Onko Ukko.fi toiminimi helppo? Mulle on helppous, vaivattomuus ja huolettomuus kirjanpidon suhteen äärimmäisen tärkeää ja mietin et ehkä toi voisi olla hyvä vaihtoehto mulle?
Kokemuksia Ukko.fi toiminimestä?
6
2958
Vastaukset
- Anonyymi
Verkkokaupoille ei sovi ainakaan.
- Anonyymi
Mun mielestä oli hyvä alkuun, nykyään teen hoidan itse kaiken. Jos mietit mikä yritysmuoto sopii sulle, niin testaappa täältä: https://www.broaden.fi/mika-on-yrittajaprofiilisi/
- Anonyymi
Kai se jollekin toimii, ja ehkä sieltä joskus saa jonkun kiinni. Otin Ukkopalvelun mutta minulla ei toiminut toivomallani tavalla joten en käytänyt sitä olenkaan. 9 päivän jäkeen irtisanoi kun myyjä oli mainostanut ettei tarvitse väkisin olla. Mainostivat 2 ilmaista kk mutta lähettivät kuitenkin 1 kk laskun, ei reilua.
- Anonyymi
Olen käyttänyt palvelua sivutöihin. Siihen se ainakin sopii, ei tarvitse kuin tehdä ja laskuttaa. Joskin "Ukko-kulut" näyttävät nousevan laskutuksen mukaan - tätä en ollut tajunnut. Lähdenkin tästä selvittämään, että miten tuo oikein menee.
- Anonyymi
Itellä meni ainakin Ukko vaihtoon hetki sitten, kukaan ei tunnu vastailevan kysymyksiin, vaikee käyttää.
Nyt käyttänyt Klettaa jo jonkin aikaa ja toiminut ihan super hyvin ja hinta kiinteä 29€/kk ja helppo käyttöisin kirjanpito appi mitä itsellä tullu vastaan.
Kletta.com/fi - Anonyymi00007
Suosittelen kiertämään ukko palvelun kaukaa . Itsellä oli käytössä vuoden ja muuten ihan toimiva mutta eivät tehneet veroilmoitusta ollenkaan. Mitä keskustelu palstoja lueskellut niin usealle tmi yrittäjälle käynyt samoin. Kaikki kenelle näin käynyt suosittelen tekemään rikosilmoituksen . Heillä on kuitenkin ollut velvollisuus se tehdä kun he ovat rahan tästä työstä jo veloittaneet maksujen yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."662265Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302162- 1201468
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1131120
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933885