Annan haistaa.
Se on paljon vahvempaa kuin ennen kun vielä sain tyhmät 640 euroa
Haju on merkki kelattomuudesta.
Se on vapaa täällä ja leviää yhtä nopeasti kuin natokin
Haisen vahvemmalta kelattomuus valtiossa
5
142
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä kelaton valtiossa me kaikki tullaaan haistamaan kovemmalta kuin ennen?!
Ehkä globaalit naiset eivät ymmärtäneetkään aluksi suomalaisia, koska suomalaiset saivat vaivaiset 640 euroa kuukaudessa, mutta tämän jälkeen tulevat ymmärtämään paremmin kun haistavat ensimmäisen kerran miltä tuttu kelattomuus tuoksuu.
Suomalaisista tulee entistä vakuuttavampia. - Anonyymi
naton kelattomuus teki suomalaisista normeeja jälleen
- Anonyymi
aika harva todellisuudessa maahanmuuttajista uskoikaan tuohon hyvinvointivaltioon joka kuulosti enemmän fantasialta kuten harry potterilta ja niin siinä kävikin, että se ei ole pysyvää
- Anonyymi
maahikset kyselivät koko ajan, että onko se totta, että saa rahaa ja se oli totta mutta vain vähän aikaa ja nyt ei ollut enää
Haista kela tai sipuli hhhhhhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117