VOISIKO JOKU LAITTAA YSTÄVÄLLISESTI LEA LAVENIN KAPPALEEN EI OO, EI TUU SANAT TÄNNE ? OLISIN TODELLA KIITOLLINEN !!! :)
SANAT HUKASSA ?
4
2814
Vastaukset
- HUKA
lea lavenin kappaleen sanoja ei oo, eikä tuu. :)
anteeks, huono vitsi... :) Nämä eivät nyt ihan 100% oikein varmaankaan ole koska en sanoja löytänyt mutta ulkomuistista tässä luritan.. :) Toivottavasti yhtään auttaa? :)
Ei oo, Ei tuu
Se oli kauhean komea mies, mut läänin veijari kuka sen ties. Se siinä pyöri mun ympärilläin, heti kun vain vapaaksi jäin.
Se piti helppona nakkina mua, ja hoki "kulta mä rakastan sua". Kuin kissa hiirtä se kisaili näin, sanoin sille mä naamaa päin.
Ei oo (ei oo), Ei tuu.
Ei tipu lämpöö, enkä sano juu.
Ei mua hilpeät hidalgot vie minnekkään.
Se on kyllä, no thank you.
No sitten toisen mä tapasin vain,
se tuntui vastaavan unelmiain. Mut kerran näin mitä tahtonut en, erään tiiviin kohtauksen.
Ne nojas toisiinsa sokeina niin, ne näki mut, sitten seliteltiin. Vain serkkutyttö tuo suttara ois. Olin kolmas häivyinkin pois.
(kertosäe)
Nyt ootan kolmatta kohtaloain. Mut nämä miehet ne leikkivät vain. On kaikki muuten jo ihan OK mutta tunne puolen, nälkään kuolen, toistuu vain. Ei OO. Ei oo, ei oo, ei tuu.- ISO KIITOS !!!
TÄMÄ HELPOTTI PALJON.
KIITÄN JA KUMARRAN !!! - llllooo
ISO KIITOS !!! kirjoitti:
TÄMÄ HELPOTTI PALJON.
KIITÄN JA KUMARRAN !!!Se oli kauhean komea mies,
mut lääninveijari kuka sen ties,
se siinä pyöri mun ympärilläin,
heti kun vaan vapaaksi jäin.
Se piti helppona nakkina mua,
ja hoki "kulta mä rakastan sua",
kuin kissa hiirtä se kisaili näin,
sanoin sille sen naamaa päin:
Ei oo, ei tuu, ei tipu lämpöö enkä sano juu,
ei mua hilpeet hidalgot vie minnekkään,
se on kyllä nou tänk juu.
Ei oo, ei tuu, ei riitä leikki tilaa joku muu,
jos et sä parempaan millään pysty,
niin ei oo, ei tuu.
No sitten toisen mä tapasin vain,
se tuntui vastaavan unelmiain,
mut kerran näin mitä tahtonut en,
erään tiiviin kohtauksen.
Ne nojas toisiinsa sokeina niin,
ne huomas mun sitten seliteltiin,
vai serkkutyttö se suttura ois,
olin kolmas, häivyinkin pois.
niin ei oo, ei tuu.
niin ei oo, ei tuu.
Nyt ootan kolmatta kohtaloain,
mut nämä miehet ne leikkivät vain,
on kaikki muuten jo ihan ok,
mutta tunnehuolen nälkään kuolen,
toistuu vain: ei oo.
Ei oo, ei oo, ei tuu !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803