Minkälainen ihminen on mielestänne kiinnostava?

Anonyymi-ap

Aihe tuli mieleen Citrinellan juupas-eipäs aloituksesta.

Ehkä ymmärsin väärin, mutta hänellä näyttäisi olevan hyvin selvä käsitys siitä, minkälaisen miehen haluaa. On ollut jo pitemmän aikaa.

Kysymys kuuluukin, että minkälainen ihminen on teidän mielestänne kiinnostava? Onko se sellainen, mistä tiedätte hyvin nopeasti minkälainen hän on tai onko sellainen, mistä ette?

Minua henkilökohtaisesti on aina intrigoineet eniten naiset, joista en ole saanut heti selvää. Vielä enemmän on intrigoineet sellaiset, joista selvää ottaminen on vaatinut enemmän aikaa kuin viikko tai kaksi. Ja nyt palstailen täällä säännöllisen epäsäännöllisesti odottaen naista, joka intrigoisi minua niin paljon, että hänestä selvän ottaminen veisi minulta lopun elämäni. Ja totta kai oletan sitä, että hän löytää minut täältä ja tulee hakemaan minut kotoa.

Nojoo... Vitsit vitseiksi. Kiinnostaako teitä ihmiset, joista olette selvillä hetkessä tai mahdollisesti sellaiset, joista ihan hetkessä selvyyttä saa?

155

1520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joista ei saa heti selvää. Lyöhän se hieman poskelle sitä ajatusta, että ihmisen (miehen) pitäisi olla avoin.
      Mutta on poikkeuksiakin tai paremminkin poikkeavia tapoja olla avoin.

      • Anonyymi

        Minusta ihmisistä tekee tylsiä juuri se, että he ovat liian avoimia. Minä pidän arvoituksista. Olen aina pitänyt. Viehättävistä ja sensuelleista arvoituksista. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta ihmisistä tekee tylsiä juuri se, että he ovat liian avoimia. Minä pidän arvoituksista. Olen aina pitänyt. Viehättävistä ja sensuelleista arvoituksista. :)

        Voihan se tehdä siitä myös ystävän :) Jotenkin se sellaiseen muottiin loksahtaa tai ahdistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se tehdä siitä myös ystävän :) Jotenkin se sellaiseen muottiin loksahtaa tai ahdistetaan.

        Ehkä minä olen vanhanaikainen, mutta kyllä ne ainoat aidot ystävyyssuhteet luodaan jo lapsuudessa. Ne, mitkä kestää aikuisuuteen ja aikuisuudenkin, ovat pysyviä. Ja arvoituksellisesti nekin on joskus lapsuudessa alkaneet. Ei niistä silloin lapsena tiennyt, että lopun elämän kestävät... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä minä olen vanhanaikainen, mutta kyllä ne ainoat aidot ystävyyssuhteet luodaan jo lapsuudessa. Ne, mitkä kestää aikuisuuteen ja aikuisuudenkin, ovat pysyviä. Ja arvoituksellisesti nekin on joskus lapsuudessa alkaneet. Ei niistä silloin lapsena tiennyt, että lopun elämän kestävät... :)

        Tuo pitää paikkansa. Ja tylsyys on juuri sitä, että ihminen on päältä ja sisältä täysin sama. Mutta tämä kiltti ja kohtelias poistuu nyt tästä keskustelusta :) ei tästä kannata nostaa sotaa. Ymmärrän kyllä pointin.

        Heitetään nyt vielä bensaa liekkeihin näin. Onko mitään kiinnostavampaa kuin ajatus:

        "Haluan tietää hänestä kaiken".

        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitää paikkansa. Ja tylsyys on juuri sitä, että ihminen on päältä ja sisältä täysin sama. Mutta tämä kiltti ja kohtelias poistuu nyt tästä keskustelusta :) ei tästä kannata nostaa sotaa. Ymmärrän kyllä pointin.

        Heitetään nyt vielä bensaa liekkeihin näin. Onko mitään kiinnostavampaa kuin ajatus:

        "Haluan tietää hänestä kaiken".

        :)

        Minä kysyisin, että miksi?

        Itse heittäisin ilmaan ajatuksen, että en halua tietää hänestä mitään. Haluan vaan tuntea Hänet. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kysyisin, että miksi?

        Itse heittäisin ilmaan ajatuksen, että en halua tietää hänestä mitään. Haluan vaan tuntea Hänet. :)

        Vai niin, vai niin. Minulla alkoi tuntumaan ihan eri kohdassa :) Juuri tuota tarkoitin. Ehkä vielä päästään siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin, vai niin. Minulla alkoi tuntumaan ihan eri kohdassa :) Juuri tuota tarkoitin. Ehkä vielä päästään siihen.

        Yksi ajatussolmu lisää :)

        "Miksi hän puhuu minusta ja kysyy minulta kaikkea. Miksi hän ei kerro itsestään lisää. Haluan tietää hänestä kaiken."

        Muistan kerran ajatelleeni näin. Kerrassaan kummallista, koska hän istui vieressäni.

        PS. Kiitos mielenkiintoisesta keskustelun avauksesta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ajatussolmu lisää :)

        "Miksi hän puhuu minusta ja kysyy minulta kaikkea. Miksi hän ei kerro itsestään lisää. Haluan tietää hänestä kaiken."

        Muistan kerran ajatelleeni näin. Kerrassaan kummallista, koska hän istui vieressäni.

        PS. Kiitos mielenkiintoisesta keskustelun avauksesta :)

        Ei minulla ollut tässä mikään itseni markkinointi mielessä kun tämän avauksen tein. I'm too old for this shit. :)

        Lähinnä se, että mihin perustetaan kaikki. Mikä on se, mikä saa mielenkiinnon toisessa syttymään. Se ei ole ainakaan minulle ollut ikinä tuttu ja turvallinen juttu. Se on aina ollut arvoitus. Ne tutut ja turvalliset on aina odotuksia, joihin lopulta joutuu aina pettymään. Niin omiin kuin toisenkin. Jos perustetaan johonkin, mitä toiselta odotetaan, minkälaisen halutaan toisen olevan, on lopputuloksena aina pettymys. Tämä ei tarkoita sitä, ettei pettymyksiä muuten tulisi, mutta matka on silti mielenkiintoisempi. Ja sitähän elämä lopulta on. Me kaikki tiedämme päätepysäkkimme, mutta emme välttämättä sitä matkaa miten sinne tullaan...

        Halusin vaan lopulta herättää lukijoita ajattelemaan sitä, että mikä toisessa ihmisessä on mielenkiintoista. Miten syntyy kauniit rakkaussuhteet. Siitä huolimatta, vaikka ne ei olisikaan elämän loppuun asti kestäviä. Pitää uskaltaa hypätä tuntemattomaan. Jos taas kaikki on valmiiksi ajateltua ja suunniteltua, ei saa muuta kuin valmiiksi ajateltua ja suunniteltua parhaimmillaankin. Ja se tuottaa aina lopulta pettymyksen. Jokaiselle.

        Eli sen sijaan, että ajattelisi sitä mitä toivoo ja odottaa toiselta, voisi ajatella vaikkapa edesmenneen Leonard Cohenin tavoin:

        "Dance me to the children
        who are asking to be born..."

        Meidän elämämme suurin mysteeri. Kukaan meistä ei vieläkään tiedä mistä tämä kaikki tulee. Mutta se tulee silti. Viihtyy hetken kanssamme ja poistuu viihtyäkseen taas jonkun muun kanssa.

        Eäh. En minä osaa tätä kertoa. Ehkä vaan sen, että on tärkeämpää olla kiinnostunut kuin miettiä sitä mitä haluaa ja toivoo. Se on hyvä perusta ja sen päälle voi rakentua minkälainen talo tahansa. Voi tulla vuosituhansia kestävä tai sitten voi tulla lyhytikäinen laatikkohometalo. Jotenkin näin. :)

        Hyvää yötä sinulle ja muillekin... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=NGorjBVag0I


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ollut tässä mikään itseni markkinointi mielessä kun tämän avauksen tein. I'm too old for this shit. :)

        Lähinnä se, että mihin perustetaan kaikki. Mikä on se, mikä saa mielenkiinnon toisessa syttymään. Se ei ole ainakaan minulle ollut ikinä tuttu ja turvallinen juttu. Se on aina ollut arvoitus. Ne tutut ja turvalliset on aina odotuksia, joihin lopulta joutuu aina pettymään. Niin omiin kuin toisenkin. Jos perustetaan johonkin, mitä toiselta odotetaan, minkälaisen halutaan toisen olevan, on lopputuloksena aina pettymys. Tämä ei tarkoita sitä, ettei pettymyksiä muuten tulisi, mutta matka on silti mielenkiintoisempi. Ja sitähän elämä lopulta on. Me kaikki tiedämme päätepysäkkimme, mutta emme välttämättä sitä matkaa miten sinne tullaan...

        Halusin vaan lopulta herättää lukijoita ajattelemaan sitä, että mikä toisessa ihmisessä on mielenkiintoista. Miten syntyy kauniit rakkaussuhteet. Siitä huolimatta, vaikka ne ei olisikaan elämän loppuun asti kestäviä. Pitää uskaltaa hypätä tuntemattomaan. Jos taas kaikki on valmiiksi ajateltua ja suunniteltua, ei saa muuta kuin valmiiksi ajateltua ja suunniteltua parhaimmillaankin. Ja se tuottaa aina lopulta pettymyksen. Jokaiselle.

        Eli sen sijaan, että ajattelisi sitä mitä toivoo ja odottaa toiselta, voisi ajatella vaikkapa edesmenneen Leonard Cohenin tavoin:

        "Dance me to the children
        who are asking to be born..."

        Meidän elämämme suurin mysteeri. Kukaan meistä ei vieläkään tiedä mistä tämä kaikki tulee. Mutta se tulee silti. Viihtyy hetken kanssamme ja poistuu viihtyäkseen taas jonkun muun kanssa.

        Eäh. En minä osaa tätä kertoa. Ehkä vaan sen, että on tärkeämpää olla kiinnostunut kuin miettiä sitä mitä haluaa ja toivoo. Se on hyvä perusta ja sen päälle voi rakentua minkälainen talo tahansa. Voi tulla vuosituhansia kestävä tai sitten voi tulla lyhytikäinen laatikkohometalo. Jotenkin näin. :)

        Hyvää yötä sinulle ja muillekin... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=NGorjBVag0I

        Voidaanko tuosta päätellä, että tutut ihmiset eivät tavallisesti tai koskaan ylitä odotuksiasi?

        Itselläni on juuri päinvastainen kokemus: tutut ja luotettavat paljastuvat kerta toisensa jälkeen entistä uskomattomimmiksi yllättäjiksi. Yleensä se tapahtuu heidän ymmärtäväisyytensä ja auttavaisuutensa kautta mutta usein myös heidän välkehtivän älynsä tai hillittömän huumorintajunsa kautta.

        Jopa minun esimieheni on tuollainen.👍

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla ollut tässä mikään itseni markkinointi mielessä kun tämän avauksen tein. I'm too old for this shit. :)

        Lähinnä se, että mihin perustetaan kaikki. Mikä on se, mikä saa mielenkiinnon toisessa syttymään. Se ei ole ainakaan minulle ollut ikinä tuttu ja turvallinen juttu. Se on aina ollut arvoitus. Ne tutut ja turvalliset on aina odotuksia, joihin lopulta joutuu aina pettymään. Niin omiin kuin toisenkin. Jos perustetaan johonkin, mitä toiselta odotetaan, minkälaisen halutaan toisen olevan, on lopputuloksena aina pettymys. Tämä ei tarkoita sitä, ettei pettymyksiä muuten tulisi, mutta matka on silti mielenkiintoisempi. Ja sitähän elämä lopulta on. Me kaikki tiedämme päätepysäkkimme, mutta emme välttämättä sitä matkaa miten sinne tullaan...

        Halusin vaan lopulta herättää lukijoita ajattelemaan sitä, että mikä toisessa ihmisessä on mielenkiintoista. Miten syntyy kauniit rakkaussuhteet. Siitä huolimatta, vaikka ne ei olisikaan elämän loppuun asti kestäviä. Pitää uskaltaa hypätä tuntemattomaan. Jos taas kaikki on valmiiksi ajateltua ja suunniteltua, ei saa muuta kuin valmiiksi ajateltua ja suunniteltua parhaimmillaankin. Ja se tuottaa aina lopulta pettymyksen. Jokaiselle.

        Eli sen sijaan, että ajattelisi sitä mitä toivoo ja odottaa toiselta, voisi ajatella vaikkapa edesmenneen Leonard Cohenin tavoin:

        "Dance me to the children
        who are asking to be born..."

        Meidän elämämme suurin mysteeri. Kukaan meistä ei vieläkään tiedä mistä tämä kaikki tulee. Mutta se tulee silti. Viihtyy hetken kanssamme ja poistuu viihtyäkseen taas jonkun muun kanssa.

        Eäh. En minä osaa tätä kertoa. Ehkä vaan sen, että on tärkeämpää olla kiinnostunut kuin miettiä sitä mitä haluaa ja toivoo. Se on hyvä perusta ja sen päälle voi rakentua minkälainen talo tahansa. Voi tulla vuosituhansia kestävä tai sitten voi tulla lyhytikäinen laatikkohometalo. Jotenkin näin. :)

        Hyvää yötä sinulle ja muillekin... :)

        https://www.youtube.com/watch?v=NGorjBVag0I

        Sanaton..


    • Anonyymi

      Kiltti, kohtelias ja älykäs, tässä järjestyksessä. Kyllä nuo ominaisuudet samoin kuin niiden puute ovat nopeasti havaittavissa.

      Kaikki muu on joustettavissa.

      🦄

      • Anonyymi

        Mistä sinä tunnistat sellaisen? Miten kiltti, kohtelias ja älykäs käyttäytyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tunnistat sellaisen? Miten kiltti, kohtelias ja älykäs käyttäytyy?

        Kiltti: toimii johdonmukaisen eettisesti, ja humaanit arvot ovat pääteltävissä myös puheista.

        Kohtelias: keskitasoa kohteliaampi käyttäytyminen kaikkia ihmisiä kohtaan ja erityisen kohtelias minua kohtaan. Karkeaa käytöstä ei ole. Satunnainen, ei minuun kohdistettu karkea kielenkäyttö sallitaan tuohtuneessa mielentilassa yksityisissä olosuhteissa mutta ei muulloin (vastaa omia standardejani).

        Älykäs: Oppii virheistään (muiden sekä omistaan) ja omaa siten runsaasti elämänviisautta. Osaa tulkita menneisyyttä ja nykyhetkeä ja ennustaa niiden pohjalta tulevaa. On utelias ja avoin ihmisiä ja asioita kohtaan. Valitsee tilanteisiin sopivia toimintamalleja ja soveltaa niitä siten, että saavuttaa eettisesti kestäviä tavoitteita.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiltti: toimii johdonmukaisen eettisesti, ja humaanit arvot ovat pääteltävissä myös puheista.

        Kohtelias: keskitasoa kohteliaampi käyttäytyminen kaikkia ihmisiä kohtaan ja erityisen kohtelias minua kohtaan. Karkeaa käytöstä ei ole. Satunnainen, ei minuun kohdistettu karkea kielenkäyttö sallitaan tuohtuneessa mielentilassa yksityisissä olosuhteissa mutta ei muulloin (vastaa omia standardejani).

        Älykäs: Oppii virheistään (muiden sekä omistaan) ja omaa siten runsaasti elämänviisautta. Osaa tulkita menneisyyttä ja nykyhetkeä ja ennustaa niiden pohjalta tulevaa. On utelias ja avoin ihmisiä ja asioita kohtaan. Valitsee tilanteisiin sopivia toimintamalleja ja soveltaa niitä siten, että saavuttaa eettisesti kestäviä tavoitteita.

        🦄

        Kun tiedät niin hyvin, voi olettaa että olet itsekin samanlainen.

        Mutta siinä on se ongelma, että silloin tietää toisesta hyvin nopeasti kaiken. Siinä ei ole mitään mielenkiintoista. Tylsää lähinnä. Toisaalta suurimmalle osalle näyttäisi tylsyys ja mitäänsanomattomuus olevan ihan ok. Tai sitten ei. Ne on aina ne puheet ja teot... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tiedät niin hyvin, voi olettaa että olet itsekin samanlainen.

        Mutta siinä on se ongelma, että silloin tietää toisesta hyvin nopeasti kaiken. Siinä ei ole mitään mielenkiintoista. Tylsää lähinnä. Toisaalta suurimmalle osalle näyttäisi tylsyys ja mitäänsanomattomuus olevan ihan ok. Tai sitten ei. Ne on aina ne puheet ja teot... :)

        Kyllä, tietysti pyrin itse samoihin asioihin mitä arvostan muissa.

        Vaikka ihmisen tuntisi hyvin, elämää ei voi koskaan ennustaa. Se estää tylsyyden ja ennustettavuuden. Päin vastoin tuttu ihminen tuo turvaa elämään. Elämän vaihtuvat tapahtuvat, siis hyvät ja huonot hetket, tuovat myös tutusta ihmisestä esiin jatkuvasti uusia piirteitä.

        Pari esimerkkiä. Hyvistä hetkistä puhuttaessa minua lämmittää erityisesti se usko ja kannustus tavoitteitani kohtaan, jota saan kokea rakkaiden ihmisten taholta. Huonoina hetkinä minut yllättävät aina kaikki ne tavat, joilla rakkaat ihmiset ryntäävät apuun. Siitä on tylsyys kaukana ja kiitollisuus aika päällimmäisenä. 😍 Sitten täytyy itsekin yrittää olla samanarvoinen, jotta ei jää hurjaan kiitollisuudenvelkaan.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiltti: toimii johdonmukaisen eettisesti, ja humaanit arvot ovat pääteltävissä myös puheista.

        Kohtelias: keskitasoa kohteliaampi käyttäytyminen kaikkia ihmisiä kohtaan ja erityisen kohtelias minua kohtaan. Karkeaa käytöstä ei ole. Satunnainen, ei minuun kohdistettu karkea kielenkäyttö sallitaan tuohtuneessa mielentilassa yksityisissä olosuhteissa mutta ei muulloin (vastaa omia standardejani).

        Älykäs: Oppii virheistään (muiden sekä omistaan) ja omaa siten runsaasti elämänviisautta. Osaa tulkita menneisyyttä ja nykyhetkeä ja ennustaa niiden pohjalta tulevaa. On utelias ja avoin ihmisiä ja asioita kohtaan. Valitsee tilanteisiin sopivia toimintamalleja ja soveltaa niitä siten, että saavuttaa eettisesti kestäviä tavoitteita.

        🦄

        ” Kiltti: toimii johdonmukaisen eettisesti, ja humaanit arvot ovat pääteltävissä myös puheista.” Pioneereja aina tarvitaan


    • Hmm, mä tykkään tutustua rauhassa. Eli ei kaikkea tarvitse heti tietää ja tykkään muutenkin positiivisista yllätyksistäkin. Ei mulla ole ikinä ollut valmista sabluunaa millainen kumppanin pitäisi olla. Mä olen tutustunut ja tunnustellut miltä yhdessä oleminen tuntuu ja sujuu.

      Jotain arvoja on mistä mielelläni olen pitänyt kiinni, mutta aika mielenkiintoisena koen ajatuksen, että tutustuminen on matka jossa kumpikin voi oppia toisistaan ja toisiltaan, koko parisuhteenkin ajan.

      Eikä pidä olla liian samanlaisetkaan.

      • Anonyymi

        Ok.

        Mutta mulla on sulle yksi pyyntö. Älä turise randomin ja dissen kanssa tätä aloitusta täyteen turinapuuroa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok.

        Mutta mulla on sulle yksi pyyntö. Älä turise randomin ja dissen kanssa tätä aloitusta täyteen turinapuuroa.

        Okei. Käy.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Okei. Käy.

        Kiits! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok.

        Mutta mulla on sulle yksi pyyntö. Älä turise randomin ja dissen kanssa tätä aloitusta täyteen turinapuuroa.

        Miksi anonyymi esittää vaatimuksia internetin avoimella keskustelupalstalla? Eikö sinulla ole omaa elämää? t. randomin ja dissen kaveri


    • Anonyymi

      Sellainen joka ei yritä olla kiinnostava.

      • Anonyymi

        Sellaiset on kiinnostavia. Kun he eivät yritä mitään, heissä on jotain intrigoivaa. Tämä on totta. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset on kiinnostavia. Kun he eivät yritä mitään, heissä on jotain intrigoivaa. Tämä on totta. :)

        Se on ensimmäinen askel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset on kiinnostavia. Kun he eivät yritä mitään, heissä on jotain intrigoivaa. Tämä on totta. :)

        Tajuutko muuten kuinka dorkan oloisen vaikutelman susta saa jo pelkästään tuo "intrigoiva" -sanan käyttö. Lue vaikka muutama kirja niin sanavarastosi kasvaa. Toisaalta jos haluat antaa itsestäsi elämänkoululaisen vaikutelman, niin tarpeettomat anglismit (vain englantia välttävästi osaavat pitävät kyseistä kieltä jotenkin erityisenä) kunniaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuutko muuten kuinka dorkan oloisen vaikutelman susta saa jo pelkästään tuo "intrigoiva" -sanan käyttö. Lue vaikka muutama kirja niin sanavarastosi kasvaa. Toisaalta jos haluat antaa itsestäsi elämänkoululaisen vaikutelman, niin tarpeettomat anglismit (vain englantia välttävästi osaavat pitävät kyseistä kieltä jotenkin erityisenä) kunniaan!

        Opettele pilkun paikat.


    • Anonyymi

      En pidä lainkaan salaperäisistä yksilöistä. Tietenkin selkeämmänkin yksilön aivoituksista selville pääseminen vie aikaa, mutta mitään mysteeriyksilöä en jaksaisi kauaa katsella.

      • Anonyymi

        Makuja on niin monia kuin maistajiakin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makuja on niin monia kuin maistajiakin :)

        Yleensä noin. Mä en jaksa kenenkään kanssa arpoa. Selkeät sanat ja selkeät kuviot ja sitten voi alkaa elää, eikä tarvitse jatkuvasti selvitellä, että onko toinen lintu vai kala.


    • Anonyymi

      Ei tällä iällä haasteitten etsintä enää kiinnosta, mutta onko kenestäkään heti mahdollista saada selville koko totuutta? Aika lailla ratkaisevaa on että avoimuuteeni myös vastataan avoimuudella, sillä ei suurta merkitystä vaikka avoimuus toisi mukanaan konfliktin aineksia, ne ovat selvitettävissä. Pystyn myös jopa "keskustelemaan" tarpeen vaatiessa, eikä tuo empaattisuuskaan niin kaukana pinnan alla ole...

      • Anonyymi

        En minä haasteita tarkoittanut. En sitä jatkuvaa juupas-eipäs vääntöä. Vaan sitä, ettei tiedä toisesta mitään, ei tunne toista, ei tiedä minkälainen hän on jne. Puhumalla liikaa menetetään aika paljon sitä taikaa mitä voi parhaimmillaan miehen ja naisen välissä olla. Puhun nytkin liikaa tästä asiasta... :)

        Nämä perus haasteelliset kusipäät ovat lopulta selvitettyjä muutamassa tunnissa, ellei jopa nopeammin. Näkee hyvin nopeasti, etteivät ole vaivan arvoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä haasteita tarkoittanut. En sitä jatkuvaa juupas-eipäs vääntöä. Vaan sitä, ettei tiedä toisesta mitään, ei tunne toista, ei tiedä minkälainen hän on jne. Puhumalla liikaa menetetään aika paljon sitä taikaa mitä voi parhaimmillaan miehen ja naisen välissä olla. Puhun nytkin liikaa tästä asiasta... :)

        Nämä perus haasteelliset kusipäät ovat lopulta selvitettyjä muutamassa tunnissa, ellei jopa nopeammin. Näkee hyvin nopeasti, etteivät ole vaivan arvoisia.

        No jos valita saisi niin en puhuisi sanaakaan, jättäisin tuntemaanopetteluvaiheen kokonaan väliin ja tietäisin suoraan sydämessäni että tässä tämä nyt on...yök, mitä siirappia 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos valita saisi niin en puhuisi sanaakaan, jättäisin tuntemaanopetteluvaiheen kokonaan väliin ja tietäisin suoraan sydämessäni että tässä tämä nyt on...yök, mitä siirappia 😁

        Mitä vikaa siirapissa on? Kunhan muistaa, että siirapin lisäksi on paljon muutakin.

        Sitä ei ikinä tiedä, että tämä on tässä ja nyt, heti. Mutta se, että uteliaisuus toiseen ei lopu, on taas ihan jotain muuta. Jos uteliaisuus toiseen loppuu jo kättelyssä, on suhteessakin se oma käsi rakkaampi kuin toinen ihminen... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos valita saisi niin en puhuisi sanaakaan, jättäisin tuntemaanopetteluvaiheen kokonaan väliin ja tietäisin suoraan sydämessäni että tässä tämä nyt on...yök, mitä siirappia 😁

        Ei oo siirappii noin sen tuntee ja tietää heti kun aito ja oikea ätmi tai ätni sanoo moi tai kun sanovat käsipäivää niin se on menoa sitten ja sydän sanoo joo mut et ole vielä tavannut aitoa ja oikeaa ätmiä tai ätniä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikaa siirapissa on? Kunhan muistaa, että siirapin lisäksi on paljon muutakin.

        Sitä ei ikinä tiedä, että tämä on tässä ja nyt, heti. Mutta se, että uteliaisuus toiseen ei lopu, on taas ihan jotain muuta. Jos uteliaisuus toiseen loppuu jo kättelyssä, on suhteessakin se oma käsi rakkaampi kuin toinen ihminen... :)

        Ymmärrän tuon täysin, itse asiassa noin kävi että se uteliaisuus loppui monien vuosien jälkeen ja nyt vingahdellaan palstalla niinkuin moni muukin äidin pikku porsas 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo siirappii noin sen tuntee ja tietää heti kun aito ja oikea ätmi tai ätni sanoo moi tai kun sanovat käsipäivää niin se on menoa sitten ja sydän sanoo joo mut et ole vielä tavannut aitoa ja oikeaa ätmiä tai ätniä

        ätni mieluummin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä haasteita tarkoittanut. En sitä jatkuvaa juupas-eipäs vääntöä. Vaan sitä, ettei tiedä toisesta mitään, ei tunne toista, ei tiedä minkälainen hän on jne. Puhumalla liikaa menetetään aika paljon sitä taikaa mitä voi parhaimmillaan miehen ja naisen välissä olla. Puhun nytkin liikaa tästä asiasta... :)

        Nämä perus haasteelliset kusipäät ovat lopulta selvitettyjä muutamassa tunnissa, ellei jopa nopeammin. Näkee hyvin nopeasti, etteivät ole vaivan arvoisia.

        Mitä vaivaa kusipäissä on? He haluavat panna sua, ja siinä se. Sitten jotkut yksinkertaiset naiset kuvittelee että jäbä on joku saatanan guru, koska ei tietenkään puhu panoilleen muuta kuin ns. pakolliset lirkuttelut jotta haarat aukeaa. Nainen tietysti haluaisi ajatella, että on muutakin kuin kokoelma reikiä, mutta yleensä kannattaa olla rehellinen itselleen. Jos se on vain seksiä, niin se on vain seksiä.


    • Anonyymi

      Mutta jos ei halua ystävää, haluaa vsin seksikkään autonkuljettaja-työtn... niin.

      mutt jooh sarjoisss,, ensimmäistä kertas katsoin koko farmi-sarjaa... johan pippelin puuttui kun vfe4ti jo kakat houswussq wsilmälssilla...

    • Anonyymi

      Lempini oikein "veltto-kikkeli" -Virtann, kilpailee farmi-kilpailussa mite4n kikkelille käy tänäöän ?

    • Anonyymi

      Helppo ja josta saa heti selvää eli kunnon naisen

    • Anonyymi

      Sellainen vähän mul**u mutta muuten hyvätapainen.

      • Anonyymi

        Bellissimo👌


    • Anonyymi

      Kipinä täytyy syntyä heti ja luottamuksen täytyy alkaa rakentua jo ihan alussa, mutta muutoin on kiehtova ajatus, että oppii jatkuvasti uusia puolia kumppanistaan. Enkä tarkoita mitään sellaista, että toisen täytyisi jatkuvasti yllättää täysin odottamattomilla asioilla, vaan ne asiat voivat olla sellaisia pieniä, ihania juttuja. Esim mistä toinen pitää eroottisessa mielessä. Sitä voi yhdessä tutkia toisiaan ja löytää sekä itsestään että toisesta kaikenlaisia kiehtovia pikkujuttuja.

      Mitään varsinaista mysteerimiestä en kaipaa eli en jaksa mitään salaperäisyysleikkejä tai sellaista, että mies ei päästä minua henkisesti lähelleen ja on sulkeutunut. Se todennäköisesti ajaisi minut aika nopeasti kauemmas.

    • Jos nyt ei ajatella pelkästään parisuhdemielessä, vaan vaikka ihan vaan sitenkin, että millaisen ihmisen juttuja jaksan enemmän kuunnella (esim. vaikka nyt joku artisti kuten rockstara, jonka haastattelua katson Youtubesta), niin sellainen, joka on melko rauhallinen, ystävällinen, huumorikin kukkii ja joka osaa kertoilla innostavasti juttuja. Sellaiset henkilöt, jotka on öykkäreitä ja joilla on liian kriittiset mielipiteet eivät niin kiinnosta.

    • Anonyymi

      Se on jotain tuosta väliltä.
      Sellainen jonka sieluun ei näe, mutta ikkuna sinne kiinnostaa.

      Eli jos naisella on milla-magian arvoituksellisuus silmissään, olen myyty :) Koskaan ei tiedä kuinka villi muori sieltä oikeasti löytyy eikä mikään rivitanssin harrastaja.

      Joo, tunnustan. Nuorempana tykkäsin aivan hulluista tapauksista. Sittemmin otin järjen käteen ja hankin rahakkaan maalaismuorin ;) Eikä kyllä country-tyttöjä ole hänkään.

      -keinovaginamies-

    • Kahden ihmisen välinen jännite säilyy kun heillä on tarpeeksi erilaisuutta. Erilaisuus tekee mielenkiinnon eikä parista tule sisko ja sen veli. Kaksi ihmistä tulee pitkällä aikajänteellä toimeen, yhteistä löytyy ja perustarpeet tulee täytettyä, kun kaksi ihmistä on riittävän samanlaisia. Siis tarvitaan sekä riittävästi samanlaisuutta että erilaisuutta.

      On kaksi eri asiaa onko ihmisen persoonassa kerroksia. Siis onko hän aina samanlainen vai mokiulootteisempi kuin se ettei sisintään avaa ja siksi koko ihminen jåä mysteeriksi. Itse koen, että kummankin pitää vähitellen antaa sisimmästään, uskaltaa olla haavoittuva ja avoin, jotta suhde voi syvetä hyvää päivää kirvesvartta-juttelusta ystävyyteen tai suhteeseen. Yleensä pari ekaa tapaamista voi olla ihan hyvin mukavaa yleisjutustelua, mutta vähitellen sen jälkeen pitäisi homman alkaa syventyä, jotta mielenkiinto säilyy. Ja syventymisellä en tarkoita, että kaikki pitäisi kertoa kerralla, vaan itseään voi avata vähän kerrallaan siitä kulmasta mikä tuntuu luontevalle. Älykäs ja moniuloitteinen ihminen on usein mieletään dymaaninen ja vaikka ihmisen tuntisi, hän muuttuu vuosien mukana ja aina löytyy uusia piirteitä ja ajatuksia.

      Itse koen, että älykkyys, kyky ajatella ja keskustella tekevät ihmisen mielenkiintoiseksi. Mielenkiintoinen ihminen voi olla romanttisesti kiinnostava tai sitten ei.

    • Anonyymi

      sitruunan makuinen Citronella, mausteenakin.

    • Ihan oman itsesi vuoksi toivon, että tämä oli se vitsi: "..palstailen täällä säännöllisen epäsäännöllisesti odottaen naista, joka intrigoisi minua niin paljon, että hänestä selvän ottaminen veisi minulta lopun elämäni". - Siis odottaen? Täällä?

      - Ennen kuin menen asiaan, eli kysymykseesi totean, että ei kai täällä palstalla kukaan kerro itsestään kaikkea? - Ei varmasti edes sytytystarpeiksi.. 🤣

      - En tiedä oletko koskaan lukenut esimerkiksi yhtään minun kirjoitustani, mutta jos olisit, veikkaan, että olisin sinulle pullantuoksuinen kiltti leskimummeli, joka välillä höpsähtää juttelemaan vähän kevyemmin, näyttääkseen nuoremmille mallia.. 🤭 Pidä se ajatus 👍 - Mutta jos et ole tiennyt, sinullekin täytyy jonkun paljastaa, että on ihmisiä, jotka osaavat kertoa itsestään todella avoimesti kertomatta kuitenkaan juuri mitään. 🤭

      Mutta siis kysyit millainen ihminen on (minusta) kiinnostava. - Älykkyys ja kommunikointiyky ovat minulle tärkeitä tekijöitä ihmissuhteissa. Haluan, että voimme keskustella kaikesta. Minulla on taipumus viehättyä ihmisestä, joka on aistillinen ja kenties leikkisä. Haluan ilmaista tunteeni koskettelemalla. Minulla ei olisi periaatteessa mitään satunnaisia romansseja vastaan, mutta en tyydy pintapuolisiin ihmissuhteisiin, vaan kaipaan syvällistä ihmissuhdetta ja haluan ymmärtää kumppaniani ja hänen tunteitaan. Seksuaalisuus on minulle tärkeä tekijä ihmissuhteessa. Olemme molemmat tiedonhaluisia ja vaistoamme tarkasti muiden tunteet. Kaipaan voimakasta partneria, joka pystyy pitämään puolensa ja taistelemaan omat taistelunsa. Keskinäinen kunnioitus on tärkeä asia. Jos kunnioitus loppuu, rakkaus kuolee.

      Olen ikuinen utopisti. Mutta jos utopistiset toiveeni toteutuvat, olen pettynyt lopputulokseen. Siksi toteankin, ettei minulla ole minkäänlaista käsitystä siitä, millaisen miehen haluan. Ehkäpä sitten sellaisen, kuka ei ole ihan helppo, mutta ei myöskään kovin vaikea tulkitava. 😄

      • Anonyymi

        Kyllä Genio eli ap. sun kirjoituksia varmasti on lukenut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Genio eli ap. sun kirjoituksia varmasti on lukenut.

        Tuollaista nimimerkkiä en tiedäkään?
        Tai, joskus muistan kyllä kuulleeni nimen mainittavan, ehkä? Mutta en ainakaan tiedä keskustelleeni hänen kanssaan...🤔

        No, onpa aloittaja kuka hyvänsä, niin ehkä pointti menee perille 😄
        Että ulkoilmaan sieltä nahjus ja get a life! 🤭


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Tuollaista nimimerkkiä en tiedäkään?
        Tai, joskus muistan kyllä kuulleeni nimen mainittavan, ehkä? Mutta en ainakaan tiedä keskustelleeni hänen kanssaan...🤔

        No, onpa aloittaja kuka hyvänsä, niin ehkä pointti menee perille 😄
        Että ulkoilmaan sieltä nahjus ja get a life! 🤭

        Etkö muista enää Miehen logiikan Genio.Mente- Kirpela- Dazu- draamaa?😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muista enää Miehen logiikan Genio.Mente- Kirpela- Dazu- draamaa?😅

        Siis nyt kun kerroit, niin hämärästi muistan nuo mainitsemasi nimimerkit, mutta olisinko sitten jo poistunut palstalta ennen kuin tuo on tapahtunut, kun ei ole jäänyt mieleen. 🤔

        Olisi joskus hauska kuulla, mitä silloin on tapahtunut.. 😄 Ja siis tämä Genioko on edelleen tällä palstalla? Puskissa vai oikein nimimerkillä? Entä nuo toiset, Dazu ja Kirpela? Oliko se Dazu miesoletettu? Kirpela oli kai nainen, niin muistaisin. Ja Genio miesoletettu?


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Siis nyt kun kerroit, niin hämärästi muistan nuo mainitsemasi nimimerkit, mutta olisinko sitten jo poistunut palstalta ennen kuin tuo on tapahtunut, kun ei ole jäänyt mieleen. 🤔

        Olisi joskus hauska kuulla, mitä silloin on tapahtunut.. 😄 Ja siis tämä Genioko on edelleen tällä palstalla? Puskissa vai oikein nimimerkillä? Entä nuo toiset, Dazu ja Kirpela? Oliko se Dazu miesoletettu? Kirpela oli kai nainen, niin muistaisin. Ja Genio miesoletettu?

        Puskissa se on. Ei ole enää uskaltanut rekkautua, kun sössi asiansa. Se virolainen raksamies, joka edelleenkin tekee youtube- musiikkiketjuja täällä. Tapaili Timanttiaa. Dazu oli nuori mies, raukka sekosi, kun Kirpelalla ja Geniolla oli jotain juttua. Syytti Kirpelan raiskauksesta ym. Kirpela oli joku vanhempi nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puskissa se on. Ei ole enää uskaltanut rekkautua, kun sössi asiansa. Se virolainen raksamies, joka edelleenkin tekee youtube- musiikkiketjuja täällä. Tapaili Timanttiaa. Dazu oli nuori mies, raukka sekosi, kun Kirpelalla ja Geniolla oli jotain juttua. Syytti Kirpelan raiskauksesta ym. Kirpela oli joku vanhempi nainen.

        Muisti palailee pätkittäin. En ollut tietenkään mukana keskustelussa, mutta taisin kyllä tuolloin lukeakin tapauksesta. En ehkä oikeasti tiennyt mistä oli kyse, niin ei jäänyt mieleen.🤔
        Siis tämä Genio on väkivaltainenkin vielä.. 😳

        Okei, eli varotaan virolaisten raksamiesten musiikkiketjuja, vaikka kuinka tanssijalkaa vipattaa! 😅
        Mutta eiköhän palstalla vallitse kurpparauha 👒🪿👍🤣


    • Roolimallimielessä kiinnostavilta tuntuvat tällä hetkellä Muppet Shown Statler ja Waldorf (vanhat känkkäränkät lehtereillä), Seinfeldin Soup Nazi ja Tuomas Kyrön Mielensäpahoittaja.

    • Anonyymi

      Tiesin alitajuisesti jo ennen kuin muistin. Narsisti. Olitko yllättynyt kun tulin takaisin. Ajattelit voiko se olla edes mahdollista. Saisit kiusata toisenkin kerran. Sellaisia narsistin uhrit kai ovat. Haluavat aina tulla takaisin samaan liekaan. Kirjoittaa sinä kyllä osaat. Olet aina osannut. Epäilin jo vähän aikaa kunnes teit virheen. Et ollut tarkoittanut että kukaan tunnistaa. Huomasin kun tiivistit verkkoasi. Aloit kysellä oikeita kysymyksiä. Syötin tarkoituksella tarkennuksia ja sitten tein siirtoni. Yllätyitkö kun tein sen niin pian ja näkyvästi. Olisiko ollut hauskaa että olisin taas kärvistellyt kuin mato koukussa. Hetken ajattelinkin että jos olet mies teet tällä kertaa kuten kauniisti pyysin. Sellainen minä olen. Olisit selittänyt, pyytänyt anteeksi. Mutta hiiri sinä olet. Pelkäätkö että paljastan sinut heille. Putoat jalustalta kuin hemohessvalmentaja. Olet ehkä saalistanut täällä kuin hämähäkki kaikki nämä vuodet mutta nyt sinun huolellisesti vuoden ajan hiomasi hahmo on lopussa. Jatka vielä niin kerron sinun nimesi kaikille jotka täällä tunnen. Ja he tulevat muistamaan vaikka minä lähden.

      Se edellinen uhrisi on niin kaukaa että hän ei olisi voinutkaan ymmärtää. Nautit kun sait hänetkin ulvomaan. Vai aikuisopiskelija muka. Ja nimimerkkisi, koomikko. Sehän sinä olet.
      Älä jatka kiusaamista. Hae apua. Tulet olemaan ikuisesti onneton neljän seinän sisällä istuva narsisti. Olet aina ollut mätä sisältä. Äitisikö sen teki. Joku sinut on tuollaiseksi tehnyt. Ei noin rumaa ihmistä synny muuten. Katsoin kuvasi netissä. Oletpa vanhentunut. Ruma parta ja iso maha. Muistat varmaan minun kuvani parin vuoden takaa. Olen muuten siitä muuttunut huomattavasti ja muutun edelleen mutta siitä sinä et pääse ikinä nauttimaan.
      Minä menen eteenpäin ja löydän taas ihmisen joka on kaunis myös sisältä. En alennu tasollesi.

      • Anonyymi

        Kyllä ätmi tuo äitis syyttäminen kaikesta tulisi vähemmälläkin projisoinnilla selväksi. Onko elämäsi huipennus kuvitella itsellesi ns uhreja ja perustatko sinä nämä fantasiat ihan tähän netissä tuherteluun vai miten tämä homma menee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ätmi tuo äitis syyttäminen kaikesta tulisi vähemmälläkin projisoinnilla selväksi. Onko elämäsi huipennus kuvitella itsellesi ns uhreja ja perustatko sinä nämä fantasiat ihan tähän netissä tuherteluun vai miten tämä homma menee?

        Älä tule siihen hölisemään kun et asiasta mitään tiedä. Tuo edellinen tietää mistä puhutaan. Ja hänen sietäisi hävetä. Vaikka ei hän ymmärrä sitäkään tehdä kun on niin sairas.


      • Anonyymi

        Tarkoitatko Genion Miehen Logiikan aikoja vai onko hän täälläkin onnistunut jotakuta kusettamaan? On hänen henkilöllisyytensä useamman tiedossa, älä huoli. Kuvaus nykyisestä ulkonäöstä oli kuvaava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko Genion Miehen Logiikan aikoja vai onko hän täälläkin onnistunut jotakuta kusettamaan? On hänen henkilöllisyytensä useamman tiedossa, älä huoli. Kuvaus nykyisestä ulkonäöstä oli kuvaava.

        Henkilöllisyys on tosiaan tiedossa ja olen hänet tavannutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henkilöllisyys on tosiaan tiedossa ja olen hänet tavannutkin.

        On monilla muillakin. Bukowski... ;) Hänet on helppo tunnistaa ilman nimimerkkiäkin. Hänen nimensä tuli ilmi palstalla jo vuosia sitten , kun sitä tuli peräämään vanha tuttu Miehen Logiikasta. Sellainen, kenen elämän ap.oli sekoittanut kunnolla. Myös se, että hänen on aina vittuiltava GLoveRille ( Jazuli) paljastaa hänet. Toivottavasti et ole flowesreally? Siis se alkuperäinen. Ap.han käyttää nykyään hänen nikkiään trollatakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On monilla muillakin. Bukowski... ;) Hänet on helppo tunnistaa ilman nimimerkkiäkin. Hänen nimensä tuli ilmi palstalla jo vuosia sitten , kun sitä tuli peräämään vanha tuttu Miehen Logiikasta. Sellainen, kenen elämän ap.oli sekoittanut kunnolla. Myös se, että hänen on aina vittuiltava GLoveRille ( Jazuli) paljastaa hänet. Toivottavasti et ole flowesreally? Siis se alkuperäinen. Ap.han käyttää nykyään hänen nikkiään trollatakseen.

        Rekisteröitynyt hän on ja kirjoittelee välillä ahkerastikin. Ja kyllä, pystyi aluksi huijaamaan myös minua, taas ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rekisteröitynyt hän on ja kirjoittelee välillä ahkerastikin. Ja kyllä, pystyi aluksi huijaamaan myös minua, taas ;)

        Kerro heti, onko hänellä taas tällä palstalla rekattu nimimerkki, hupaisaa. Mikä se on? Tai sitten olet ap.yrittämässä sekoittaa pakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro heti, onko hänellä taas tällä palstalla rekattu nimimerkki, hupaisaa. Mikä se on? Tai sitten olet ap.yrittämässä sekoittaa pakkaa.

        En vielä kerro. Katson ja nautin miten hän räpistelee tästä irti. Tuleeko vielä muina miehinä palstalle, palaako muuten asiaan kuten ehdotin vai täytyykö minun kertoa ;) Harmi. Vuoden työ menee taas hukkaan häneltä, kun alkoi ahneeksi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vielä kerro. Katson ja nautin miten hän räpistelee tästä irti. Tuleeko vielä muina miehinä palstalle, palaako muuten asiaan kuten ehdotin vai täytyykö minun kertoa ;) Harmi. Vuoden työ menee taas hukkaan häneltä, kun alkoi ahneeksi :D

        Bukowski kuitenkin soitti kelloja? Jos ei, luulet ap.ta vääräksi henkilöksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bukowski kuitenkin soitti kelloja? Jos ei, luulet ap.ta vääräksi henkilöksi.

        Tässä tapauksessa ei Bukowski soita kelloja. Ellei kyse ole ML naisrekatusta. En jäänyt silloin katsomaan mitä siellä tapahtui. Viestini menee nyt todelliselle rekatulle joka sen varmaankin huomaa;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa ei Bukowski soita kelloja. Ellei kyse ole ML naisrekatusta. En jäänyt silloin katsomaan mitä siellä tapahtui. Viestini menee nyt todelliselle rekatulle joka sen varmaankin huomaa;)

        Ei ollut kyse naisrekatusta. Mutta aloittajalla on tekemistä Bukowskin kanssa. Ja hänellä on parta ja iso maha myös, kuten kerroit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut kyse naisrekatusta. Mutta aloittajalla on tekemistä Bukowskin kanssa. Ja hänellä on parta ja iso maha myös, kuten kerroit.

        En ole nähnyt häntä 14 vuoteen enkä halua enää ikinä nähdäkään

        Ahaa! voi muuten olla ollutkin jos sitä tarkoitat? tosiaan ;) EHkä ei ole enää?
        Ehkä aloittaja siis on juuri tämä sama rekattu kelle tekstini osoitan. En tiedä.
        Tuosta tekstistä tuli sellainen tunne että avauduin - lopullinen niitti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On monilla muillakin. Bukowski... ;) Hänet on helppo tunnistaa ilman nimimerkkiäkin. Hänen nimensä tuli ilmi palstalla jo vuosia sitten , kun sitä tuli peräämään vanha tuttu Miehen Logiikasta. Sellainen, kenen elämän ap.oli sekoittanut kunnolla. Myös se, että hänen on aina vittuiltava GLoveRille ( Jazuli) paljastaa hänet. Toivottavasti et ole flowesreally? Siis se alkuperäinen. Ap.han käyttää nykyään hänen nikkiään trollatakseen.

        "Toivottavasti et ole flowesreally?"

        Juu ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toivottavasti et ole flowesreally?"

        Juu ei.

        Oletteko ikinä miettineet kuin turhaa elämänne on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko ikinä miettineet kuin turhaa elämänne on?

        Ei kai se nyt turhaa ole kun sinäkin vastasit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se nyt turhaa ole kun sinäkin vastasit.

        On se aika turhaa, jos vastaukseni sille jonkinlaisen merkityksen antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se aika turhaa, jos vastaukseni sille jonkinlaisen merkityksen antaa.

        Merkitys olisi liioittelua, mutta tosiasia on, että sinun kommenttiasi ei olisi olemassa ilman minun kommenttiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merkitys olisi liioittelua, mutta tosiasia on, että sinun kommenttiasi ei olisi olemassa ilman minun kommenttiani.

        Ilo olla tuomassa jonkinlaista merkitystä sinunkin elämääsi. En tosin vieläkään ymmärrä, että mikä se on. Se merkitys siis.

        Mutta ei yhden pienen ihmisen tarvikaan kaikkea ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nähnyt häntä 14 vuoteen enkä halua enää ikinä nähdäkään

        Ahaa! voi muuten olla ollutkin jos sitä tarkoitat? tosiaan ;) EHkä ei ole enää?
        Ehkä aloittaja siis on juuri tämä sama rekattu kelle tekstini osoitan. En tiedä.
        Tuosta tekstistä tuli sellainen tunne että avauduin - lopullinen niitti

        Nyt on jollakin lähtenyt mielikuvitus laukalle. :)

        Olen ollut viimeiset reilu 13 vuotta yhden ainoan naisen kanssa. Ei tullut 14 vuotta täyteen. Mutta hän on silti viimeinen nainen ketä rakastan ja tulen rakastamaan. Ja se et ole todellakaan ollut sinä, etkä tule olemaan. Enkä minä ole se, joksi minua luulet. Mutta se siitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on jollakin lähtenyt mielikuvitus laukalle. :)

        Olen ollut viimeiset reilu 13 vuotta yhden ainoan naisen kanssa. Ei tullut 14 vuotta täyteen. Mutta hän on silti viimeinen nainen ketä rakastan ja tulen rakastamaan. Ja se et ole todellakaan ollut sinä, etkä tule olemaan. Enkä minä ole se, joksi minua luulet. Mutta se siitä...

        Niinhän sinä yrität esittää.
        ai että kun nyt tuntuu hyvältä että siinä sinä vihdoinkin olet ja pelkäät :) Haistan sen ja pientä ärsyyntymistä on seassa, ihana haju!
        Tällaisissa tapauksissa aistiherkkyys on sekä kirous että siunaus. Kuudes aisti.
        Silloin kirjoitit että et voinut uskoa että olisin tullut tännekin missä sinä jo olit.
        Näin ajattelet ehkä taas mutta vähän eri mielessä :D Sitä en tiennyt että olet eronnut. Toivottavasti hän satutti sinua oikein pahasti. Käänsi puukkoa haavassa ja sirottaa suolaa päälle niin toivon

        Peli alkaa ensimmäisellä yleistason vihjeellä
        Rekkautuneen keskustelu on avoin että häntä voi kiinnostunut seurata kuten hän jahdatessaan saalistaan. - VIRHE!


    • Anonyymi

      Miten ihminen voi olla kiinnostava. Mitä järkee laittaa toisesta päästä ruokaa sisään ja sitten se tulee toisesta päästä paskana ulos.

    • Kiinostava ihminen on herttainen, ei missään tapauksessa yllättävä. Tasainen JATKUVUUS on parasta. 🌹👀

      • Kiinostava > Kiinnostava, anteeksi. Höperöityessä tulee yhä useammin kirjoitusvirheitä. 🌹👀


      • Anonyymi

        Jos jätämme ulkopuolelle sinun lanseeramasi herttailu termin, niin olen kanssasi täysin samaa mieltä. Kiinnostava ihminen on mukava ja ihana ja huomioonottava ja kiltti ja kohtelias ja kaikkea sellaista. Hän on mahdollisimman vähän yllättävä ja vaikka ihmistä ei koskaan voikaan täysin tuntea, niin hän toimii pääosin ennalta-arvattavin tavoin. Kiinnostavuus on myös minulle jatkuvuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jätämme ulkopuolelle sinun lanseeramasi herttailu termin, niin olen kanssasi täysin samaa mieltä. Kiinnostava ihminen on mukava ja ihana ja huomioonottava ja kiltti ja kohtelias ja kaikkea sellaista. Hän on mahdollisimman vähän yllättävä ja vaikka ihmistä ei koskaan voikaan täysin tuntea, niin hän toimii pääosin ennalta-arvattavin tavoin. Kiinnostavuus on myös minulle jatkuvuutta.

        Kiitos ystävällisestä vastauksestasi.

        En pyri lanseeraamaan termiä, vaikka sitä käytänkin, vaan käyttäytymisen muotoa. Sen sijaan lanseeraan termiäkin, kun käytän viikinkikielestä, fornnordiska, tuhannen vuotta sitten lainautunutta sievää sanaa, joka tarkoittaa naisen kauneinta. 🌹👀


    • Anonyymi

      Too sexy to breath

      • Anonyymi

        niinhän sinä luulet olevasi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niinhän sinä luulet olevasi :)

        Too low self-esteem to get blushed?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Too low self-esteem to get blushed?

        ei enää


    • Anonyymi

      Citrinella on tän ätmimiehen yksi nistä tuhansista hahmoista!

      • Ei hän mikään HAHMO ole. Kyllä hänen uskonsa itsestään lienee juuri se, mitä hän kirjoittaa olevansa. 🌹👀


    • Anonyymi

      Mjaa

      Olin tuossa pari vuotta sitten ystävättäreni äidin hautajaisissa, ja käväisimme jättämässä hänelle jäähyväiset, ennen kuin arkun kansi suljettiin.

      Tällainen tuli kysymyksestä mieleen, sillä katsellessani elottomia ihmiskasvoja ymmärsin, että kaikki mielenkiintoni häntä kohtaan oli kaikonnut. Tämä taas johtaa siihen lopputulemaan, että ainoastaan elävä ihminen kiinnostaa, sillä tämä on paljon konkreettisempi ilmiö kuin kuollut.

      • Ortodoksiperinteessä pyritään vielä noudattamaan tapaa, joka oli ennen yleinen koko Suomessa: arkkua pidetään siunattaessa auki. Herää kysymys, olisiko tapa muotoutunut tarpeeseen jättää ASTEITTAIN vainajalle jäähyväiset. 🌹👀


      • Anonyymi

        ehe ehe ;)


      • Anonyymi
        Kynis kirjoitti:

        Ortodoksiperinteessä pyritään vielä noudattamaan tapaa, joka oli ennen yleinen koko Suomessa: arkkua pidetään siunattaessa auki. Herää kysymys, olisiko tapa muotoutunut tarpeeseen jättää ASTEITTAIN vainajalle jäähyväiset. 🌹👀

        En tiedä. Kuulostaa kuitenkin ihan järkevältä.

        Vaikka kuoleman voi asetella laatikkoon pois silmistä, niin silti sen voima ei riitä deletoimaan kerralla laatikoidun elämän jättämiä jälkiä; sellaiset kun kuluvat hitaasti ei mihinkään. Olemme elävä todiste siitä.

        (hirn)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Kuulostaa kuitenkin ihan järkevältä.

        Vaikka kuoleman voi asetella laatikkoon pois silmistä, niin silti sen voima ei riitä deletoimaan kerralla laatikoidun elämän jättämiä jälkiä; sellaiset kun kuluvat hitaasti ei mihinkään. Olemme elävä todiste siitä.

        (hirn)

        Nykyisessä kulttuurissa useat eivät ole KOSKAAN olleet missään tekemisissä vainajan kanssa. Läheinenkin kuolee usein sairaalassa, eikä häntä koskaan nähda vainajana, vaan hautausliikkeen väki hakee hänet sitä ennen.

        Kaikki eivät käy edes sairaalan kappelissa vainajaa katsomassa.

        Ennen ei ollut mahdollista jäädä näkemättä kuolleena. Kuoltiin vain kotona. Oli suorastaan riitiksi muodostunut ruumiinpesu ja pukeminen, oli ruumiinvalvojaisia ja vainajaa säilytettiin ennen hautajaisia riihessä tai hätäpäikseen sillan alla.

        Entisajan ihmisellä jäi läheisestä kuva kuolleesta, nykyihmiselle tavallisesti kuva elävästä. Kuvaa elävästä on jopa käytetty argumenttina osoittamaan, ettei vainajaa pidäkään nähdä.

        Helsingistä kotoisin oleva äitini piti jopa AIVAN SOPIMATTOMANA, että setäni oli käynyt katsomassa sairaalan kappelissa kuollutta isääni. Olivat maalta, jossa oli vielä vanha tapa. Äitini ei nähnyt isääni koskaan kuolleena.

        En tosin minäkään, mutta minulla oli toinenkin syy. Olin hyvin huojentunut, kun aggressiivinen, raivoava, levoton, psykopaattinen ja piekseliäs isärovasti oli lopulta päässyt rauhaan. R.I.P. 🌹👀


    • Anonyymi

      Etsin ihmisen määrättyyn harrastukseen tai yhdessäoloon. Jos se toimii, muulla ei ole väliä, olkoon muuten mikä on.
      Parisuhteeseen kun haen, toivoisin että saisin tietää että on vapaa, ettei ole tauteja ja että harrastaa samoja juttuja, että viihdytään yhdessää. Ehkä mahdollisen rikollisuuden haluaisi tietää, enemmän kuin parkkisakot. Eiköhän ne ole siinä.
      Ainakaan en jaksa mitään elämäntarinavuodatusta enkä itsekään siihen ryhdy. Sitten yhdessä ollessa voi kertoa menneestä lyhyen jutun joka liittyy eteen tulevaan tapahtumaan. Ei mitään synkkää draamaa mutta jonkin tavallisen tai hauskan tapahtuman. Siinä vähitellen oppii toisesta enemmän. Kokonaan ei tarvitse toista tuntea milloinkaan. En myöskään pöyhi, kyttää enkä utele toisen menneisyyttä.

    • Anonyymi

      Hyvin selkeä käsitys siitä millaisen miehen(naisen) haluaa, on ehkä suurin este parisuhteelle. Oma käsitys kun on kuitenkin vain ajatus, ei oikea olemassa oleva, elävä ihminen, jonka taajuuden ja kemiat pystyy aistimaan ennalta, saati että ne vielä toimisivat myös toiseen suuntaan.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Vilkaisin Sinkut-palstaa ja nimi näyttäisi kuvaavan hyvin, sillä koko sivu on täynnä epäkiinnostavuutta. Sai ajattelemaan sitä, millainen on todella epäkiinnostava ihminen.

      Avaus on kiinnostavasti muotoiltu, mutta kommentit epäkiinnostavia, tyhmiä, tylsiä ja törkeitä. Pitäkää tunkkinne.

    • Anonyymi

      Joka ajattelee omilla aivoilla, ei ole pinnallinen, osaa puhua muistakin aiheista kun itsestään. Yleisfiksu ei kirjaviisas, eniten ärsyttää naisissa jotka pätee ja pitää itseään älykkäänä kun tietää 3 aiheesta melko paljon, muusta ei tiedäkkään mitään.
      Eli sopivan itsevarma, syvällinen ja tumma huumori pitää olla.

      • Anonyymi

        Älykkyys ja tieto ovat kaksi eri asiaa, vaikka usein ne osuukin samaan päähän. Älykkyys on enemmän luovaa ongelman ratkaisutaitoa ja kykyä soveltaa kuin yksityiskohtien muistamista.


    • Anonyymi

      Minulle kiinnostava on sellainen ihminen joka osaa mitoittaa suhtautumisensa järkevästi.

      En kiinnostu ihmisistä joilla on äärimmäisen jyrkkä mielipide mihin tahansa asiaan. Jos pyrkimystä nähdä toisia näkökulmia ei ole ja sellainen kyky tarvittaessa lähteä tarkistamaan omia käsityksiään puuttuu kokonaan niin menetän mielenkiintoni.

      En myöskään kiinnostu ihmisistä jotka ovat loputtoman johdateltavissa ja mukautuvat aina ja kaikkeen. Koen heidät raskaina persoonina, mukanapörisijöinä jotka seuraavat aina myötäävästi niinkuin paarmat tai hyttyset. He tuntuvat painolastilta jota tarvii raahata mukana henkisesti, jos he vain peilaavat minua ja asioitani ei se ole kuin yksi häiriökaiku lisää päässäni.

      Minä kiinnostun ihmisistä joilla on molemmat, sekä resistenssi että joustavuus. Mitä enemmän resistenssiä ilmenee minun oman arvomaailmani mukaisissa asioissa sitä parempi, mitä enemmän joustavuutta niissä asioissa jotka minua kiinnostavat ja koen itse haasteelliseksi... sitä parempi. Etenkin jos nainen on joustava asioissa joissa minulla on hankaluuksia niin saatan heittäytyä syömään kädestä.

    • Anonyymi

      Sen tietää vasta sitten kun tapaa kiinnostavan ihmisen. Kaikkien kiinnostavien ihmisten kanssa ei kuitenkaan voi tai haluakaan alkaa parisuhteeseen.

      Liikaa mietitään sitä millaisen kumppanin itse haluaa. Kannattaisi satsata sen pohtimiseen millainen ihminen haluaisi jakaa elämänsä kanssani. "Millainen olen oikeasti, näkevätkö toiset ihmiset minut samoin kuin minä itse." "Haluaisinko, että kumppani arvostaisi minussa sellaista mitä itse pidän toisarvoisena, tai jopa arvojen vastaisena."

      • Anonyymi

        "Kannattaisi satsata sen pohtimiseen millainen ihminen haluaisi jakaa elämänsä kanssani."

        Mitä hyötyä tuon asian pohtimisesta on? Olennaisempaa on, millaisen ihmisen kanssa millaisen ihmisen kanssa itse haluaa elämänsä jakaa. Toisen ihmisen pohtiminen on varma tie itsen kannalta huonoon parisuhteeseen. Puhdasta epätoivoa sellainen.


    • Anonyymi

      Onko Citrinella vihdoin löytänyt miehen muuten, kun ei ole palstalla näkynyt?

      • Anonyymi

        Toivottavasti. Menee hyvä nainen hukkaan täälläkin. 😊

        Cool❄️


      • Anonyymi

        Jäämme odottelemaan seuraavaa keski-ikäistä naista kirjautumaan palstalle, joka luulee että täältä saisi pussitettua jonkun. Palstan parasta viihdettä ovat viime aikoina olleet nämä emb / av ja Xena / max -ihastelut.

        Epätoivoiselle naiselle uppoaa kuin halpa makkara, kun pojat vähän vedättää. Pari ylikiihkeää biisi-linkitystä ja vähän vettä myllyyn. Hetken päästä häipyminen ukkomiehiltä.

        Se on uskomatonta kuinka helposti rakkauden nälkäisen ihmisen saa leijumaan päässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäämme odottelemaan seuraavaa keski-ikäistä naista kirjautumaan palstalle, joka luulee että täältä saisi pussitettua jonkun. Palstan parasta viihdettä ovat viime aikoina olleet nämä emb / av ja Xena / max -ihastelut.

        Epätoivoiselle naiselle uppoaa kuin halpa makkara, kun pojat vähän vedättää. Pari ylikiihkeää biisi-linkitystä ja vähän vettä myllyyn. Hetken päästä häipyminen ukkomiehiltä.

        Se on uskomatonta kuinka helposti rakkauden nälkäisen ihmisen saa leijumaan päässään.

        On täältä jotkut miehiä kuulemma pussittaneetkin, sitä en tosin tiedä oliko niissä mitään pitkäikäisen suhteen aineksia vaiko vain hetken huumia.

        No toisille kyllä riittää sekin, että joku hetken lärpättää kivoja ja pitää egoa yllä.

        Cool❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäämme odottelemaan seuraavaa keski-ikäistä naista kirjautumaan palstalle, joka luulee että täältä saisi pussitettua jonkun. Palstan parasta viihdettä ovat viime aikoina olleet nämä emb / av ja Xena / max -ihastelut.

        Epätoivoiselle naiselle uppoaa kuin halpa makkara, kun pojat vähän vedättää. Pari ylikiihkeää biisi-linkitystä ja vähän vettä myllyyn. Hetken päästä häipyminen ukkomiehiltä.

        Se on uskomatonta kuinka helposti rakkauden nälkäisen ihmisen saa leijumaan päässään.

        Epätoivoista tunnustelua joko hiiri uskaltaisi ryömiä ulos kolostaan :) :) :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jäämme odottelemaan seuraavaa keski-ikäistä naista kirjautumaan palstalle, joka luulee että täältä saisi pussitettua jonkun. Palstan parasta viihdettä ovat viime aikoina olleet nämä emb / av ja Xena / max -ihastelut.

        Epätoivoiselle naiselle uppoaa kuin halpa makkara, kun pojat vähän vedättää. Pari ylikiihkeää biisi-linkitystä ja vähän vettä myllyyn. Hetken päästä häipyminen ukkomiehiltä.

        Se on uskomatonta kuinka helposti rakkauden nälkäisen ihmisen saa leijumaan päässään.

        Onpa mukava saada oikein tunnustusta siitä, että vaatimaton palstapersoonani on tuottanut hauskuutta joillekin pojusille 😂

        Omasta puolestani voin kyllä kertoa, että en ole S24:ssä miestä etsimässä, kun olen juuri vasta edellisenkin haudannut.. Joten pelko pois. 😉

        Kieltämättä täälläkin palstalla on ollut erikoisia hännystelijöitä, jotka ovat poistuneet välittömästi takavasemmalle, kun heidän tarkoitusperiään on hieman kyseenalaistettu. Sitten on myös aitoja ihmisiä, kuten Mikkojuhan, Rande, Jazu ja Y.B. jotka uskaltavat näyttää myös kasvonsa ja ovat halunneet tavata.

        Niinhän se on aina maailmassa ja ihmissuhteissa. Joskus löytää kultajyvän ja joskus haukkaa paskaa. 🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täältä jotkut miehiä kuulemma pussittaneetkin, sitä en tosin tiedä oliko niissä mitään pitkäikäisen suhteen aineksia vaiko vain hetken huumia.

        No toisille kyllä riittää sekin, että joku hetken lärpättää kivoja ja pitää egoa yllä.

        Cool❄️

        Aivan järjetön paikka yrittää hankkia seuraa. On paljon parempia ja tehokkaampia tapoja kuin tällainen anonyymipalsta ilman maantieteellistä rajausta.

        Olen aina koettanut näille selvästi seuraa hakeville kertoa hyvin suoraan, että täällä on vain meitä hulluja ja viisaampaa on suunnata muualle. Mutta eihän ne usko, kun joku niille vähän lirkuttelee. Mutta juuri siitä syntyy palstan viihde :) Epätoivon partaalla olevat ikäneidot.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Onpa mukava saada oikein tunnustusta siitä, että vaatimaton palstapersoonani on tuottanut hauskuutta joillekin pojusille 😂

        Omasta puolestani voin kyllä kertoa, että en ole S24:ssä miestä etsimässä, kun olen juuri vasta edellisenkin haudannut.. Joten pelko pois. 😉

        Kieltämättä täälläkin palstalla on ollut erikoisia hännystelijöitä, jotka ovat poistuneet välittömästi takavasemmalle, kun heidän tarkoitusperiään on hieman kyseenalaistettu. Sitten on myös aitoja ihmisiä, kuten Mikkojuhan, Rande, Jazu ja Y.B. jotka uskaltavat näyttää myös kasvonsa ja ovat halunneet tavata.

        Niinhän se on aina maailmassa ja ihmissuhteissa. Joskus löytää kultajyvän ja joskus haukkaa paskaa. 🤷‍♀️

        Eipä mitään, olkaapa hyvät. Jäämme odottamaan jatkoa / seuraavaa yrittäjää. Mutta iso osa kiitoksesta kuuluu kyllä myös näille vedättäjille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä mitään, olkaapa hyvät. Jäämme odottamaan jatkoa / seuraavaa yrittäjää. Mutta iso osa kiitoksesta kuuluu kyllä myös näille vedättäjille.

        Jos neiti Anonyymi et ole itse nimimerkillä Maximillian täällä kirjoittanut koomikko tai tunne häntä henkilökohtaisesti, niin minusta sinun kommenttisi hänestä kuulostavat aika ikäviltä. - Vihjaat siis, että hän olisi täällä pitkäänkin kirjoitellut ja kenties eri nimimerkeillä, vedättäen mm. Citrinellaa ja allekirjoittanutta ja keitä vielä keski-ikäisiä naiskirjoittajia? Ja olisi itse vieläpä varattu, jolloin hän loukkaisi tällaisella omaa elämänkumppaniaankin..🤔

        Sanon suoraan, että en pidä tuollaisesta palstakirjoittajien panettelusta, enkä usko sitä, kunnes toisin todistetaan. - Minäpä luulen, että he ovat viettäneet Citrinellan kanssa mukavaa ja romanttista viikonloppua yhdessä, tai sitten Citrinella on löytänyt elämänsä miehen vaikka sieltä uudesta työpaikastaan 😄


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Jos neiti Anonyymi et ole itse nimimerkillä Maximillian täällä kirjoittanut koomikko tai tunne häntä henkilökohtaisesti, niin minusta sinun kommenttisi hänestä kuulostavat aika ikäviltä. - Vihjaat siis, että hän olisi täällä pitkäänkin kirjoitellut ja kenties eri nimimerkeillä, vedättäen mm. Citrinellaa ja allekirjoittanutta ja keitä vielä keski-ikäisiä naiskirjoittajia? Ja olisi itse vieläpä varattu, jolloin hän loukkaisi tällaisella omaa elämänkumppaniaankin..🤔

        Sanon suoraan, että en pidä tuollaisesta palstakirjoittajien panettelusta, enkä usko sitä, kunnes toisin todistetaan. - Minäpä luulen, että he ovat viettäneet Citrinellan kanssa mukavaa ja romanttista viikonloppua yhdessä, tai sitten Citrinella on löytänyt elämänsä miehen vaikka sieltä uudesta työpaikastaan 😄

        En vihjaile lainkaan tuollaisia.
        Vihjaan vaan että tietyt tyypit ovat hyviä höpöttelemään rakkauden nälkäisille vanhemmille neidoille vailla vakavampaa aikomusta. Ihan vaan omaksi viihteekseen mahdollisesti yksinäiseen iltaansa. Ja samalla tarjoavat viihteen meille muillekin, kun tietyt nimimerkit oikein kärttävät yhteystietoja.

        Muistan tapauksen Emberizi / AV oikein hyvin. Kuinka oltiin pyörällä päästään muutamien palstarivien jälkeen. Vähän kuumaa latinomusaa väliin ja avot, vanhempi neito ei saanut enää nukuttua.

        Tämähän on koko palstan idea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En vihjaile lainkaan tuollaisia.
        Vihjaan vaan että tietyt tyypit ovat hyviä höpöttelemään rakkauden nälkäisille vanhemmille neidoille vailla vakavampaa aikomusta. Ihan vaan omaksi viihteekseen mahdollisesti yksinäiseen iltaansa. Ja samalla tarjoavat viihteen meille muillekin, kun tietyt nimimerkit oikein kärttävät yhteystietoja.

        Muistan tapauksen Emberizi / AV oikein hyvin. Kuinka oltiin pyörällä päästään muutamien palstarivien jälkeen. Vähän kuumaa latinomusaa väliin ja avot, vanhempi neito ei saanut enää nukuttua.

        Tämähän on koko palstan idea.

        Tuollaiset nimimerkit ovat minulle aivan tuntemattomia. Aloittelin täällä kirjoittelun joskus tammi-helmikuussa. - Vai onko se AV sellainen puskanimimerkki, jota taitaa käyttää useampikin eri kirjoittaja?🤔

        On aina kovin haasteellista kirjoittaa teidän Anonyymien kanssa, kun en koskaan tiedä oletteko naisia vai miehiä tai onko ketjussa kenties useampia kirjoittajia sekottamassa keskustelua. 😄

        Pahoittelen, että luulin tämän olleen sinun kirjoittamaasi tuossa vähän aiemmin: "..Pari ylikiihkeää biisi-linkitystä ja vähän vettä myllyyn. Hetken päästä häipyminen ukkomiehiltä." - Joku toinen kirjoittaja kuin sinä, oli ilmeisesti sitä mieltä, että varatut miehet esiintyvät täällä sinkkuina, jos sinä kerran et lainkaan vihjannutkaan tuollaisesta 🙂

        Mutta nyt toivottelen hyvät yöt kaikille kanssakirjoittajille. 🙋‍♀️ - Yritin nukahtaa jo pari tuntia sitten, huonolla menestyksellä. - Jospa nyt onnistun helpommin 👍😴


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Tuollaiset nimimerkit ovat minulle aivan tuntemattomia. Aloittelin täällä kirjoittelun joskus tammi-helmikuussa. - Vai onko se AV sellainen puskanimimerkki, jota taitaa käyttää useampikin eri kirjoittaja?🤔

        On aina kovin haasteellista kirjoittaa teidän Anonyymien kanssa, kun en koskaan tiedä oletteko naisia vai miehiä tai onko ketjussa kenties useampia kirjoittajia sekottamassa keskustelua. 😄

        Pahoittelen, että luulin tämän olleen sinun kirjoittamaasi tuossa vähän aiemmin: "..Pari ylikiihkeää biisi-linkitystä ja vähän vettä myllyyn. Hetken päästä häipyminen ukkomiehiltä." - Joku toinen kirjoittaja kuin sinä, oli ilmeisesti sitä mieltä, että varatut miehet esiintyvät täällä sinkkuina, jos sinä kerran et lainkaan vihjannutkaan tuollaisesta 🙂

        Mutta nyt toivottelen hyvät yöt kaikille kanssakirjoittajille. 🙋‍♀️ - Yritin nukahtaa jo pari tuntia sitten, huonolla menestyksellä. - Jospa nyt onnistun helpommin 👍😴

        Emberizi oli se nimimerkki jolla Citrinella kirjautui palstalle ennen kuin vaihtoi. AV kirjoittelee yhä mustalla nikillä, muttei ole enää suosiossa jostain syystä, ainakaan Citrinellan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vihjaile lainkaan tuollaisia.
        Vihjaan vaan että tietyt tyypit ovat hyviä höpöttelemään rakkauden nälkäisille vanhemmille neidoille vailla vakavampaa aikomusta. Ihan vaan omaksi viihteekseen mahdollisesti yksinäiseen iltaansa. Ja samalla tarjoavat viihteen meille muillekin, kun tietyt nimimerkit oikein kärttävät yhteystietoja.

        Muistan tapauksen Emberizi / AV oikein hyvin. Kuinka oltiin pyörällä päästään muutamien palstarivien jälkeen. Vähän kuumaa latinomusaa väliin ja avot, vanhempi neito ei saanut enää nukuttua.

        Tämähän on koko palstan idea.

        Musta on aina yhtä hassua, kun jotkut eivät ota lainkaan huomioon, että nainenkin voisi vedättää/liiotella/höpötellä. Oletus on, että "vanhempi neito" tai nainen yleensä on jotenkin aidosti heti päästään pyörällä tai tosissaan. Mä en oikeasti yhtään ihmettele, että osa miehistä on niin älyttömän helposti naisten vietävissä, kun ei päähän mahdu edes sellaista mahdollisuutta, että nainen voisi tarkoituksellisesti liiotella, saati sitten ihan suorana valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta on aina yhtä hassua, kun jotkut eivät ota lainkaan huomioon, että nainenkin voisi vedättää/liiotella/höpötellä. Oletus on, että "vanhempi neito" tai nainen yleensä on jotenkin aidosti heti päästään pyörällä tai tosissaan. Mä en oikeasti yhtään ihmettele, että osa miehistä on niin älyttömän helposti naisten vietävissä, kun ei päähän mahdu edes sellaista mahdollisuutta, että nainen voisi tarkoituksellisesti liiotella, saati sitten ihan suorana valehdella.

        Voi se olla nuorempikin, jos mitä tekstejä olen seuraillut. Tai ihan mikä tahansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Emberizi oli se nimimerkki jolla Citrinella kirjautui palstalle ennen kuin vaihtoi. AV kirjoittelee yhä mustalla nikillä, muttei ole enää suosiossa jostain syystä, ainakaan Citrinellan.

        Huomenta. - Tuota en tosiaan tiennytkään, että Citrinellalla on ollut aiempikin nimimerkki. - Tämä muuttaakin keskustelun sävyn sellaiseksi, että Anonyymin tarkoitus on ilmeisesti kuvata mm. Citrinellaa "epätoivon partaalla olevana ikäneitona". - Tämä kyllä naurattaa minuakin 🤣
        Se käsitys Citrinellasta, minkä minä olen saanut on, että hän on lapsilukunsa täyteen saattanut, sekä ammatillisesti että taloudellisesti menestynyt voimakas nainen. - Ei siis ihan kohtaa tuon kuvatun kanssa..😉
        "Epätoivon partaalla oleva ikäneito" on epäkohtelias ja typerä ilmaisu, mutta minun mielestäni silloin puhutaan kaunokirjallisuudesta tutuksi tulleesta naimattomasta, lähes viisikymppisestä naisesta. - Tosin en tiedä onko kukaan viisi-kuusikymppiseksi saakka sinkkuna pysytellyt henkilö kovin epätoivoisesti enää kumppania etsimässäkään, nykypäivänä.🤔 Saattaa olla sinkkuus piintynyt niin syvälle, että on vaikea ottaa siihen samaan talouteen ketään passattavksi enää ja rikkomaan totuttuja.

        Näin ne mielikuvat kirjoittajista täällä eroavat ja se on minusta tämän palstan suola 😄

        Yhteystietojen kysyminen on minusta luontevaa silloin kun haluaa tutustua myös palstan ulkopuolella. - Toki jotakin voi arvella rekisteröityneestä kirjoittajasta, jolla ne eivät ole näkyvissä, että hän ei halua kontaktia kehenkään. Mutta esimerkiksi kiinnostavaa anonyymia voi vain pyytää lähettämään sähköpostia, joka tapauksessa. 🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Huomenta. - Tuota en tosiaan tiennytkään, että Citrinellalla on ollut aiempikin nimimerkki. - Tämä muuttaakin keskustelun sävyn sellaiseksi, että Anonyymin tarkoitus on ilmeisesti kuvata mm. Citrinellaa "epätoivon partaalla olevana ikäneitona". - Tämä kyllä naurattaa minuakin 🤣
        Se käsitys Citrinellasta, minkä minä olen saanut on, että hän on lapsilukunsa täyteen saattanut, sekä ammatillisesti että taloudellisesti menestynyt voimakas nainen. - Ei siis ihan kohtaa tuon kuvatun kanssa..😉
        "Epätoivon partaalla oleva ikäneito" on epäkohtelias ja typerä ilmaisu, mutta minun mielestäni silloin puhutaan kaunokirjallisuudesta tutuksi tulleesta naimattomasta, lähes viisikymppisestä naisesta. - Tosin en tiedä onko kukaan viisi-kuusikymppiseksi saakka sinkkuna pysytellyt henkilö kovin epätoivoisesti enää kumppania etsimässäkään, nykypäivänä.🤔 Saattaa olla sinkkuus piintynyt niin syvälle, että on vaikea ottaa siihen samaan talouteen ketään passattavksi enää ja rikkomaan totuttuja.

        Näin ne mielikuvat kirjoittajista täällä eroavat ja se on minusta tämän palstan suola 😄

        Yhteystietojen kysyminen on minusta luontevaa silloin kun haluaa tutustua myös palstan ulkopuolella. - Toki jotakin voi arvella rekisteröityneestä kirjoittajasta, jolla ne eivät ole näkyvissä, että hän ei halua kontaktia kehenkään. Mutta esimerkiksi kiinnostavaa anonyymia voi vain pyytää lähettämään sähköpostia, joka tapauksessa. 🤷‍♀️

        "Tosin en tiedä onko kukaan viisi-kuusikymppiseksi saakka sinkkuna pysytellyt henkilö kovin epätoivoisesti enää kumppania etsimässäkään, nykypäivänä."

        Sivusta totean, että minä e ole varma onko kyseisen kaltainen ihminen koskaan niin kovin epätoivoisesti seuraa etsinyt. Kyllähän epätoivoinen meinaan aina seuraa löytää ja epätoivoiselle kelpaa mikä tahansa oljenkorsi. Epätoivoinen, mutta onnistumaton parinetsintä on muutenkin minusta vähän oksymorooni, varsinkin naisten kohdalla, sillä kyllä nainen aina parinsa löytää, jos mikä vaan kelpaa. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tosin en tiedä onko kukaan viisi-kuusikymppiseksi saakka sinkkuna pysytellyt henkilö kovin epätoivoisesti enää kumppania etsimässäkään, nykypäivänä."

        Sivusta totean, että minä e ole varma onko kyseisen kaltainen ihminen koskaan niin kovin epätoivoisesti seuraa etsinyt. Kyllähän epätoivoinen meinaan aina seuraa löytää ja epätoivoiselle kelpaa mikä tahansa oljenkorsi. Epätoivoinen, mutta onnistumaton parinetsintä on muutenkin minusta vähän oksymorooni, varsinkin naisten kohdalla, sillä kyllä nainen aina parinsa löytää, jos mikä vaan kelpaa. 🤔

        Tässä olet oikeassa. Yksilöllistä tietenkin, mutta ongelma on varmaankin enemmänkin siinä kaikilla tavoin sopivan kumppanin löytymisessä kuin kenen tahansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Musta on aina yhtä hassua, kun jotkut eivät ota lainkaan huomioon, että nainenkin voisi vedättää/liiotella/höpötellä. Oletus on, että "vanhempi neito" tai nainen yleensä on jotenkin aidosti heti päästään pyörällä tai tosissaan. Mä en oikeasti yhtään ihmettele, että osa miehistä on niin älyttömän helposti naisten vietävissä, kun ei päähän mahdu edes sellaista mahdollisuutta, että nainen voisi tarkoituksellisesti liiotella, saati sitten ihan suorana valehdella.

        Juu, kyllä naisetkin voivat "hieman" hassutella 😉

        Omat suosikkiepisodini olivat xenan sopiva kivahtaminen muumille, että ei tarvitse olla mustasukkainen, kyllä hän jättää miehen rauhaan. - Ja siihen pienen etäisyyden ottaminen. - Se toimii muuten miehiin samalla tavalla kuin kalastuksessa 👍 Voi sitä ritarillisuutta 😘 Citrinella näki tietenkin fiksuna naisena sen läpi ja totesikin, että hän ei pidä minkäänlaisesta pelaamisesta. ☝️😄

        Toinen kohta, mistä olisin halunnut antaa itselleni Oscarin, oli se, kun xena lähes änkyttäen ja punastellen toivoi, ettei mies vain pahoita mieltään, kun häntä epäillään kovin nuoreksi tai ainakin varatuksi. 😂💧

        Voi kuinka viihdyttävää täällä onkaan ollut kirjoitella miesoletettujen kanssa 👏❤️

        Toki mukavaa on tietenkin keskustella ihan todellisten henkilöiden kanssa ja tutustua heihin 🤗


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Huomenta. - Tuota en tosiaan tiennytkään, että Citrinellalla on ollut aiempikin nimimerkki. - Tämä muuttaakin keskustelun sävyn sellaiseksi, että Anonyymin tarkoitus on ilmeisesti kuvata mm. Citrinellaa "epätoivon partaalla olevana ikäneitona". - Tämä kyllä naurattaa minuakin 🤣
        Se käsitys Citrinellasta, minkä minä olen saanut on, että hän on lapsilukunsa täyteen saattanut, sekä ammatillisesti että taloudellisesti menestynyt voimakas nainen. - Ei siis ihan kohtaa tuon kuvatun kanssa..😉
        "Epätoivon partaalla oleva ikäneito" on epäkohtelias ja typerä ilmaisu, mutta minun mielestäni silloin puhutaan kaunokirjallisuudesta tutuksi tulleesta naimattomasta, lähes viisikymppisestä naisesta. - Tosin en tiedä onko kukaan viisi-kuusikymppiseksi saakka sinkkuna pysytellyt henkilö kovin epätoivoisesti enää kumppania etsimässäkään, nykypäivänä.🤔 Saattaa olla sinkkuus piintynyt niin syvälle, että on vaikea ottaa siihen samaan talouteen ketään passattavksi enää ja rikkomaan totuttuja.

        Näin ne mielikuvat kirjoittajista täällä eroavat ja se on minusta tämän palstan suola 😄

        Yhteystietojen kysyminen on minusta luontevaa silloin kun haluaa tutustua myös palstan ulkopuolella. - Toki jotakin voi arvella rekisteröityneestä kirjoittajasta, jolla ne eivät ole näkyvissä, että hän ei halua kontaktia kehenkään. Mutta esimerkiksi kiinnostavaa anonyymia voi vain pyytää lähettämään sähköpostia, joka tapauksessa. 🤷‍♀️

        Ikäneito on luokassa 40 plus minun kielessä.

        Lapsiluku, olleet ja menneet parisuhteet, koulutus tai ammatillinen menestyminen eivät liity mitenkään siihen että ihminen kaipaa "epätoivoisesti" rakkautta. Kuinka monta koulutettua ja ammatillisesti menestynyttä ihmistä on joutunut esim. näiden rakkaushuijausten kohteeksi. Rahat on lähteneet pankkitileille kauas, vaikka koko lirkuttelijasta ei ole nähty vilaustakaan.

        Ja kyllä tuo sinunkin kalasteluyritys oli ihan viihdyttävä seurata. Oikein kahteen tyttöön piti viikkokaupalla koettaa maanitella, että eikö tuolta nyt saa sitä sähköpostia. Jostainhan se kertoo vaikka jälkikäteen mitä seliteltäisiin.

        Jäädään odottamaan seuraavaa höpsöä rakkaudenkaipailijaneitoa, joka tänne pölähtää.

        Pari vuotta sitten oli kanssa mieleen jäänyt tapaus, joka haksahti todelliseen pelimieheen ja naisten sarjakaatajaan, vaikka normaalijärkinen jo kaukaa näki että kyseessä niin peruspelimies kuin olla ja voi, ihan palstakäyttäytymisen perusteella. Mutta vaaleanpunaiset lasit naisella olivat riittävän voimakkaat. Eihän siitäkään mitään tullut pidemmän päälle, muutamat panot. Toivottavasti olivat edes hyvät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikäneito on luokassa 40 plus minun kielessä.

        Lapsiluku, olleet ja menneet parisuhteet, koulutus tai ammatillinen menestyminen eivät liity mitenkään siihen että ihminen kaipaa "epätoivoisesti" rakkautta. Kuinka monta koulutettua ja ammatillisesti menestynyttä ihmistä on joutunut esim. näiden rakkaushuijausten kohteeksi. Rahat on lähteneet pankkitileille kauas, vaikka koko lirkuttelijasta ei ole nähty vilaustakaan.

        Ja kyllä tuo sinunkin kalasteluyritys oli ihan viihdyttävä seurata. Oikein kahteen tyttöön piti viikkokaupalla koettaa maanitella, että eikö tuolta nyt saa sitä sähköpostia. Jostainhan se kertoo vaikka jälkikäteen mitä seliteltäisiin.

        Jäädään odottamaan seuraavaa höpsöä rakkaudenkaipailijaneitoa, joka tänne pölähtää.

        Pari vuotta sitten oli kanssa mieleen jäänyt tapaus, joka haksahti todelliseen pelimieheen ja naisten sarjakaatajaan, vaikka normaalijärkinen jo kaukaa näki että kyseessä niin peruspelimies kuin olla ja voi, ihan palstakäyttäytymisen perusteella. Mutta vaaleanpunaiset lasit naisella olivat riittävän voimakkaat. Eihän siitäkään mitään tullut pidemmän päälle, muutamat panot. Toivottavasti olivat edes hyvät.

        "Oikein kahteen tyttöön piti viikkokaupalla koettaa maanitella, että eikö tuolta nyt saa sitä sähköpostia." 😂🤣😂

        Kukahan tässä nyt selittelee, kun ei miehet ole nähneetkään naisten pelin taakse. Voi voi..

        Voin kertoa, että minulla ei ole tapana todeta kenellekään suoraan, että nyt valehtelet. Ainoa tapa tällaisessa ympäristössä saada toinen munasilleen on pyytää suoraa yhteydenottoa. - Ihan samalla tavoin, kuinka Rande on ohjeistanut muumeja lähettämään sähköpostia itselleen, jos haluavat jatkaa 🤷‍♀️

        Minusta oli ainakin hurjan koomista se rankka ylityöviikko, joka osui pojun kohdalle aivan puskista..😄👍👍

        Taitaa käydä vain miehisen itsetunnon päälle, eikä haluta ymmärtää, kun itse on joutunut pienen pelin kohteeksi?

        No. Pääasia, että saamme täältä jokainen juuri sen, mitä olemme täältä hakemassakin 😉👍


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        "Oikein kahteen tyttöön piti viikkokaupalla koettaa maanitella, että eikö tuolta nyt saa sitä sähköpostia." 😂🤣😂

        Kukahan tässä nyt selittelee, kun ei miehet ole nähneetkään naisten pelin taakse. Voi voi..

        Voin kertoa, että minulla ei ole tapana todeta kenellekään suoraan, että nyt valehtelet. Ainoa tapa tällaisessa ympäristössä saada toinen munasilleen on pyytää suoraa yhteydenottoa. - Ihan samalla tavoin, kuinka Rande on ohjeistanut muumeja lähettämään sähköpostia itselleen, jos haluavat jatkaa 🤷‍♀️

        Minusta oli ainakin hurjan koomista se rankka ylityöviikko, joka osui pojun kohdalle aivan puskista..😄👍👍

        Taitaa käydä vain miehisen itsetunnon päälle, eikä haluta ymmärtää, kun itse on joutunut pienen pelin kohteeksi?

        No. Pääasia, että saamme täältä jokainen juuri sen, mitä olemme täältä hakemassakin 😉👍

        Jahas. Tuo ylityöviikko oli siis se syy jonka hän antoi sinulle, ettei ennättänytkään kovin kiihkeään viestin vaihtoon tai tapaamiseen :)

        Viimeistään tämä viestisi, jossa epäilet minua häneksi, todistaa palstalla jälleen kerran tapahtuneen tätihöpsähdyksen.

        En nimittäin ole hän :) Luen vain palstaa viihteellisiin tarkoituksiin ja nämä kuviot seuraan melko tarkasti. Palstan parasta viihdettä ovat tätihöpsähdykset vedättäjiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jahas. Tuo ylityöviikko oli siis se syy jonka hän antoi sinulle, ettei ennättänytkään kovin kiihkeään viestin vaihtoon tai tapaamiseen :)

        Viimeistään tämä viestisi, jossa epäilet minua häneksi, todistaa palstalla jälleen kerran tapahtuneen tätihöpsähdyksen.

        En nimittäin ole hän :) Luen vain palstaa viihteellisiin tarkoituksiin ja nämä kuviot seuraan melko tarkasti. Palstan parasta viihdettä ovat tätihöpsähdykset vedättäjiin.

        Itse asiassa en luule Sinun olevan hän. - Voin olla väärässäkin 😄

        Minä luulin/Luulen sinun olevan AV. Voin olla tässäkin väärässä.

        Ja kyllä, kun pohdiskelin tuon miesoletetun henkilöllisyyttä palstan ulkopuolisessa sähköpostin / Whatsapp-vaihdossa erään rekkautuneen kanssa, niin totesimme yhdessä, että tämä tapaus ei ehkä kuitenkaan ole myöskään Genio.

        Minulle tuli tämän miesoletetun kohdalla vahva mielikuva eräästä henkilöstä, joka itse asiassa tuntee minut, koska aikoinaan käytimme samaa lounasravintolaa. Ja olimme myös tavanneet vastaavissa kirjoittelun merkeissä silloinkin. - Tämä jäänee lopullisesti arvoitukseksi, jos hän meni nyt maan alle eikä palaa palstalle enää samassa olomuodossa 🤔

        Pahoittelen sitä, että ilmeisesti jo ainakin vuoden ajan huolellisesti rakennettu hahmo nyt näin romutettiin 🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Itse asiassa en luule Sinun olevan hän. - Voin olla väärässäkin 😄

        Minä luulin/Luulen sinun olevan AV. Voin olla tässäkin väärässä.

        Ja kyllä, kun pohdiskelin tuon miesoletetun henkilöllisyyttä palstan ulkopuolisessa sähköpostin / Whatsapp-vaihdossa erään rekkautuneen kanssa, niin totesimme yhdessä, että tämä tapaus ei ehkä kuitenkaan ole myöskään Genio.

        Minulle tuli tämän miesoletetun kohdalla vahva mielikuva eräästä henkilöstä, joka itse asiassa tuntee minut, koska aikoinaan käytimme samaa lounasravintolaa. Ja olimme myös tavanneet vastaavissa kirjoittelun merkeissä silloinkin. - Tämä jäänee lopullisesti arvoitukseksi, jos hän meni nyt maan alle eikä palaa palstalle enää samassa olomuodossa 🤔

        Pahoittelen sitä, että ilmeisesti jo ainakin vuoden ajan huolellisesti rakennettu hahmo nyt näin romutettiin 🤷‍♀️

        Sinähän alat olla yhtä vainoharhainen kuin monet täällä. Tekeekö seura kaltaisekseen, vai vetääkö tämä paikka luontaisesti hulluja tykönsä.

        Minulla on ollut kaksi rekisteröityä nimimerkkiä n. 20 vuotisen S24-historian aikana. Edellistä merkkiä käytin viimeksi varmaan n. 3 vuotta sitten. Muuten aina anona ja enimmäkseen yleisössä viihtymässä.

        Että kyllä minä palstan metkut ja luonteen tunnen. Enkä ole myöskään AV, jota sinä et aiemmin ollut tuntemassakaan ja nyt jo personoimassa.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Itse asiassa en luule Sinun olevan hän. - Voin olla väärässäkin 😄

        Minä luulin/Luulen sinun olevan AV. Voin olla tässäkin väärässä.

        Ja kyllä, kun pohdiskelin tuon miesoletetun henkilöllisyyttä palstan ulkopuolisessa sähköpostin / Whatsapp-vaihdossa erään rekkautuneen kanssa, niin totesimme yhdessä, että tämä tapaus ei ehkä kuitenkaan ole myöskään Genio.

        Minulle tuli tämän miesoletetun kohdalla vahva mielikuva eräästä henkilöstä, joka itse asiassa tuntee minut, koska aikoinaan käytimme samaa lounasravintolaa. Ja olimme myös tavanneet vastaavissa kirjoittelun merkeissä silloinkin. - Tämä jäänee lopullisesti arvoitukseksi, jos hän meni nyt maan alle eikä palaa palstalle enää samassa olomuodossa 🤔

        Pahoittelen sitä, että ilmeisesti jo ainakin vuoden ajan huolellisesti rakennettu hahmo nyt näin romutettiin 🤷‍♀️

        Ai niin, ja jos tarkoitit niillä muutamilla panoilla Genion ja Mariamanian treffejä, niin Geniohan ei koskaan edes tavannut Mariamaniaa, vaikka lähti henkselit paukkuen junalla Kemijärvelle 😄 En tiedä kertoiko Genio palstalla, ettei häntä oltukaan asemalla vastassa ja miesparka palasi täysien kassiensa kanssa maitojunalla takaisin..

        Se miehinen itsetunto.. 🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän alat olla yhtä vainoharhainen kuin monet täällä. Tekeekö seura kaltaisekseen, vai vetääkö tämä paikka luontaisesti hulluja tykönsä.

        Minulla on ollut kaksi rekisteröityä nimimerkkiä n. 20 vuotisen S24-historian aikana. Edellistä merkkiä käytin viimeksi varmaan n. 3 vuotta sitten. Muuten aina anona ja enimmäkseen yleisössä viihtymässä.

        Että kyllä minä palstan metkut ja luonteen tunnen. Enkä ole myöskään AV, jota sinä et aiemmin ollut tuntemassakaan ja nyt jo personoimassa.

        En tunne AV:ta enkä sinuakaan. Sinun asenteesi Citrinellaa kohtaan tuntui vain niin ilkeältä, että oletin sinun olevan AV, jota sanojesi mukaan Citrinellakaan ei enää arvosta, kuten ei moni muukaan palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän alat olla yhtä vainoharhainen kuin monet täällä. Tekeekö seura kaltaisekseen, vai vetääkö tämä paikka luontaisesti hulluja tykönsä.

        Minulla on ollut kaksi rekisteröityä nimimerkkiä n. 20 vuotisen S24-historian aikana. Edellistä merkkiä käytin viimeksi varmaan n. 3 vuotta sitten. Muuten aina anona ja enimmäkseen yleisössä viihtymässä.

        Että kyllä minä palstan metkut ja luonteen tunnen. Enkä ole myöskään AV, jota sinä et aiemmin ollut tuntemassakaan ja nyt jo personoimassa.

        Lisäksi hyväuskoisen Mikkojuhanin vedättämäminen on rumaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi hyväuskoisen Mikkojuhanin vedättämäminen on rumaa.

        Jos tarkoitat minua tällä kommentilla, en ole vedättänyt Mikkojuhania millään tavalla. - Me molemmat tiedämme täysin tilanteen ja että kyseessä on oikea ihminen. - Sen enempää en tästä asiasta raportoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän alat olla yhtä vainoharhainen kuin monet täällä. Tekeekö seura kaltaisekseen, vai vetääkö tämä paikka luontaisesti hulluja tykönsä.

        Minulla on ollut kaksi rekisteröityä nimimerkkiä n. 20 vuotisen S24-historian aikana. Edellistä merkkiä käytin viimeksi varmaan n. 3 vuotta sitten. Muuten aina anona ja enimmäkseen yleisössä viihtymässä.

        Että kyllä minä palstan metkut ja luonteen tunnen. Enkä ole myöskään AV, jota sinä et aiemmin ollut tuntemassakaan ja nyt jo personoimassa.

        Niin, Genio.Mente ja helmiä.sioille. Eikö Gnuk ollut rekisteröity?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän alat olla yhtä vainoharhainen kuin monet täällä. Tekeekö seura kaltaisekseen, vai vetääkö tämä paikka luontaisesti hulluja tykönsä.

        Minulla on ollut kaksi rekisteröityä nimimerkkiä n. 20 vuotisen S24-historian aikana. Edellistä merkkiä käytin viimeksi varmaan n. 3 vuotta sitten. Muuten aina anona ja enimmäkseen yleisössä viihtymässä.

        Että kyllä minä palstan metkut ja luonteen tunnen. Enkä ole myöskään AV, jota sinä et aiemmin ollut tuntemassakaan ja nyt jo personoimassa.

        No en minä nyt kovin täysipäiseksi menisi kutsumaan tuollaistakaan sinun kaltaistasikaan ihmistä, joka kuvittelee osaavansa lukea muiden ihmisten ajatuksia ja vieläpä tekstin kautta.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Itse asiassa en luule Sinun olevan hän. - Voin olla väärässäkin 😄

        Minä luulin/Luulen sinun olevan AV. Voin olla tässäkin väärässä.

        Ja kyllä, kun pohdiskelin tuon miesoletetun henkilöllisyyttä palstan ulkopuolisessa sähköpostin / Whatsapp-vaihdossa erään rekkautuneen kanssa, niin totesimme yhdessä, että tämä tapaus ei ehkä kuitenkaan ole myöskään Genio.

        Minulle tuli tämän miesoletetun kohdalla vahva mielikuva eräästä henkilöstä, joka itse asiassa tuntee minut, koska aikoinaan käytimme samaa lounasravintolaa. Ja olimme myös tavanneet vastaavissa kirjoittelun merkeissä silloinkin. - Tämä jäänee lopullisesti arvoitukseksi, jos hän meni nyt maan alle eikä palaa palstalle enää samassa olomuodossa 🤔

        Pahoittelen sitä, että ilmeisesti jo ainakin vuoden ajan huolellisesti rakennettu hahmo nyt näin romutettiin 🤷‍♀️

        eli juonittelu vedätys ja spekuloiminen palstalaisista on palstailun varsinainen tarkoitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Genio.Mente ja helmiä.sioille. Eikö Gnuk ollut rekisteröity?

        Ratikkakuski se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi hyväuskoisen Mikkojuhanin vedättämäminen on rumaa.

        Kiltti Mikkojuhani on täydellinen uhri kurppien peleihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ratikkakuski se on.

        No ei todellakaan. Heikko yritys Gentsu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli juonittelu vedätys ja spekuloiminen palstalaisista on palstailun varsinainen tarkoitus?

        Vain sellaisista spekuloiminen, jotka käyttäytyvät epäilyttävästi 😉😄


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Vain sellaisista spekuloiminen, jotka käyttäytyvät epäilyttävästi 😉😄

        Keitä ne sitte on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan. Heikko yritys Gentsu.

        Tätä vedätystä / sekoitusta hän on yrittänyt jo aiemminkin 😉
        Minä luulen, että olen useampaankin otteeseen keskustellut ex Ratikkakuskin kanssa ja hän ei ollut Genio.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Genio.Mente ja helmiä.sioille. Eikö Gnuk ollut rekisteröity?

        No minä vähän odottelinkin, että mitä tämä anomuumi vastaa tuohon Mariamanian juttuun, mutta tämä vahvisti epäilyni.
        Siinä oli se "totuus" Genion vedätyksistä palstan naismaailmassa 😂🤣😂👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keitä ne sitte on?

        Aikuisethan täällä pääsääntöisesti kirjoittelevat. Joten otapa ihan itse selvää 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emberizi oli se nimimerkki jolla Citrinella kirjautui palstalle ennen kuin vaihtoi. AV kirjoittelee yhä mustalla nikillä, muttei ole enää suosiossa jostain syystä, ainakaan Citrinellan.

        Juu, ja suuttui verisesti kun mainitsin hänestä leijailevasta epätoivosta!


    • Anonyymi

      Monet ihmiset on kiinnostavia pintapuolisesti, mutta vain joidenkin osalta kiinnostus kestää pidempään syventyäkseen todelliseksi kiinnostuksesi. Kiinnostuksen heräämisen tarvitaan vain vähän, jokin ulkoinen ominaisuus, olemus tai ääni, joku taito tms. Harvemmin pelkästään se, että tuota ihmistä kiinnostaa tutustua juuri mun kanssa. Se voi olla jopa kiinnostusta vähentävä asia. Varmemmin kiinnostuu, kun voi ensin seurailla hieman sivummasta kiinnostuksen kohdetta ja antaa tunteen syventyä.

    • Anonyymi

      Kyllä pitää olla hieman haastetta. Ei siis mitään "esitän tässä vaikeasti tavoiteltavaa" vaan ennemminkin jotain sellaista josta ei heti ota selkoa. Jotain sellaista josta ei välttämättä osaa sanoa mikä se kiinnostava juttu on - kunhan kiinnostaa :D Tällaisista miehistä minä pidän. Toivottavasti vielä joskus kenties sellaisen nappaan.

    • Anonyymi

      On jo kuukausi mennyt. joko on löytynyt?

    • Anonyymi

      Jollakulla taitaa olla cittistä ikävä :)

      • Anonyymi

        Xena-neiti ainakin on sairaalloisen kiinnostunut palstalaisista.


    • Anonyymi

      Kuollut on kiinnostava

    • Anonyymi

      Minulle ne ominaisuudet, jotka voivat tehdä ihmisestä aidosti kiinnostavan, ovat korvien välissä. On lopulta oikeastaan ihan sama, onko kyse ihmisestä (miehestä), josta voisin olla kiinnostunut parisuhdemielessä tai ihmisestä (mies tai nainen) josta voisin olla kiinnostunut ystävänä. Molempien kohdalla ne tärkeät asiat ovat korvien välissä.

      Jos mietitään miestä, josta voisin kiinnostua kumppanina (oletan, että sitä tässä tarkoitetaan), niin minä iinnostun älystä. En tosin mistä tahansa älystä, vaan sellaisesta nopeasta älystä, oivaltamisesta, ongelmaratkaisukyvystä, asioiden yhdistelykyvystä. Joku kirjaviisaus tai oppineisuus ei varsinaisesti säväytä minua lainkaan. Sitten jos tyypillä on vieläpä samantyyppinen hieman outo huumorintaju kuin minulle, niin sinnäpä se on se paketti, joka on minusta mielenkiintoinen.

      Jos voisikin kiinnostua palstaäitteiden mukaan komeudesta ja pituudesta ja rahasta, niin elämä ja parisuhteen löytäminen olisi helppoa. Sellaisia miehiä, joihin nuo sopivat on niin julmetun paljon, mutta tuollaisia kuuvaamani kaltaisia ei sitten olekaan joka oksalla.

    • Anonyymi

      Hän ja puistotie kiinnostavat

      • Anonyymi

        Olipa kauniisti ilmaistu.

        Pari hassua sanaa ja pää täyttyi väreistä, tuoksuista ja ajatuksista. Oikein hienoa.

        (aamuhihitystä)


    • Anonyymi

      Riippuu vahvasti siitä, onko kyseessä oleva ihminen mies, tyttö, nainen, vai mummeli.

      • Anonyymi

        ..peräkammarin poika, ätmi vai mies..


    • Anonyymi

      Voimakas nainen feministisessä kielessä on aggressiivisen naisen kaunisteluilmaisu.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen sanasto sinulla. Minulle "voimakas" on fyysisesti vahva ( kun ihmisestä puhutaan) ja "vahva" taas henkisesti vahva (kun tosiaan ihmisestä puhutaan. Ei ihme, että näissä tulee väärinymmärryksiä, kun eri ihmiset tarkoittavat näillä noin eri asioita.


    • Anonyymi

      Tuollainen ihminen, tai noh... ei nyt ehkä näyttelijöitä voisi ihmisiksi sanoa, pikemminkin hahmoiksi, kuten poliitikkojakin pitäisi kutsua Barbipapparaiksi.

      Anyways, kun aloin katsomaan jälleen äärettömän pitkiä avaruussarjoja, nyt menossa Star Trek - Deep Space Nine, jossa on hyviä hahmoja, erään nimi on Odo, joka tarkoittaa Unknown-eliö, eli muodonmuuttaja... ja sitten suosikkihahmoni on eräs naishahmo jota näyttelee Jadcia Dax jota näyttelee,,, Terrt Farnell ;D

      Poliitikkohan ei ole ihminen, joten heillä ei ole ihmisoikeuksia, ovat vain kuin eswineitä tai jotain kummallisia olioita :D

    • Anonyymi

      No, esimerkiksi Citrinella on kiinnostava.

      AV

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      383
      8609
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2364
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1722
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1599
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      84
      1355
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      356
      1173
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1045
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1012
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      121
      1004
    Aihe