Uteliaisuudesta kysyn mikälaisia ovat Ylitornion sinkkumiehet? Tarkoitan nyt iältään 45-55 vuotiaat😁
Sinkkumiehet
43
2014
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmiä ja pienikullisia ovat Ylitornion sinkkumiehet.
- Anonyymi
Yksi yli 55-v. sinkkumies hyväksikäyttää naisia taloudellisesti.
- Anonyymi
Se on se sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on se sama.
Pettää kaikkia, asuu ruottissa, käy joskus suomen puolella kikkelis ulkoiluttamassa.,
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17772418y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Täss ois tarjolla ikähaitariin sopiva mies, tosin edellyttää kuiten sitä, että olet nainen 👩
- Anonyymi
Nainempa hyvinkin, tietääkseni😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa.
Olen pitänyt huolta kunnostani monipuolisella liikunnalla, en tupakoi, eikä viinakaan maistu.
Rantasaunalla voin joskus ottaa yhden miedon oluen.
Pidän luonnossa liikkumisessa ja rauhallisista koti illoista, lisäksi käyn vuosittain katsomassa maailmalla millaista menoa siellä on nähtävillä.
Olen akateemisesti koulutettu ja viihdyn työssäni hyvin.
Perheeseeni ei kuulu muita, mutta kiva olisi löytää kunnollinen ystävä jonka kanssa voisi nauttia elämästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa.
Olen pitänyt huolta kunnostani monipuolisella liikunnalla, en tupakoi, eikä viinakaan maistu.
Pidän luonnossa liikkumisessa ja rauhallisista koti illoista, lisäksi käyn vuosittain katsomassa maailmalla millaista menoa siellä on nähtävillä.
Perheeseeni ei kuulu muita, mutta kiva olisi löytää kunnollinen ystävä jonka kanssa voisi nauttia elämästä.Kuulostaa kieltämättä hyvältä, liekö tämä totta kuitenkaan että jossain olisi ihan kunnollinen mies olemassa 😊
- aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kieltämättä hyvältä, liekö tämä totta kuitenkaan että jossain olisi ihan kunnollinen mies olemassa 😊
- aloittajaMielestäni olen suomalainen mies, jolla on vielä arvomaailma kohdillaan. Voisimme nähdä jossain ja keskustella elämästä syvällisesti, kuitenkaan en ole mikään tiukkapipoinen.
Mikäli juttu ei luonnista, niin voimme hymyillen lähteä omille tahoillemme.
Itselleni nainen on kuningatar ja hänen eteen olen valmis palvelemaan, sillä antaessaan saa.
Elämässä on muitakin arvoja kuin, valta, menestys, raha, asema yms maallinen.
Tiedän että on olemassa paljon hienoja ihmisiä, joita vaivaa sama yksinäisyys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni olen suomalainen mies, jolla on vielä arvomaailma kohdillaan. Voisimme nähdä jossain ja keskustella elämästä syvällisesti, kuitenkaan en ole mikään tiukkapipoinen.
Mikäli juttu ei luonnista, niin voimme hymyillen lähteä omille tahoillemme.
Itselleni nainen on kuningatar ja hänen eteen olen valmis palvelemaan, sillä antaessaan saa.
Elämässä on muitakin arvoja kuin, valta, menestys, raha, asema yms maallinen.
Tiedän että on olemassa paljon hienoja ihmisiä, joita vaivaa sama yksinäisyys.Nakkaahan mulle s-postiosoitteesi niin katsotaan😊 -aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa.
Perheeseeni ei kuulu muita, mutta kiva olisi löytää kunnollinen ystävä jonka kanssa voisi nauttia elämästä.:D :D :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täältä löytyis letku letkeä ;)
- Anonyymi
Kyllä sinkkuna on hyvä olla.Ei tarvitse katsoa samaa turpavärkkiä vuosi tolkulla heti kun aamulla herää ja valehdella päin naamaa että "minä niin rakastan sinua".Mikä pakko se on olla jonkun toisen kotkan tai möhömahan panttivankina
- Anonyymi
joo ei toista ihmistä voi omistaa kuten jotain esinettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo ei toista ihmistä voi omistaa kuten jotain esinettä
VÄÄRIN, kyllä voi omistaa kun kytkee kuin koiran sängyn jalkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VÄÄRIN, kyllä voi omistaa kun kytkee kuin koiran sängyn jalkaan.
Niin tai laittaa nippusiteillä kiinni lintutorniin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai laittaa nippusiteillä kiinni lintutorniin
Lintutorni mainittu. Tässä tais kuitennii olla kyse sinkkumiehistä. Ovatko tosissaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lintutorni mainittu. Tässä tais kuitennii olla kyse sinkkumiehistä. Ovatko tosissaan
Onkos sielä Alposjärvi kautta Pakisjärvi vapaita miehiä ne miehet on varakkaita olleet kautta aikain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos sielä Alposjärvi kautta Pakisjärvi vapaita miehiä ne miehet on varakkaita olleet kautta aikain.
Ei lapissa ole oikeasti rikkaita.Etelä-suomessa on.Tämän näkee jo verotiedoistakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä non kuule punanokkasia ja heikossa kunnossa täälä nuo poikamiehet, hamphaat ja tukkaki kaonu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä non kuule punanokkasia ja heikossa kunnossa täälä nuo poikamiehet, hamphaat ja tukkaki kaonu.
Voisko ruottin puolella olla semmosia jotka puhuvat suomea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisko ruottin puolella olla semmosia jotka puhuvat suomea?
Täältä Pellosta löytyy pienikullisia keskivartalolihavia viiksivalluja. Tervetuloa tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä Pellosta löytyy pienikullisia keskivartalolihavia viiksivalluja. Tervetuloa tänne.
Sanoo katheelinen millä ei vielä vanhustenkodissakaan ole varaa viiksiin ja pakolliseen vauhdinhidastimeen. Sama ko laittas puukengät jalkhaan loppuu se ravaaminen
- Anonyymi
Silloin, kun aidosti rakastaa toista ei tarvitse valehdella tunteistaan. Meillä yhä rakastetaan 30 vuoden yhdessäolon jälkeen.
- Anonyymi
Haisevia möhömahoja
Oli mies ja oli sinkku
Vartalonaan jouluinen kinkku
Valtiolla oli töissä hän
Leipäkaapissa enää pitkä limppu
Osui mieheen portsarin pamppu
Sammui miehen lamppu
Paloi miehellä enää hamppu
Pyydyksenä joessa sumppu
Ei ollu kultaa ei lusikkaa
Söi hän enää matikkaa
Oli surkea laskupää hällä
Kaksosetkin kahtena luki
Kukkuu pihalla koppava käki
Alkoi jyrkkä alamäki
Ei montun pohjallakaan vaimoa ollut
Tullut mies oli tiensä päähän...- Anonyymi
Mies huorakikko löytyy?
- Anonyymi
Antaa heppiä tai keppiä, naiset maksaa.
- Anonyymi
Ottaa kaikki takasi, jos ei valuuttaa, ulos.
- Anonyymi
Huijaa, kaikenlaista. Hävettää.
- Anonyymi
Kaikki kelpaa, kun
rahaa riittää. Sinkkumies ja luonteeltaan jalo
Remonttia vailla oli naapurin naisen talo
Pyysi nainen apuun miestä
Ei ollu naisella käteistä
Palkan lupasi luonnossa maksaa
Jos mies loppuun remontin jaksaa
Tuli sitten maksun aika
Pakkasi mies reppuunsa eväät
Oli kevät ja tilipäivä
Poissa molemmilta huolen häivä
Aurinko ihanasti lämmitti
Puro vieressä lorisi
Porisi nokinen pannu tulella
Roihahti Lempi liekkiin
Oli sammutusvesi lähellä
Loi lapin luonto Lasseen outoa taikaa
Kaksi keloa kipinöi
Yhdessä he vieläkin hehkuu ja joikaa.- Anonyymi
TÄ
- Anonyymi
Ylitorniolla on kihmaisia 35 sinkku naisi kylällä muutaamia eikö nille löyy jotain pania
- Anonyymi
joo tuolla ne hallilla keikkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo tuolla ne hallilla keikkuu.
Tai sitten ne on lespoja ,mitä mie olen toennu.
- Anonyymi
taala olla sinkuja kans koska me pitama trefit ja site pusuttaa
- Anonyymi
Miten saatas Ylitorniolle pysähtyy varakkaat etelän miehet jotka ovat matkalla Lappiin hiihtämään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saatas Ylitorniolle pysähtyy varakkaat etelän miehet jotka ovat matkalla Lappiin hiihtämään?
No piikkimatolla tietenkin, milläpä muulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No piikkimatolla tietenkin, milläpä muulla.
Juu ei ainaskaan naisten ulkomuodoilla. 🤣🤣🤣😂😂😂👍
- Anonyymi
kyllähän ylitorniola on hyvännäköisiä naisia,
joiden kanssa voisi harrastaa. - Anonyymi
Itestään luulevia vanhahkoja ukkoriepuja. Uskovat olevansa komeita ja haluttavia, jutut lapsellisia.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379