Olen miettinyt että jos puhutaan erittäin pitkistä miehistä kuten vaikkapa Lauri Markkanen (213cm) tai sitä pidemmistä niin onko täällä ketään kuka on nähnyt sellaista alasti?
Olen pohtinut että pakkohan heillä on olla vähintään joku 18 senttinen siitin, koska koko kroppa on aivan omilla kokoasteillaan.
Miettikää nyt jollain 220cm miehellä 13 senttinen penis. Johan sen äitikin naurais sille.
Toisekseen, miten noin iso mies parittelee? Jos nyt otetaan keskiverto naisen mitta (168cm). Eikö se tuntuisi tyyliin samalta kun parittelisi oman lapsensa kanssa?
Tohtori Sykerö
Erittäin pitkien miesten varustus?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No eikö kellään ole tietoa?
No se mitä mä muistelen biologiantuntien ja tiedelehtien ja tiededokumenttien perusteella on että ruumiinkoko ja sukuelinten koko eivät ole ihmisellä suhteessa toisiinsa. En tietysti ole mikään expertti asiassa joten voin olla hyvin myös väärässä.😄.
- Anonyymi
Kannattaa suunnata yleisiin saunatiloihin niin oppii miehen anatomiasta kaikenlaista
- Anonyymi
Peniksen koko ei aina korreloi miehen pituuden kanssa. Enkä ymmärrä mitä nauramista olisi pitkän miehen lyhyemmälle penikselle. Aika törkeää sanoa noin.
Pitkillä miehillä on useinkin lyhyt vaimo. Miksi tämä asia sinua vaivaa?
- Sheena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897295
- 383449
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 24970
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk48773Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642