Hei,
mulla on piano (ei mikään halpis, ihan kunnon iso) ja haluisin vaihtaa sen flyygeliin.
Eli...paljonko flyygeli maksaa noin suunnilleen uutena?
FLYYGELI !!!
7
2500
Vastaukset
- Pimputtaja Pasilasta
Steinway&Sons tuossa olohuoneessa.Eipä sinne muuta mahdukaan siksi sen myyn.Sanotaanko kymppi,sitä ne on pörssissä pyytäny.
- Jussi 1963
Onko flyygeli vielä nurkassa ylimääräisenä?
- Michel Camilo
Käyttökelpoisesta joutuu maksamaan n.100 000€.
- Sara_88
siis 100 000 euroa? juu-u...
mun nykyinen piano on ehkä 15 000 arvoinen...ja voin pistää rahaa siihen väliin korkeintaan 10 000... riittääkö mihinkään??? eli yhteensä voin sijoittaa flyygeliin 25 000. - Mixu
Sara_88 kirjoitti:
siis 100 000 euroa? juu-u...
mun nykyinen piano on ehkä 15 000 arvoinen...ja voin pistää rahaa siihen väliin korkeintaan 10 000... riittääkö mihinkään??? eli yhteensä voin sijoittaa flyygeliin 25 000.Riippuu tietenkin mitä soittimelta haluaa. Esim. Yamaha tekee hyvin laadukkaita flyygeleitä nykyään, lähtöhinnat n.15000 euroa. Esim. opistojen suosima Yamaha C3 maksaa 23000 euroa. Steinway on varmasti hyvä, mutta ylihinnoiteltu normaalille käyttäjälle, lähtöhinta n.40000 euroa. Mielenkiintoinen vaihtoehto on Yamaha C3LSPE - aito flyygeli jonka voi hetkessä muuttaa digitaaliseksi, eli voit soittaa soitinta kuulokkeiden kanssa. Tällaisen hinta on 28000 euroa.
Väite, että 100.000 euroa olisi hyvän flyygelin hinta on täyttä puppua. Sen verran maksaa konserttiflyygeli, jota on tuskin kenenkään kotona (edes ammattipianistin), ellei sitten satu olemaan optiomiljonääri.
- muusiikko
Venäläinen flyygeli myydään noin.2000-1500 €
- evakko,.,.,.,
Vaihdatko sen 500 € Keble pianoon. Just viritetty. Soi kun naapurin eukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236945Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733