Mielipiteitä kannattaako edes yrittää pidemmälle

Tapasin deittisovelluksessa muutama kk sitten yhden jätkä. Vaihdettiin meidän snäppit ja snäppäiltiin naamakuvia. Hän ei juurikaan puhunu mulle enää snäpissä mitään.

Tavattiin muutaman viikon jälkeen hänen pyynnöstään aika extrmporee.
Ajoin hänen kämpälle.
Kämpillä makoiltiin vaan sängyssä hänen kainalossa ja katsottiin omia puhelimia. Näytettiin toisille hassuja juttuja sieltä ja naureskeltiin niille yhdessä. Hetken päästä päädyttiinki sitten pussailen ja siitä edettiin loppuun asti.

Sen jälkeen makoiltiin vieretysten. Kysyin myös että mitä hän etsii ei osannut oikeen vastat tähän kysymykseen mitään.
Nukuttiin lusikassa ja muistan kuinka se jätkä hipsutteli muo koska taisin mainita ettei muo väsytä. Se oli joteki aivan ihanaa

Muutenki se yö ei ollu tavallaan ihmeellinen mutta se huumori seksi ja hellyys oli jotain aivan ihanaa ja erilaista.

Aamulla pantiin vielä uudestaan, mutta sillon tunnelma ei ollu enää sen jälkeen lämmin. Tuntui että siitä ihmisestä muuttu kylmä ja hänen ainut tarkoitus oli mulle seksi. Heti ku se jätkä tuli puki vaatteet päälle ja alka touhuu omia juttuja. Ei oltaisi puhuttu mitään ellei mun alotteesta olisi keksinyt puhuttavaa. Harvemmin edes kysy mun näkemystä x esitettyyn kysymykseen.

Lähdin joskus 1 aikaa koska kyllästyin kököttämään tämän seurassa.
Saattoi mut autolle ja sanoin että ehkä nähdään vielä joskus. Vastasin että ehkä

Seuraavana päivä snäppäiltii tylsiä naamakuvia ilman mitään kirjotusta. Rohkenin Kuitenki kysymään nähtäiskö uudestaan. Vastaukseski sain viikolla ei jaksa. Eli täydellisesti kierrettiin toi mun kysymys

Millasen kuva te saitte mitä hän etsii… olinko vain pelkkä yhden illan juttu/ huvia varten. Kannattaako edes yrittää mitään vakavampaa?

5

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei taida kannattaa yrittää jatkoa, kyllä toi ihan yhden illan jutuilta kuulostaa. Tai voihan siitä fuckbuddyn ehkä saada, mutta tiedä sitten kannattaako sekään.

• Anonyymi

Laittaa todennäköisesti viikonloppuna viestin että tuletko kylään. Vaikea sanoa onko siinä muuta kuin panoja luvassa. Ei tuollaisessakaan suhteessa mitään vikaa ole jos molemmat tykkää siitä.

• Anonyymi

Mustaki tuntuu vähä sille et pyytää ulos taas viikonloppuna. Jos ottaa huomioon sen että kuitenki snäppätään ja avaa aina nopeeta snäpit.
        Ensimmäisellä kerralla mähän en edes menny hänen kanssa ulos kun pyysi. Toisella menin. Vähä tuli yllärinä se ulos pyyntö sillon.
        Ja ei ole tollasessa suhteessa mitään vikaa mutta kun ihastuin siihen sinä yönä ihan kunnolla. En pystyis pelkkää panosuhteeseen tms

• Anonyymi

Selkeästi kyseessä on alfa jos saa naisen ajamaan luokseen ja hänen kylmyytensä sinua kohtaan on se mikä nostaa kiinnostustasi häntä kohtaan

Jos et ole itse todella kaunis tai seksi ollut todella hyvää ei sinusta ole alfalle kumppaniksi, vain seksiin joka laskee omaa arvoasi

Todennäköisesti jaat itseäsi alfoille useammankin kerran, kokien sen mahtavan kosketuksen, joka kerta jääden keskinkertaisuuttasi pelkäksi panoleluksi. Tämä katkeroittaa sinut ja pian oletkin syyttämässä kivoja miehiä jotka kohtelis sua oikein, ts beta miehiä, siitä miten alfat kohtelevat sinua

Toivottavasti tämä tulkinta, jota ei tule pitää 100% faktana auttaa sinua selvittämään tunteitasi tilanteessasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      1955
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1686
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1656
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1443
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      142
      1194
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1062
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      980
    8. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      869
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      862
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      856
    Aihe