Herra sanoo että työttömyydestä on tehtävä vaikeampaa. Kyllä tässä töihin on lähtijöitä mutta ikärasismi on niin kovaa rekryillä että ei ole mitään saumaa päästä töihin. Ennen oikeassa työkkärissä ei tätä ilmiötä ollut. Jauhetaan työurien pidentämisestä. Ei onnistu kun olet yli 45 v.
Kim Väisänen
10
658
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, ei oteta edes ilmaiseksi töihin.
- Anonyymi
Jospa maksais työnantajalle että ottais töihiin🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa maksais työnantajalle että ottais töihiin🤣🤣🤣🤣
Paljonko minun pitäisi maksaa, että ottaisit minut töihin? Jään ensi vuonna osa-aikaiselle varhaiseläkkeelle, kun täytän 61. Ulkomailla asuttuani työeläkkeeni Suomesta on muutaman kympin. Mutta se tulee olemaan valtava helpotus kaiken tämän kiusaamisen jälkeen. Ja kaikkein parasta on se, että silloin työttömyystoimisto ei enää voi estää minua jatkamasta oman työni tekemistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko minun pitäisi maksaa, että ottaisit minut töihin? Jään ensi vuonna osa-aikaiselle varhaiseläkkeelle, kun täytän 61. Ulkomailla asuttuani työeläkkeeni Suomesta on muutaman kympin. Mutta se tulee olemaan valtava helpotus kaiken tämän kiusaamisen jälkeen. Ja kaikkein parasta on se, että silloin työttömyystoimisto ei enää voi estää minua jatkamasta oman työni tekemistä!
👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KimVäisäselle en menisi kaljutöihin edes maksusta.
- Anonyymi
Pahuus ei menestyisi, jos ei olisi noita potkijoita, jotka yrittävät tehdä mitätöntä nimeään tunnetuksi sylkemällä sorrettujen päälle. Toivotan hänelle pikaista työttömyytä. Ei pahalla, vaan siksi, että hän saisi edes hiukan ymmärrystä.
- Anonyymi
Et ole luonut itsellesi imagoa somessa. Asetat työsi laadun liian korkealle. Nuori työnjohtajasi huomaisi, että osaat alasi häntä paremmin. Siis: "hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin. Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin (Eino Leino).
- Anonyymi
Kun ne ny enstee loisivat niitä työpaikkoja joita hakia
- Anonyymi
Yhteiskunnan pitäisi tukea yksin yrittäjyyttä.
Onhan siihen vielä kai jonkinmoinen starttiraha.
Ja sitten nämä yksinyrittäjät liittykää yhteen.
Tosin tuohon yrittäjyyteen tarvitaan talousalan ym koulutusta. Pitkä ja kivinen tie.
Kielitaitokin on hyvä olla olemassa.
Siinä joudut itsellesi maksamaan eläketurvan ym. - Anonyymi
Varmaan taas käänteistä psykologiaa ja oikeasti tarkoittaa, että työllisyydestä tehtävä entistä vaikeampaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 906352
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283170Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859