Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit tehdä seksuaaIis väritteisiä tekoja?

-flowersreally-

90

685

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vain yhden miehen kanssa ei tarvittaisi liukuvoidetta ;)

      • Anonyymi

        P. Väyrysen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P. Väyrysen kanssa?

        Sen sinä varmaankin haluaisit tietää.
        Väärä vastaus silti.


    • Anonyymi

      Eikö sellainen olisi tuhmaa?

    • Anonyymi

      Nooh, taisin jotain pientä merkkiä siitä 🙄😳

    • Eipä nyt tuu ketään mieleen. Kerron jos tulee.

      • Anonyymi

        Hossi, Metsäporowaara, Crocuta?


      • G-LoveR
        Anonyymi kirjoitti:

        Hossi, Metsäporowaara, Crocuta?

        Mitä noista MIESOLETETUISTA?


    • Anonyymi

      Hän ei ole palstalla.

    • Palstallahan sitä on tehtykin jo.. vähän yhtä sun toista 😉😁

      • Anonyymi

        Huonolla itsetunnolla varustettu mies tai nainen olis mustasukkainen jo siitäkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huonolla itsetunnolla varustettu mies tai nainen olis mustasukkainen jo siitäkin

        Ei kyllä kannattaisi.. Jos kilpaillaan huonolla itsetunnolla (IRL, tarkoitan), niin siinä minä olen vahvoilla ketä vastaan hyvänsä.


    • Eihän mun tarvitse edes vastata kun vastaus on ilmiselvä. Tietty. Rakastajani kanssa.

      • Anonyymi

        Vastasit silti miksi


    • Riippuu siitä kuka naisista haluais tehdä niitä mun kanssa. Mä olen kyllä hyvin avoin kaikille ehdotuksille.😁.

    • Anonyymi

      Tärkeä aihe ja tabu palstalla.

      • Anonyymi

        Varsinainen tabu-aihe 🤣 yli puolet aloituksista! Minä lähden nyt ulkoilmaan, ettei palstakiihottumisen tila ylly enempää 😀 💦moi


    • Anonyymi

      Seksijutuille on ihan omat aihealueensa.

      • Anonyymi

        Pilkunviilaaja nostaa päätään eikö enään seiso vai eiks pillu edes kostu kun pitää nillittää mitä kirjoitetaan minnekin


    • Anonyymi

      Randomin ja se tietää sen.

      • Anonyymi

        Miltä random näyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä random näyttää?

        En tiedä. Yks arvaus on mutta se perustuu uneen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Yks arvaus on mutta se perustuu uneen.

        Katselet öisin painajaisten sadatta tuotantokautta ja bongasit minut sieltä? Jiiihaaa!! 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Katselet öisin painajaisten sadatta tuotantokautta ja bongasit minut sieltä? Jiiihaaa!! 😁

        Kerran vaan tapahtu se painajainen. Eikä koske mun painajaiset ihmisiä vaan omia epävarmuuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerran vaan tapahtu se painajainen. Eikä koske mun painajaiset ihmisiä vaan omia epävarmuuksia.

        Kummaa ja toisaalta ihanaa päätyä jonkun ihmisen painajaiseen tekemättä varsinaisesti mitään. Tai no ehkä vähän palstalla ärsyttämällä 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kummaa ja toisaalta ihanaa päätyä jonkun ihmisen painajaiseen tekemättä varsinaisesti mitään. Tai no ehkä vähän palstalla ärsyttämällä 😁

        Hyvin vähän täältä kukaan pystyy ärsyttään kun eletään toisessa ulottuvuudessa missä kaikki on käänteisesti. Sinä oot ollu kuitenkin suosikki koko ajan kun haluan "vipinää".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin vähän täältä kukaan pystyy ärsyttään kun eletään toisessa ulottuvuudessa missä kaikki on käänteisesti. Sinä oot ollu kuitenkin suosikki koko ajan kun haluan "vipinää".

        Eli olen oikeasti kiltti ja mukava lussukka, mutta painajaisessa ärsyttävä paskiainen? Hyvä minä, vihdoinkin vähän särmää ja munaa! 😂

        En edelleenkään voi kuin kummeksua kuinka saan sut lämpenemään hetkessä höpötyksilläni, mutta ilolla otetaan kaikki vastaan mitä ilmaiseksi saadaan 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Eli olen oikeasti kiltti ja mukava lussukka, mutta painajaisessa ärsyttävä paskiainen? Hyvä minä, vihdoinkin vähän särmää ja munaa! 😂

        En edelleenkään voi kuin kummeksua kuinka saan sut lämpenemään hetkessä höpötyksilläni, mutta ilolla otetaan kaikki vastaan mitä ilmaiseksi saadaan 😁

        Tiedätkö minkä näkönen mä oon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö minkä näkönen mä oon?

        Ei pienintäkään käsitystä asiasta, täysi mysteeri siis. Haluatko avata tarkemmin?
        Eikä tietty sinullakaan ole minusta tarkempaa käsitystä kuin tuo teinikuvani ja unesi...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei pienintäkään käsitystä asiasta, täysi mysteeri siis. Haluatko avata tarkemmin?
        Eikä tietty sinullakaan ole minusta tarkempaa käsitystä kuin tuo teinikuvani ja unesi...

        Niin taidat tietää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin taidat tietää.

        Täääh? Minen en tiiä mitään, mistään, ikinä.


      • Niin niin. Mistähän me höpötellään? No niin...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin niin. Mistähän me höpötellään? No niin...

        Meni jo pilalle. Mutta jatketaan taas kun oon unohtanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meni jo pilalle. Mutta jatketaan taas kun oon unohtanut.

        Täh? Ok. Mulla oli juusto mennyt pilalle jääkapissa, oli ottanut hometta pintaan olematta homejuusto. Tai no olematta alkujaan homejuusto.


    • Miten tämä toimii palstaolosuhteissa? Kirjoitetaan seksuaalisväritteisesti palstalaiselle jollekin toiselle (Petankki, Huuhaa) palstalle jotta yksityisyys säilyy Sinkut-palstan suhteen? 🤔

      • Anonyymi

        Eikö mielikuvitus riitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö mielikuvitus riitä?

        Enemmän kuin hyvin, mutta en haluaisi tehdä etikettivirhettä tällaisessa tarkkaan strukturoidussa keskusteluympäristössä 🤭


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Enemmän kuin hyvin, mutta en haluaisi tehdä etikettivirhettä tällaisessa tarkkaan strukturoidussa keskusteluympäristössä 🤭

        Joku kerta voisimme vaikka yhdessä etsiä palstaetiketin rajoja. 😇 Minuakin kiinnostaa tämä dilemma. 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Joku kerta voisimme vaikka yhdessä etsiä palstaetiketin rajoja. 😇 Minuakin kiinnostaa tämä dilemma. 😉

        Etsitään vaan 😄 Miten estetään kurinpidolliset toimet palstan ylläpitäjältä? Joka viestiin [legal disclaimer] loppuun? 🤗


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Etsitään vaan 😄 Miten estetään kurinpidolliset toimet palstan ylläpitäjältä? Joka viestiin [legal disclaimer] loppuun? 🤗

        No niin, hauskaa 🫶
        Hmm.., olen kokeilunhaluinen ja avoin ideoille 😁 Mitähän täällä palstalla ei vielä olisi nähty? 🤭

        Aloitetaan kevyesti.
        Oletko edelleen peiton alla, kuten aamulla Norpalle kirjoitit? 😉

        P.S. Minulla on luottoasianajaja 🤣


      • Xena-183 kirjoitti:

        No niin, hauskaa 🫶
        Hmm.., olen kokeilunhaluinen ja avoin ideoille 😁 Mitähän täällä palstalla ei vielä olisi nähty? 🤭

        Aloitetaan kevyesti.
        Oletko edelleen peiton alla, kuten aamulla Norpalle kirjoitit? 😉

        P.S. Minulla on luottoasianajaja 🤣

        Kirjoitinko? Varmaankin 😅
        En ole juuri nyt. - ensimmäinen ongelma; pitäisikö kuitenkin sanoa: olen, sain juuri kattopeilit putsattua 💋

        Eli, onko totuudessa pysyttävä vai voiko soveltaa? 😌


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kirjoitinko? Varmaankin 😅
        En ole juuri nyt. - ensimmäinen ongelma; pitäisikö kuitenkin sanoa: olen, sain juuri kattopeilit putsattua 💋

        Eli, onko totuudessa pysyttävä vai voiko soveltaa? 😌

        Luin ensin, että kattopellit ja ajattelin, että miehen käsitys romantiikasta on siis tämä... 🤣 No, tarkensin katsettani ja sieltähän näenkin omat kasvoni katosta 😉

        Hmm.. Tämä on vaikea päätös, mutta sovitaan niin, että voi soveltaa. 👍

        Mutta todellisuudessa täällä olisi kyllä tuoretta pullaa tai bostonkakkua tarjolla. Maistuisiko? 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Luin ensin, että kattopellit ja ajattelin, että miehen käsitys romantiikasta on siis tämä... 🤣 No, tarkensin katsettani ja sieltähän näenkin omat kasvoni katosta 😉

        Hmm.. Tämä on vaikea päätös, mutta sovitaan niin, että voi soveltaa. 👍

        Mutta todellisuudessa täällä olisi kyllä tuoretta pullaa tai bostonkakkua tarjolla. Maistuisiko? 😉

        Vuoden iskurepla: tuletko katsomaan kattopeltejäni? 🤣

        Ja sitten kiivetään katsomaan. Samaan tapaan kuin elokuvassa, jossa mies ja nainen sopivat sisäkkö-fantasian toteuttamisesta. Harmillisesti vaan nainen ajatteli sen olevan for sex, mutta mies ajatteli saavansa kämpän puhtaaksi 🤭

        Tunnelma on samanlainen kuin safarilla Afrikassa. Et näe ketään, mutta pusikot ovat täynnä uteliaita silmiä. Masai Maran kansallispuistossa ne ovat leijonia ja hyeenoja, palstalla..? 😎

        Tuore pulla on taikinan jälkeen parasta 🤤


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Joku kerta voisimme vaikka yhdessä etsiä palstaetiketin rajoja. 😇 Minuakin kiinnostaa tämä dilemma. 😉

        Onko täällä joku etiketti empä ole huomannutkaan


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Luin ensin, että kattopellit ja ajattelin, että miehen käsitys romantiikasta on siis tämä... 🤣 No, tarkensin katsettani ja sieltähän näenkin omat kasvoni katosta 😉

        Hmm.. Tämä on vaikea päätös, mutta sovitaan niin, että voi soveltaa. 👍

        Mutta todellisuudessa täällä olisi kyllä tuoretta pullaa tai bostonkakkua tarjolla. Maistuisiko? 😉

        Kostia piirakka olisi omaan makuun kaiks maistuvinta


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Vuoden iskurepla: tuletko katsomaan kattopeltejäni? 🤣

        Ja sitten kiivetään katsomaan. Samaan tapaan kuin elokuvassa, jossa mies ja nainen sopivat sisäkkö-fantasian toteuttamisesta. Harmillisesti vaan nainen ajatteli sen olevan for sex, mutta mies ajatteli saavansa kämpän puhtaaksi 🤭

        Tunnelma on samanlainen kuin safarilla Afrikassa. Et näe ketään, mutta pusikot ovat täynnä uteliaita silmiä. Masai Maran kansallispuistossa ne ovat leijonia ja hyeenoja, palstalla..? 😎

        Tuore pulla on taikinan jälkeen parasta 🤤

        Höh. Kirjoitin jo pitkän vastauksen ja sitten se vain katosi jonnekin bittiavaruuteen..

        Puskat on kyllä huomattu. Joskus minun tulee kerrottua täällä ihan liiankin henkilökohtaisia asioita. Aina on kuitenkin muistettava, että joku naapurikin voi kirjoitella täällä, joten minun tiukkanutturainen IRL-imagoni saattaisi saada kolauksen, jos joku tunnistaa. 🙂

        Mutta tänään minulta ei nyt taida löytyäkään riittävästi flirttiä, vaikka aloitin keskustelun kovin rehvakkaasti.

        Toteankin vain, että pidän sinusta kirjoittajana Max ja sähköpostin kautta voi löytyä osoite, jossa on aina pullaa tarjolla ja joskus uunikin kuumana 🤭 Mut ei oo pakko, jos ei haluu, hei 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko täällä joku etiketti empä ole huomannutkaan

        Joskus olen ollut huomaavinani, että toisia ärsyttää liian vapaamieliset keskustelut. Tuskin mitään kiveen kirjoitettua etikettiä onkaan. - Perus Netiketti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kostia piirakka olisi omaan makuun kaiks maistuvinta

        Sitten sinun täytyy leipasta oma piirakka riittävän kosteaksi 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Höh. Kirjoitin jo pitkän vastauksen ja sitten se vain katosi jonnekin bittiavaruuteen..

        Puskat on kyllä huomattu. Joskus minun tulee kerrottua täällä ihan liiankin henkilökohtaisia asioita. Aina on kuitenkin muistettava, että joku naapurikin voi kirjoitella täällä, joten minun tiukkanutturainen IRL-imagoni saattaisi saada kolauksen, jos joku tunnistaa. 🙂

        Mutta tänään minulta ei nyt taida löytyäkään riittävästi flirttiä, vaikka aloitin keskustelun kovin rehvakkaasti.

        Toteankin vain, että pidän sinusta kirjoittajana Max ja sähköpostin kautta voi löytyä osoite, jossa on aina pullaa tarjolla ja joskus uunikin kuumana 🤭 Mut ei oo pakko, jos ei haluu, hei 😉

        Protestanttinen etiikka huolimatta agnostikon arvomaailmasta ja kotikasvatus estävät raisumman julkisen revittelyn. Varmaan hyvä niin 😇
        Muistan joskus kuulleni ohjeen, että ilmiötasolla sopii mitä vaan asioita käsitellä, mutta yksityiskohtaiset kuvaukset eivät käy julkisuuteen. Hyvä neuvo 👌

        Pullakahveet toimii aina. Kiitos kutsusta, hyvinkin saatan kysellä niiden perään päivänä kauniina 😊


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Protestanttinen etiikka huolimatta agnostikon arvomaailmasta ja kotikasvatus estävät raisumman julkisen revittelyn. Varmaan hyvä niin 😇
        Muistan joskus kuulleni ohjeen, että ilmiötasolla sopii mitä vaan asioita käsitellä, mutta yksityiskohtaiset kuvaukset eivät käy julkisuuteen. Hyvä neuvo 👌

        Pullakahveet toimii aina. Kiitos kutsusta, hyvinkin saatan kysellä niiden perään päivänä kauniina 😊

        Hyvä, jos hienovarainen vihjeeni meni perille 😉
        Olisiko nyt riittävästi palstalle aihetta parranpärinään viikoksi?🤔
        Naisen tekemä aloite on nähty. 🤭

        Hyvää yötä ja mukavaa työviikkoa 😘


      • Xena-183 kirjoitti:

        Hyvä, jos hienovarainen vihjeeni meni perille 😉
        Olisiko nyt riittävästi palstalle aihetta parranpärinään viikoksi?🤔
        Naisen tekemä aloite on nähty. 🤭

        Hyvää yötä ja mukavaa työviikkoa 😘

        On varmaan tarpeeksi, ainakin tunnen itseni ihan turinatiimiläiseksi 😂 Työläs viikko taas edessä, syvä huokaus 🙄

        Kauniita unia ja oman levylihapiirakan kuvia 🤭


      • MaximiIIian kirjoitti:

        On varmaan tarpeeksi, ainakin tunnen itseni ihan turinatiimiläiseksi 😂 Työläs viikko taas edessä, syvä huokaus 🙄

        Kauniita unia ja oman levylihapiirakan kuvia 🤭

        Kiitos!
        Uneni loppuivat ikävä kyllä taas lyhyeen ja piipahdin palstalle etsimään elisaketun minulle lähettämän hyvän rentoutuslinkin 🙂

        Jos nakkaisit puhelinnumeron tuonne sähköpostiin, niin laitan sitten vaikka whatsappia. Eihän sitä välttämättä tarvitse heti tuhmuuksiin mennä, vaikka tämän otsikon alla nyt kirjoitettiinkin.. En syö sinua elävältä 😉 Tosielämässä olisi vain kiva joskus saada kaveriksi vaikka teatteriin tai jonnekin keikalle mies, joka oikeasti pitää aiheesta, eikä ole tullut mukaan vain väkisin korvasta raahattuna 🤭


    • Kysy mieluummin keiden kaikkien kanssa 😁

      • Anonyymi

        Voit toki luetella vain ne ketkä ei siinä mielesså kiinnosta ☝️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voit toki luetella vain ne ketkä ei siinä mielesså kiinnosta ☝️

        Ai... No kyllä se vähän helpottaa asiaa, totta.

        Eli miehet sekä varatut naiset ei kiinnosta, olivat sitten ns. virallisesti varattuja tahi henkisesti varattuja eli noita sydämensä jollekin menettäneitä ikuisia kaipailijoita.

        Oiskohan se siinä? 🤔 Joo, on se 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai... No kyllä se vähän helpottaa asiaa, totta.

        Eli miehet sekä varatut naiset ei kiinnosta, olivat sitten ns. virallisesti varattuja tahi henkisesti varattuja eli noita sydämensä jollekin menettäneitä ikuisia kaipailijoita.

        Oiskohan se siinä? 🤔 Joo, on se 😁

        Se on helppoa niinkin päin, jos ei ole kuin yksi joka kiinnostaa. Loput voi rajata pois. 😜


      • G-LoveR kirjoitti:

        Se on helppoa niinkin päin, jos ei ole kuin yksi joka kiinnostaa. Loput voi rajata pois. 😜

        Sitä päivää odotellessa... 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Sitä päivää odotellessa... 😁

        Heh. 😆

        Mulla taas just toisten päin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh. 😆

        Mulla taas just toisten päin.

        Näinhän se on, monillakin. Ja on se taas joku päivä noin itelläkin, mutta sitä ennen on vapaa soheltamaan minkä kerkiää. Tosin kun ei nuo yhden hekuman sutinat juuri kiinnosta, niin se kohde tulee valikoitumaan kyllä sen mukaan, että hänessä on alkujaankin lupausta kunnon pitkään suhteeseen. Se, toteutuuko suhde ensinkään, onkin sitten toinen juttu, mutta matkalla sitä kohden saattaapi päätyä tekemään myös seksuaalissävytteisiä asioita kohteen kanssa. Toivottavasti 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Näinhän se on, monillakin. Ja on se taas joku päivä noin itelläkin, mutta sitä ennen on vapaa soheltamaan minkä kerkiää. Tosin kun ei nuo yhden hekuman sutinat juuri kiinnosta, niin se kohde tulee valikoitumaan kyllä sen mukaan, että hänessä on alkujaankin lupausta kunnon pitkään suhteeseen. Se, toteutuuko suhde ensinkään, onkin sitten toinen juttu, mutta matkalla sitä kohden saattaapi päätyä tekemään myös seksuaalissävytteisiä asioita kohteen kanssa. Toivottavasti 😁

        Jotenkin tuntuu niin kaukaiselta tuo soheltaa ajatus, en varmaan itse osais vaikka yrittämällä yrittäisin. Oon ikääntyessäni tullut aina vaan puisemmaksi jos mahdollista.

        Eli henkisesti jäykäksi. 😆


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu niin kaukaiselta tuo soheltaa ajatus, en varmaan itse osais vaikka yrittämällä yrittäisin. Oon ikääntyessäni tullut aina vaan puisemmaksi jos mahdollista.

        Eli henkisesti jäykäksi. 😆

        Vieraalta se tuntuu itellekin nyt, todella vieraalta, mutta kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa koloa käpistelemään, niin se vaan menee. Mutta tuntuu se ajatuksena pelottavalta, uusi ihminen siinä edessä, hui.

        No mussa nyt ei muutenkan ole ikinä ollut muuta jäykkää kuin käytös 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu niin kaukaiselta tuo soheltaa ajatus, en varmaan itse osais vaikka yrittämällä yrittäisin. Oon ikääntyessäni tullut aina vaan puisemmaksi jos mahdollista.

        Eli henkisesti jäykäksi. 😆

        Ja nuorempana uskoi vielä, että on mulla jotain annettavaa itsestäni muutenkin, kuin fyysisesti. Nyt taas tuntuu, ettei löydy mitään mikä vois edes kelvata kellekkään. 😄


      • randombypasser kirjoitti:

        Vieraalta se tuntuu itellekin nyt, todella vieraalta, mutta kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa koloa käpistelemään, niin se vaan menee. Mutta tuntuu se ajatuksena pelottavalta, uusi ihminen siinä edessä, hui.

        No mussa nyt ei muutenkan ole ikinä ollut muuta jäykkää kuin käytös 😂

        Heh, unohdin vallan, että sinä olet seksuaalinen olento. Itsestäni en enää osaa sanoa olenko. 😲


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ja nuorempana uskoi vielä, että on mulla jotain annettavaa itsestäni muutenkin, kuin fyysisesti. Nyt taas tuntuu, ettei löydy mitään mikä vois edes kelvata kellekkään. 😄

        Hah, varmasti on annettavaa ja paljonkin. Ja luultavasti nimenomaan pääosin muuten kuin juuri fyysisesti. Aikansa kutakin, fysiikka kehittyy ja rapistuu nopeammin kuin korvien väli.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, unohdin vallan, että sinä olet seksuaalinen olento. Itsestäni en enää osaa sanoa olenko. 😲

        Olet, jos sopiva olio eteen tupsahtaa. Miehillä se on tyypillisesti hieman helpompaa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Hah, varmasti on annettavaa ja paljonkin. Ja luultavasti nimenomaan pääosin muuten kuin juuri fyysisesti. Aikansa kutakin, fysiikka kehittyy ja rapistuu nopeammin kuin korvien väli.

        Ehkäpä tuo pitää paikkansa. Ainakin rapistuminen. Tuntuu, että on jotenkin kulunut loppuun. Kaluttu paljaaksi. Ehkä se on vuosien parisuhteilun huono puoli. Tulee olo, että on kaikkensa antanut eikä ole enää mitään annettavaa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Olet, jos sopiva olio eteen tupsahtaa. Miehillä se on tyypillisesti hieman helpompaa 😂

        Nojaa tiedä helpommasta. Mutta osalla miehiä ainakin vietit vie miestä.

        Osalla niitä viettejä ei ole.

        Jotenkin koen olevani kipsissä eikä seksuaalisuus tunnu kuin rasitteelta. Voi olla nykytilaankin liittyvää. Unhappines.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ehkäpä tuo pitää paikkansa. Ainakin rapistuminen. Tuntuu, että on jotenkin kulunut loppuun. Kaluttu paljaaksi. Ehkä se on vuosien parisuhteilun huono puoli. Tulee olo, että on kaikkensa antanut eikä ole enää mitään annettavaa.

        Onhan sitä tavallaan kulunut loppuun, mutta se on aika yleinen haaste pitkissä suhteissa, kun niissä on vähemmän tilaa uudistua eikä sitä tarvetta edes huomaa samalla tavalla kuin yksin ollessaan. Jos tilanne muuttuu, uudistuminen tapahtuu automaattisesti.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nojaa tiedä helpommasta. Mutta osalla miehiä ainakin vietit vie miestä.

        Osalla niitä viettejä ei ole.

        Jotenkin koen olevani kipsissä eikä seksuaalisuus tunnu kuin rasitteelta. Voi olla nykytilaankin liittyvää. Unhappines.

        Kts. alla 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Kts. alla 😁

        Siis yllä piti sanomani...


      • randombypasser kirjoitti:

        Onhan sitä tavallaan kulunut loppuun, mutta se on aika yleinen haaste pitkissä suhteissa, kun niissä on vähemmän tilaa uudistua eikä sitä tarvetta edes huomaa samalla tavalla kuin yksin ollessaan. Jos tilanne muuttuu, uudistuminen tapahtuu automaattisesti.

        Nojoo minä kyllä olen huomannu jo pitkään tarpeen uudistua, silti se on mahdotonta näissä kuvioissa. Kuormittaa hetkittäin aika paljonkin olotilaa.

        Mulla on sellaisia henkisen kasvun etappeja. Jolloin kaipaan päivityksiä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Siis yllä piti sanomani...

        Yllä on katto. 😆


      • G-LoveR kirjoitti:

        Yllä on katto. 😆

        Mää kattosin jo, oliko siä jottai nähtääväki? 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nojoo minä kyllä olen huomannu jo pitkään tarpeen uudistua, silti se on mahdotonta näissä kuvioissa. Kuormittaa hetkittäin aika paljonkin olotilaa.

        Mulla on sellaisia henkisen kasvun etappeja. Jolloin kaipaan päivityksiä.

        Kaikillahan niitä päivitystarpeita tulee, mutta pitkässä suhteessa on vaikea nähdä miten voisi uudistua. Kun siinä on ne muut ja niiden tarpeet. Mutta konsteja on, aina, pitää vaan etsiä ja osata lopuksi olla terveesti itsekäskin, vaikka se hetkellisesti järkyttää koko suhteen/perheen tasapainoa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mää kattosin jo, oliko siä jottai nähtääväki? 😂

        Pölyä... 🙄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nojoo minä kyllä olen huomannu jo pitkään tarpeen uudistua, silti se on mahdotonta näissä kuvioissa. Kuormittaa hetkittäin aika paljonkin olotilaa.

        Mulla on sellaisia henkisen kasvun etappeja. Jolloin kaipaan päivityksiä.

        Jasu V8, päivitetty:
        -Softat
        -Sivupeilit
        -Etu- ja takapuskuri
        -Jäykemmät jouset
        -Väljempi pakoputki
        -Pehmeämmä istuimet

        🤣🤣🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Kaikillahan niitä päivitystarpeita tulee, mutta pitkässä suhteessa on vaikea nähdä miten voisi uudistua. Kun siinä on ne muut ja niiden tarpeet. Mutta konsteja on, aina, pitää vaan etsiä ja osata lopuksi olla terveesti itsekäskin, vaikka se hetkellisesti järkyttää koko suhteen/perheen tasapainoa.

        No tämä pitää paikkansa joo. Tuntuu vaan, että näivettää itsensä olemattomiin herkemmin, kun järkyttää tasapainoa.

        Ristiriitaista, kun välillä ajattelee, että kasvais lapset nopeesti niin isoiksi, että pärjäisi ilman holhoojaa. Ja kuitenkin samaan aikaan haluisi pitää heidät aina pieninä ja liki. Sitten älyää, että ongelma on parisuhteessa, eikä lapsissa. Mutta tilannetta ei pysty mitenkään muuttamaan järkyttämättä. Niinpä sitä vaan venyy ja kestää.

        Varttuu että joku päivä...


      • randombypasser kirjoitti:

        Jasu V8, päivitetty:
        -Softat
        -Sivupeilit
        -Etu- ja takapuskuri
        -Jäykemmät jouset
        -Väljempi pakoputki
        -Pehmeämmä istuimet

        🤣🤣🤣

        Jihuu. 😅👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jihuu. 😅👍

        Unohtui listalta pahaäänisempi töötti ja turboahdin, jotta kierrokset nousevat napakammin kiihtyessä 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        No tämä pitää paikkansa joo. Tuntuu vaan, että näivettää itsensä olemattomiin herkemmin, kun järkyttää tasapainoa.

        Ristiriitaista, kun välillä ajattelee, että kasvais lapset nopeesti niin isoiksi, että pärjäisi ilman holhoojaa. Ja kuitenkin samaan aikaan haluisi pitää heidät aina pieninä ja liki. Sitten älyää, että ongelma on parisuhteessa, eikä lapsissa. Mutta tilannetta ei pysty mitenkään muuttamaan järkyttämättä. Niinpä sitä vaan venyy ja kestää.

        Varttuu että joku päivä...

        Niinhän se valitettavasti menee, venyy venyy, kunnes joku päivä katkeaa, tavalla tai toisella. Vaan tartteeko viiä niin pitkälle, saisko venymisen pysäytettyä?


      • randombypasser kirjoitti:

        Niinhän se valitettavasti menee, venyy venyy, kunnes joku päivä katkeaa, tavalla tai toisella. Vaan tartteeko viiä niin pitkälle, saisko venymisen pysäytettyä?

        Vaikeaa on.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Vaikeaa on.

        Niinhän se on, mutta eipä ne parhaat asiat elämässä helppoja ole ikinä olleetkaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        Niinhän se on, mutta eipä ne parhaat asiat elämässä helppoja ole ikinä olleetkaan.

        Pakko vaan miettiä nyt lapsia joka kulmasta. Malttaa mielensä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Pakko vaan miettiä nyt lapsia joka kulmasta. Malttaa mielensä.

        Niinhän se on 😊


    • Anonyymi

      Olekko ihan tosissas että meistä lataamo kypsästä aineksesta jonkun ksnssa voisit kuvitella haluavas naida koska sulla on lääkitys viimeksi tarkistettu

    • Anonyymi

      Olen kaikkiruokainen.
      Ei löydy sellaista reikää johon en mahtimeisseliäni survaisisi.😁🌭

    • Anonyymi

      Onko täällä nuoria hyvän näköisiä naisia?
      Kirjautuneita ja kuvillaan ei ainakaan näyttäisi olevan.

      Muistan sellaisen peppupupu nimimerkin ajalta paavo, onkohan enää käyttäjäkuntaa?

      Niin tai hetkinen? Onko hänkään enää nuori.

    • Anonyymi

      En kenenkään! Sellaisen palstan ulkopuolisen kanssa jonka nimeä en vielä tiedä. Ikä 50+, ei partaa, ei minua kovin paljon pidempi, ristiverinen tai tummatukkainen.

    • Anonyymi

      Nimimerkki DarkFearin. Olen somali ja olen lukenut täältä että DarkFear tykkää somaleista.

      Hänhän rakasteli muun muassa laivamatkallaan Yussufin kanssa. Tai lähinnä oli Yussuffin mälliastiana.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      383
      8609
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2364
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1722
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1599
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      84
      1355
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      356
      1173
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1045
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1012
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      121
      1004
    Aihe