Jotka tulette loistavaa pääministeriämme joka ei Ryssän edessä pokkuroi!
Meitä on tälläkin palstalla yllättävän paljon.
Vihamme on voittamaton.
Kiitos kaikille suoraselkäisille veljilleni
13
292
Vastaukset
- Anonyymi
Moni ymmärtää naapurin holtittomuuden ja on valmis kantamaan kortensa kekoon.
Mutta harva onhaluaa olla räyhäävän, höpsähtäneen suurisuun "veli"Sitten se korsi kannetaan kekoon tukemalla varauksettomasti pääministeriämme!
Jos Ryssää ei vihaa on sen puolella!
Minä olen henkilökohtaisesti lahjoittanut huomattavan summan rahaa Ukrainalle.
Moniko muu täällä?- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Sitten se korsi kannetaan kekoon tukemalla varauksettomasti pääministeriämme!
Jos Ryssää ei vihaa on sen puolella!
Minä olen henkilökohtaisesti lahjoittanut huomattavan summan rahaa Ukrainalle.
Moniko muu täällä?Ei kukaan muu.
- Anonyymi
Olen myös jatkuva lahjoittaja.
Mielestäni Marinin lausunnon ajatus oli aloittaa kotimainen keskustelu Hornetin käyttöiän päättymisen ja F35 ten saapumisen jälkeisestä toiminnasta.
Ehkenpä tämä avaus poikii myös kansainvälistä ajatustenvaihtoa aiheen tiimoilta?Marinhan sanoi että sitten kun Hornetit on poistettu käytöstä minkä mm. satusetä.Haspala "unohti" mainita.
- Anonyymi
Marinhan sanoi että sitten kun Hornetit on poistettu käytöstä minkä mm. satusetä.Haspala "unohti" mainita.
Haapala puhuu foorumillaan monasti yhtä löysiä kuin sinä täällä
- Anonyymi
Marinhan sanoi että sitten kun Hornetit on poistettu käytöstä minkä mm. satusetä.Haspala "unohti" mainita.
Niin, että oliko se vittuilua ukrainalaisille kun lupaa apua 3 vuoden päästä?
Putini varmasti kiittää Sannaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, että oliko se vittuilua ukrainalaisille kun lupaa apua 3 vuoden päästä?
Putini varmasti kiittää Sannaa.Kassaneiti on tosi kauaskatseinen!
Anonyymi kirjoitti:
Kassaneiti on tosi kauaskatseinen!
Kassatyö on kunniallista työtä mikä on sosiaalituilla eläville persuille myrkkyä.
- Anonyymi
Avaus sinällään on ihan fiksu, paikka ja aika vain olivat Marinin varomatonta tajunnanvirtaa.
Selkeä erhe hänen asemassaan olevalta avata keskustelu sotaa käyvän maan pääkaupungissa, vaikka pohjimmainen ajatus keskustelun kotimaisesta (ja kansainvälisestä) avauksesta on sinällään ihan järkevä.Niin. Sotaa käyvä maa jonka liittolainen me olemme.
Saatanan Valtakunnan Rikollisvaltion mielipiteestä me voimme vitut nakata.
Joten mikä ongelma tässä on?
- Anonyymi
Ehkä toverit Kapo ja MPP tulee puolustamaan Marinin töppäystä mahdollisimman pian, että tiedetään tarkemmin aiheesta.
- Anonyymi
Naapurin valloitushalu ei lopu toivottavaan tappioon Ukrainassa. Maailma menee eteenpäin ja ukrainalaisten puolustusvalmiutta on hyvä pohtia myös 30-luvun tarpeita ajatellen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571865Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141712- 1371276
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261155- 83807
- 164757
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala418668- 52592
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535