Kiira Korpi on vapaana

Anonyymi-ap

Korpi on nyt ensimmäistä kertaa aikuisiällään ilman kumppania. Korpi kävi New Yorkin matkalla tärkeän keskustelun ystävänsä kanssa.

Korpi kertoi, ettei ollut seksuaaliselta suuntautumiseltaan hetero.

– Minulla on aina ollut se tieto, että viehätyn ja sytyn myös naisista, mutta olen vähätellyt sitä tai vaientanut tunteen itsessäni. En ole sallinut itseni ajatella sitä sen pidemmälle, Kiira sanoo.

– Sitten matkalla kävin tärkeän keskustelun ja kerroin miettineeni, voisinko oikeasti seurustella naisen kanssa. Myönsin, että minun pitää nyt miettiä tuntojani vakavasti ja sallia ne.

Korpi kertoo etsivänsä vielä sopivaa sanaa kuvaamaan seksuaalisuuttaan. Bi- vai panseksuaali – hän tunnustelee, mikä tuntuisi oikeimmalta tässä hetkessä.

– Haluaisin ajatella, että jatkossa voin ihastua naiseen tai mieheen tai oikeammin ihmiseen hänen sukupuolestaan riippumatta. En ole mennyt jostain leiristä toiseen vaan pikemminkin laajentanut ajatteluani yli rajojen. Miksi itseä pitäisi ylipäätään rajata tai rajoittaa niin tarkkaan?

Korpi meni vuonna 2018 naimisiin Arthur Borgesin kanssa. Liitto päättyi eroon vuonna 2021. Korpi on seurustellut sen jälkeen Pekka-nimisen miehen kanssa ja suhde päättyi viime vuonna.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4acefd92-6312-4ae7-b31f-951e4777295e

65

1258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt sitten jännäämme millaisen naisen Kiira rinnalleen löytää. Naismakua silmällä tietysti pitäen. 😜

• Anonyymi

laitatko meiliä kiiralle?

• Anonyymi

Kiira ei tykkää pipuleista.

• Anonyymi kirjoitti:

laitatko meiliä kiiralle?

En laita. Olen edelleen varattu ja en harrasta polyamorisia suhteita. Ja vaikkei näin olisikaan, olen liian vanha, liian köyhä ja liian kotona viihtyvä Kiiralle.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiira ei tykkää pipuleista.

Eipä niissä mitään kummoista olekkaan. Ihmisistähän sitä normaalit ihmiset tykkääkin eikä niitten sukuelimistä.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

En laita. Olen edelleen varattu ja en harrasta polyamorisia suhteita. Ja vaikkei näin olisikaan, olen liian vanha, liian köyhä ja liian kotona viihtyvä Kiiralle.

Ehkä Shirly Karvinen pokaa Kiiran.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikin mokomin. En ole kiinnostunut kummastakaan.

• Anonyymi

Kuinka kauan media hölisee kiiran lesboudesta ja hiton runokirjasta pidä naisjuttusi kaapissä hyi helvetti yäk yäk

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En panis kiinalaista lesboa en panis. Shirley vaan tekee ulosottovelkaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka kauan media hölisee kiiran lesboudesta ja hiton runokirjasta pidä naisjuttusi kaapissä hyi helvetti yäk yäk

Kysy medialta. En ymmärrä mikä vittu teitä joitain rakkaudessa yököttää. Älynvajaus vissiin.

• Anonyymi

Kiirasta tuli minun inhokki kun alkoi lesboilemaan. Vittunäitä lesboja ja homoja nurkat täynnä. Mikään ei niin inhota kuin mustat homomiehet. Voi pyhä sitä inhon määrää. Joka paikassa kehuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiirasta tuli minun inhokki kun alkoi lesboilemaan. Vittunäitä lesboja ja homoja nurkat täynnä. Mikään ei niin inhota kuin mustat homomiehet. Voi pyhä sitä inhon määrää. Joka paikassa kehuvat.

Mä suhtaudun naisiin ihmisinä siinä missä miehiinkin, heitä voi rakastaa yhtälailla. Sana homous on mulle oikeestaan täysin turha, kun itse puhuisin tunteista ihmiseen, jossa sukupuoli ei rakkautta rajaa.

❄️

• Anonyymi

On vapautunut eli saanut Vapaudu Vankilasta -kortin pelissä, monopelissä, monopolissa.

• Aika moni havahtuu tuossa iässä, keski-iässä viimeistään huomaamaan itsestään hiljaa takaraivoon työnnettyjä asioita mm. Seksuaalisuudestaan. Hyvä että edes silloin havahtuu, ettei koko elämä mene teeskennelle. Itselleen ja muille.

• Miellyttävälle siskolle on helppo toivottaa onnea ja menestystä elämässä, niin myös Kiiralle. 🌹👀

• Anonyymi

Kiitos Metusalem.

Kiira

• Anonyymi

Pian Ylen aamu kutsuu Kiiran kertomaan elämänsä valinnoista ja tuntemuksistaan.

• Anonyymi

Aurinko esiintyy, kevään merkki. Itselläni on tarkempi kevään merkki, kun näen erään toisen talon katon, kun lumi on kokonaan sulanut tuosta niin se on kevään merkki.

Auringot ja avaruusjutut ja ohjelmat, ne huvittavat paljoakin, tuollainen itseä kyllä huvittaa juttu joka on todellinen, muistaakseni 2 aurinkoinen tähtijärjestelmä Coma.

• Anonyymi

Kiiralla varmaan jo uusi rikas mies, tähtäimessä.

• Anonyymi

Kiira Kurppa

• Anonyymi

Eikä kelpaa muuten ihan tavis Kiiralle, on kovat vaatimukset tuon tason taitoluistelijalta.
        Koska on kiinnostunut nasista on siis lesbo, niin tuskinpa enää miestä kelpuuttaa, kun on kaksi miestä jälkeensä jättänyt, että varmasti näemme Kiiran uutena kumppanina jonkun naisen, johon kehuu olevansa ihastunut ja syvästi rakastunut.
        Ei kannata ainakaan palstamiesten edes haaveilla pääsevänsä Kiiran kanssa edes samaan kauppaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä kelpaa muuten ihan tavis Kiiralle, on kovat vaatimukset tuon tason taitoluistelijalta.
        Koska on kiinnostunut nasista on siis lesbo, niin tuskinpa enää miestä kelpuuttaa, kun on kaksi miestä jälkeensä jättänyt, että varmasti näemme Kiiran uutena kumppanina jonkun naisen, johon kehuu olevansa ihastunut ja syvästi rakastunut.
        Ei kannata ainakaan palstamiesten edes haaveilla pääsevänsä Kiiran kanssa edes samaan kauppaan.

Hän sanoi että syttyy myös naisista. Kaunis nainen kun ei koskaan ole täysin lesbo. Naiset elävät miesten ihailusta ja siksi osa rumista naisista ryhtyy lesboiksi kun ei sitä saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän sanoi että syttyy myös naisista. Kaunis nainen kun ei koskaan ole täysin lesbo. Naiset elävät miesten ihailusta ja siksi osa rumista naisista ryhtyy lesboiksi kun ei sitä saa.

Johan on taas kummallisia ajatuksia. Ei sitä muka saisi olla iloinen, tuli ihailu tai kohteliaisuus miltä suunnalta tahansa? Kyllä minua ainakin piristää myös naisen lausuma vilpitön kohteliaisuus, vaikka olenkin ihan umpihetero (nainen). En tosin elä kohteliaisuuksista tai etsi niitä, mutta kauniit sana aina lämmittävät, sanoi ne kuka tahansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Johan on taas kummallisia ajatuksia. Ei sitä muka saisi olla iloinen, tuli ihailu tai kohteliaisuus miltä suunnalta tahansa? Kyllä minua ainakin piristää myös naisen lausuma vilpitön kohteliaisuus, vaikka olenkin ihan umpihetero (nainen). En tosin elä kohteliaisuuksista tai etsi niitä, mutta kauniit sana aina lämmittävät, sanoi ne kuka tahansa.

Luulen ettei kaikki osaa ottaa kehuja vastaan saman sukupuolisilta. Voivat jopa luulla, että kehuihin olisi aina joku koira haudattuna tai iskuyritys tyyppinen syy kehua.

Minunkin joskus tekee mieli kehua joitakuita naisia, mutta jätän niin tekemättä, koska ne vaivautuneet ilmeet ja suojakuorimainen käytös sen jälkeen kertoo ettei kehuihin osata suhtautua kuten sinä.

IRL täytyy etenkin olla varovainen mitä ja miten asiaansa esittää, ettei saa aikaan vaivautunutta ilmapiiriä. Netissä uskallan kehua rohkeammin, kun täällä ei ehkä tule niin "uhattu" olo. Tai tunne iskemisestä.

• G-LoveR kirjoitti:

Luulen ettei kaikki osaa ottaa kehuja vastaan saman sukupuolisilta. Voivat jopa luulla, että kehuihin olisi aina joku koira haudattuna tai iskuyritys tyyppinen syy kehua.

Minunkin joskus tekee mieli kehua joitakuita naisia, mutta jätän niin tekemättä, koska ne vaivautuneet ilmeet ja suojakuorimainen käytös sen jälkeen kertoo ettei kehuihin osata suhtautua kuten sinä.

IRL täytyy etenkin olla varovainen mitä ja miten asiaansa esittää, ettei saa aikaan vaivautunutta ilmapiiriä. Netissä uskallan kehua rohkeammin, kun täällä ei ehkä tule niin "uhattu" olo. Tai tunne iskemisestä.

Kyllä täälläkin jotkut alkaa kiireesti korostamaan ja kertomaan olevansa heteroita, kun jotenkin päin kehun tai ilmaisen kai väärin tjn.

Sellainen suojaus olen hetero, ihan kun nyt iskemässä olisin. 😄

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Kyllä osaa. Kehuja voi antaa niin monella tavalla.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Kyllä täälläkin jotkut alkaa kiireesti korostamaan ja kertomaan olevansa heteroita, kun jotenkin päin kehun tai ilmaisen kai väärin tjn.

Sellainen suojaus olen hetero, ihan kun nyt iskemässä olisin. 😄

Täällä ongelma on monille on varmasti sinun "imagosi". Asiaan halutaan varmasti usein ihan tarkoituksellakin kiinnittää huomiota, tyyliin "painu lesbo .ttuun siitä mua iskemästä". Täällä nuo jutut ovat usein ihan kiusaamistarkoituksessa kirjoitettuja, vaikka eivät suoria haistatteluja olisikaan. Jos taas tollaseen törmää useammin tuolla oikeassa elämässä, niin silloin kannattaa pohtia miten niitä kehuja tulee annettua. Normaalisti kenellekään ei nimittäin tule ensimmäisenä mieleen tuntemattomasta, että "tuon on pakko olla lesbo" tmv.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä osaa. Kehuja voi antaa niin monella tavalla.

Ei osaa. On nähty.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä ongelma on monille on varmasti sinun "imagosi". Asiaan halutaan varmasti usein ihan tarkoituksellakin kiinnittää huomiota, tyyliin "painu lesbo .ttuun siitä mua iskemästä". Täällä nuo jutut ovat usein ihan kiusaamistarkoituksessa kirjoitettuja, vaikka eivät suoria haistatteluja olisikaan. Jos taas tollaseen törmää useammin tuolla oikeassa elämässä, niin silloin kannattaa pohtia miten niitä kehuja tulee annettua. Normaalisti kenellekään ei nimittäin tule ensimmäisenä mieleen tuntemattomasta, että "tuon on pakko olla lesbo" tmv.

Irl en enää ketään ole kehunut vuosiin. Joten ei ole ongelmakaan sen suhteen. Olkoon kehut kehumatta.

Minua ei kiinnosta kenenkään pään sisäiset ongelmat identiteettiäni kohtaan, pitäköön ongelmansa. En kuitenkaan muovaannu muuksi mitä olen.

• Anonyymi

On totta, että Kiira on nätti nainen ja vientiä varmaan riittää. Uskon, että miehet, jotka hänen perässään juoksevat ovat aina ajatelleet häntä vain yhtenä kokemuksena muiden joukossa, jonka halunneet kokea. Kiira huomannut, että parempi ottaa vapauksia, eikä sitouttaa itseään mihinkään normiin.

On helppoa olla haluttu, kun voi olla haluttuna myös omanlainen, eikä esittää mitään muuta. Huonomman näköinen nainen saisi samalta kohderyhmältä paljon huonompaa käyttäytymistä (julkeaa). Tällainen julki tulo antaa ymmärrystä laajemmin. Eikä ole tarvetta turhalta tuntuville selittelyille enää.

Hyvä Kiira! Tämä oli fiksua sinulta, tulla julki näin. ikisinkun (mies) kommentti, jolla paljon kivikkoisempi tie kuljettavana, he-tero olen, jolla ei ole mahkuja Kiiraan, mut ymmärrystä on senkin edestä.

• Anonyymi

Kiira sais myytyä alushousuja miehille vaikka kuinka, mut ei naiset vaan koskaan ajattele millaisia rahan ansainta keinoja heillä on, ei miehillä ole samanlaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiira sais myytyä alushousuja miehille vaikka kuinka, mut ei naiset vaan koskaan ajattele millaisia rahan ansainta keinoja heillä on, ei miehillä ole samanlaisia.

Ala myydä kaksivärisiä kalsareita!!

• Anonyymi

Tuo vaatii muuten melkoista rohkeutta myöntää ettei ole hetero, saati koskea toista samaa sukupuolta olevaa kuin itse on!

Niille jotka miettii Kiiran vapaana oloa! Kymmenen pisteen vinkki kaikille miehille ja naisille. Kiiralla on vaatimukset korkealla!

• Anonyymi

Kiira istuu sananmukaisesti sellaisen pankin päällä, että hän sanoo! ei se eka aviomieskään mikään tavallinen virtanen ollut!

• Anonyymi

Luistelu oli aina jäykkää ja elämäkin, aika jäykkää ja runoilun ja varakkaiden" herrojen " varassa!!

• Anonyymi

Kiira voi olla miesten pilaama nainen? on kohdannut varmaan paljon heitä, jotka kokee, että kaikella on hintansa ja rahaa löytyy tarvittaessa toteuttamaan toisen toiveita? Ehkä tämä Granin mieskin oli sellainen? Voi vain arvailla? Mennyt jättää aina jälkensä mieliin.

Miehiäkin on naisten pilaamia, kun vientiä on enemmän kuin halua sitä vastaanottaa. Pakostakin toinen menettää merkitystä toisen silmissä, kun arvostus laskee huonojen kokemusten myötä. Aina on huono juttu, jos toinen palvoo maata toisen jalkojen alla.

• Anonyymi

Monopeli olisi... perinteinen hiihto, koska monot jaloissa.

• Anonyymi

Melkoinen korpivaellus hänelläkin sitten edessä. Ehkä ainoa mielenkiintoinen seikka tässä uutisessa on se, onko se tuleva tyttöystävä ns. äijä vai tyttömäinen likka? Varsinaiset lepakothan valitsevat sen ensimmäisen, eli kun kaksi lepakko tulee kadulla vastaan, yleensä toinen heistä on erittäin äijämäinen. Toinen taas aika lailla sen tanssijatytön tyyppinen.

Ehkä Kiiran olisi kuitenkin pitänyt pitää tämäkin oivallus ihan omana tietona. Täysin turhaa vollottaa sitä kaikelle medialle. Eiköhän noita lepakoita ole jo muutenkin liikaa katukuvassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkoinen korpivaellus hänelläkin sitten edessä. Ehkä ainoa mielenkiintoinen seikka tässä uutisessa on se, onko se tuleva tyttöystävä ns. äijä vai tyttömäinen likka? Varsinaiset lepakothan valitsevat sen ensimmäisen, eli kun kaksi lepakko tulee kadulla vastaan, yleensä toinen heistä on erittäin äijämäinen. Toinen taas aika lailla sen tanssijatytön tyyppinen.

Ehkä Kiiran olisi kuitenkin pitänyt pitää tämäkin oivallus ihan omana tietona. Täysin turhaa vollottaa sitä kaikelle medialle. Eiköhän noita lepakoita ole jo muutenkin liikaa katukuvassa?

"Varsinaiset lepakothan valitsevat sen ensimmäisen"

Eikö tuossa väitteessä nyt ole hyvin paha ristiriita. Että jos on "todellinen lepakko", niin sitten muka valitsee äijämäisen. Mikä logiikka tuossa on? Että jos tykkäät oikeasti naisista, niin sitten mkua valitset automaattisesti miesmäisen. Ihan päätön ajatteluketju.

• Anonyymi

Kiira on melkoinen seksipeto. Joskus kun se oli 18 v niin se oli samoissa pikkujouluissa ja minä pääsin panee sitä. Pistäkää paremmaksi.

• Anonyymi

Ilmankos hän huomasikin olevansa bi jo nuorena.. Taisi olla niin huono kokemus.

• Anonyymi

Huh, huh!?

• Anonyymi

Kiirakin muistelee noita pikkujouluja. Häntä naurattaa vieläkin. Olit kuulemma lauennut housuihin.

• Anonyymi

Kiira on sen ikäinen että naisesta syttyminen ja asiassa ensimmäisen kerran finaaliin meneminen voi olla aika kova veto!

Se on sitä nuoremmallakin. Kiiran ikäisellä se vaatisi todella tutun naisen tai naisen joka ollut samassa touhussa hänen kanssaan jo aiemminkin. Näitä nimittäin on!

• Eipä se vaadi, kun toisiinsa vetoa tuntevat naiset. Ei sillä iällä mitään merkitystä ole.

• Anonyymi

Miksi vaatisi? Yleensä ihmiset vapautuvat iän myötä näissä seksijutuissa.

• Anonyymi

Täh?! Nyt oli ihan huttua juttua.

xLiner

• Anonyymi

Tykkäsin ennen Kiirasta, nyt voisin oksentaa. Olis ollu ees hiljaa. Noloa.

• Anonyymi

Tunnen sääliä Kiiran vanhempia kohtaan. Jotain menny pieleen kasvatuksessa. Säälin myös ex miestä. Varmaan saa kuulla et ex vaimo tykkäskin piparista. On varmaan tykänny aina mut teeskennellyt. En päästäisi lähellekään pientä tytärtäni.

• Anonyymi

Trollikka unohtui

• Anonyymi

Surullinen tarina.
        Minä, minä, minä.....

• Anonyymi

Olisit Kiira Korpi pitänyt suusi kiinni. Tarviiko tollasta hölöttää niinku se olisi jotenkin hienoa. Hyi hemmetti. Sekasin on päästään muija.🤮

• Anonyymi

Itse en ole mikään kummoinen mies, mutta omista ongelmistani huolimatta olen tavannut naisia jotka on ihmisinä monta kertaa vetovoimaisimpia kuin kiira.

Kiira tuskin pystyy olemaan aloitteellinen omaikäisiä miehiä kohtaan saati vastaanottava ketään kohtaan. En tiedä saako ihmissuhteissa mitään sulkia tai prenikoita.

• Anonyymi

Lepakko -Kiira voi helvetti mikä uutinen. Myötähäpeää tunnen.

• Anonyymi

Kiira on nainen jolla on vapaus ja vara valita seuransa! Kun kaikki ihmiset olisivat sellaisia, nin olisi hyvä.

Mies plus 50v

• Anonyymi

Miksei kaikki ihmiset olisi sellaisia? Ollaanhan me! 😄

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei kaikki ihmiset olisi sellaisia? Ollaanhan me! 😄

xLiner

En ymmärrä nykymenoa. Lähes kaikki nuoret julkkisnaiset kääntyneet lesboiksi? Mikä syynä? Oma veikkaus on, että sillä lailla saavat enemmän näkyvyyttä mitä ikinä lesboilun lisäksi touhuavat. Kiira taisi kirjoittaa umpisurkean runokirjasen, toisin kuin monet muut huonot kirjailijat, niin hänpä sai aika lailla näkyvyyttä. Väitän, että tämä johtuu lepakkomaisuudesta. Toinen on tämän nyrkkeilijä/tanssijapariskunta - hehän saavat näkyvyyttää pelkästään pieraisemalla ja käyttämällä yhteistä hammasharjaa. Ei tämä maailma kyllä hiilinieluja kasvattamalla pelastu. Me ollaan siinä vaiheessa jo kadottu sukupuuttoon koko jengi, homppelit, lepakot ja heterot.

• Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä nykymenoa. Lähes kaikki nuoret julkkisnaiset kääntyneet lesboiksi? Mikä syynä? Oma veikkaus on, että sillä lailla saavat enemmän näkyvyyttä mitä ikinä lesboilun lisäksi touhuavat. Kiira taisi kirjoittaa umpisurkean runokirjasen, toisin kuin monet muut huonot kirjailijat, niin hänpä sai aika lailla näkyvyyttä. Väitän, että tämä johtuu lepakkomaisuudesta. Toinen on tämän nyrkkeilijä/tanssijapariskunta - hehän saavat näkyvyyttää pelkästään pieraisemalla ja käyttämällä yhteistä hammasharjaa. Ei tämä maailma kyllä hiilinieluja kasvattamalla pelastu. Me ollaan siinä vaiheessa jo kadottu sukupuuttoon koko jengi, homppelit, lepakot ja heterot.

Ehkä uskaltaa nykyään myöntää ettei tunteilut kohdistu aina vain toiseen sukupuoleen. Ihmiset jotka näkee sukupuolen syyksi tunteille eivät ehkä ymmärrä tunteita ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kiira taisi kirjoittaa umpisurkean runokirjasen, toisin kuin monet muut huonot kirjailijat, niin hänpä sai aika lailla näkyvyyttä. Väitän, että tämä johtuu lepakkomaisuudesta."

Väitän, että se johtuu ennen muuta julkkisstatuksesta. Jos Matti Nykänen olisi kirjoittanut aforismikokoelman "Hyppää vaan!" myös se olisi julkaistu ja saanut huomiota.

• Anonyymi

Etsii naista, joten siinähän olisi G-LoveRille hyvä. Ja kirjoittanut runokirjan, joten kynä-miehelle sopiva myös. Yhdessä voisivat vaikka kirjoittaa sellaisen teoksen kuin "Herttailun Aakkoset"!

• Satun olemaan jo parisuhteessa eli varattu, ❗en vapaa kellekkään. Eikä Kiira osu mun makuun (enkä minä varmasti hänen), joten kiitos, ei kiitos.

• Anonyymi

Ihan sama onko Kiira lesbo vai ei. Mutta se runokirja on kyllä fiasko.

• Anonyymi

Suomalaiset tutkijat loivat teorian butch- ja femme-lesbouden biologisesta alkuperästä – ”Tämän suorempia todisteita tiede ei voi koskaan tarjota”
      Suomalaiset tutkijat osoittivat, että erilainen hormonialtistus sikiöaikana selittää jaon butch- ja femme-lesboihin.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000005815197.html

• Anonyymi

Kiira parka.
      Julkisuus näkyy, että ei ole oma itsensä tai jos on, niin ei inhimmillisessä aikataulussa, jota voi biologiseksi kelloksi myös kutsua osittain.

Saako Kiira "kustua"?
      Saako itsensä paksuksi?

Raha tai rakkaus?
      Vanha viisaus.

Ei ole helppo synnytys.

• Anonyymi

Ehkä boomeri, mutta Avun kestotilaajana ärsytti Kiira Korven monisivuinen haastattelu. Eiköhän tuo seksuaalinen suuntaus ollut jo kaikilla tiedossa. Hohhoijaaaaaa!,!?!?!!!!!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      82
      6205
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      29
      3733
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      25
      3075
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      363
      1664
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1368
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      26
      1292
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      916
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      42
      873
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      860
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      819
    Aihe