Mies ei halua nähdä

Anonyymi-ap

Miksi mies puhuu rakkaudesta, pitää yhteyttä, laittelee kuvia jne mutta ei halua tavata kuin noin 1-2 vrk 2-3 viikossa? Aina on tärkeämpiä asioita kuin minä esim kavereiden kanssa olo ja harrastukset. Välimatkaa on kyllä mutta hän kuitenkin ajaa autollaan paljon juuri noille kavereille ja mökkeilemään ym. Hän voisi tehdä myös eräitä mun luona mutta ei halua niinkään. Eihän tässä mitään jos ei haluaisi nähdä ja olla minun kanssa niin suhde olisi jo loppunut, mutta miksi sitten puhuu tulevaisuudesta, joskus yhteen muutosta ym.? Olen kysynyt että miksi ei halua olla enempää yhdessä, niin vastaus on että haluaa tehdä omiakin juttuja. Ollaan tunnettu reilu puoli vuotta ja ite oon tottunut sellaiseen edellisissä suhteissa, että alussa ja juuri tässä vaiheessa sitä aikaa vaan järjestetään kun halu toisen kanssa oloon on ollut niin kova, puolin ja toisin. Tämä on kuitenkin ihan erilainen juttu... Mitä mieltä olette?

8

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoitusvirhe... Voisi tehdä etätöitä mun luona.

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­­N­­y­­m­­f­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17771309q

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Olen sitä mieltä että nost äa heti kissa pöydälle ja kunnolla.uskon ettei muutu kovin nopeasti tuskat sillä jotka ovat oman ajan suhteen vaativia,tulevat oleman sitä aina.
      Tuo saa aikaan sen,ettei koe itseään tarpeeksi tärkeäksi jos on itse sen tyyppinen että kaipaa enemmän yhdessä oloa.
      Mun mies tarvitsee paljon omaa tilaa ja aikaa.oltu yli 20v yhdessä ja yks päivä tajusin että jos mies kuolisi ja seisoisin hänen haudallaan,miettisin siinä etten tuntenut häntä.Hän nimittäin ei jaa asioitaan kanssani. Menee paljon ja kun lapset olivat pieniä oli niin paljon poissa että jäi vieraaksi lapsilleenkin.
      Olen pohjattoman surullinen tilanteesta.koennitseni nykyään kuin olisin itsestäänselvyys,en kovinkaan tärkeä.Moni asia menee edelleni.itsetuntoni on painunut matalaksi mielen myötä. Olen myös itkuinen.
      En tunne itseäni rakastetuksi.
      Mieti tarkkaan.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos sinä haluat enemmän yhteistä aikaa, niin suosittelen päättämään suhteen heti. Olette liian erilaisia yhdessä tärkeimmistä asioista parisuhteessa. Kokemuksesta voin sanoa, että tuo asia tulee varmasti hiertämään suhteessa myöhemminkin, joten se kannattaa huomata hyvin herkästi jo alussa, kun suhteesta on vielä helppo lähteä.

      Meitä on erilaisia, mutta tuntuu että monille miehille parisuhde ei ole niin tärkeä osa elämää kuin monelle naiselle. Ei se tarkoita, ettei rakastaisi tms., vaan että kukin tavallaan. Sinä päätät sitten sen, riittääkö se tapa sinulle

    • Anonyymi

      Kysytkö tosissasi. Se haluaa panna sua ja that's it. Kyllä, elämä on karua mutta pitää nähdä millainen toinen on ja millaiseen suhteeseen sillä on rahkeita tai halua. Sä voit myös valita suhtautua miehiin pohjalta fuck them and leave them. Se on ihan fine!

    • Anonyymi

      Näet nyt jo kristallin kirkkaasti mitä on odotettavissa tulevaisuudessa mieheltä;
      lässyn lässyn lässyä joo mää rakastan sua lässy lässyn.

      Teoistaan mies/nainen tunnetaan. Puhe on halpaa lässyttelyä. Sitä voi tuottaa aivan millaisena toinen haluuaa kulla. Ts. läsyttelyllä EI ole mitään merkitystä.

      Jos haluat kuulla lisää lässyttelyä, valita vain . Mutta nyt tiedät ettei tuo mies ole oikea sinulle.
      Jollekin toiselle, mutta ei sinulle.

    • Anonyymi

      Mies haluaa olla kanssasi, mutta hänellä on myös oma elämä josta hän ei halua luopua.

      Päätä itse, onko se hyvä vai huono juttu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe