Takertuva ystävä

Anonyymi-ap

Eli haluaisin keroa yhdestä mun kaverista joka on siis ihan hirveen takertuva..
Vaikka esimerkkinä kun halutaan mennä kahdestaan mun läheisen kaverin kanssa jonnekin esim. Soittamaan välitunneiksi tai tehdä parityötä hänellä menee naama ryttyyn ja alkaa ignoorata päivän loppuun ja heti seuraavana päivänä taas kiinni jalassa.
Oon puhunut vanhempien kanssa asiasta mutta pitäis kuulemma ottaa se aina mukaan minne menee vaikka haluttaisiin olla kerrankin kahdestaan.
Joo se ei haittaa että se yleensä joskus hengaa mun ja mun kavereitten kanssa mutta sitten kun häneltä pyydetään jotain niin ei enään kelpaakkaan tehdä mitään joka liittyy asiaan..
Kun tulin siihen kouluun oltiin ihan bff mutta ajan mutta alkoi takertua.

ELI SIIS VOIKO JOKU KERTOA MITÄ MUN PITÄÄ TEHDÄ TÄLLÄISISSÄ TILANTEISSA KUN EN HALUA POTKASTA MYÖSKÄÄN PYLLYLLE ETTÄ EI OO JALASSA KIINNI?????????????????

3

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täällä on jo aiemminkin vastattu, että kolmen kopla ei toimi yleensä missään ihmissuhteissa, ei parisuhteissa, ei sisarsuhteissa, eikä ystävyyssuhteissa.

      "Kolmas pyörä"-sanontaa ei turhaan käytetä suhteen kolmannesta osapuolesta. Kun osapuolia on kolme, meno ontuu, yksi jää ennemmin tai myöhemmin aina jotenkin paitsioon, alkaa kadehtia tai jotain muuta vastaavaa.

      Kannattaisi tehdä selväksi, mikä on kenenkin asema elämässäsi, etteivät osapuolet luule muuta. Jotenkin tuntuu, että se ystäväsi pitää sinua ystävänään enempi kuin sinä pidät häntä. Jos bestiksesi on joku muu, älä anna toisen luulla, että hän olisi bestiksesi.

    • Anonyymi

      Joo nyttenhän siis itsellä mennyt hermo tähän kaveriin. Olen siis itse keskiviikkoisin liikkaryhmässä ja hän on samassa. Joo että hän on samassa ryhmässä on no ongelma mutta kun itse liikaa numeroa korottamassa en pysty toteuttaa asiaa kun joutuu tehdä parityötä esim näissä tilanteissa: pesäpallo kopittelu, kaikki jossa pitää lämmitellä kuten lentopallo ja koris.
      Joudun heittää, lyödä/potkia palloa tai mitä onkaan n 2m päähän että varmasti saa kiinni. Eikö paria voi vaihtaa? -Ei koska ope ottaa samat ryhmät ja ketään vanhempaa henkilöä ei kiinnosta pelata pikku nysien kanssa.
      Mutta muuten joskus pystyn olla hänen kanssaan koska kumminkin kavereita ollaan.
      Ja sitten kun tänäänkin matikassa mennään omassa tahdissa kirjaa eteenpäin saadaan valita mieluisa paikka. Nyt keksitään nimi tälle henkilölle eli hän on harja. Elikkä "harja alkoi suoraan seuratsa minua ja toista kaveriani. Olen siis tämän kaverin kanssa koska kävellä on aika paljon omia ongelmia ja halusin olla hänen kanssaan ja haluttiin rupattaa mukavia. Kun löydettiin mukava paikka huomattiin että olin jättänyt luokkaan viivottimen joten samalla alettiin hakea sitä. Myönnän että samalla hakiessani viivotinta olin suunnitellut kertoa hänelle että olisimme nyt kahdestaan tunnin. Harja kumminkin jäi paikkaamme 6m lähelle eikä meitä enään kiinnostanut. Joskus lähdimme koulun pihalla olleeseen metsään koska emme vain jaksaneet olla hänen kanssaan. (Vaikka meidän luokallamme on tyttöjä korkeammilla odotuksilla he olivat harjan kanssa) näin loppuun kerron että kuraattorilla olen ollut mutta en pääse enään ja ovelle en voi kertoa koska he ovat harjan äidin kanssa väleissä ja en halua isoa hälyä. Ja kyllä joskus kun itseä ärsyttää hän alan ärsyttää sitä. Itsellä laadin itselleni kaverit ja en halua ketään jalkaani takertumaan.

    • Anonyymi

      Vaihda rooma mindcraft:iin. Johonkin. Vähemmän muiden terveyttä,sekä omaa jaksamista, järsiviä juttuja. Ettei aikkiien voimat mene mielenterveyden lisäksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe