Kolmas kondomi aloitus

Anonyymi-ap

Se on jo liikaa, eikö olekin?
Jokainen täysipäinen käyttää kondomia, ne jotka eivät sitä ole uusissa suhteissaan käyttävät sitä "seuraavan kerran" jos olisivat järkeviä.

Touhukkaana miehenä voin kertoa onnettomuuksista joita elämäni varrelle olisi siunaantunut. Pahinta vastuullisena ihmisenä on tarkastuttaa se oma hyvinvointi ennen seuraavaa ilman kondomia tapahtuvaa yhdyntää. Muutenhan se epäluulo vie osittain tapahtumasta sen huipun pois, vahingossako jos en käytä ajatus...no, helvetti, siitähän voi syntyä lapsi joka myös voi vahingoittaa?

Aina, kuten minä. Jos harrastat, tunne vastuu vastapuolesta.
No, enhän minä muuten olisi tehnyt sitä mitä olen tehnyt. Lapset ovat minun, ikuisesti ja pidän heistä huolta. Ai, unohtui se kondomi...onneksi ei ole kaikille lapsia siunaantunut jonka kanssa olisi touhunnut ilman. Tekisin maailmanennätyksen elatusmaksuissa:)

AV

56

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En käyttänyt kumia tapailumiehen kanssa. Tein myös raskaustestin viime viikolla varmuuden vuoksi.

      • Anonyymi

        Mjaa, vastuullisena ihmisenä pidät ilman kondomia tapahtuvassa yhdynnässä kuukauden tauon testaten iltseäsi kolmen viikon kuluttua tapahtuneesta?
        Puhtaat paperit tuovat hyvinvointia, ei vaan itselle myös vastapuolelle.
        Ihmettelen sitä miten vähän sukupuolitaudit ovat minuun iskeytyneet tavalla jossa partnereita on ei vain kymmeniä vaan satoja. Suojaus ennen kaikkea, vaikka liikuttaisiin ns. vaarallisilla vesillä.

        AV


      • Anonyymi

        Noissa harvemmin on tapana käyttää kumia kun oletus on että kumpakaan ei puuhaa mitään toisen selän takana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa, vastuullisena ihmisenä pidät ilman kondomia tapahtuvassa yhdynnässä kuukauden tauon testaten iltseäsi kolmen viikon kuluttua tapahtuneesta?
        Puhtaat paperit tuovat hyvinvointia, ei vaan itselle myös vastapuolelle.
        Ihmettelen sitä miten vähän sukupuolitaudit ovat minuun iskeytyneet tavalla jossa partnereita on ei vain kymmeniä vaan satoja. Suojaus ennen kaikkea, vaikka liikuttaisiin ns. vaarallisilla vesillä.

        AV

        Puoli vuotta on hivin osalta se tartunta-aika et puol vuot on se turva-aika ei vai muutama viikko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puoli vuotta on hivin osalta se tartunta-aika et puol vuot on se turva-aika ei vai muutama viikko

        Tartunta näkyy osalla jo 3vko päästä, mutta viimeistään 6kk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tartunta näkyy osalla jo 3vko päästä, mutta viimeistään 6kk.

        Eiku siis 3kk päästä näkyy kaikilla.


    • Anonyymi

      Joku kaivelee vanhoja aloituksia.

      • Anonyymi

        Voi olla, kesä on tuloillaan. Silti en pidä paheena seksikumppanien määrää vaan sitä miten suhteissa käyttäydytään.
        Safe yourself.

        AV


    • Minusta tämä näytti markkinointipuheenvuorolta 😉

      • Anonyymi

        Vain sellaisen mielestä joka omassa elämässään olisi kokenut "sen normaalin".
        Eikö vain, mikäs aloituksessa oli sinulle se pahin ajatus?
        Seksikumppanien määrä, vai se että pidetään toisistamme huolta?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain sellaisen mielestä joka omassa elämässään olisi kokenut "sen normaalin".
        Eikö vain, mikäs aloituksessa oli sinulle se pahin ajatus?
        Seksikumppanien määrä, vai se että pidetään toisistamme huolta?

        AV

        Ymmärsit kyllä, älykäs mies, ja jos et, ei sekään haittaa. Pieni lohkaisu vaan.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Ymmärsit kyllä, älykäs mies, ja jos et, ei sekään haittaa. Pieni lohkaisu vaan.

        En tunnista sitä mitä kirjoitat koska olen mies jolla on ollut yli 100 seksisuhdetta elämäni aikana.
        Voisitko tähdentää ajatustasi?

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tunnista sitä mitä kirjoitat koska olen mies jolla on ollut yli 100 seksisuhdetta elämäni aikana.
        Voisitko tähdentää ajatustasi?

        AV

        Asia selvä, et tunnista. Hyvä niin.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Asia selvä, et tunnista. Hyvä niin.

        Kuin myös, ihmisethän hakevat jotain, minä en.

        AV


    • Anonyymi

      Miten sitä miten helvetin hyviä ihmisasiantuntijoita palsta pursuaakaan, kokemuksena kaksi naista tai miestä.
      Oikeasti Fuck Off, Come on , elämä on paljon muuta kuin se mitä olette kokeneet. Enemmän sitä mitä ette ole.
      Harmittaako?

      AV

      • Anonyymi

        Mikäs se AV:tä tänään kenkuttaa?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs se AV:tä tänään kenkuttaa?

        -keinovaginamies-

        Ei mInia kenkuta yhtään mikään, vain se ajatus jossa ihminen olisi huonompi jolla olisi enemmän suhteita...kyseenalaistan koska vain ne ovat ihmisasiantuntijoita jotka eivät tarvitse keinovaginaa:)

        Kukin tavallaan, on "ihmisasiantuntija" omalla kokemuksellaan, joka tosin voi olla hyvinkin rajattu.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs se AV:tä tänään kenkuttaa?

        -keinovaginamies-

        Ei saanut kehuja hyveellisyydestään ja panomiehisyydestään;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mInia kenkuta yhtään mikään, vain se ajatus jossa ihminen olisi huonompi jolla olisi enemmän suhteita...kyseenalaistan koska vain ne ovat ihmisasiantuntijoita jotka eivät tarvitse keinovaginaa:)

        Kukin tavallaan, on "ihmisasiantuntija" omalla kokemuksellaan, joka tosin voi olla hyvinkin rajattu.

        AV

        Menetkö jo pihatöihin? Ei sitä muuten kunnioitusta ansaita:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saanut kehuja hyveellisyydestään ja panomiehisyydestään;)

        No, ei ole monesti tuo edes kiinnostanut, jos se tuottaa sinulla hyvää mieltä omassa puutteellisuudessasi.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs se AV:tä tänään kenkuttaa?

        -keinovaginamies-

        nähty ennenkin, av kerjää kehuja siitä miten hieno mies on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mInia kenkuta yhtään mikään, vain se ajatus jossa ihminen olisi huonompi jolla olisi enemmän suhteita...kyseenalaistan koska vain ne ovat ihmisasiantuntijoita jotka eivät tarvitse keinovaginaa:)

        Kukin tavallaan, on "ihmisasiantuntija" omalla kokemuksellaan, joka tosin voi olla hyvinkin rajattu.

        AV

        Täytyy sanoa, että useinkaan en ymmärrä paljoakaan hölinöistäsi. Joku tuossa ulosannissa mättää.

        Nyt tuli vain tunne, että joku kenkuttaa.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nähty ennenkin, av kerjää kehuja siitä miten hieno mies on.

        EN halua sitä, vaan todeta miten elämä joskus on.
        Tuohon toki voi sitten kommentoida, ilman hampaita.
        Se joka vähiten on saanut elämässään kokemuksia on varmasti se aktiivisin nimimerkki.
        Mites ne nimimerkin takaa tulevat trollit nyt ehkäistäisiin?
        Harmi, ei ole keinoja...

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että useinkaan en ymmärrä paljoakaan hölinöistäsi. Joku tuossa ulosannissa mättää.

        Nyt tuli vain tunne, että joku kenkuttaa.

        -keinovaginamies-

        Aivan niin, hyvä analysointi. Mutta keskity itse aiheeseen.
        Pidätkö ihmisiä joilla on satoja suhteita ja pitäneet henkilökohtaisesta hygieniastaan huolta pahempina kuin niitä jotka olisivat kaksi kertaa saaneet ilman kondomia?

        Kesä tulossa, analysointi paikoillaan.

        Palstahan on muuten ihan persreikä otannoiltaan, miksi en minäkin?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN halua sitä, vaan todeta miten elämä joskus on.
        Tuohon toki voi sitten kommentoida, ilman hampaita.
        Se joka vähiten on saanut elämässään kokemuksia on varmasti se aktiivisin nimimerkki.
        Mites ne nimimerkin takaa tulevat trollit nyt ehkäistäisiin?
        Harmi, ei ole keinoja...

        AV

        Disse, Rande, Citrinella, Jasu jne. Eivät ole kokeneet elämässään mitään? Aktiivisimmat nimimerkit. Oletko käynyt jonkun näin hankin ystäviä kurssin juuri?;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin, hyvä analysointi. Mutta keskity itse aiheeseen.
        Pidätkö ihmisiä joilla on satoja suhteita ja pitäneet henkilökohtaisesta hygieniastaan huolta pahempina kuin niitä jotka olisivat kaksi kertaa saaneet ilman kondomia?

        Kesä tulossa, analysointi paikoillaan.

        Palstahan on muuten ihan persreikä otannoiltaan, miksi en minäkin?

        AV

        kuka tollaselle omahyväselle jankuttajalle muka on antanu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin, hyvä analysointi. Mutta keskity itse aiheeseen.
        Pidätkö ihmisiä joilla on satoja suhteita ja pitäneet henkilökohtaisesta hygieniastaan huolta pahempina kuin niitä jotka olisivat kaksi kertaa saaneet ilman kondomia?

        Kesä tulossa, analysointi paikoillaan.

        Palstahan on muuten ihan persreikä otannoiltaan, miksi en minäkin?

        AV

        Sinä voit olla mitä haluat, niin minäkin.

        Mikä minä olen täällä laittamaan ihmisiä paremmuusjärjestykseen ja millä mittarilla kuuluu mitata?

        Minä keskityn useimmiten siihen, että minä olen tyytyväinen. Sanoisin välillä jopa onnellinen. Hyvää illanjatkoa. Täytyy välillä mennä tuonne ns. oikeaan elämään.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit olla mitä haluat, niin minäkin.

        Mikä minä olen täällä laittamaan ihmisiä paremmuusjärjestykseen ja millä mittarilla kuuluu mitata?

        Minä keskityn useimmiten siihen, että minä olen tyytyväinen. Sanoisin välillä jopa onnellinen. Hyvää illanjatkoa. Täytyy välillä mennä tuonne ns. oikeaan elämään.

        -keinovaginamies-

        Nimimerkki kertoo siitä oikeasta elämästä kaiken?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka tollaselle omahyväselle jankuttajalle muka on antanu?

        Ei juuri mitään, ehkä vähemmän mitä sinulle:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että useinkaan en ymmärrä paljoakaan hölinöistäsi. Joku tuossa ulosannissa mättää.

        Nyt tuli vain tunne, että joku kenkuttaa.

        -keinovaginamies-

        Av:llä on taas pipo kireellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Av:llä on taas pipo kireellä

        Hyvä ja fiksu analysointi, olet oikeassa.
        Täydet 10 pistettä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkki kertoo siitä oikeasta elämästä kaiken?

        AV

        Kaikkeahan sitä voi kuvitella :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuka tollaselle omahyväselle jankuttajalle muka on antanu?

        Maksullisista tuokin kehuu kovasti käyneensä 😄

        xLiner


    • Anonyymi

      Melkein kaikki sukupuolielimiin liittyvät alotukset on liian monta. Yksikin on liikaa mutta ei tänään.

    • Anonyymi

      On vain mukava järisyttää maailmaa missä uskotaan naisten olevan harvinaisia, harvinaista herkkua, jopa tarpeellisia?
      Tuohan on heikon miehen merkki!

      Hyvää iltaa sinkkupalstalle.
      Jatkakaa, kyllä se oikea elämä elämällä löytyy, itse kullekin:)

      AV

    • Kumppanien määrällä ei ole mitään merkitystä ja turvaseksi vakiintuneen parisuhteen ulkopuolella on itsestäänselvyys.🙂.

    • Hajatelmaasi on hieman haastava lukea, joten vastaan; käyn säännöllisesti luovuttamassa verta ja aion tehdä niin jatkossakin.
      Enkä pidä kondomista.

      • Anonyymi

        Miksi et pidä kondomista no naisilla helppoa antaa suuseksiä kondomilla ja ilman mut mies joutuu antamaan kielihoidon paljaaltaan


      • Anonyymi

        Mukava kuulla, sillä psykologisesti tunteiden tulisi tulvia äärilaidasta toiseen.
        Jos kirjoitat noin, olet jo saavuttanut tietyn viisauden pisteen.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et pidä kondomista no naisilla helppoa antaa suuseksiä kondomilla ja ilman mut mies joutuu antamaan kielihoidon paljaaltaan

        Olet sinä kans yksi alituinen höpöttäjä 😀

        Tiedätkös, kun minulle tulee tuosta sinun tekstistäsi aina vahva mielikuva sellaisesta vanhasta pienestä kumarasta höperöstä professorityypistä joka hieroo kädiään yhteen ja höpöttää itseksensä.
        - Kaikella ystävyydellä- 🤗

        En pidä kondomista siksi, että sitä aletaan yleensä etsiä käsiin juuri siinä vaiheessa, kun en halua enää irrottaa otettani miehestä 😉
        Ellei tekniikka ole huomattavasti kehittynyt viimeisten vuosikymmenten aikana?

        Onhan naisellekin annettavaan suuseksiin olemassa suojia, mutta kuvittelisin, että ne ovat kielihoidon antajalle yhtä ällöttäviä kuin kondomi suussa.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Olet sinä kans yksi alituinen höpöttäjä 😀

        Tiedätkös, kun minulle tulee tuosta sinun tekstistäsi aina vahva mielikuva sellaisesta vanhasta pienestä kumarasta höperöstä professorityypistä joka hieroo kädiään yhteen ja höpöttää itseksensä.
        - Kaikella ystävyydellä- 🤗

        En pidä kondomista siksi, että sitä aletaan yleensä etsiä käsiin juuri siinä vaiheessa, kun en halua enää irrottaa otettani miehestä 😉
        Ellei tekniikka ole huomattavasti kehittynyt viimeisten vuosikymmenten aikana?

        Onhan naisellekin annettavaan suuseksiin olemassa suojia, mutta kuvittelisin, että ne ovat kielihoidon antajalle yhtä ällöttäviä kuin kondomi suussa.

        Kerro sinä oi viisas miksi kondomista tehdään kaksi aloitusta huolimatta siitä että maksan verovaroin jo yläasteella käyvästä sivistyksestä, jossa kerrotaan sen tarpeellisuudesta?
        Ilman tuota, voin olla se höperö professori. Jos taasen en, tämä palstahan on pohjimmiltaan mätä? Ei paljon ole ollut hyötyä Pisasta, tai sen pisteistä, tai muustakaan mistä olisin jo maksanut?
        Ihmisille on annettu kaikesta huolimatta vapaus olla idiootteja, haluan verorahani takaisin, kiitos.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sinä oi viisas miksi kondomista tehdään kaksi aloitusta huolimatta siitä että maksan verovaroin jo yläasteella käyvästä sivistyksestä, jossa kerrotaan sen tarpeellisuudesta?
        Ilman tuota, voin olla se höperö professori. Jos taasen en, tämä palstahan on pohjimmiltaan mätä? Ei paljon ole ollut hyötyä Pisasta, tai sen pisteistä, tai muustakaan mistä olisin jo maksanut?
        Ihmisille on annettu kaikesta huolimatta vapaus olla idiootteja, haluan verorahani takaisin, kiitos.

        AV

        Nyt meni jo imartelun puolelle..
        Huomasithan, että se professori on mielestäni tuo toinen minulle vastannut, eikä AV. - Ellet hoida kumpaakin roolia? 🙂

        En huomannut kuinka monta kondomialoitusta palstalla oli tänään tehty. - Joku oli kaivanut kassillisen vanhoja aloituksia ja kipannut ne palstalle.

        Liittyykö sitten siihen kansainväliseen suihinottopäivään, mistä on aloitus, mutta ei tainnut olla keskustelua vielä 🤔

        Kaikki peruskoulun käyneet ja vanhemmatkin tietävät kuinka tärkeä kondomi on. Sen käytölle on kuitenkin vielä ihmeellisiä esteitä. - Vaikka rakastelu olisi jo mielessä, ei kumpikaan kehtaa kysyä toiselta, että onko kortsuja käsillä. Nainen ei kehtaa pyytää, että sitä käytetään ja mies ei käytä, kun sitä ei kerran vaadita.. Ja sitten on tietenkin kaikki viinamiehet ja -naiset, joille asia ei muuten vain tule mieleen.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Olet sinä kans yksi alituinen höpöttäjä 😀

        Tiedätkös, kun minulle tulee tuosta sinun tekstistäsi aina vahva mielikuva sellaisesta vanhasta pienestä kumarasta höperöstä professorityypistä joka hieroo kädiään yhteen ja höpöttää itseksensä.
        - Kaikella ystävyydellä- 🤗

        En pidä kondomista siksi, että sitä aletaan yleensä etsiä käsiin juuri siinä vaiheessa, kun en halua enää irrottaa otettani miehestä 😉
        Ellei tekniikka ole huomattavasti kehittynyt viimeisten vuosikymmenten aikana?

        Onhan naisellekin annettavaan suuseksiin olemassa suojia, mutta kuvittelisin, että ne ovat kielihoidon antajalle yhtä ällöttäviä kuin kondomi suussa.

        No olishan se ja joo kielihoito on kiva antaa paljaalla niin miettii vaan sitä et jos olis uusi kumppani ja sen haluaa antaa hänelle mut mistä tietää onko hänellä sukupuolitauti no yhden yön jutuista minulla ei ole kokemusta tai maksullisesta mut jos olisin niin heillekkin haluaisin kielihoidon antaa ja tyydyttää heidät ja joo minulle ei yhden yön jutut tai maksullinen antaisi mitään vaan haluan oman naisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olishan se ja joo kielihoito on kiva antaa paljaalla niin miettii vaan sitä et jos olis uusi kumppani ja sen haluaa antaa hänelle mut mistä tietää onko hänellä sukupuolitauti no yhden yön jutuista minulla ei ole kokemusta tai maksullisesta mut jos olisin niin heillekkin haluaisin kielihoidon antaa ja tyydyttää heidät ja joo minulle ei yhden yön jutut tai maksullinen antaisi mitään vaan haluan oman naisen

        Eikä oo mitään professorin juttuu vaan ätmin juttuu


    • Anonyymi

      Aloittaja sopisi hyvin yhteen sen yksisarvisen kanssa. Molemmat jotenkin kovin itseään täynnä, ylimielisiä ja muita alaspäin katsovia. Voisitte kimpassa ottaa toisistanne siellä salilla kuvia someen.

      • Anonyymi

        Varmaankin näin. On hänessä kuitenkin kaikkea tuota ja tätä kiinnostavampi yllättävä puoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin näin. On hänessä kuitenkin kaikkea tuota ja tätä kiinnostavampi yllättävä puoli.

        En ole kummassakaan huomannut, pintaliitoa lähinnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kummassakaan huomannut, pintaliitoa lähinnä.

        Niin et, mutta olen huomannut. Ei sitä kukaan muu olisi ehkä edes voinut huomata. Oikeastaan halusin vain sanoa, etten tartu mihin tahansa katiskaan vaikka ymmärrän. Ja senkin teen tahallani, mutta olkoon tämä tästä asian vierestä. Hieman noloa puhua, kun kuulija vieressä :D


    • Anonyymi

      Takana on abortti ja tippuri. Ja moni tuttu kokenut pahempaa kun ei huvittanut kumia käyttää

    • Anonyymi

      Niin on kondomin käyttö on tasan se ainoa tapa, jolla mies voi jälkeläisten alulle saattamista itse kontrolloida. Jos jättää kumin käyttämättä, niin jälkikäteen on turha ulvoa mahdollisia elatusmaksisuja.

    • Anonyymi

      Eiköhän maailmanennätykset noihin elatusmaksuihin löydy yhdysvalloista jos et ol sattunu seuraan uutisointia kuinka sielä joutuu maksamaan elatusmaksua jopa entiselle puolisolleen että tämä pystyy säilyttämään totutunlaisen elintason pelkästään

    • Anonyymi

      jaahas.jaahas.

    • Anonyymi

      Ei taida jokainen täyspäinen käyttää kondomia.
      Tautitilasto sen kertoo.

    • Kondomi on minusta näppärä, jos muuta varmistusta ei ole, mutta pidemmän päälle se on aikamoista turaamista.

      Sukupuolitaudit voi varmistaa testein ja muun ehkäisyn voi varmistaa myös muutenkin, kuin kondomilla. Itse olen tälleen keski-ikäisenä törmännyt siihen, että naiset käyttävät ehkäisyä ihan jo kuukautisvaivoihin, niin siksi ei ole tarvinnut muuta ehkäisyä.

      Tietenkin tarvitaan luottamus toiseen, mikä kyllä on ajallaan tullut, kun aikuismaisesti aiheesta keskustelee.

    • Anonyymi

      Kondomia käyttämättömillä ja useamman partnerin kanssa touhunneella voi jo olettaa olevan vähintään yksi sukupuolitauti, mutta toki hyvällä todennäköisyydellä oireettomana. Toisaalta ei kai se herpeksen kevyempi muotokaan yleensä menoa haittaa mitenkään. Toista ei saisi tietenkään painostaa olemaan sitä käyttämättä, mutta jos kumpikaan ei sitä halua, niin ei kai niillä taudeilla sitten ole väliä. Aika harva varmaan kuitenkaan pitää partnerien välillä varoaikaa ja käy otattamassa kaikki testit.

    • Anonyymi

      Herpes ja kondylooma herkuimmat

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      454
      10164
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2546
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      59
      1997
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1739
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1462
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      157
      1331
    8. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1308
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1270
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1185
    Aihe