Kiinnostaa mutta kuulemma ei kiinnosta

Anonyymi-ap

Olen ollut opiskelujen puitteissa läheisesti tekemisissä itseäni aika selvästi nuoremman naisen kanssa. Omalla kokemuksella voin sanoa, että nainen oli merkkien perusteella kiinnostunut tai ainakin esitti sellaista. Järjesti mm. kahdenkeskisiä tapaamisia opintoihin liittyen ja toi esiin olevansa vapaana koko tulevan viikonlopun.. En ole koskaan vielä erehtynyt tällaisessa.. Toisaalta tuollainen esittäminen ei olisi oikein vaikuttanut hänen ajankäyttöä priorisoivaan elämäntapaansa sopivalta.

Aivan alussa en jaksanut heräillä naisen aktiivisuuteen, koska pitkä sinkkuaika, koronaväsymys ja myös tarpeettoman draaman välttely opintoihin liittyen olivat mielessäni. Päätin kuitenkin lopulta, että on tämä kortti katsottava etten lopulta jää katumaan mitään, koska kyseisessä ihmisessä ei suinkaan ole mitään "vikaa" vaan oma kiinnostukseni jopa lisääntyi jatkuvasti.

Kun sitten lopulta ehdotin naiselle viestillä että mentäisiin viikonloppuna ulos, vastaus oli tyyliä "nyt on kyllä kalenteri täynnä". Mitään sellaisia merkkejä ei tosielämässä kuitenkaan ollut, että nainen olisi jo luovuttanut. Oletin, että varmaan on lähinnä loukkaantunut tai ainakin haluaa esittää sellaista kun hänen oma aiempi vihjailunsa "täysin vapaasta viikonlopusta" ei johtanut mihinkään. Päätin odotella rauhassa miten käytös tosielämässä muuttuu tämän lähettämäni viestin jälkeen, ja seurauksena oli vielä aiempaa aktiivisempaa läheisyyteen pyrkimistä eikä puhettakaan välttelystä.

Odottelin pari päivää, nielin ylpeyteni täysin tavoistani poiketen ja ehdotin uudelleen viestillä, että haluaisin viedä hänet ulos ja katsotaan hänen kalenteristaan nyt sitten sopivaa aikaa. Olin vähintään yllättynyt, kun vastaus oli sen muotoinen, että kalenteri on pitkälle täynnä eikä minun seurassani ulos meneminen oikeastaan kiinnosta, kiitos kuitenkin. Kiitin vastauksesta ja toivotin hyvää jatkoa.

Oma elämänkokemukseni sanoo, että tämä tapaus vielä kävelee jonain päivänä katuvaisena vastaan. En nyt usko omaan vetovoimaani niinkään, mutta siihen millaista ripustautumista olen aiemmin nähnyt naisilta (kun ovat saaneet jonkun miehen hyväksynnän itselleen). Tuntemukseni asiasta on tämä. Minua vain kiinnostaisi kuulla naisen logiikan asiantuntijoilta, että mikä voisi olla näin epäloogisen toiminnan motiivina, kun tässä ollaan aikuisia molemmat kuitenkin.

1

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nainen istuu sellaisen värkin päällä jolla on valtaa. Nainen vaan on empaattinen ja me miehet ollaan helpooja! Itse tiedän yhden naisen joka tulee aina kylkeen kiinni ja on aivan hiljaa. On antanut luvan halata, mutta jos hän ei tervehtimisen lisäksi sano mitään muuta, niin oletan hänen olevan vain kohtelias ja suvakki! Ei sillä kyllä nainen osaa tehdä myös selkokielisen aloitteen ihan vakavasti, mutta se on ihan eri juttu eikä aina voi olosuhteitten vallitessa sanoa joo! Mitä tulee ikäeroon, niin pysytään mahdollisisimman pienissä eroissa. Kyllä minun ikäinen plus 50v syttyy 30v ikäisestä, mutta 30v nainen ennemmin kuolee hapen puutteeseen. Mielummin naamatuttuja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe