Sunnuntain HolyBoopVisa - Tunnista leffastaroja

Tuosta:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009422089.html

En tunnista. En noita hieman tuoreempia kasvoja ja pisteetkin kertyi niistä vähemmän tuoreista naamoista. Muka hyvin tiedetty, my ass, ja seuraan muka leffoja, bollocks. 🤣

Hyvin tiedetty! Taidat seurata aktiivisesti elokuvia.

Vastasit oikein 5 kysymykseen
2866
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 28

Vanhimmat

Odotan mielenkiinnolla Norppa83:n vastauksia. Hän saattaa pestä pöydän tänään 😉

Minun tietämykseni oli 3 ja onnekkaita arvauksia 3, joten tulokseni on tässä:

Vastasit oikein 6 kysymykseen

Äänestä
  • Aloittaja

Hieno tulos!

Oli vähän turhan freesejä kasvoja, olis pitäny olla vaikka vuoden -95 Oscarien aikaisia näyttelijöitä... Huono visa 😂

Äänestä

• randombypasser kirjoitti:

Hieno tulos!

Oli vähän turhan freesejä kasvoja, olis pitäny olla vaikka vuoden -95 Oscarien aikaisia näyttelijöitä... Huono visa 😂

..tai edes sen aikaisilla kuvilla 😉 Kummasti vanhentuneita jotkut jo olivat 😁

Äänestä

• Aloittaja

Xena-183 kirjoitti:

..tai edes sen aikaisilla kuvilla 😉 Kummasti vanhentuneita jotkut jo olivat 😁

Oli varmaan jotain filtteröityä kuvia vanhoista staroista, ilmanko ei niitä tunnistanutkaan 😂

Äänestä

9/15 Rehellisesti isosta osasta ei ollu hajuakaan jotkut meni ihan arvauksella ja jotkut päättelemällä kuka ei ainakaan ole.🙂.

Äänestä
  • Aloittaja

Hieno tulos!

Mulla oli sama metodiikka, mutta paskemmat arvaukset 🤣

Äänestä

Hieno tulos!

Mulla oli sama metodiikka, mutta paskemmat arvaukset 🤣

Ei helvetti. Huomasin että vanhemmat näyttelijät tunnisti helpommin ja nuoret oli ihan outoja. On se kumma juttu.😄.

Äänestä

• Aloittaja

Mikkojuhan kirjoitti:

Ei helvetti. Huomasin että vanhemmat näyttelijät tunnisti helpommin ja nuoret oli ihan outoja. On se kumma juttu.😄.

Juuri näin! Sehän ei kerro muusta kuin siitä, että nykyään ei enää tule todellisia staroja leffoihin, vaan tollasia nuoria tusinanaamoja, jotka ei jää kenenkään mieleen, toisin kuin ne vanhan hyvän ajan oikeat leffastarat 🤣

Äänestä

Juuri näin! Sehän ei kerro muusta kuin siitä, että nykyään ei enää tule todellisia staroja leffoihin, vaan tollasia nuoria tusinanaamoja, jotka ei jää kenenkään mieleen, toisin kuin ne vanhan hyvän ajan oikeat leffastarat 🤣

Kyllä ehdottomasti näin. Ei nää nykyajan näyttelijät mitään osaa. Toista se oli sillon kun vielä näyttelijätkin oli kunnon näyttelijöitä.😄.

Äänestä

Sain oikein 4 ja siihen tuli teksti, Hyvin tiedetty! Taidat seurata aktiivisesti elokuvia.

Äänestä
  • Valehteli se teksti, sain noista kaks säkällä oikein.

Äänestä

• Tais olla joku sääliteksti minkä pitäis lohduttaa kun en oo niin kaikkitietävä mitä tulee näyttelijöiden nimiin.

Äänestä

• Aloittaja

Kelpo tulos!

Joo ne tekstit on kyllä aina ihan täyttä tuubaa 😁

Äänestä

Kelpo tulos!

Joo ne tekstit on kyllä aina ihan täyttä tuubaa 😁

Sä sanotkin noin koska sait ite yhen enemmän oikein.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00004 kirjoitti:

Sä sanotkin noin koska sait ite yhen enemmän oikein.

Mää sain saman tekstin ja nauroin sille, vai vielä hyvin tiedetty 😂

Äänestä

Mää sain saman tekstin ja nauroin sille, vai vielä hyvin tiedetty 😂

Niin siinä vois mieluummin lukee totuus. tai vaikka kysymys elätkö ennen vai jälkeen kristuksen.

Äänestä

Helppo ja kiva visa. Säännöllisin väliajoin katselen vanhempia leffoja. Samoja naamoja vilahtelee niissä aika usein. Viimeksi katsoin Lost in Translation (2003), The Help (2011) ja Game Night (2018).

"Olet mestaritunnistaja! Liki Oscarin arvoinen suoritus.

Vastasit oikein 15 kysymykseen"

Thanks! 😁

Äänestä
  • Aloittaja

Häivy! Hähää!

Mahtava tulos! 😊

Tästä tosin herää kysymys... Tekeekö TT mitään muuta kuin katsoo leffoja... Puolisko tekee töitä tuplaten ja Hänen Ylhäisyytensä lepää kartanossaan kullatulla divaanilla katsomassa elokuvia samalla kun hovimestari tarjoilee shampanjaa ja mansikoita? 😁

Äänestä

Häivy! Hähää!

Mahtava tulos! 😊

Tästä tosin herää kysymys... Tekeekö TT mitään muuta kuin katsoo leffoja... Puolisko tekee töitä tuplaten ja Hänen Ylhäisyytensä lepää kartanossaan kullatulla divaanilla katsomassa elokuvia samalla kun hovimestari tarjoilee shampanjaa ja mansikoita? 😁

Toki teen ja olen erittäi ahkera. Annan neuvoja ja ohjastan muita tekemään oikein. Ihan tässä hikeä pukkaa, kun joutuu aina "kaikkien asioiden projektipäälliköksi".

Muuten yllättävää, tuo kommenttisi osui oikeaan. Onko sinulla vaikolukamerat täällä meillä, vai miten voit tietää noin tarkasti? 😁

Äänestä

• Aloittaja

tosi.typy kirjoitti:

Toki teen ja olen erittäi ahkera. Annan neuvoja ja ohjastan muita tekemään oikein. Ihan tässä hikeä pukkaa, kun joutuu aina "kaikkien asioiden projektipäälliköksi".

Muuten yllättävää, tuo kommenttisi osui oikeaan. Onko sinulla vaikolukamerat täällä meillä, vai miten voit tietää noin tarkasti? 😁

No nyt jäin kiinni, minä suuri suuni... Tai näppäimistöni, oikeastaan...
    Minä kuulun Tiedän Ylhäisyytenne turvatiimiin ja tarkkailen mm. valvontakameroitanne. Niin siksi tiedän hieman asioista. 😁

Äänestä

No nyt jäin kiinni, minä suuri suuni... Tai näppäimistöni, oikeastaan...
    Minä kuulun Tiedän Ylhäisyytenne turvatiimiin ja tarkkailen mm. valvontakameroitanne. Niin siksi tiedän hieman asioista. 😁

Hahaa! Tästä saan loistavan "aasinsillan" ja alan harrastamaan laaduntarkkailua. Suhtaudun turvallisuuteen ja kulunvalvontaan hyvin vakavasti. Eipäs lipsuta siellä!
    Sinun pitää olla tarkkana kuin porkkana. Huomasitko, että vissylasistani on jääpala sulannut? Nämä ovat niitä asioita, joihin kannattaa kiinnittää erityistä huomiota! 😂

Äänestä

• Aloittaja

tosi.typy kirjoitti:

Hahaa! Tästä saan loistavan "aasinsillan" ja alan harrastamaan laaduntarkkailua. Suhtaudun turvallisuuteen ja kulunvalvontaan hyvin vakavasti. Eipäs lipsuta siellä!
    Sinun pitää olla tarkkana kuin porkkana. Huomasitko, että vissylasistani on jääpala sulannut? Nämä ovat niitä asioita, joihin kannattaa kiinnittää erityistä huomiota! 😂

Aijai, tuokin lipsui ohi silmieni kun pelästyin niin paljon oman paljastukseni mahdollisia seurauksia... Ilmoitin jo hovimestarin korvaan, että liikettä siellä!!!

Oliko muuta, Teidän Ylhäisyytenne?

Äänestä

Aijai, tuokin lipsui ohi silmieni kun pelästyin niin paljon oman paljastukseni mahdollisia seurauksia... Ilmoitin jo hovimestarin korvaan, että liikettä siellä!!!

Oliko muuta, Teidän Ylhäisyytenne?

Kyllä minä kiljaisen, tai soitan kelloa, kun on asiaa. Toistaiseksi olen tyytyväinen (ja se on jo paljon se!). 😊

Jatkakaa! 😁

Äänestä

• Aloittaja

tosi.typy kirjoitti:

Kyllä minä kiljaisen, tai soitan kelloa, kun on asiaa. Toistaiseksi olen tyytyväinen (ja se on jo paljon se!). 😊

Jatkakaa! 😁

Kyllä Teidän Ylhäisyytenne! (jupinaa... ku mikäkin komentoora... no huh, ei tullu potkuja...)

Äänestä

14/15

Äänestä
  • Aloittaja

Loistava tulos! 😮

Äänestä

Tulos: 10/15. Tunnet näyttelijöitä mielettömän hyvin. Taidat olla elokuvien suuri ystävä.

Mites Rande, aiotko katsoa Oscar-gaalan? Itse meinasin katsoa nyt tulevana yönä suorana, jos vain suinkin jaksan. Oon kattonu jostain 2000-luvun alkupuolelta, muistaakseni (2 kertaa jäänny välistä, kun ei ollu kolmeen vuoteen televisiota joitain vuosia sitten). Viime vuonna Oscareissa tapahtui se episodi, jossa Will Smith löi koomikko Chris Rockia ja sai joiksikin vuosiksi porttikiellon gaalaan.

Ja jos janoat lisää samanlaisia juttuja, voit tehdä mun eilen vai toissapäivänä tekemän elokuvavisan:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17775822/elokuvavisa

Äänestä

Mun visoissa tunnistettavat näyttelijät ovat kaikki vanhempaa perua ja tunnistettavat elokuvat ovat Oscar-voittajia.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

Tuosta:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009422089.html

En tunnista. En noita hieman tuoreempia kasvoja ja pisteetkin kertyi niistä vähemmän tuoreista naamoista. Muka hyvin tiedetty, my ass, ja seuraan muka leffoja, bollocks. 🤣

Vastasit oikein 5 kysymykseen

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu