Eli kenellä jollain tavoin identoifioitavalla nykyisellä palstahahmolla on mielestäsi isoin ego ja miksi koet asian niin?
Jäin vaan kelaileen taas kummallisia asioita kun täällä on niin kirjavaa porukkaa turisemassa. Itte en nyt oikein osaa nimetä yksittäistä tahoa tähän, pitää vähän pohtia kun osa jättää toisinaan tilan tyhjäksi eikä jatka jotain keskustelua, niin ei oikein tiedä kyllästyikö/unohtiko/vai onko ego isompaa sorttia.
Kenellä palstahahmolla on isoin ego?
55
93
Vastaukset
Eiku joo, ehdottomasti Kyniksellä!
Ai niin, siis miksi. Se ei ikinä jätä keskustelua kesken, vaan vänkää loppuun asti ja välillä vielä senkin jälkeen kun muut keskustelijat ovat jo jättäneet vänkäämisen sikseen.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Ai niin, siis miksi. Se ei ikinä jätä keskustelua kesken, vaan vänkää loppuun asti ja välillä vielä senkin jälkeen kun muut keskustelijat ovat jo jättäneet vänkäämisen sikseen.
Mites turinatiimiläisten egot? Säpäleinä?
No mä ainakin välillä "jätän" kesken kun nukahdan 😂 tarkotus ei ole mutta sit luen vastauksen ja nukahdan ja sit jotenkin kun ei ole aikaa käydä palstalla niin unohdan 🙈😅
Eli mulla se ei ainakaan ole ego 😅 mut toivottavasti tässä ei mua ainakaan tarkoitettu 😊
Ihastuja_addikti kirjoitti:
Eli mulla se ei ainakaan ole ego 😅 mut toivottavasti tässä ei mua ainakaan tarkoitettu 😊
Ei tarkoitettu tietenkään, esitin vain kysymyksen. Iso ego ei välttämättä myöskään ole huono, se vain on iso.
Ei tarkoitettu tietenkään, esitin vain kysymyksen. Iso ego ei välttämättä myöskään ole huono, se vain on iso.
Joo ja vitsillä vaan lähinnä 😁
Mä luulen että jos jonkun tietyn ihmisen kans tulis tollain nii sanoisit kyllä hälle suoraan 😂Ihastuja_addikti kirjoitti:
Joo ja vitsillä vaan lähinnä 😁
Mä luulen että jos jonkun tietyn ihmisen kans tulis tollain nii sanoisit kyllä hälle suoraan 😂Sehän on parasta, sanoa suoraan että nyt on hommat näin 😁
Sehän on parasta, sanoa suoraan että nyt on hommat näin 😁
Juurikin niin 😄
Juurikin niin 😄
Kaikki ei vaan ota sitä kovin hyvin vastaan... Saattaapi menä sivakat ristiin rastiin 😁
Kaikki ei vaan ota sitä kovin hyvin vastaan... Saattaapi menä sivakat ristiin rastiin 😁
No mutta niin. Se on sellaista joskus,joillekin ei voi sanoa mitään kun menee ristiin asiat,paikat ja näkemykset ja varmaan jalatkin😅 ja tietenkin asian voi ilmaista suoraan kiertelemättä, mutta aina voi myös yrittää esittää asian hiukan edes jotenkin nätisti ja silti suoraan (tästäkin tietenkin voi pahoittaa mielensä)🤣
No mutta niin. Se on sellaista joskus,joillekin ei voi sanoa mitään kun menee ristiin asiat,paikat ja näkemykset ja varmaan jalatkin😅 ja tietenkin asian voi ilmaista suoraan kiertelemättä, mutta aina voi myös yrittää esittää asian hiukan edes jotenkin nätisti ja silti suoraan (tästäkin tietenkin voi pahoittaa mielensä)🤣
Suoraan, mutta nätisti on se kiva tapa. Silleen, että ei jää tulkinnanvaraa toisen mielipiteestä, sillon homma on selkeä ja mielensä pahoittaminen puhtaasti omaa hömelöyttä 😂
Suoraan, mutta nätisti on se kiva tapa. Silleen, että ei jää tulkinnanvaraa toisen mielipiteestä, sillon homma on selkeä ja mielensä pahoittaminen puhtaasti omaa hömelöyttä 😂
Näinpä 😄
Funiksella tietty. Se voi purkaa agressiotaan ajamalla Hesasta Forssaam päin metsätien varteen ja tempaisee sarjatuliaseen peräkontista ja sahaa kuusesta sillä latvan irti. 😄
- Anonyymi
Tarvitseeko tuollaista kysymystä edes esittää?!
Koen asian niin sen vuoksi, että minulla on ensi käden havaintotietoa egoni ylivoimaisesta suuruudesta. 🖖😎✨
Funeau tulee hyvänä kakkosena, mutta hän on ujo, mikä aiheuttaa egon deflatoitumista. Minä en ole ujo. 💅
🦄- Anonyymi
Pakkohan tuohon on vastata kyllä kuten kumppanisikin luultavasti tekee lepytellessään "lempeää kissimirriä" 😁
- Anonyymi
Simitillä? Jumalasta (ylöspäin) seuraavalla?
- Anonyymi
Mä luulen että palstan suuret egot ovat arkoja hiirulaisia IRL.
Suuri ego tarvitsee fyysisiä ihmiskontakteja, jotta voisi vaikuttaa muihin karismallaan.Varsin mahdollista. Virtuaalinen pullistelu ja mahtailu on kätevää omanarvontunnon kohotusta, joskaan se ei välttämättä realisoidu riittävissä määrin IRL, mutta tuottaa tilapäistä tyydytystä.
- Anonyymi
Eihän aiheesta suoralta kädeltä pysty ketään nimeämään (anoja kaikki), sen verran ulkona normikävijä on. Toisaalta egojen radikaalinen jaottelu ei takaa itsevarmuutta enempää ja siksi jääkin haavekuvien tasolle.
Vähättely toista kohtaan on mielestäni näkyvää, ajan vrkjakaminen toinen huomionarvoinen. Palstailun kannattelukokemukset otan osaksi sinkkuutta, en niinkään kenen seura olisi paras vaihtoehto. - Anonyymi
Minä vaan hukkaan ketjut joihin olen kirjoitellut. Kun ei ole rekisteröitynyt, ei tule ilmoituksia.
Joskus on enemmän aikaa selailla palstaa, mutta aika usein tulee jotain muuta ja naputtelut jää siihen.
Toki olisi muita kirjoittajia kohtaan kohteliasta vääntää aiheesta johon on lusikkansa lykännyt. Ehkä mä mieluummin lueskelen kun osallistun itse. Tai sitten vaan kommentoin jotain, enkä edes oleta kenenkään tarttuvan siihen. Tai ehkä en tajua, että joku odottaa mun vielä jatkavan.
Sitten täällä on kaikenmaailman huutelijoita, joille ei katso vaivaa vastailla.
Kaikilla on oma tapansa käyttää palstaa.
xLiner - Anonyymi
Mjaa
Kysymyksenasettelussa on piirre, joka harvinaisuudessaan heijastelee 4. ulottuvuuden mysteerioita, joihin emme koskaan pääse sisään niitä tutkiaksemme. Tämä piirre, linjaus tai havainto esittäytyy siinä, ettei varsinaisesti voida todeta olevan olemassa mitään kysymykseen johtavaa, mutta kuitenkin tällaiseen tulokseen päädytään - kuten kysymykseen siitä, että onko tyhjä tila on egon sertifioitu mittayksikkö vai ei.
(hihitystä) - Anonyymi
Egostatistiikat voi mitata laskemalla minä, mä ja itse -johdannaiset sanat päivän lööpeistä per lausunto
- Anonyymi
Poistettu viesti. Palstaätmillä💩
En itse pidä isoegoisena sellaista, joka vänkää trollin kanssa vaikka aamuun saakka.
Sellainen on typerys...Omalla tavallaan sanoisin Funis. Miksi niin vain siksi että hänen itsetuntemuksensa on kohdillaan.
Toinen on Simiti. Simppa egoilee nyrkillä. "Jos et nyt pelle usko niin jysäytän tällä nyrkillä suoraan aivoihin asti". En silti pidä häntä väkivaltaisena :)
Toinen kysymyksesi onko esimerkiksi egoilusta kyse on jättää vastaamatta; en usko että suurimmalla osalla siitä olisi kysymys. Asiat jätetään syystä tai toisesta taakse, eikä niitä vilkuilla. Päätepisteen on tultava.
Omalla osaltani kyse on kun mun täytyy monesti poistua aika kiireesti. Paluu on arvoitus itsellenikin. Ja kun palaan, en viitsi enää takertua vanhoihin, vaikka sinne olisi sanomatta jäänyt paljonkin.elisakettu kirjoitti:
Lisään kolmanneksi yksisarvisen. Se tyttö se ei jää sanattomaksi missäään asiassa :)
En Funista niin "tunne", vain lievästi, mutta Simppa ja Yxäri on kyllä oivat valinnat. Ja Yxärihän tuossa edellä äänestikin itseään, mitä voisi pitää lisätodisteena 😁
En Funista niin "tunne", vain lievästi, mutta Simppa ja Yxäri on kyllä oivat valinnat. Ja Yxärihän tuossa edellä äänestikin itseään, mitä voisi pitää lisätodisteena 😁
Kai nyt Nasdaqin ja Luolamadonnan muistat?
Tuo "ego" on vain hieman harhaanjohtava sana. Minusta se on antaa hieman ylimielisen tai negatiivisen vivahteen. Missään tapauksessa en äänestäisi siksi noita kolmea, vaan myönteisellä kannalla.
Ja onhan täällä egoja ja egoja. Trollikka on varsinainen pikkuHirmuHiawatha suutuspäissään, hemmetin kadonnus Wuppis aika jäätävää kuittaillua etenkin Harmikselle. exLinukkakin on, mutta mieluummin jättää aiheen kuin repii verinahkaan asti. Ihailen monen taitoa puolustautua. Toisten ei taas vain tarvitse, ne jysäyttää vaan nyrkin pöytään :D No joillain sitten se ylimielisempi ote, kuten exGeniolla.elisakettu kirjoitti:
Kai nyt Nasdaqin ja Luolamadonnan muistat?
Tuo "ego" on vain hieman harhaanjohtava sana. Minusta se on antaa hieman ylimielisen tai negatiivisen vivahteen. Missään tapauksessa en äänestäisi siksi noita kolmea, vaan myönteisellä kannalla.
Ja onhan täällä egoja ja egoja. Trollikka on varsinainen pikkuHirmuHiawatha suutuspäissään, hemmetin kadonnus Wuppis aika jäätävää kuittaillua etenkin Harmikselle. exLinukkakin on, mutta mieluummin jättää aiheen kuin repii verinahkaan asti. Ihailen monen taitoa puolustautua. Toisten ei taas vain tarvitse, ne jysäyttää vaan nyrkin pöytään :D No joillain sitten se ylimielisempi ote, kuten exGeniolla.Enpä muista, Nasukasta on mielikuvaa, Luoliksesta ei, Funis on tutuin.
Ego mielletään usein negativiisena asiana, mitä se ei ole, ainakaan yksinomaan. Ja arvelinkin, että kyseinen seikka saattaa vaikuttaa vastauksiin, mutta riemusta kiljuen jätin tuon tilaisuuden avoimeksi kullekin tehdä itse omia tulkintojaan miten sattuu huvittamaan.
Trollikka on mahtava, mielestäni ja egosa kestäisi luultavasti tykistökeskityksenkin, nimenomaan terveellä tavalla. Wuppiksen osalta saattaisin omalla suppealla kokemuksellani kyllä arvuutella myös ei niin kivaa egoa. Genio on sitten ihan oma lukunsa tietosanakirjoissa.
Jos tekisi uuden aloituksen kyselemällä hyvästä egosta, voisi tilanne olla mielenkiintoinen. Huonosta egosta ei kannata aloitusta edes tehdä 😂randombypasser kirjoitti:
Enpä muista, Nasukasta on mielikuvaa, Luoliksesta ei, Funis on tutuin.
Ego mielletään usein negativiisena asiana, mitä se ei ole, ainakaan yksinomaan. Ja arvelinkin, että kyseinen seikka saattaa vaikuttaa vastauksiin, mutta riemusta kiljuen jätin tuon tilaisuuden avoimeksi kullekin tehdä itse omia tulkintojaan miten sattuu huvittamaan.
Trollikka on mahtava, mielestäni ja egosa kestäisi luultavasti tykistökeskityksenkin, nimenomaan terveellä tavalla. Wuppiksen osalta saattaisin omalla suppealla kokemuksellani kyllä arvuutella myös ei niin kivaa egoa. Genio on sitten ihan oma lukunsa tietosanakirjoissa.
Jos tekisi uuden aloituksen kyselemällä hyvästä egosta, voisi tilanne olla mielenkiintoinen. Huonosta egosta ei kannata aloitusta edes tehdä 😂Trollikasta tuli helevetin hyvä sotaratsu :D
Taas se tuli, komento tai käskytys; paluu kauhutaloon. Heippa!elisakettu kirjoitti:
Trollikasta tuli helevetin hyvä sotaratsu :D
Taas se tuli, komento tai käskytys; paluu kauhutaloon. Heippa!Tai no nykyaikana superpanssarivaunu 😁
Trolliksessa on vaan sellaista... Tai siis tekstit huokuu sellaista voimaa, että se hämmentää.randombypasser kirjoitti:
Enpä muista, Nasukasta on mielikuvaa, Luoliksesta ei, Funis on tutuin.
Jos tekisi uuden aloituksen kyselemällä hyvästä egosta, voisi tilanne olla mielenkiintoinen. Huonosta egosta ei kannata aloitusta edes tehdä 😂Nyt kun vanhoja muistellaan, niin NAL oli ainakin ihan omissa sfääreissään naisten keittämis -fantasioineen.
Palstakamu kirjoitti:
Nyt kun vanhoja muistellaan, niin NAL oli ainakin ihan omissa sfääreissään naisten keittämis -fantasioineen.
Olen missanut tuon(kin), ei kannattaisi olla palstalta pitkään poissa 😂
- Anonyymi
Kaikilla ketjussa mainituilla on liian iso ego, menee narsismin puolelle, eivät koskaan normaalia vuorovaikutusta harrasta.
No en mä nyt ihan noinkaan sanoisi. Itselläni on ollut ainakin Simpan ja Yxärin kanssa asiallista keskusteluakin.
- Anonyymi
No en mä nyt ihan noinkaan sanoisi. Itselläni on ollut ainakin Simpan ja Yxärin kanssa asiallista keskusteluakin.
Oletkin niitä ainoita.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Et taida narsismista käsittää mitään, jos vihjaat sinne suuntaankiin.
Menee mitätöinnin puolelle tuokin kommentti.
Anonyymi kirjoitti:
Oletkin niitä ainoita.
Mahdollisesti, en osaa sanoa, en ole paljoakaan seuraillut muiden keskinäistä jutustelua.
Anonyymi kirjoitti:
Menee mitätöinnin puolelle tuokin kommentti.
En mitätöi tietojasi, mutta kritisoin tietojesi vähyyttää puhua narsismista yhteydessä, jota ei ole.
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
En mitätöi tietojasi, mutta kritisoin tietojesi vähyyttää puhua narsismista yhteydessä, jota ei ole.
Puhutaan sitten narsistisista piirteistä. Ne näyttäytyvät erilailla eri kirjoittajia kohtaan.
Anonyymi kirjoitti:
Puhutaan sitten narsistisista piirteistä. Ne näyttäytyvät erilailla eri kirjoittajia kohtaan.
Ei kysymys ole kirjoittajista, vaan sun omista tunteista.
Nyt menoksi.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Ei kysymys ole kirjoittajista, vaan sun omista tunteista.
Nyt menoksi.Ei ole kyse minun tunteista, vaan puhtaasti kirjoitusten sisällöstä mitä tietyt henkilöt tuottavat.
Iso ego ja hyvä itsetunto ovat eri asioita, joten pohdin isoa egoa ehkä vähän negatiivisessa mielessä. Siksi tähän on hieman arveluttavaa vastata mitään.
Mutta siis viitaten joihinkin osallistumiini keskusteluihin, on yhdellä naisoletetulla, joka käyttää yksisarvisen kuvaa nimimerkkinään, melko suuri ego kylläkin. 🙂 Ja siis tämä kunniamainintana hänelle -kaikella ystävyydellä. 👍- Anonyymi
Se yksisarvinen on, kuin se yrittäisi olla lainahöyhenissä. Joka kerta kertoo olevansa feministi. Kertooko se vahvasta egosta?
Anonyymi kirjoitti:
Se yksisarvinen on, kuin se yrittäisi olla lainahöyhenissä. Joka kerta kertoo olevansa feministi. Kertooko se vahvasta egosta?
En tiedä, en ole kovin paljon ollut tekemisissä kanssaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei niinkään sanat, vaan se sanojen painokkuus on minulle vahva viesti. Minä tykkään kuunnella palstailijoiden kirjoitusta samalla kun luen sitä. 🙂
- Anonyymi
Egolla niin väliä, pääasia on että mieli on kaunis
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491045
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57967KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.15950Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53886