Ja toisilla vähemmän. Niin se elämässä on asiat. Toiset saa myös naisia ja toiset jää ilman. Siihen pitää sopeutua.
Toisilla on enemmän
6
<50
Vastaukset
Sen olen huomannut nuoresta saakka, että näin se juuri on...
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17770047u
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyllä naisen saamiseen vaikuttaa miten puhutelet uuta tuttavutta,jos hän on nainen? Heti jos alat selittä en ole sannut sitä, sen jälkeen kun erosin työystävästä ja sitä on 8-10 vuotta.Nolaat itsesi heti ,ei mitään saumaa. Toinen vanhat ukot leskimiehet kun ollaan kaljassa kerostalon pihassa: Tarttis saada sitä, Kuule eläkkeeni on niin ja niin paljon,ketä kinostaa?.Ymärtämättä kerrostalossa jos nainen asuu yksin: Ei tarkoita ei parsi suhdetta tai elämää,ikään katsomatta.Itä Helsinki 7.3.23.
Ei mee elämässä aina tasan nallekarkit joo mutta se että on juuri tällä hetkellä yksin ei tarkoita sitä että olisi yksin loppu elämänsä. Ei siihen tarvi mitenkään sopeutua ja sen takia luovuttaa jos parisuhteen haluaa vaan tehdä vaan kaikkensa jotta se mahdollista olisi.🙂.
- Anonyymi
Tosi on, tasan ei käy onnenlahjat mutta ei siitä ole pakko välittää. On olemassa nykyhetki ja tämä päivä, eletään siinä
- Anonyymi
Naisen voi saada vaikka ei ole mitään. On nähty että mitätönkin mies kelpaa naisille kunhan juo viinaa baareissa. Jossain saksassa tai jossain niin rikas nainen rakastui kodittomaan mieheen. Nainen oli jutellut miehelle kadulla ja rakastunut siihen. Miehellä ei ollut mitään joten mies voi saada naisen vaikka on koditon viinamies.
T: viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715168
- 914194
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713