Lihavat arvostelee syömistäni,mämmin syönti loppui

Anonyymi-ap

On se kumma juttu että täällä lihavat arvostelee syömistäni.Painoni on vain 65 kiloa ja vyötärön ympärysmitta 85 centtiä.
Syön muka liian paljon kun syön Vain 2500 kaloria päivässä JA nämä arvostelee syömistä ei painavat varmasti 120-180 kiloa ja itse ovat syöneet ainakin joskus 4000-6000 kal päivässä.

Söin nyt itsekkin 4000 kaloria.kermasta sokerista ja mämmistä tuli jo 1800 kaloria.Siihen loppui ainakin mämmin syönti vaikka se hyvää onkin.

Painoni on pysynyt samassa vaikka olen syönyt monta kuukautta keskimäärin 2500 kaloria päivässä ja liikunta on ollut erittäin vähäistä..Vain hiihtoa 2 tuntia päivässä ja laiskottelua liian paljon noin 9 tuntia sohvalla makoilua päivässä.+ Yöllä nukkuminen 8 tuntia.
Tänne en aio enään kommentoida laihtumista vaan käytän senkin ajan omiin muihin harrastuksiin. .Saatte tyytyä Veijon tai tekoveijon ja sen yhden työttömän häirikön kommetteja.
Ei minun tarvitse enään sitä miettiä mitä saa ja mitä ei saa syödä ja miten paljon että ei liho.

18

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tyttö kerro suoraan mitä kaikkia vammoja on tullut punttien nostelusta.Välilevyn pullistumat yms
      Olisi ollut paljon järkevämpää siirtyä turvallisiin lajeihin aikaisemmin eikä vasta sitten kun kaikki paikat on hajalla

      Jutta larm joutui vaihtamaan vähän aikaa sitten tekonivelet lonkkiin vaikka on vielä nuori ihminen

      Itse harrastan VAIN TERVEYSLIIKUNTAA eli pyöräilyä ja hiihtoa.Mitään vammoja en ole koskaan saanut vaikka ikäni on 61 vuotta

      Tyttö on tehnyt fitneksellä paljon rahaa eikä halua siksi mustamaalata sitä.

      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5153a493-c6ee-45e3-be99-fdafbc7a5a36

      • Anonyymi

        Monet kuuluisat tubettajat tienaa vuodessa 200 000 euroa.Mainostetaan vain sitä mistä saa rahaa eikä puhuta mitään ilmaisista terveellistä lajeista eikä terveellisesti ruuasta.
        Mainostetaan vain roskaruokaa koska niistä SAA mainostuloja


    • Anonyymi

      ” ja sen yhden työttömän häirikön kommetteja.”

      Se tyttö on ollut nyt hiljaa 16 tuntia. Kävi illalla etsimässä munaa, ja ilmeisesti sai vihdoinkin sellaista. LOL.

      • Anonyymi

        Kyllä se tulee kohta uudestaan kehumaan miten on syönyt täytekakkua 2 kiloa muuta roskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tulee kohta uudestaan kehumaan miten on syönyt täytekakkua 2 kiloa muuta roskaa.

        Miksei täällä saa kertoa mitä syö? Miksi siitä pitää hermonsa menettää jos joku jakaa hyvät ruokavalioneuvonsa?


    • Anonyymi

      MIksi tähän ei saa kirjoittaa, että avaus on pilailijan tekemä?

      • Anonyymi

        Avaus mikä avaus, älä analysoi, älä hahmottele, älä puhu paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaus mikä avaus, älä analysoi, älä hahmottele, älä puhu paskaa.

        Millä oikeudella sinä annat täällä ohjeita - kuka antoi sinulle vallan päättää siitä, mitä täällä saa kysyä?

        Kysyn myös sinulta uudestaan, että mIksi tähän ei saa kirjoittaa, että avaus on pilailijan tekemä?

        Nyt kuitenkin on saanut kirjoittaa, ja se on hyvä asia. Foorumin vartija-poliisi kertoi vaatineensa poistoa yli 6000 viestille. Se on kovin lapsellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä oikeudella sinä annat täällä ohjeita - kuka antoi sinulle vallan päättää siitä, mitä täällä saa kysyä?

        Kysyn myös sinulta uudestaan, että mIksi tähän ei saa kirjoittaa, että avaus on pilailijan tekemä?

        Nyt kuitenkin on saanut kirjoittaa, ja se on hyvä asia. Foorumin vartija-poliisi kertoi vaatineensa poistoa yli 6000 viestille. Se on kovin lapsellista.

        Tuo poistettu viestisi oli ilmeisesti robotin poistama, ihmettelin itsekin syytä toimenpiteelle. Minä en ole poistopyyntöjä tällä palstalla tehnyt edes veijosta.

        Mutta tarvitseeko kaikkiin viesteihin laittaa tägi, että "pilailijan viesti" tai "tämä on aito viesti"? Ehdottaisin, että kiinnittäisimme huomiota vain viestin asiasisältöön. Hahmojen pohdiskelu edistää vain trollausta täällä.


    • Anonyymi

      MIKSI pitää heti tulla haukkumaan ahmatiksi jos syö kunnolla.Minäkin olen vähän liian laiha enkä ole saanut painoa nousemaan vaikka syön todella paljon.

      Nytkin paistoin ohukaisia aamupalaksi 550 grammaa ja söin ne mansikkahillon kera.

      • Anonyymi

        Jos olet avaaja, sinä olet kokonaan, täysin, 100 %:sesti ja 100 %:in varmuudella väärällä foorumilla. Ymmärrätkö?

        65 kiloa painava pyöräilijä tai hiihtäjä voisi siirtyä näitä liikunta-aiheita koskevaan ympäristöön. Vai olisiko niin, että kyseessä on trollaus, sairaus tai sairaalloinen trollaus?

        Sinä et tarvitse laihdutusohjeita etkä kykene niitä antamaan. Oletko pohtinut itsellesi lanttumaakaria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet avaaja, sinä olet kokonaan, täysin, 100 %:sesti ja 100 %:in varmuudella väärällä foorumilla. Ymmärrätkö?

        65 kiloa painava pyöräilijä tai hiihtäjä voisi siirtyä näitä liikunta-aiheita koskevaan ympäristöön. Vai olisiko niin, että kyseessä on trollaus, sairaus tai sairaalloinen trollaus?

        Sinä et tarvitse laihdutusohjeita etkä kykene niitä antamaan. Oletko pohtinut itsellesi lanttumaakaria?

        Laiha 65 kiloinen laihtunut tietää kaikista parhaiten miten laihtuu .
        Sitä ei kannata kysyä esim ylipainoiselta Personal trainerilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiha 65 kiloinen laihtunut tietää kaikista parhaiten miten laihtuu .
        Sitä ei kannata kysyä esim ylipainoiselta Personal trainerilta

        Joo olet oikeassa, turha kuunnella epäonnistuneita läskejä ellei sitten nimenomaan halua kehittää empatiakykyjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiha 65 kiloinen laihtunut tietää kaikista parhaiten miten laihtuu .
        Sitä ei kannata kysyä esim ylipainoiselta Personal trainerilta

        Sinä olet ainoa joka puhuu tällä palstalla asiaa. Palstan naiset ovat heikkopäisiä epäonnistujia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet ainoa joka puhuu tällä palstalla asiaa. Palstan naiset ovat heikkopäisiä epäonnistujia.

        Pidätkö mansikkakakusta? Entä pyöräilystä ja hiihdosta?

        Minä olen veitsenterävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet ainoa joka puhuu tällä palstalla asiaa. Palstan naiset ovat heikkopäisiä epäonnistujia.

        "Palstan naiset ovat heikkopäisiä epäonnistujia."

        Kerro lisää tuosta. Oletko itse mies vai nainen - ihmisvihaaja joka tapauksessa olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo olet oikeassa, turha kuunnella epäonnistuneita läskejä ellei sitten nimenomaan halua kehittää empatiakykyjään.

        "Joo olet oikeassa, turha kuunnella epäonnistuneita läskejä"

        Elämäni aikana olen huomannut, että tosi monet entiset ylipainoiset, jotka siis on onnistuneet laihduttamaan keinolla millä hyvänsä, oksentamalla, lääkkeellä, tai ihan liikkumalla ja syömälläkin, on aika julmia ja huonosti käyttäytyviä ylipainoisia kohtaan. Kuten totesit, ylipainoiset on heidän alentuvissa silmissään "epäonnistuneet" ja läskejä joita voi haukkua, kun on itsensä ylentämisen tarpeessa. Laihtuminen on mahdollisesti ainut asia jolla brassailla.

        Ei kuitenkaan tarkoita etteikö ylipainoiset onnistuisi jonain päivänä, tai etteikö he ole onnistuneet kaikilla muilla elämämän alueilla, millä nyt sitten "onnistumista" muihin haluaa vertailla. Tai voivat olla onnellisia, josta se ylemmyydentuntoinen laihtunut saa vain haaveilla.

        T kn


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe