Saisikos vinkkiä

Anonyymi-ap

Ajoimme autolla puolison kanssa kun hänen puhelimensa soi.puhelu olisi kuulunut radion kautta yhtäkkiä mies katkaisi puhelun kiroten mainoskauppiaita. Ehdin kuitenkin nähdä numeron. Huomasin myös että samaan numeroon oli soitettu edellisenä päivänä.Nä7n tuon kun mies aukaisi,räpläsi kännykkää.Hänellä on salasana joten en pystyisikään menemään puhelimelleen.
Asia jäi mietityttämään joten .Googletin myöhem
numeron joka on toisella puolelle Suomea olevan taksipalvelun numero.
En kehtaa kysyä ukolta mutta miksihän joku soittelisi toiselle puolelle Suomea taksipalveluun.

28

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hänelle soitettiin siitä numerosta, mutta pohdit, miksi hän soittaisi siihen numeroon.

      Juu.

      • Anonyymi

        Siis kirjoitin huonosti eli mies oli itse aikais3mmin soittanut kyseuseen numeroon josta nyt puhelu tuli jonka katkaisi äkkiä hermoten että kyseessä oli joku lehtikauppias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kirjoitin huonosti eli mies oli itse aikais3mmin soittanut kyseuseen numeroon josta nyt puhelu tuli jonka katkaisi äkkiä hermoten että kyseessä oli joku lehtikauppias.

        Juu kyllä niin varmasti.


    • Anonyymi

      kysy mieheltäsi miksi hän ei laita noita numeroita estokieltoon.

    • Koitapa selvitellä ketä siellä taksipalvelussa on töissä ja/tai kenen nimissä se palvelu on.
      Ainakin omalla mökkiseudulla on taksipalvelu, jonka omistaa kiva rouva, mutta jestas että sen tytär onkin kaunis renki siinä firmassa ja aikanaan myös perinee tuon firman.

    • Anonyymi

      Voisit varmaan miettiä juurisyitä miksi olet noin vainoharhainen ja epäilevä ?

      • Anonyymi

        Varmaan juuri syy on se pettäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan juuri syy on se pettäminen.

        Miksi sitten jäät pettäjän kanssa suhteeseen?


      • Anonyymi

        Varmaan siksi koska ennen luotin täysin sen reilu 10v wnnenkuin mies jatkuvasti alkoi jäämään valehteluisra kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan siksi koska ennen luotin täysin sen reilu 10v wnnenkuin mies jatkuvasti alkoi jäämään valehteluisra kiinni

        Miksi et nosta kissaa pöydälle ja pistä vastaamaan siitä valehtelusta? Miksi alistut? Kuulostaa myrkylliseltä molempien puolin. Jos luotoa ei ole miten tuollainen voi toimia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et nosta kissaa pöydälle ja pistä vastaamaan siitä valehtelusta? Miksi alistut? Kuulostaa myrkylliseltä molempien puolin. Jos luotoa ei ole miten tuollainen voi toimia?

        Tottakai otan asian esille,ottanut monta kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai otan asian esille,ottanut monta kertaa.

        Eroa jos et pysty luottamaaneikö tilanne muutu. Kärsi niin kirkkaaman kruunun saat niinkö? Sairastahan tuo on kytätä kaikkea.


    • Anonyymi

      Nykyään pettäminen on tehty helpoksi.

      • Anonyymi

        Pettäminen on korvien välinen juttu.Ihminen vastaa yksin valinnoistaan. Syy pettämiseen ei saisi olla sen helppous vaan syy on ihmisessä itsessään,siinä minkä valinnan tekee


    • Anonyymi

      Mitä suhde sinulle antaa? Oletko onnellinen? Tuollainen toisen epäileminen syö ihmistä varsinkin, jos on jatkuvaa. Kuulostaa siltä ettei suhteenne voi hyvin.

      • Anonyymi

        Ensimmäiseen 10 vuoteen en epäillyt en tajunnut että valehtelee.vasta nyt parin viime vuoden aikana olen tajunnut asian.sanoo esim menevänsä parin kilometrin päähän rautakauppaan ja sit minun kaveri kertoo seuraavana päivänä että näkikin mun miestä yhdessä ostoskeskuksessa jonne on 50 km matka. Tai että tuttu nähnyt hänet lääkärinvastaanotolla ja kun kysyn asiasta niin vaikenee ei sano mitään kysyttäessä painuu pihalle ja asiasta ei saa puhua.voi vaikka väittää että olen vainoharhainen ja kuvittelen että hän on oäkäynyt lääkärillä ja kun kerron tuttuni mähneen niin vaikenee ja painuu suutuksissaan ulos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäiseen 10 vuoteen en epäillyt en tajunnut että valehtelee.vasta nyt parin viime vuoden aikana olen tajunnut asian.sanoo esim menevänsä parin kilometrin päähän rautakauppaan ja sit minun kaveri kertoo seuraavana päivänä että näkikin mun miestä yhdessä ostoskeskuksessa jonne on 50 km matka. Tai että tuttu nähnyt hänet lääkärinvastaanotolla ja kun kysyn asiasta niin vaikenee ei sano mitään kysyttäessä painuu pihalle ja asiasta ei saa puhua.voi vaikka väittää että olen vainoharhainen ja kuvittelen että hän on oäkäynyt lääkärillä ja kun kerron tuttuni mähneen niin vaikenee ja painuu suutuksissaan ulos

        Et sinä vainoharhainen ole. Mutta todella huono keksimään uskottavia tarinoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä vainoharhainen ole. Mutta todella huono keksimään uskottavia tarinoita.

        Hoh hoitaa taitaa joku muu olla täällä vainoharhainen.Ymmärrän silti asenteesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäiseen 10 vuoteen en epäillyt en tajunnut että valehtelee.vasta nyt parin viime vuoden aikana olen tajunnut asian.sanoo esim menevänsä parin kilometrin päähän rautakauppaan ja sit minun kaveri kertoo seuraavana päivänä että näkikin mun miestä yhdessä ostoskeskuksessa jonne on 50 km matka. Tai että tuttu nähnyt hänet lääkärinvastaanotolla ja kun kysyn asiasta niin vaikenee ei sano mitään kysyttäessä painuu pihalle ja asiasta ei saa puhua.voi vaikka väittää että olen vainoharhainen ja kuvittelen että hän on oäkäynyt lääkärillä ja kun kerron tuttuni mähneen niin vaikenee ja painuu suutuksissaan ulos

        Ilmiselvästi pettää. Hän kertoisi avoimesti ja keskustelisi ellei olisi jotain salattavaa. Ja nythän hän salailee. Kissa pöydälle vaan ja jos ei suostu puhumaan niin lusikat jakoon ellet sitten ole ok tuollaisen käytöksen kanssa. Hänhän on jäänyt jo todella monesti kiinni epämääräisistä puuhista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäiseen 10 vuoteen en epäillyt en tajunnut että valehtelee.vasta nyt parin viime vuoden aikana olen tajunnut asian.sanoo esim menevänsä parin kilometrin päähän rautakauppaan ja sit minun kaveri kertoo seuraavana päivänä että näkikin mun miestä yhdessä ostoskeskuksessa jonne on 50 km matka. Tai että tuttu nähnyt hänet lääkärinvastaanotolla ja kun kysyn asiasta niin vaikenee ei sano mitään kysyttäessä painuu pihalle ja asiasta ei saa puhua.voi vaikka väittää että olen vainoharhainen ja kuvittelen että hän on oäkäynyt lääkärillä ja kun kerron tuttuni mähneen niin vaikenee ja painuu suutuksissaan ulos

        Mikä saa sinut pysymään tuossa suhteessa? Onko se sen arvoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmiselvästi pettää. Hän kertoisi avoimesti ja keskustelisi ellei olisi jotain salattavaa. Ja nythän hän salailee. Kissa pöydälle vaan ja jos ei suostu puhumaan niin lusikat jakoon ellet sitten ole ok tuollaisen käytöksen kanssa. Hänhän on jäänyt jo todella monesti kiinni epämääräisistä puuhista.

        Ehkä olen vain niin sinisilmäinen ja haluan uskoa kaikista ja kaikesta hyvää.Nyt on tullut mitta täyteen.En ole luovuttaja tyyppiä mutten jaksa enää.olen myös tunneihminen ero on varmasti äärettömän raskas ja mies ei halua eroa,mietin miehenkin kannalta.
        Eikait se muu auta mutta tiedän että saan juosta varmasti vuoden 20 kiulsaa päivässä jos ero tulee hetkeksi menen varmasti ihan poissa raiteiltani.Lenkkeily on mun henkireikä.tänäänkin juoksin kovassa tuiskussa kun ahdisti tämä asia.
        En osaa nyt ajatella järjellä.etupäässä oon järkyttynyt.En olisi uskonut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoh hoitaa taitaa joku muu olla täällä vainoharhainen.Ymmärrän silti asenteesi

        En tiedä, kuka on vainoharhainen. Hyvä, että ymmärrät, miksi trollaustasi pidetään trollauksena. Haetko tuolla helpotusta oloosi, vai mikä on motiivisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kuka on vainoharhainen. Hyvä, että ymmärrät, miksi trollaustasi pidetään trollauksena. Haetko tuolla helpotusta oloosi, vai mikä on motiivisi?

        En trollaa,mutta tuolla ei ole väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En trollaa,mutta tuolla ei ole väliä.

        Koittaisit edes keksiä jotain uutta noihin tarinoihisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä saa sinut pysymään tuossa suhteessa? Onko se sen arvoista?

        Tarkista oliko se puhelu hänelle tarkoitettu. Minäkin sain eräältä naiselta monta puhelua, eikä meinannut myöntää että hänellä on väärän henkilön puhelinnumero, eli minun jota ei tuntenut häntä. Oliko joku käyttänyt minun käyntikorttia.


    • Anonyymi

      Aika moni mennyt tuohonkin trollaukseen.

    • Anonyymi

      Mulla on kolme hyvää vinkkiä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      193
      2128
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      287
      1652
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1345
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      82
      1234
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1127
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1126
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1042
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      969
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      874
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      65
      862
    Aihe