Kim Väisänen

Anonyymi-ap

Herra sanoo että työttömyydestä on tehtävä vaikeampaa. Kyllä tässä töihin on lähtijöitä mutta ikärasismi on niin kovaa rekryillä että ei ole mitään saumaa päästä töihin. Ennen oikeassa työkkärissä ei tätä ilmiötä ollut. Jauhetaan työurien pidentämisestä. Ei onnistu kun olet yli 45 v.

9

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, ei oteta edes ilmaiseksi töihin.

      • Anonyymi

        Jospa maksais työnantajalle että ottais töihiin🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa maksais työnantajalle että ottais töihiin🤣🤣🤣🤣

        Paljonko minun pitäisi maksaa, että ottaisit minut töihin? Jään ensi vuonna osa-aikaiselle varhaiseläkkeelle, kun täytän 61. Ulkomailla asuttuani työeläkkeeni Suomesta on muutaman kympin. Mutta se tulee olemaan valtava helpotus kaiken tämän kiusaamisen jälkeen. Ja kaikkein parasta on se, että silloin työttömyystoimisto ei enää voi estää minua jatkamasta oman työni tekemistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko minun pitäisi maksaa, että ottaisit minut töihin? Jään ensi vuonna osa-aikaiselle varhaiseläkkeelle, kun täytän 61. Ulkomailla asuttuani työeläkkeeni Suomesta on muutaman kympin. Mutta se tulee olemaan valtava helpotus kaiken tämän kiusaamisen jälkeen. Ja kaikkein parasta on se, että silloin työttömyystoimisto ei enää voi estää minua jatkamasta oman työni tekemistä!

        👍👍


    • Anonyymi

      Pahuus ei menestyisi, jos ei olisi noita potkijoita, jotka yrittävät tehdä mitätöntä nimeään tunnetuksi sylkemällä sorrettujen päälle. Toivotan hänelle pikaista työttömyytä. Ei pahalla, vaan siksi, että hän saisi edes hiukan ymmärrystä.

    • Anonyymi

      Et ole luonut itsellesi imagoa somessa. Asetat työsi laadun liian korkealle. Nuori työnjohtajasi huomaisi, että osaat alasi häntä paremmin. Siis: "hallatar haastaa, soi sävel sortuvin siivin. Rotkoni rauhaan kuin peto kuoleva hiivin (Eino Leino).

    • Anonyymi

      Kun ne ny enstee loisivat niitä työpaikkoja joita hakia

    • Anonyymi

      Yhteiskunnan pitäisi tukea yksin yrittäjyyttä.
      Onhan siihen vielä kai jonkinmoinen starttiraha.
      Ja sitten nämä yksinyrittäjät liittykää yhteen.
      Tosin tuohon yrittäjyyteen tarvitaan talousalan ym koulutusta. Pitkä ja kivinen tie.
      Kielitaitokin on hyvä olla olemassa.
      Siinä joudut itsellesi maksamaan eläketurvan ym.

    • Anonyymi

      Varmaan taas käänteistä psykologiaa ja oikeasti tarkoittaa, että työllisyydestä tehtävä entistä vaikeampaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe