Liikunta on syömistä varten ja vähäkalorinen syönti laihduttaa

Anonyymi-ap

Laihdutus ja kalorien kuluttaminen liikunnalla on kaksi eri asiaa

Joss haluatte syödä 3000- 5000 kaloria päivässä paljolla liikunnalla pystyy kuluttamaan kalorit.

VAIN vähäkalorisella syömisellä laihtuu.

18

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Turha vertailla entisen huippu-urheilijan liikuntaan. Tämä on laihdutuspalsta. Ukkolalla ei taida olla pahasti liikakiloja.


    • Anonyymi

      Juu osa ihmisistä tekkee pahan virheen jos syö vähän jos harrastaa raskasta liikuntaa joka voi johtaa pahoihin ja kohtalokkaisiin tilanteeseen ja pahimmassa tapauyksessa kuolemaan koska se on ian päivänselvä asia.

      • Anonyymi

        Niin se on,ei sitä jaksa edes kunnolla liikkua jos syö liian vähän.
        Olen huomannut tuon aivan käytännössä.Mitään kunnon liikuntahaluja ei edes silloin ole jos ei ole syönyt kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on,ei sitä jaksa edes kunnolla liikkua jos syö liian vähän.
        Olen huomannut tuon aivan käytännössä.Mitään kunnon liikuntahaluja ei edes silloin ole jos ei ole syönyt kunnolla.

        juu ja kun meen vaikkapa aamulla tekeen 10 kilsan hölkkälenkin johon sisältyy myös reipasvauhdista kävelyä niin sitä virhettä en itse ainakaan enää tee kun joskus oon huolimattomuuttani lähtenyt lenkille ilman aamutankkausrta eli hyvä aamupala pitää olla minulla ja sitten lenkille koska minulle on käynyt siten että jos en oo tankannut aamupalalla ja oon lähteny tekkeen raskasta liikunta suoritusta niin siinä on käynyt siten että energiat päässy loppumaan ja siitä tulee paha olotila eli heikotusta jne ja jos tuollaisella kaavalla menisin pitempään niin veikkaan että voisin saada sydänkohtauksen ja kuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juu ja kun meen vaikkapa aamulla tekeen 10 kilsan hölkkälenkin johon sisältyy myös reipasvauhdista kävelyä niin sitä virhettä en itse ainakaan enää tee kun joskus oon huolimattomuuttani lähtenyt lenkille ilman aamutankkausrta eli hyvä aamupala pitää olla minulla ja sitten lenkille koska minulle on käynyt siten että jos en oo tankannut aamupalalla ja oon lähteny tekkeen raskasta liikunta suoritusta niin siinä on käynyt siten että energiat päässy loppumaan ja siitä tulee paha olotila eli heikotusta jne ja jos tuollaisella kaavalla menisin pitempään niin veikkaan että voisin saada sydänkohtauksen ja kuolla.

        Turhaan ne ihmiset täällä sitä itkee että ei saa syödä ja lihoo.
        MENISIVÄT ITSEKKIN LENKILLE NIIN MITÄÄN LIHOMISONGELMIA EI OLISI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan ne ihmiset täällä sitä itkee että ei saa syödä ja lihoo.
        MENISIVÄT ITSEKKIN LENKILLE NIIN MITÄÄN LIHOMISONGELMIA EI OLISI.

        mä oon pannu merkille sen omalla kohdallani että en laihdu jos en harrasta liikuntaa eli vaikka kuinka terveellisesti söisin niin siltikään en laihdu juuri ollenkaan eli mulla on pakko olla lisänä liikunta ja mieluusti vielä raskas tai puolikova liikunta niin kyllä silloin pysyy normaalipainoisena/laihana. Se johtuu siitä kun mulla on paskat geenit niin joutuu tekeen ylimääräisen työn oman painonsa eteen eli paljon pitää olla liikuntaa! ihmiskehot kun on erilaisia niin se on minusta päivänselvä juttu . Tiiän paljon ihmisiä joiden ei tarvi harrastaa liikuntaa ja ne pysyy aina laihana vaikka söisin aika paljon herkkuja.,


    • Anonyymi

      Aamupalaksi söin fasupaloja ja päälle kakkukahvit.Ikinä en ole puuroa syönyt enkä syö.Olen TIKKULAIHA.

      • Anonyymi

        se mikset lihoa , johtuu ehkäpä siitä että sulla on hyvät geenit. jos mä söisin koko ajan isokalorista ruokaa niin oisin kohta tuhat kiloa painava =)


      • Anonyymi

        mikä ei tarkoita sitä mun elämässä sitä että välttelisin koko ajan herkkujen syöntiä
        .sillä nyt mussutan tässä keltaisen pussin turkinpippurikarkkia joka on mielettömän hyvää !
        en kiellä kokonaan herkkuja itseltäni mut pittää olla meleko tarkka.
        kaikki johtuu ehkä geeneistä. Harrastan runsaasti liikuntaa kuten esim raskasta liikuntaa jolloin sinä päivänä kun treenaa lujjaa niin silloin pittää myös syyä /syödä enemmän.


    • Anonyymi

      Minä lihoan jos syön paljon ja liikun vähän.

    • Anonyymi

      Jos ajattelet tosissasi että liikunta on syömistä varten niin olet todella avun tarpeessa. Syömisen ajattelu tuntuu täyttävän koko elämäsi. Kaikki näyttä liittyvän syömiseen tavalla tai toisella. Mitä muuta sinulla elämässä on? Eikö ole työtä tai perhettä, ystäviä tai elämänkumppania?

      • Anonyymi

        anteeksi mutta miten voit tietää hänen asioista että tarviiko hän mittään apua?? Ihmettelen sinunkin kommenttiasi tosi paljon mut se on nykyään tää sosiaalinen media jossa on pölhöjä ja kärkkäitä kommentteja vailla mittään järkkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        anteeksi mutta miten voit tietää hänen asioista että tarviiko hän mittään apua?? Ihmettelen sinunkin kommenttiasi tosi paljon mut se on nykyään tää sosiaalinen media jossa on pölhöjä ja kärkkäitä kommentteja vailla mittään järkkee.

        "Sinun tarvitsisisi hakea apua" on tarkoitettu oikeasti herjaksi tai moitteeksi. Samaa mieltä kanssasi, että kommentti oli pikemmin häijy kuin hyväntahtoinen.


    • Anonyymi

      Ja sen pituinen se

    • Anonyymi

      "Liikunta on syömistä varten" ??????

      Ehkä sulla.

      Sairaalassa 40-kiloiset anorektikot syötyään 50 kcal yrittää jumpata keskellä yötä tai juosta portaita heti kun silmä välttää. Heidänkin mielestään on pakko liikkua että saa kulutettua syömässä kalorit. Mitään muuta tarkoitusta hekään ei näe liikkumiselle.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ...ja Joulupukki asuu Korvatunturilla porojen kanssa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe