Huomenta keväiseen keskiviikkoon. ☕🌞👑
Aamun avaus
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta, meeee pois!
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
En oo menossa minnekään. ☕
Et niin olet täällä vielä 20 vuoden päästä haikailemassa ännää 🤗
Anonyymi kirjoitti:
Et niin olet täällä vielä 20 vuoden päästä haikailemassa ännää 🤗
No en usko, koska jossain vaiheessa tapahtuu jotain, miksi ei ole enää tarvetta haikailla täällä häntä. Aika näyttää, mitä se sitten on... 🤗
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
No en usko, koska jossain vaiheessa tapahtuu jotain, miksi ei ole enää tarvetta haikailla täällä häntä. Aika näyttää, mitä se sitten on... 🤗
Voihan sitä olla täällä vaikkei haikailekkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä olla täällä vaikkei haikailekkaan.
No voi toki, mutta hänen vuoksi tänne alunperin tulin ja jäin... 😊
- Anonyymi
Hyvää huomenta ja yötä👩
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Yötä ja huomenta. 😊
Huonohko biisi
- Anonyymi
Huomenta 🏇
- Anonyymi
☕👩 uusi avaus
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Hyvä 😁 minä taidan syödä ruokaa nyt. 🍝
Menossa vasta aamu kahvit päivä sellaisia taida juodakaan kun meni 3 kuppia👩😄
Anonyymi kirjoitti:
Menossa vasta aamu kahvit päivä sellaisia taida juodakaan kun meni 3 kuppia👩😄
Nonnih. Mitäs seuraavaksi? 😁
Minä söin sapuskan ja nyt voisin laittaa kahvin... Täytyy käydä ensin hommia tekemässä... 😊🌞- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Nonnih. Mitäs seuraavaksi? 😁
Minä söin sapuskan ja nyt voisin laittaa kahvin... Täytyy käydä ensin hommia tekemässä... 😊🌞Kävin asioilla kun on vapaata 👩kaurapuurollakin näköjään elää. Kiva oli huomata, että se mitä piti ostaa unohtui🤬
Anonyymi kirjoitti:
Kävin asioilla kun on vapaata 👩kaurapuurollakin näköjään elää. Kiva oli huomata, että se mitä piti ostaa unohtui🤬
Joo, tuo on ärsyttävää, kun jää just se mitä lähti hakemaan 😅
- Anonyymi
Mites rinssi, otakko aurinkoo? 🌞😎🌤
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Otan aina välillä, jos käyn pihalla 😁
On aika kiva keli nyt 😎Eikö vaan. Neiti Kevät on tullut kaupunkiin... 🌞😎🌤
Anonyymi kirjoitti:
Eikö vaan. Neiti Kevät on tullut kaupunkiin... 🌞😎🌤
Kyllä ja se on ihanata. 😎😊🌞
- Anonyymi
Jotenkin oot tylsä tyyppi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinasta hieno juttu Suomen suurimmassa lehdessä
Hienossa haastattelussa Martina kertoo mielenkiintoisesta elämästään kauniine kuvineen. Jutusta selviää muun muassa, ett3591833Kaukosuhteet.
Mitä mieltä olette kaukosuhteista ja siitä että asutaan ainakin alkuun hyvin kaukana toisistaan niin että irl tapaamaan3471735Nyt se on todistettu virallisesti. Suomalaiset ovat maailman tyhmimpiä.
Suomessa on suurin usko massamediaan. Tämä sellittää paljon, miksi Suomi on tehnyt tyhmiä ratkaisuja historiassa. Mentii3061337RKP suostuu jatkamaan, jos PS tekee myönnytyksiä maahanmuuttoasioissa
Purra sanoi aikaisemmin ettei PS tingi enää yhtään. Pattitilanne.244847Rällääjä bemari
Joku vanha 5-sarjalainen bemari rällää hirveällä ylinopeudella tässä kylillä. Poliisia ei näy mailla halmeilla. Kohta sa29785Kaipaan piristystä!
Elämä potkii päähän. Voisko joku kertoa jotain hyviä juttuja? Vitsejä, ihan mitä vaan hauskaa.?142767- 36760
Onkohan sinun tunteesi lopullisesti ohi
Minusta tuntuu, että alan olemaan itse jo aika rikki. Haluaisin tutustua, mutta mitään ei tapahdu. Minun syytä se on, i35675- 184649
Jopa 35-vuotiaiden naisten kuolemissa on nyt hälyttävä piikki
Jopa 35-vuotiaiden naisten kuolemissa on nyt hälyttävä piikki – Erikoislääkäri antaa tarkat neuvot, mitä pitää muuttaa43623