä ahminta on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otit näköjään tuon viestin tosissasi. Se oli kuitenkin jonkun vitsiksi tarkoitettua lässytystä.

        Ei tuollaista kirjoitella edes vitsimielessä . Siinä ei mitenkään naurata vitsi ainoastaan sen kuivuus .
        Monella on todella ongelmia painon kanssa jotka johtuvat sairauksista tai lääkkeistä , siis ei liiasta syömisestä. Silloin ei ole sana läski paikallaan mitenkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuollaista kirjoitella edes vitsimielessä . Siinä ei mitenkään naurata vitsi ainoastaan sen kuivuus .
        Monella on todella ongelmia painon kanssa jotka johtuvat sairauksista tai lääkkeistä , siis ei liiasta syömisestä. Silloin ei ole sana läski paikallaan mitenkään

        No myös tuo «Se on kadanossi jos minä niin päätän. Minulla on sanoille omat merkitykset eikä mitään naisellisia höpötyksiä.» on saman älyvapaan lässyttäjän viesti.


    • Anonyymi

      Kerran viikossa voi herkutella 4000kcal niin välttyy säästöliekiltä, mutta sitten pitää taas kurinalaisesti syödä alle 2500kcal loppuviikko.

    • Anonyymi

      Sinulla on ahmimis- tai vastaava syömishäiriö. Sinulle on suositeltu ammattiapua, mutta et itse näe sairauttasi. Avaa silmäsi, se toimii eduksesi.

      • Anonyymi

        Kaakaun voi laittaa 3 eksi tunniksi pakkaseen.Se vähentää ahmintaa.


      • Anonyymi

        Ahmimishäiriöön liittyy myös "sormet kurkkuun" eli sitten oksennetaan. Kannsttaisi ottaa selvää ensin näistä syömishäiriöistä, syistä ja seurauksista, ennen kun alkaa "tietämään". Lisäksi on sairauksia, mm kilpiraus-ongelmat, jotka lihottaa vaikka söisit normaalisti ja lääkkeitä, esim kortisoni, jotka lihottaa, ilman että olisi "syömishäiriötä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahmimishäiriöön liittyy myös "sormet kurkkuun" eli sitten oksennetaan. Kannsttaisi ottaa selvää ensin näistä syömishäiriöistä, syistä ja seurauksista, ennen kun alkaa "tietämään". Lisäksi on sairauksia, mm kilpiraus-ongelmat, jotka lihottaa vaikka söisit normaalisti ja lääkkeitä, esim kortisoni, jotka lihottaa, ilman että olisi "syömishäiriötä".

        Ahmimishäiriötä on myös epätyypillisenä, jossa ei ole kaikkia tyypillisen ahmimishäiriön diagnostisia kriteereitä. Sitten on olemassa myös ahmintahäiriö eli BED-häiriö. Tulkitsen kuitenkin, että MKH:lla ei ole BED-häiriötä vaan epätyypillinen ahmimishäiriö, josta mm. puuttuu oksentamiset. Hän kuitenkin torjuu runsaita syötyjä kalorimääriä raivokkaalla liikkumisella, ei sentään oksentele.


    • Anonyymi

      Lisäksi VOI helposti päivässä syödä 573 g hedelmätoffeeta, se ei haittaa laihtumista.Aamupalalla täytekakkukahvit ja pussi fasupaloja.SAA syödä hyvänmakuisia ruokia kunhan ei mene herkutteluksi.

      • Anonyymi

        Herkuttelua on se kun syö herkkuja vähäsen. Se lihottaa. Jos syö hyvänmakuisia ruokia reilusti, se ei ole herkuttelua, eikä siten lihota.


    • Anonyymi

      Terveellisellä herkulla voi herkutella.Minä laitan kaupan kahvikakkujen väliin mansikkahilloa ja kermavaahtua ja jätän sen kaappiin niin saan halvalla mansikkakakkua joka ON huomattavasti parempaa ja terveellisempää kuin kaupan kakku.Täytekakkukahveja VOI juoda vaikka 4 sti päivässä eikä se haittaa laihtumista kunhan kakku on HYVÄNMAKUISTA.

    • Anonyymi

      EN OLE SIIS MIKÄÄN LIHAVA PAINONI ON 65 KILOA
      PITUUS 176 CM
      ..VYÖTÄRÖN YMPÄRYSMITTA 85 CM
      PIHTIMITTAUSLUKEMA .ALAVATSA 19 mm
      YLÄVATSA 20 MM
      TAVOITE ON SAADA VATSALIHAKSEY NÄKYMÄÄN VEITSENTERÄVÄSTI
      Vatsa makkaroita EI SAA olla yhtään.

      • Anonyymi

        Syön paljon ja ruoka on hyvän makuista VAIKKA olenkin laiha.


      • Anonyymi

        Söin myös puoli litraa vaniljakermajäätelöä mitä ei ollut listassa ja nyt vielä suklaskeksejä ja pitsan
        Nyt uusi kuuri kaloreilla 2300- 2500


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söin myös puoli litraa vaniljakermajäätelöä mitä ei ollut listassa ja nyt vielä suklaskeksejä ja pitsan
        Nyt uusi kuuri kaloreilla 2300- 2500

        Liikuntaa harrastava SAA syödä puolet enemmän kuin sohvaperuna.,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikuntaa harrastava SAA syödä puolet enemmän kuin sohvaperuna.,

        Jos syöt PALJON ja et kuluta syömäsi ruokaa se muuttuu LÄSKIKSI vyötärön ympärille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syön paljon ja ruoka on hyvän makuista VAIKKA olenkin laiha.

        Tärkeintä on näyttää alasti hyvältä. Minä käyn kaupassa alasti.Ei muuten kukaan suostu katsomaan muuten pananiani.Samalla heitän ihmisiltä piztsat pois kärryistä ja laitan tilalle makrillia ja sanon että tämä on huomattavasti parempaa kuin piztsat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeintä on näyttää alasti hyvältä. Minä käyn kaupassa alasti.Ei muuten kukaan suostu katsomaan muuten pananiani.Samalla heitän ihmisiltä piztsat pois kärryistä ja laitan tilalle makrillia ja sanon että tämä on huomattavasti parempaa kuin piztsat.

        Kaali on vielä parempaa kuin makrilli.Ette vain osaatehdä HERKULLISTA ruokaa kuten minä.Minä OLEN oppinut ERINOMAISET kokkaustaidot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikuntaa harrastava SAA syödä puolet enemmän kuin sohvaperuna.,

        Kyllä.Minä söin ennen 5600 kaloria ja päälle mansikkakakkulahvit 6desti päivässä.Sitten aloin liikkua ja lisäsin kalorit puolella nyt syön 11200 kaloria ja päälle täytekakkukahvit 12sta kertaa päivässä.Vanilia jäätelyä olen lisännyt yöllä 2desta litrasta 4jään.Syön aivan normaalisti enkä yhtään ahmi.Olen tikkulaiha.2 den viikon päästä vatsalihakseni ovat VEITSENTERÄVÄT.Näytän nyt jo hyvältä alasti.Nyt lähden pyöräilemään vaikka eturauhanen meinaa irrota. Minulla on myös akkukäyttöiset mononlämmittimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.Minä söin ennen 5600 kaloria ja päälle mansikkakakkulahvit 6desti päivässä.Sitten aloin liikkua ja lisäsin kalorit puolella nyt syön 11200 kaloria ja päälle täytekakkukahvit 12sta kertaa päivässä.Vanilia jäätelyä olen lisännyt yöllä 2desta litrasta 4jään.Syön aivan normaalisti enkä yhtään ahmi.Olen tikkulaiha.2 den viikon päästä vatsalihakseni ovat VEITSENTERÄVÄT.Näytän nyt jo hyvältä alasti.Nyt lähden pyöräilemään vaikka eturauhanen meinaa irrota. Minulla on myös akkukäyttöiset mononlämmittimet.

        Tosi kipeetä.


    • Anonyymi

      Jos lopettaa syömisen kokonaan ja elää pelkästään kraanavedellä parikin vuotta niin varmasti laihtuu. Niin helppoa.

    • Anonyymi

      Ei tänne paskalaan kannata mitään kirjoittaa.Konsteja on mutta niistä ei kannata tänne kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Konstit on salaisia niistä ei hiiskuta kellekkään.En enää ikinä kirjota tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konstit on salaisia niistä ei hiiskuta kellekkään.En enää ikinä kirjota tänne.

        Se on pääasia että itse laihtuu,


      • Anonyymi

        TIEDOKSI
        TÄMÄKIN OLI SEN SAMAN PÄLJÄN VITTUILUVIESTI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TIEDOKSI
        TÄMÄKIN OLI SEN SAMAN PÄLJÄN VITTUILUVIESTI

        Tämäkin oli pilailijan viesti. Hän kirjoitti myös hah hah haa - ketjuun suunnilleen samaan aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin oli pilailijan viesti. Hän kirjoitti myös hah hah haa - ketjuun suunnilleen samaan aikaan.

        Minulla on konstit jotka opin katsomalla you tude fideoita.En aio paljastaa kellekkään mitä tiedän.teen ERINOMAISTA smootsieta ja kokkaustaitoni on kehittyneet ERINOMAISEKSI.Tänäänkin tein kaali,kadanossi,mansikkakakku, makrillismootsieta.Siittä tuli HYVÄNMAKUISTA,se on parempaa luin piztsa mutta en paljasta miten sillä laihtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on pääasia että itse laihtuu,

        Pääasia on että näyttää hyvältä alasti.


    • Anonyymi

      Jos syön tänään 500 kalorin karkkipussin ja mansikkakakkua josta tulee 130 kaloria niin se TEKEE yhteensä 630 kaloria.

      • Anonyymi

        Paljonko pitää isoissa kaupungeissa etsiä poikaystäviä, että veitsenterävä kadanossi kuluttaa tuollaisen VALTAVAN energiamäärän? Korvaako alakoulun poikaystävä pilailevan 65 iiden kilon wittuiluviestin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko pitää isoissa kaupungeissa etsiä poikaystäviä, että veitsenterävä kadanossi kuluttaa tuollaisen VALTAVAN energiamäärän? Korvaako alakoulun poikaystävä pilailevan 65 iiden kilon wittuiluviestin?

        Tuolla olisi teille oma ketjukin.


    • Anonyymi

      "Minulla tuli eilenkin 4000 kaloria kun söin erilaisia voileipiä,kermajäätelöä,karkkia ,turkkilaista jugurttia yms kaikenlaista hyvää illalla puolen tunnin välein."

      ja

      Vihaan eniten rasisteja ja mustalaisia.

      • Anonyymi

        Haluaisitko siirtyä maailman menoa -palstalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko siirtyä maailman menoa -palstalle?

        Mitä hahmoa tuossa matkit, en tunnistanut? Palstan poliisi-vartijaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hahmoa tuossa matkit, en tunnistanut? Palstan poliisi-vartijaa?

        Ei vaan ison kaupungin veitsenterävää poikaystävää. Sellainen löytyi toffeisella kadanossilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko siirtyä maailman menoa -palstalle?

        Haluaisitko siirtyä maailman menoa -palstalle?

        kai sinulla joskus sytyttää.


    • Anonyymi

      Nyt söin 15 sta minuutin välein 2200 grammaa täytekakkua ja 4 jä maradou levyä.Näistä tuli VAIN 8900 kaloria.Kyse on 2desta jälkiruuasta jota söin TERVEELLISEN ruuan jälkeen.Ensinnpitää syödä TERVEELLINEN ruoka ja vasta sitten jälkiruoka.Muuten LIHOO.

      • Anonyymi

        "Nyt söin 15 sta minuutin välein 2200 grammaa täytekakkua ja 4 jä maradou levyä"

        Sivun pelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt söin 15 sta minuutin välein 2200 grammaa täytekakkua ja 4 jä maradou levyä"

        Sivun pelle

        ... jolle pitäisi löytää kykyjä vastaavaa työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nyt söin 15 sta minuutin välein 2200 grammaa täytekakkua ja 4 jä maradou levyä"

        Sivun pelle

        Pistä pilluusi ne suklaalevyn.


    • Anonyymi

      MINÄ OLEN KÄYTTÄNYT http://tinyurl.com/4yc897ek LAIHDUTTAMISEEN JA TÄHÄN ASDTI ON TOIMINUT VAIKKA OLEN KÄYTTÄNYT VASTA 2 VIIKKOA

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tuohon linkkiin laitetaan plussa perään, niin saa tietää todelliseen osoitteen johon linkki vie

        Eli http://tinyurl.com/4yc897ek

        Sivu näyttää näyttää nyt preview'n eli esikatselun:

        »Preview of https://tinyurl.com/4yc897ek
        This TinyURL redirects to:
        https://8476cwjnt53idzm8vnnhp3zx78.hop.clickbank.net »

        Mikä on tuo clickbank.net? Joku affipalvelu vai?

        Joka tapauksessa clickbank.net vie selaimen loppuosoitteeseen https://alpilean.com/

        »Eli http://tinyurl.com/4yc897ek »

        Plussan kanssa to linkki on siis [ http://tinyurl.com/4yc897ek+ ]

        Nyt näkee esikatselun ja mahdollisen huijausyrityksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        »Eli http://tinyurl.com/4yc897ek »

        Plussan kanssa to linkki on siis [ http://tinyurl.com/4yc897ek ]

        Nyt näkee esikatselun ja mahdollisen huijausyrityksen.

        Heh. Näköjään plussa häviää linkistä hetken kuluttua??? Onko tämä joku salaliitto Suomi24:n kanssa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe