Sinkut palstan miehiä? Miesten takii täällä päivystätte kuitenkin.
Pystyykö naiset elää ilman
67
75
Vastaukset
- Anonyymi
Feminististä miesvihaa on huono kylvää, jos ei ole miehiä keitä sillä ärsyttää eli kyllä.
- Anonyymi
Siis ei pysty.
- Anonyymi
Miehiä ilman voi elää koko elämänsä.
En ole täällä miesten takia.
G-LoveR kirjoitti:
Plääh. 🧐
No mitä? Kevät on tulossa, niin pitää pörriäisille laittaa paljon hyviä mesikukkia kasvamaan ulos. Ja perhosille omansa.
Vai mitä tuosta sulle tuli mieleen, pikku-Tuhmis? 😁randombypasser kirjoitti:
No mitä? Kevät on tulossa, niin pitää pörriäisille laittaa paljon hyviä mesikukkia kasvamaan ulos. Ja perhosille omansa.
Vai mitä tuosta sulle tuli mieleen, pikku-Tuhmis? 😁Pistin monookkelin sokealle silmälleni ja tarkistelen asiaa. 😜
randombypasser kirjoitti:
Vai mitä tuosta sulle tuli mieleen, pikku-Tuhmis? 😁Pörriäisille jätän aina nurmikon ajelun ohessa kaistale pläntin kukkaa, jotta saavat popsia. 🙃
G-LoveR kirjoitti:
Pistin monookkelin sokealle silmälleni ja tarkistelen asiaa. 😜
Tartteekin olla sitten aika iso monokkeli tai se hulahtaa sinne silmään vielä... 😂
G-LoveR kirjoitti:
Pörriäisille jätän aina nurmikon ajelun ohessa kaistale pläntin kukkaa, jotta saavat popsia. 🙃
Samoin, mökin niityllä sitä tonttia riittää, niin jätän pitkin poimin sinne ajamisen yhteydessä vajaan neliön tupsukoita kukkineen heinineen, on sitten ötököille välipysäkkejä matkalla niityn laidalta toiselle.
Tartteekin olla sitten aika iso monokkeli tai se hulahtaa sinne silmään vielä... 😂
Eiku monookkeli. Silmä on kiinni. 😄
Hassu nimi muutes Juuse. Juu se. 🤔randombypasser kirjoitti:
Samoin, mökin niityllä sitä tonttia riittää, niin jätän pitkin poimin sinne ajamisen yhteydessä vajaan neliön tupsukoita kukkineen heinineen, on sitten ötököille välipysäkkejä matkalla niityn laidalta toiselle.
Hyvä idea ja teko. Vanhat kannotkin houkuttelee niitä pihoille kuulemma. 🙂
Omenapuut, kun hävitettiin tuli pörriäisistä kato. 😑G-LoveR kirjoitti:
Eiku monookkeli. Silmä on kiinni. 😄
Hassu nimi muutes Juuse. Juu se. 🤔Juuse. Juuse Saros, saakelin hyvä jääkiekkomaalivahti, Nashville Predators, NHL ja monen tytsin mielestä aika kivan näköinenkin 😁
Juuse. Juuse Saros, saakelin hyvä jääkiekkomaalivahti, Nashville Predators, NHL ja monen tytsin mielestä aika kivan näköinenkin 😁
Tänään kuulin nimen Juuse ja heti särähti.
G-LoveR kirjoitti:
Hyvä idea ja teko. Vanhat kannotkin houkuttelee niitä pihoille kuulemma. 🙂
Omenapuut, kun hävitettiin tuli pörriäisistä kato. 😑Juu, kannot jätetään lahoamaan ja läpilahonneetkin saavat olla sijoillaan luonnon hoidettavina.
Laita marjapuskia, niin tulee pörriäisiä. Myös pajua/raitaa, on omppua parempi puska.G-LoveR kirjoitti:
Tänään kuulin nimen Juuse ja heti särähti.
Joose on toinen samaa sarjaa 👍
Juu, kannot jätetään lahoamaan ja läpilahonneetkin saavat olla sijoillaan luonnon hoidettavina.
Laita marjapuskia, niin tulee pörriäisiä. Myös pajua/raitaa, on omppua parempi puska.On mulla marjapuskia, vanhoja tosin. Kyllä ne omenapuut oli vaan pop. Uusia puskee kannosta pian. 😁
Pajua en saa laittaa, alkaa urputus. 😝
Kasvimaan takia saisi pörriäiset viihtyä, vaikka lapset laukkaakin heti sisälle kun pörisee. 😂G-LoveR kirjoitti:
On mulla marjapuskia, vanhoja tosin. Kyllä ne omenapuut oli vaan pop. Uusia puskee kannosta pian. 😁
Pajua en saa laittaa, alkaa urputus. 😝
Kasvimaan takia saisi pörriäiset viihtyä, vaikka lapset laukkaakin heti sisälle kun pörisee. 😂Vanhoja puskia pitäisi vähän leikellä toisinaan, muutenhan ne on mitä parhaita puskia.
Se mitä ompun tyvestä tulee, voi olla vanhaa villiomppua, ei sellaista herkullista omppua, riippuu siitä mitä ne aiemmat puut oli ja etenkin koska ne on istutettu siihen. Vanhaan aikaan istutetut ovat tyypillisesti juuresta alkaen sitä samaa, uudemmat on usein vartettuja jolloin juurakko on luoja ties mitä omppua.
Perinteiset ruusut, esim. juhannusruusu on aika hyvä myös.randombypasser kirjoitti:
Vanhoja puskia pitäisi vähän leikellä toisinaan, muutenhan ne on mitä parhaita puskia.
Se mitä ompun tyvestä tulee, voi olla vanhaa villiomppua, ei sellaista herkullista omppua, riippuu siitä mitä ne aiemmat puut oli ja etenkin koska ne on istutettu siihen. Vanhaan aikaan istutetut ovat tyypillisesti juuresta alkaen sitä samaa, uudemmat on usein vartettuja jolloin juurakko on luoja ties mitä omppua.
Perinteiset ruusut, esim. juhannusruusu on aika hyvä myös.Joo, olen leikellyt niitä. Kaikki omenapuut oli sellasta yli 30 vuotta vanhaa. Liki 40 vuotisia.
Heikossa hoidossa olleet jo paljon ennen meitä. Ei ole ikäihmiset jaksaneet. Siksi ne talonkin myivät pois.
Juhannusruusua mulla kasvaa varaston päädyssä, mutta senkin isäntä aikoo raivata pois, kun tekee päätyyn uuden oven. Umpiseinän puhkoen. Tulee varastosta päädyistä sisään mallia.G-LoveR kirjoitti:
Joo, olen leikellyt niitä. Kaikki omenapuut oli sellasta yli 30 vuotta vanhaa. Liki 40 vuotisia.
Heikossa hoidossa olleet jo paljon ennen meitä. Ei ole ikäihmiset jaksaneet. Siksi ne talonkin myivät pois.
Juhannusruusua mulla kasvaa varaston päädyssä, mutta senkin isäntä aikoo raivata pois, kun tekee päätyyn uuden oven. Umpiseinän puhkoen. Tulee varastosta päädyistä sisään mallia.Taisi mummo sanoa, että omenapuut oli jo ennen taloa tässä joten ovat yli 40 v.
G-LoveR kirjoitti:
Joo, olen leikellyt niitä. Kaikki omenapuut oli sellasta yli 30 vuotta vanhaa. Liki 40 vuotisia.
Juhannusruusua mulla kasvaa varaston päädyssä, mutta senkin isäntä aikoo raivata pois, kun tekee päätyyn uuden oven. Umpiseinän puhkoen. Tulee varastosta päädyistä sisään mallia.No se on sitten siinä ja siinä mitä omppua ne oli. Jos ne oli perinteistä kanelia, vaaleeta kuulasta jne., niin ne on muistaakseni juuresta sitä itteensä. Mikään jalostetumpi on usein vartettua tavaraa. Usein, ei välttämättä. Ei varmaan auta kuin odotella ja kattella mitä tulee, pörriäiset tykkää joka tapauksessa 🤗
Siirrä ruusua. Pätkin kaikki varret lyhyiksi ja kaivat isoja juuripaakkuja ylös, sijoittelet niitä minne sopii. Toimii hyvin ja leviää itsenäisesti liiankin hyvin kun on ehtinyt taas juurtua aloilleen. Ja sitten näytät isännälle keskisormea myös 😁randombypasser kirjoitti:
No se on sitten siinä ja siinä mitä omppua ne oli. Jos ne oli perinteistä kanelia, vaaleeta kuulasta jne., niin ne on muistaakseni juuresta sitä itteensä. Mikään jalostetumpi on usein vartettua tavaraa. Usein, ei välttämättä. Ei varmaan auta kuin odotella ja kattella mitä tulee, pörriäiset tykkää joka tapauksessa 🤗
Siirrä ruusua. Pätkin kaikki varret lyhyiksi ja kaivat isoja juuripaakkuja ylös, sijoittelet niitä minne sopii. Toimii hyvin ja leviää itsenäisesti liiankin hyvin kun on ehtinyt taas juurtua aloilleen. Ja sitten näytät isännälle keskisormea myös 😁Yhtään en osaa sanoa mitä kaikkea lajiketta omput oli, mutta yksi oli niin puhuttua talviomenaa.
Sillä on joku viha kaikkea kasvillisuutta kohtaan. Joskus en saanut laittaa mitään mihinkään. Nyt on vähän joustanut, kun huomasi että masennun kun kaikki mistä tykkään kielletään. Sanoinkin etten viihdy täällä, kun ei täällä saa mitään pihallakaan tehdä.
Hänestä kaikki puutarha istuttelu on turhaa. Pitkälti joo kaikki. Nurmikon silti aikoo istuttaa uuden.
Ostin ison säkin nurmikon siemeniä.
Vähän ärsyttää kyllä, kun toinen inhoaa kaikkea ulkoilua ja puutarhailua. Minä taas rakastan niitä asioita. Kun ollaa hänen tontilla, on hänellä tarve määrätä.G-LoveR kirjoitti:
Yhtään en osaa sanoa mitä kaikkea lajiketta omput oli, mutta yksi oli niin puhuttua talviomenaa.
Sillä on joku viha kaikkea kasvillisuutta kohtaan. Joskus en saanut laittaa mitään mihinkään. Nyt on vähän joustanut, kun huomasi että masennun kun kaikki mistä tykkään kielletään. Sanoinkin etten viihdy täällä, kun ei täällä saa mitään pihallakaan tehdä.
Hänestä kaikki puutarha istuttelu on turhaa. Pitkälti joo kaikki. Nurmikon silti aikoo istuttaa uuden.
Vähän ärsyttää kyllä, kun toinen inhoaa kaikkea ulkoilua ja puutarhailua. Minä taas rakastan niitä asioita. Kun ollaa hänen tontilla, on hänellä tarve määrätä.Ihmekkös on että haaveilen toisinaan omasta kodista ja pihapiiristä, missä kukaan ei auo turpaansa mitä siellä teen. 😁
G-LoveR kirjoitti:
Yhtään en osaa sanoa mitä kaikkea lajiketta omput oli, mutta yksi oli niin puhuttua talviomenaa.
Vähän ärsyttää kyllä, kun toinen inhoaa kaikkea ulkoilua ja puutarhailua. Minä taas rakastan niitä asioita. Kun ollaa hänen tontilla, on hänellä tarve määrätä.Voihan svidu... No on se ihme äijä. En tulis kyllä yhtään juttuun, mutta ei onneksi ole tarpeenkaan 😂
Voihan svidu... No on se ihme äijä. En tulis kyllä yhtään juttuun, mutta ei onneksi ole tarpeenkaan 😂
Juu. Kolikolla on kääntöpuolensa ja reunuksensakin. Eikä ne kaikki syrjät ole välttis pelkästään kivoja ja kiiltäviä.
G-LoveR kirjoitti:
Juu. Kolikolla on kääntöpuolensa ja reunuksensakin. Eikä ne kaikki syrjät ole välttis pelkästään kivoja ja kiiltäviä.
Näin se on, kaikissa meissä on puolensa ja puolensa. Tai no siis mähän olen täydellinen, unelmapuoliso/vävy/you name it, mutta teissä muissa siis 🤣
G-LoveR kirjoitti:
Lähinnä itseä ärsyttää itseni tukahduttaminen, kun kumppanilta ei saa kannatusta tai tukea, joutuu sen sijaan että elää ja nauttii, tukahduttamaan itseään. Se rasittaa. Mutta itseppä juntturani valitsin.
Näin se on, kaikissa meissä on puolensa ja puolensa. Tai no siis mähän olen täydellinen, unelmapuoliso/vävy/you name it, mutta teissä muissa siis 🤣
Hehee, niinpä. 😁
Joo, en minäkään kuulemma ole niin ihana. Aina tyhmempi kuin puolisoni kumminkin. 😜G-LoveR kirjoitti:
Hehee, niinpä. 😁
Joo, en minäkään kuulemma ole niin ihana. Aina tyhmempi kuin puolisoni kumminkin. 😜Ai? Voisin uskoa kylläkin että olet aina niin ihana, mutta toi jälkimmäinen osa... No sanotaan vaikka niin, että voi olla asioita joista olisin siippasi kanssa myös samaa mieltä. 🤣
Ai? Voisin uskoa kylläkin että olet aina niin ihana, mutta toi jälkimmäinen osa... No sanotaan vaikka niin, että voi olla asioita joista olisin siippasi kanssa myös samaa mieltä. 🤣
Hehee, ja syy miksi jatkossa kartan miehiä kumppanina on.... Rumpujen pärinää. 😅
G-LoveR kirjoitti:
Hehee, ja syy miksi jatkossa kartan miehiä kumppanina on.... Rumpujen pärinää. 😅
Ääääh, et sä sitä todella tarkota, ethän sä voi sellasesta tietää, mutta mä tiedän. Mä tiedän mitä ajattelet, tunnet ja todella haluat. Ja sitten mä hyppäsin partsilta... 😁
Ääääh, et sä sitä todella tarkota, ethän sä voi sellasesta tietää, mutta mä tiedän. Mä tiedän mitä ajattelet, tunnet ja todella haluat. Ja sitten mä hyppäsin partsilta... 😁
Hmph. Jos olisit mun mies toteisit, ihan sama. Ei mua kiinnosta. Mähän sanoin, mitäs mä sanoin, kuitenkin huikkaa vielä perään.
Ei päivää ettei korosta omaa itseään, mä oon sanonu, vaikkei olis ikinä puhunut kun itselleen. 😂G-LoveR kirjoitti:
Hmph. Jos olisit mun mies toteisit, ihan sama. Ei mua kiinnosta. Mähän sanoin, mitäs mä sanoin, kuitenkin huikkaa vielä perään.
Ei päivää ettei korosta omaa itseään, mä oon sanonu, vaikkei olis ikinä puhunut kun itselleen. 😂Uuuuuh... No tunnistan ton kyllä, mutta en tosiaan pystyis oleen siippasi kaveri 😂
Uuuuuh... No tunnistan ton kyllä, mutta en tosiaan pystyis oleen siippasi kaveri 😂
Et niin, teillä tulis ilmiriita kun kumpikin pitäisi päänsä ja haluaa sanoa viimeisen sanan. 😄
Mä tuun toimeen kun en kuuntele mutinaa. Leikin etten kuule, sillon kun alkaa keittää.G-LoveR kirjoitti:
Et niin, teillä tulis ilmiriita kun kumpikin pitäisi päänsä ja haluaa sanoa viimeisen sanan. 😄
Mä tuun toimeen kun en kuuntele mutinaa. Leikin etten kuule, sillon kun alkaa keittää.No ei mulla ole tota ongelmaa, ellen ole ehdottomasti etevämpi siinä asiassa mitä juuri sillä hetkellä käsitellään. Muutenkin se jolla on eniten tietoa/osaamista/kokemusta kulloisestakin asiasta saa mun puolesta vetää pulkkaa ja minä vikisen.
Mut noi jotkin asenteet herrassa kertoo mulle siitä, ettei meillä olisi oikein mitään muuta yhteistä kuin munat jalkojen välissä.randombypasser kirjoitti:
No ei mulla ole tota ongelmaa, ellen ole ehdottomasti etevämpi siinä asiassa mitä juuri sillä hetkellä käsitellään. Muutenkin se jolla on eniten tietoa/osaamista/kokemusta kulloisestakin asiasta saa mun puolesta vetää pulkkaa ja minä vikisen.
Mut noi jotkin asenteet herrassa kertoo mulle siitä, ettei meillä olisi oikein mitään muuta yhteistä kuin munat jalkojen välissä.Hän on oikeessa, jos niin on päättänyt. Muut ei tiiä mitään silloin. 😂
Osaa olla kivakin, mutta aika raskaskin ihmisenä kyllä valehtelematta. En ehkä enää valkkais, jos tulis uusintakierros. ☺️G-LoveR kirjoitti:
Hän on oikeessa, jos niin on päättänyt. Muut ei tiiä mitään silloin. 😂
Osaa olla kivakin, mutta aika raskaskin ihmisenä kyllä valehtelematta. En ehkä enää valkkais, jos tulis uusintakierros. ☺️No sitten meillä saattais tulla ongelmia, jos on selvää että minä olen jostain nimenomaisesta asiasta paremmin perillä. Mutta ei välttämättä sittenkään, saattaahan tuo kuunnella muita palliolentoja paremmin kuin naaraita...
G-LoveR kirjoitti:
Hän on oikeessa, jos niin on päättänyt. Muut ei tiiä mitään silloin. 😂
Osaa olla kivakin, mutta aika raskaskin ihmisenä kyllä valehtelematta. En ehkä enää valkkais, jos tulis uusintakierros. ☺️Ja sinkkuhan mä oon päättänyt ollakin, sitten kun joskus kyllästyn totaalisesti. Joten ei enää sitten murheita kestään. 😄
No sitten meillä saattais tulla ongelmia, jos on selvää että minä olen jostain nimenomaisesta asiasta paremmin perillä. Mutta ei välttämättä sittenkään, saattaahan tuo kuunnella muita palliolentoja paremmin kuin naaraita...
Kuuntelee joo. Ei tosin niitä jotka erehtyy tallomaan varpaille. 😂
G-LoveR kirjoitti:
Sitä vähän arvelinkin... No mä en tallo varpaille paitsi toisinaan tanssiessa, mutta siihen me tuskin ukkosi kanssa päädyttäisiin. Tai no mistäpä sitäkään tietää, saunan jälkeen illan viimeiset hitaat 😂
G-LoveR kirjoitti:
Juttelut loppuu lyhyeen, jos joku jotenkin tuntuu hänestä ärsyttävälle ja pääsee tallomaan varpaat. Väärässä oleminen ei kuulu paheisiinsa.
Sitä vähän arvelinkin... No mä en tallo varpaille paitsi toisinaan tanssiessa, mutta siihen me tuskin ukkosi kanssa päädyttäisiin. Tai no mistäpä sitäkään tietää, saunan jälkeen illan viimeiset hitaat 😂
No jos tykkää heinäseipään kanssa tanssia. 🤣
G-LoveR kirjoitti:
No jos tykkää heinäseipään kanssa tanssia. 🤣
Nooo... Ehkä jätetään se asia tälle tasolle, tähän keskusteluun 😂
Nooo... Ehkä jätetään se asia tälle tasolle, tähän keskusteluun 😂
Jep. Viisainta niin. 😄
Ei kyllä multakaan paritanssit nyt onnistuisi, kun kumpaakaan kättä ei pysty kunnolla kivutta nostamaan hartiatasolle.
Pitäisi vaappua kädetönnä.G-LoveR kirjoitti:
Jep. Viisainta niin. 😄
Ei kyllä multakaan paritanssit nyt onnistuisi, kun kumpaakaan kättä ei pysty kunnolla kivutta nostamaan hartiatasolle.
Pitäisi vaappua kädetönnä.Vaakamamboa kultaseni, vaakamamboa 😉
Vaakamamboa kultaseni, vaakamamboa 😉
Hyh helvetti. Evvk. Nukkumaan vois kyllä kohta mennä. Aikainen herätys. Aamusta menoja ennen "työpäivää". 🙂
G-LoveR kirjoitti:
Hyh helvetti. Evvk. Nukkumaan vois kyllä kohta mennä. Aikainen herätys. Aamusta menoja ennen "työpäivää". 🙂
Ei aina tarttekaan tanssia, mutta sitten kun siltä tuntuu, tanssii mitä psytyy.
No sellasta, onneks kohta on taas viikonloppu 🤗randombypasser kirjoitti:
Ei aina tarttekaan tanssia, mutta sitten kun siltä tuntuu, tanssii mitä psytyy.
No sellasta, onneks kohta on taas viikonloppu 🤗Jep. 😊👍
On juu. Ja saan uuden hiuskuontalon viikonloppuna. Tuntuukin jo hiukset liian pitkille.
Vaan nyt kurvaan nukkuu, öitä. 🤗G-LoveR kirjoitti:
Jep. 😊👍
On juu. Ja saan uuden hiuskuontalon viikonloppuna. Tuntuukin jo hiukset liian pitkille.
Vaan nyt kurvaan nukkuu, öitä. 🤗Hyvät yöt 😊
Täällä tapaan miesoletettuja, livenä miehiä 😉
Mitä tästä opimme? Ne, keitä en tapaa livenä, ovat vain oletettuja, eivät miehiä 😄
Anteeksi. En vain malttanut... 🤭Ei, en kestäisi olla palstalainen pelkästään naisten kesken. Se on kauhuskenaario.
Kokeileppa lesbo palstaa. 😂
Tiiät mitä on kauhu. Ei ole vitsi, kun sanotaan missä akkoja paljon siellä kaikki ongelmatkin.G-LoveR kirjoitti:
Kokeileppa lesbo palstaa. 😂
Tiiät mitä on kauhu. Ei ole vitsi, kun sanotaan missä akkoja paljon siellä kaikki ongelmatkin.Jätän väliin.. suosiolla.
Täällä on hyvä,on naisia ja miehiä sopivassa suhteessa. Vallitsee harmonia.. tai siis aina välillä.
Mä tykkään tämän palstan monipuolisista kirjoittajista. Erilaisuus on rikkaus. On täällä kyllä tilaa uusillekin. Ja vaikka kuinka paljon...Pikku-pirpana kirjoitti:
Jätän väliin.. suosiolla.
Täällä on hyvä,on naisia ja miehiä sopivassa suhteessa. Vallitsee harmonia.. tai siis aina välillä.
Mä tykkään tämän palstan monipuolisista kirjoittajista. Erilaisuus on rikkaus. On täällä kyllä tilaa uusillekin. Ja vaikka kuinka paljon...Hyvä idea jättää väliin. On niin nyreää porukkaa vahdissa siellä, että autiomaakin on keidas..
Mjoo. Erilaisuus on parasta täällä.
- Anonyymi
Täällä voi tavata miehiä ilman että joku punnitsee persettä ja tissejä.
- Anonyymi
Palsta on viihdettä.
- Sheena- Anonyymi
Kuten ovat naisetkin? 😂
Tosielämä on parasta viihdettä...
- Sheena
- Anonyymi
En kyllä enää voisi elää ilman, nyt ollaan se piste saavutettu. Eihän elämässä olisi enää mitään sisältöä tai mielekkyyttä, jos palstan miehet yhtäkkiä revittäisiin ilostuttamasta päiviäni. Pelottaa ajatellakin, miten suuri menetys se minulle olisi.
- Anonyymi
Eivät näköjään. Mutta eivät pysty elämään ilman palstan naisia ne palstan miesaddiktitkaan. Joten tilanne on win-win.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631187- 1071183
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108667Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto98637- 55625
- 78581
- 39538