Eli mitä vinkkejä siihen? Olen tilannut septumin tekoon steriilit siihen tarkoitukseen tarkoitetut pihdit sekä kaikki muu on steriiliä, ne eivät vielä ole saapuneet. Tehdäänkö se ikäänkuin ylös nokkaan? Tai lähemmäs nenänpäätä sinne sisälle? Tietenkin perehdyn asioihin vielä ja olen lävistyksiä ennenkin tehnyt. En suosittele tätä kenellekään mutta itse pystyn itselleni tekemään vaivatta haluan vaan muutaman kommentin jos siitä pitää jotain erikseen vielä tietää.
Teen septumin itse.
Anonyymi-ap
3
143
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvitse tietää mitään, anna mennä vaan! Kerro sitten kuinka kävi!
- Anonyymi
Niin, omahan on nenäsi!
- Anonyymi
Magneettisiakin on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on979043- 928806
- 167840
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1756213Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585298En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234325Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54230- 384153
- 373929
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..803823