Asukas ei päästä muitta pesemään käsiä.

Anonyymi-ap

Kun on ruokailu niin pitä pestä käädet mutta yksi asukas ei päästä muitta sinne vessan pesemään käsiä kun hänellä kestä 10 minuttia pestä käädet.

Eikä ne hoitsut ymmärrä sanoa hänelle että hän tule pois sielttä vessasta mutta ne ymmärtä kyllä sanoa muille että nillä on jännyt kädet pesemättä ja että se kuulu sääntöhin että kädet pitä pestä.

Mutta mitä muut asukkat voi sille asialle että ne ei pääse sinne vessan pesemään kädet kun ei ne hoitajat ymmärrä sanoa sille asukalle joka ei päästä muut sinne vessan pesemään kädet ettå hän tule pois sielttä vessasta.

Ja toi asukas joka ei päästä muitta sinne vessan pesemään kädet sano muille kun hän tule pois sielttä vessasta että nillä on jännyt kädet pesemättä vaikka hän ihme kyllä itse ei päästä muitta sinne vessan pesemään kädet että hän yhdessä hoitajien kanssa hasta muiden asukaiden kanssa riita.

Että hän harrasta sellaista taktikka hoitsujen kanssa että hän tahallan pitkittä käsien pesu että muut eivät pääse pesemään käsiä että hän saa sitten yhdessä hoitsujen kanssa hasta riita ja tuollaista taktikka ne hoitsut sitten hyväksyvät ja hoitsut itse osallistuvat sihen taktikkan että ne saa yhdessä hasta asukkan kanssa ritta muiden asukaiden kanssa.

Vaikka ne muut asukkat ovat täysin syttömiä kun se on asia mille ne ei voi mitän kuten että nittä ei päästettä sinne vessan pesemän käsiä niin hoitsut yhdessä sen asukkan kanssa joka harrasta tuota kuisamis taktikka osallistuvat itse sihen kiusamisen ja osoitelevat yhdessä sen asukkan kanssa muitta asukaitta sormella ja yhdessä sen asukkan kanssa joka harrasta tuota taktikka syllistävät muitta asukaitta vaikka kyse on asiasta mille ne muut asukkat eivät voi mitän kun ne ei pääse pesemään käsiä.

Että tällaista tällä Attendo Jakobin Tupa Pietarsaari että miten ratkaisen tätä ongelma kun hoitajat eivät tee asialle mitän.

4

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laita jotakin akkuhappoa tai jarru nestettä sinne saaipun sekan niin ne syöpy ne kädet että ei nittä saa monen vikkon pestyä.

      Niin sen jälken pääse taas muut sinne vessan pesemään kädet.

      Muutta kun kaveri on itse pyörä tuolissa niin toi on ainut taktikka millä hän saa muut kiusattua helposti.

      Sen takia hän osoitta muut sormella ja syttä sanomalla että teillä jääi kädet pesemättä vaikka hän itse ei sinne vessan ketän päästä eli hän on itse syllinen sihen että muilla on jännyt kädet pesemättä.

      • Anonyymi

        Eikö talossa ole toista vessaa?


    • Anonyymi

      Tai sitten laitta sihen wc oven 7,5 cm korkea kynnys että hän ei pääse sihen vessan niin saa muutkin kun hän itse pestä kädet.

    • Anonyymi

      Kyllä se nyt pitäisi kelvata että ne kädet pese omassa vesassa ei se saa olla ehdoton että ne pitä pestä ruokalan vesassa koska samanlainen hana ja saippua sinä omassa vesassa on eli lopputulos on aivan sama ripumatta sittä että missä vesassa ne kädet pese.

      Just tuollainen sääntö että se on ehdoton että ne pitä pestä ruokalan vesasaa niin sittä toi kiusaja käyttä hyväksi eli sännöt pitä olla sellaiset että ei ne mahdollista kiusamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe